Verdomme zelfs betalen in de wijk tussen de Laagjesweg en Lombardijen in.quote:Op zondag 1 december 2024 00:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Overigens wel kwaad dat vanaf volgende week er betaald parkeren op de Olympiaweg is
Geeft zeker te denken. Maar de vorige verliespunten waren m.i. wel een stuk kanslozer. Weinig kansen en echt slecht voetbal.quote:Op zondag 1 december 2024 00:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ach, je weet dat zuigertjes gaan zuigen na zo’n wedstrijd.
En de klacht is niet onterecht dat Feyenoord, in ieder geval dit seizoen, veel te vaak tegen dit soort zeperds aanloopt. Dan win je meestal nog wel maar het lukt veel te vaak niet. Vorig seizoen verloren we maar 8 punten tegen ploegen buiten de top 3 (waarvan 4 in de eerste 2), dit seizoen zijn we al 10 punten kwijt tegen ploegen die niet bovenin gaan eindigen. Dat geeft te denken.
Ja, wat is dat nu voor smerige onzin. Lekker uitmelken. Zou dit ook in de middenberm gelden? Daar zet ik 'm altijd.quote:Op zondag 1 december 2024 00:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Overigens wel kwaad dat vanaf volgende week er betaald parkeren op de Olympiaweg is
Anderhalf jaar nog wel.quote:Op zondag 1 december 2024 00:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het zal mij echt verbazen als iemand boven de 25 miljoen geeft als hij van de zomer anderhalf jaar als een natte krant loopt te ballen.
Die idioten op Transfermarkt.nl die menen dat hij 40 miljoen euro waard is mogen ze ook laten opnemen.
Het is verre van zuigen als je aantoont dat het toch kwalitatief allemaal wel heel pover is bij Feyenoord. Voor december al zo veel puntverlies geeft toch aan dat het helemaal niet goed zit? Dan is dat excuus van de CL prima verzonnen, maar niemand verzaakte gisteren echt vanwege vermoeidheid.quote:Op zondag 1 december 2024 00:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ach, je weet dat zuigertjes gaan zuigen na zo’n wedstrijd.
En de klacht is niet onterecht dat Feyenoord, in ieder geval dit seizoen, veel te vaak tegen dit soort zeperds aanloopt. Dan win je meestal nog wel maar het lukt veel te vaak niet. Vorig seizoen verloren we maar 8 punten tegen ploegen buiten de top 3 (waarvan 4 in de eerste 2), dit seizoen zijn we al 10 punten kwijt tegen ploegen die niet bovenin gaan eindigen. Dat geeft te denken.
Het probleem dat Feyenoord heeft is het scorend vermogen en dat is niet nieuw, dit is het grote verschil in de eredivisie tussen PSV en de rest, die scoren gewoon makkelijker uit de geboden kansen en dan speel je zulke wedstrijden rustig uit.quote:Op zondag 1 december 2024 08:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is verre van zuigen als je aantoont dat het toch kwalitatief allemaal wel heel pover is bij Feyenoord. Voor december al zo veel puntverlies geeft toch aan dat het helemaal niet goed zit? Dan is dat excuus van de CL prima verzonnen, maar niemand verzaakte gisteren echt vanwege vermoeidheid.
Als het daarbij bleef inderdaad.quote:Op zondag 1 december 2024 08:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is verre van zuigen als je aantoont dat het toch kwalitatief allemaal wel heel pover is bij Feyenoord.
Als je ziet hoe die vrij gelaten werd tijdens die goal 15 seconde lang… die maakt die in geen enkele andere competitie dus weinig toegevoegde waarde.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:38 schreef fetX het volgende:
Wel lekker dat Gimenez meteen weer even van zich laat horen nu die weer fit is. Goed voor zijn waarde
Zag bij het grote City toch veel overeenkomsten met het verdedigen tijdens de jaarlijkse voetbaldagen van de dagbesteding.quote:Op zondag 1 december 2024 09:28 schreef RipCity het volgende:
[..]
Als je ziet hoe die vrij gelaten werd tijdens die goal 15 seconde lang… die maakt die in geen enkele andere competitie dus weinig toegevoegde waarde.
Oei word ik hier op het matje geroepen?quote:Op zondag 1 december 2024 09:29 schreef Scrummie het volgende:
Een aantal users mag zich wel gaan schamen, wat een niveau.
@:buitendam @:ggmm @:maxi-mus
30 minuutjes ingevallen deze weekquote:Op zondag 1 december 2024 09:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zag bij het grote City toch veel overeenkomsten met het verdedigen tijdens de jaarlijkse voetbaldagen van de dagbesteding.
Gimenez blijft verder wel een erg matige spits.
Sterkte maat.quote:Op zondag 1 december 2024 09:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei word ik hier op het matje geroepen?
Zal allemaal wel, maar hij heeft in elke competitie waar Feyenoord in ieder geval uitkomt laten zien dat hij kan scoren. Hoe en wat wordt meestal niet zo naar gekeken. Die gaat voor genoeg centjes weg als hij er nog 7-10 maakt dit seizoen.quote:Op zondag 1 december 2024 09:28 schreef RipCity het volgende:
[..]
Als je ziet hoe die vrij gelaten werd tijdens die goal 15 seconde lang… die maakt die in geen enkele andere competitie dus weinig toegevoegde waarde.
Nee, dat is niet mijn taakquote:Op zondag 1 december 2024 09:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook een zinloze discussie, prima spits voor de eredivisie maar hij wordt pas echt geld waard als hij het in de CL laat zien en dat kan nog.quote:Op zondag 1 december 2024 10:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Zal allemaal wel, maar hij heeft in elke competitie waar Feyenoord in ieder geval uitkomt laten zien dat hij kan scoren. Hoe en wat wordt meestal niet zo naar gekeken. Die gaat voor genoeg centjes weg als hij er nog 7-10 maakt dit seizoen.
Ook zonder echt noemenswaardige prestaties daar kon je er al 30 voor krijgen afgelopen zomer. Verwacht niet dat hij nu hij eindelijk helemaal uitgerust en wel tot veel slechtere prestaties gaat komen tot het eind van het seizoen.quote:Op zondag 1 december 2024 10:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook een zinloze discussie, prima spits voor de eredivisie maar hij wordt pas echt geld waard als hij het in de CL laat zien en dat kan nog.
Sorry meester.quote:Op zondag 1 december 2024 09:29 schreef Scrummie het volgende:
Een aantal users mag zich wel gaan schamen, wat een niveau.
@:buitendam @:ggmm @:maxi-mus
Ik sta daar inderdaad ook altijd maar vermoed dat het in de middenberm ook geldt.. Begreep ook dat dat gisteren werd omgeroepen maar toen was ik nog niet binnen.quote:Op zondag 1 december 2024 08:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, wat is dat nu voor smerige onzin. Lekker uitmelken. Zou dit ook in de middenberm gelden? Daar zet ik 'm altijd.
Die mensen gaan ook niet allemaal op Beverwaard passen.
Goede goal ook zeg. Maar die gaat wel vlammen richting en na de winterstop denk ik ja. Vond hem ook een periode echt heel goed, ook voetballend prima.quote:Op zondag 1 december 2024 08:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Anderhalf jaar nog wel.
Speelt nu prima. Begin van het seizoen begon hij ook zo dus laat hem dit maar doorzetten. Dan gaat hij ‘gewoon’ voor 30-35 weg.
Tenzij je een matje hebt.quote:Op zondag 1 december 2024 09:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lol Gimenez 9 wedstrijden 6 goals (en 2a). Brubbie 19 wedstrijden 3 goals (en 3a). Met wereldgoals tegen City en PSV.quote:Op zondag 1 december 2024 00:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het zal mij echt verbazen als iemand boven de 25 miljoen geeft als hij van de zomer anderhalf jaar als een natte krant loopt te ballen.
Die idioten op Transfermarkt.nl die menen dat hij 40 miljoen euro waard is mogen ze ook laten opnemen.
Als je gisteren hebt zitten kijken kun je toch niet anders zeggen, joh. Alleen al die laatste corner zegt toch echt letterlijk alles. Wat is dat dan? Net niet?quote:Op zondag 1 december 2024 09:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Als het daarbij bleef inderdaad.
Next level triest.![]()
Welke wereldgoal tegen City? Ik zag 'm struikelen na een uitstekende voorzet.quote:Op zondag 1 december 2024 10:46 schreef CR7 het volgende:
[..]
Lol Gimenez 9 wedstrijden 6 goals (en 2a). Brubbie 19 wedstrijden 3 goals (en 3a). Met wereldgoals tegen City en PSV.
Heb je de hele wedstrijd gezien?quote:Op zondag 1 december 2024 11:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je gisteren hebt zitten kijken kun je toch niet anders zeggen, joh. Alleen al die laatste corner zegt toch echt letterlijk alles. Wat is dat dan? Net niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |