Wil je mij weg hebben of zo?quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We moeten eerlijk zijn.
En als PSV alles wint, winnen we niks.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Er zijn nog 20 wedstrijden te spelen
als je die allemaal wint heb 60 +29 punten
dan ben je gewoon kampioen
Natuurlijk, maar na een zware Champions League-uitwedstrijd kan het een keer gebeuren dat je gelijk speelt door 3 ballen op de paal. Je had ook gelijk kunnen spelen doordat je met een mentaliteit van "als we zo tegen City spelen rollen we Fortuna wel even op" aan de wedstrijd begint, maar dat was totaal niet aan de orde vind ik zelf.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Thuis tegen Fortuna. Doe nou gewoon eens even niet zo gek joh.
De competitie is nog niet beslistquote:Op zaterdag 30 november 2024 22:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En als PSV alles wint, winnen we niks.
Als Feyenoord alles wint is dat onmogelijk, wetenschappelijk gezien.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En als PSV alles wint, winnen we niks.
Je kan thuis niet van Fortuna winnen. De rest doet er niet echt toe, lijkt me. Al schiet je 85 keer op de paal. Thuis tegen Fortuna.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar na een zware Champions League-uitwedstrijd kan het een keer gebeuren dat je gelijk speelt door 3 ballen op de paal. Je had ook gelijk kunnen spelen doordat je met een mentaliteit van "als we zo tegen City spelen rollen we Fortuna wel even op" aan de wedstrijd begint, maar dat was totaal niet aan de orde vind ik zelf.
Die kan er niet zoveel van nee.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:39 schreef alopio het volgende:
Redmond komt trouwens echt (nog) te kort. Had het niet beter geweest om te starten met bv Paixao in de spits?
99 van de 100 keer win je deze wedstrijdquote:Op zaterdag 30 november 2024 22:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Het was bij vlagen slordig en er zaten wat gekke keuzes bij, maar eigenlijk vind ik dat je ze niet eens heel veel kwalijk kan nemen. Fortuna maakt een enorme lucky maar verder toon je veel inzet, schiet je 3 keer op de paal en heeft die keeper nog een aantal goede reddingen. Heel veel meer kan je niet doen.
Ja denk het wel, maar dan had je met Luka moeten starten. Maar daar ziet Priske helemaal niets in.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:39 schreef alopio het volgende:
Redmond komt trouwens echt (nog) te kort. Had het niet beter geweest om te starten met bv Paixao in de spits?
Het helpt sowieso niet mee dat we enkele spelers hebben rondlopen die hier gevoelig voor zijn en waarbij je 2 blessures per seizoen zo'n beetje wel kan incalculeren, hoe goed je ook je medische zaken op orde hebt.. En ik krijg bij een Lotomba en Bueno tot dusver ook een beetje dat gevoel.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:44 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ja denk het wel, maar dan had je met Luka moeten starten. Maar daar ziet Priske helemaal niets in.
De fysieke gesteldheid van de selectie is wel het verhaal van de eerste seizoenshelft, maar de vraag is een beetje wie daar nu uiteindelijk verantwoordelijk voor is geweest. Overkomt het Priske of heeft hij het zelf gecreëerd..
quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:51 schreef alopio het volgende:
Maar ik ben inmiddels wel een beetje klaar met dit soort thuiswedstrijden. Veel beter zijn, die bal er niet inkrijgen en de tegenstander die via via op een goal komt waardoor je uiteindelijk straks punten verspeelt. Dat heeft ons afgelopen seizoen al de titel gekost en ook dit jaar weer dit soort onzin.
Okquote:Op zaterdag 30 november 2024 22:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je kan thuis niet van Fortuna winnen. De rest doet er niet echt toe, lijkt me. Al schiet je 85 keer op de paal. Thuis tegen Fortuna.
Krijg je tegenwoordig geen punten meer als je 3x op de paal schiet?quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je kan thuis niet van Fortuna winnen. De rest doet er niet echt toe, lijkt me. Al schiet je 85 keer op de paal. Thuis tegen Fortuna.
Ja, ik begin nu ook aan mezelf te twijfelen als ik de reacties hier zo leesquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Krijg je tegenwoordig geen punten meer als je 3x op de paal schiet?
Je moet dus gewoon eigenlijk gewoon elk seizoen minstens 90 punten halen omdat je volgens jou alleen punten zou mogen verliezen tegen PSV en Ajax ofzo?quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ik begin nu ook aan mezelf te twijfelen als ik de reacties hier zo leesde ene uitleg is nog bijzonderder dan de andere.
Zie ik met deze selectie niet gebeuren, ouwe reus. Maar dan nog is thuis tegen Fortuna gelijkspelen wel next level triest.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je moet dus gewoon eigenlijk gewoon elk seizoen minstens 90 punten halen omdat je volgens jou alleen punten zou mogen verliezen tegen PSV en Ajax ofzo?
Ik ben er ook niet blij mee ofzo, maar met hoe het potje vandaag liep en net na een CL-pot kan je het de spelers niet kwalijk nemen vind ik. Maar blijkbaar is nuance iets engs in VBL.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zie ik met deze selectie niet gebeuren, ouwe reus. Maar dan nog is thuis tegen Fortuna gelijkspelen wel next level triest.
Feyenoord speelt heel vaak wedstrijden die je 19 van de 20 keer zou winnen (en precies vandaag niet)quote:
Je bent zwaar aan het overdrijven met 'next level triest'. Doe je Fortuna zwaar mee te kort.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zie ik met deze selectie niet gebeuren, ouwe reus. Maar dan nog is thuis tegen Fortuna gelijkspelen wel next level triest.
Het zal mij echt verbazen als iemand boven de 25 miljoen geeft als hij van de zomer anderhalf jaar als een natte krant loopt te ballen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:38 schreef fetX het volgende:
Wel lekker dat Gimenez meteen weer even van zich laat horen nu die weer fit is. Goed voor zijn waarde
Ach, je weet dat zuigertjes gaan zuigen na zo’n wedstrijd.quote:Op zondag 1 december 2024 00:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je bent zwaar aan het overdrijven met 'next level triest'. Doe je Fortuna zwaar mee te kort.
Daarom worden ze gemiddeld eens in de 12 jaar kampioen. Altijd smoesjes en excuses..de standaard is niet van toplevelniveau in Rotterdam.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ik begin nu ook aan mezelf te twijfelen als ik de reacties hier zo leesde ene uitleg is nog bijzonderder dan de andere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |