SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door kree op 30-11-2024 13:37:21 ]Do what you love, love what you do!![]()
dat siert je?quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben schijnbaar een zuinig persoonDo what you love, love what you do!![]()
ik zweer het je als die nu veranderd word dan ga ik naar FBquote:
Do what you love, love what you do!![]()
dit omvat het topic eigenlijk wel goed trouwens die posterquote:
Terwijl wat in de tt beschreven stond een dienst is die goed geschikt is voor jouquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
lol hoer met zachte G bedoel je?quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Terwijl wat in de tt beschreven stond een dienst is die goed geschikt is voor jouDo what you love, love what you do!![]()
Zachte G en een harde LI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Goed ideeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Wel een gay ttThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik wilde het wat liever enzo, naja doe je best bij volgendequote:
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik mis allesquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee hoor heb je het nieuws gemist?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Niet te geloven dat het officiële liefje als laatste geïnformeerd wordtTrotste mama van Ambar
ja in een natie waar je geen fuck mag zeggen enzoquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
In Amerika zijn ze ziedend over de film Schatjeshoe bekrompen.
Nou is een film met een 14-jarige die naaktscenes doet natuurlijk ook wel een beetje het randje opzoekenquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:48 schreef kree het volgende:
[..]
ja in een natie waar je geen fuck mag zeggen enzohoe bekrompen.
![]()
Er wel een beetje overheenquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nou is een film met een 14-jarige die naaktscenes doet natuurlijk ook wel een beetje het randje opzoeken![]()
helemaal prima, hier staat NL bekend om trouwensquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nou is een film met een 14-jarige die naaktscenes doet natuurlijk ook wel een beetje het randje opzoeken
30 jaar te laat.quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
In Amerika zijn ze ziedend over de film SchatjesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nee toch? begreep uit de post van Bondage dat het nog even doorgaat omdat nog niet alles 'over' is.quote:
Smile, it's free therapy.![]()
haha ja beetje wel, maar dan nog, vind t altijd wel mooi want ze zijn natuurlijk "daar" zo hypocriet als de pest zelf over vanalles. tja hier zeggen we het gewoon en mag ook.quote:![]()
Ik weet van nietsquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee toch? begreep uit de post van Bondage dat het nog even doorgaat omdat nog niet alles 'over' is.Trotste mama van Ambar
Ik heb schatjes gewoon gezien met mijn ouders.Trotste mama van Ambar
ik heb de hele film nooit gezien. en het was niet eens mijn doel om die film erbij te halen toen ik de tt maakte. maar vond hem wel toepasselijkquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb schatjes gewoon gezien met mijn ouders.
Ik had 2 maanden geleden een Hema-bon bij de postcodeloterij gehad, ik heb ze vorige week gebeld waar die bon bleef.. Die had allang binnen moeten zijn. Nu liggen er 2 in de brievenbus![]()
Is toch weer 5x @hemarookworst![]()
Winst!quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik had 2 maanden geleden een Hema-bon bij de postcodeloterij gehad, ik heb ze vorige week gebeld waar die bon bleef.. Die had allang binnen moeten zijn. Nu liggen er 2 in de brievenbus![]()
Is toch weer 5x @:hemarookworst
Ik hoop dat de Hema niet de Blokker achterna gaatCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Lekker die mond vullenquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
Is toch weer 5x @:hemarookworstUw ADH vitamine Worst
Dan neem ik de verkoop van worsten overquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Winst!
Ik hoop dat de Hema niet de Blokker achterna gaatUw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 28 november 2024 21:50 schreef maily het volgende:
[..]
Jij plaatst Stampersgat onder Wouw ?
Wtf ...
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik kan mij niet herinneren dat ik schatjes ooit gezien heb, Mama is boos wel denk ik.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mijn schaamte over Stampertjesgat heeft toch maar mooi 4 punten opgeleverd
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
ik maakte de tt maar omdat ik jullie opzich toch wel allemaal schatjes vind. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Heb ik trouwens nieuws over Bondage gemist?
(niet gedacht dat ik die vraag ooit nog eens zou stellen)MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:21 schreef Homijn het volgende:
Heb ik trouwens nieuws over Bondage gemist?
(niet gedacht dat ik die vraag ooit nog eens zou stellen)quote:Op maandag 25 november 2024 16:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat klopt niet. Het gaat uiteindelijk naar FOK! maar daarvoor moet eerst een server ingericht worden, dat staat nog in de planning.
Ik laat het voor zolang op mijn eigen servers draaien. Ik ga de melding over 1 dec. weghalen gezien dat niet meer aan de orde is.Smile, it's free therapy.![]()
Wat hete pepertjes ertussen doen, dan wordt het pas extremequote:Op zaterdag 30 november 2024 14:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Bicky Burger extreme.
Schatjes nooit gezienUw ADH vitamine Worst
Mag niet voor mijn maag.quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat hete pepertjes ertussen doen, dan wordt het pas extreme
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-11-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4544 / +185 / +35 / 9830 / 11074
2. Dr.Mikey / 1417 / +18 / +10 / 1401 / 1993
3. KillemWieft / 1225 / +0 / +27 / 513 / 929
4. Rob / 1046 / +174 / +16 / 963 / 1202
5. ToT / 939 / +47 / +1 / 3938 / 4480
6. AardappelSchotel / 857 / +17 / +2 / 2695 / 3191
7. Lovely / 852 / +83 / +14 / 3646 / 4240
8. kree / 848 / +10 / +113 / 1396 / 1829
9. mario390 / 777 / +41 / +0 / 433 / 704
10. Pinnenmutske / 699 / +66 / +6 / 1547 / 2034
11. hemarookworst / 612 / +30 / +11 / 1247 / 1622
12. gebrokenglas / 583 / +33 / +14 / 2465 / 2900
13. HappyCharly / 496 / +26 / +1 / 1283 / 1528
14. mascara-klodder / 464 / +52 / +7 / 813 / 1049
15. loveyoulongtime / 442 / +19 / +9 / 1723 / 2011
16. greysbones / 408 / +0 / +0 / 2325 / 2536
17. MizzezAmy / 379 / +15 / +8 / 2034 / 2350
18. Bally-b / 340 / +0 / +0 / 74 / 128
19. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
20. devzero / 328 / +5 / +0 / 525 / 673SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ah mooi dat het zo kan worden opgelostquote:
ff terzijde. gek wordt ik ervan want zit hier iemand die heel veel fan is van een slijptol. herken dat geluid uit duizenden nl.
en weet niet wat ze aan het bouwen zijn, maar begin het zat te worden.Do what you love, love what you do!![]()
kijk als iemand ff een kettingslot van een fiets wil doorslijpen ok.
maar dit gaat veel verder als dat, ik herken het want lang gewerkt enzo in dat soort bedrijf. dit is niet een slijpschijf maar zo'n eentje die je gebruikt na lassen enzo of voor lassen.
dus ze bouwen iets.Do what you love, love what you do!![]()
Nee, dat was tijdens de stakingquote:Ik kon zo snel geen foto vinden waar Monitor voordeliger op stond.
Ik heb dat niet gelezenquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik las dat Monitor nu met @:lovely gaat"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Moet nog 2 boekjesquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:Dotteke spaar je nog servieszegels?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:43 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nee, dat was tijdens de stakingIk kon zo snel geen foto vinden waar Monitor voordeliger op stond.
![]()
![]()
Lief dat je daar zo op let
quote:Gele hesjes beweging gemist? Was zelfs een DJ tijdens ASOT 2019 die dat aan ging trekken
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]Gele hesjes beweging gemist? Was zelfs een DJ tijdens ASOT 2019 die dat aan ging trekken
dat was niet te overzien in het nieuws toen
Was deze trouwensquote:Op zaterdag 30 november 2024 14:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]dat was niet te overzien in het nieuws toen
Bekijk deze YouTube-videoUw ADH vitamine Worst
Wat een warm welkom van de schatjes hier
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Familie van Rowan?quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was deze trouwens
Bekijk deze YouTube-video![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2024 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nieuw spel op fokAloa is de eerste of is het 444 tegenwoordig
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
![]()
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
Ik sta trouwens weer 37e, zoals het hoort.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Wauw dank je Assie dikke knuffelquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 30-11-2024 15:14:52 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Homijnquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:03 schreef Homijn het volgende:
Ik sta trouwens weer 37e, zoals het hoort.
![]()
![]()
Word ik toch niet weduwe. Fijn![]()
Heb gebak gehaald om het te vierenTrotste mama van Ambar
Nope, ben nu voorzien kan de laatste setjes nu halen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:06 schreef Lovely het volgende:
Heb je helemaal geen zegels meer nodig @:Dotteke ?
Jij ook nog bedankt voor het meesparen
O ja, het is bijna Sinterklaas
quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Word ik toch niet weduwe. Fijn![]()
Heb gebak gehaald om het te vieren
Uw ADH vitamine Worst
Ah dat is mooi..quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope, ben nu voorzien kan de laatste setjes nu halen.
Jij ook nog bedankt voor het meesparen
Graag gedaan
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Servies, of gaan de medewerkers heel lelijk tegen je doen zonder zegels?quote:
Uw ADH vitamine Worst
Servies iddquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Servies, of gaan de medewerkers heel lelijk tegen je doen zonder zegels?
Zonder jullie had ik het niet gered, en van Assie heb ik er echt heel veel gekregenquote:
Die deed extra boodschappenquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zonder jullie had ik het niet gered, en van Assie heb ik er echt heel veel gekregenZodat ie heel veel zegels kreeg
Dat is extra lief als dat zo zou zijnquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die deed extra boodschappenZodat ie heel veel zegels kreeg
Inderdaad, Bondage.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Wat een ventquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is extra lief als dat zo zou zijn![]()
![]()
@JustinK 11090 berichten gepost deze maand
quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die deed extra boodschappenZodat ie heel veel zegels kreeg
Uw ADH vitamine Worst
Ja rustig maandje iddquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:14 schreef Dotteke het volgende:
@:JustinK 11090 berichten gepost deze maand![]()
![]()
HigahoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
HvfdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Totaal deze maand 60919 posts (tot 14 uur vandaag).quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:14 schreef Dotteke het volgende:
@:JustinK 11090 berichten gepost deze maand
Justin is dus goed voor 18% van het hele bolkgebeuren.
En dan moet hij ook nog werken en slapen en eten en en en enAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Rustig maandjequote:zegt die
Zit net even in de stats te kijken @Haags heeft er een keer meer dan 20.000 gehadquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Totaal deze maand 60919 posts (tot 14 uur vandaag).
Justin is dus goed voor 18% van het hele bolkgebeuren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Schatjes is een prachtige film. En Mama is boos was ook tof.quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb schatjes gewoon gezien met mijn ouders.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een keer maar?quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit net even in de stats te kijken @:haags heeft er een keer meer dan 20.000 gehadUw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit net even in de stats te kijken @:haags heeft er een keer meer dan 20.000 gehad
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
O echt, ik zal eens ff kijkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doet ie gewoon eventjesquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Totaal deze maand 60919 posts (tot 14 uur vandaag).
Justin is dus goed voor 18% van het hele bolkgebeuren.
En dan moet hij ook nog werken en slapen en eten en en en en![]()
Inderdaad.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Doet ie gewoon eventjesAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb die andere niet gezien dus kan niet zeggen of dat er meer waren of minderquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou de heer AardappelSchotel prikt er ook zo maar eventjes 3200 posts in zeg, alsof het niks is. 100 per dag!
[ Bericht 1% gewijzigd door gebrokenglas op 30-11-2024 15:23:00 ( ) ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Even dotteke checken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mevrouw Dot zit op 2577 posts....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb 12 maanden terug gekeken de andere waren lagerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Postekequote:Op zaterdag 30 november 2024 15:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik was even in het centrum vanmiddag. Maar dat is ook niet te doenTrotste mama van Ambar
En dan ben ik er heel veel niet. Heb ook al eens meer gehadquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Je hield je in.....quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan ben ik er heel veel niet. Heb ook al eens meer gehad
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Superdruk zeker, allemaal koopjesjagers. Amerikaanse toestanden, of valt dat mee?quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was even in het centrum vanmiddag. Maar dat is ook niet te doenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Zie dat ik er ook al een keer een van maand van15005 heb gehadquote:
4240 tel ik over jou.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
smhquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie dat ik er ook al een keer een van maand van15005 heb gehadAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik kijk in mijn puntentellerquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja die klopt nog niet helemaal dusquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kijk in mijn puntenteller
Gewoon druk. En zowel bij de zelfscan van Kruidvat als Action werd ik serieus nog net weggeschoven door de volgende nadat het bonnetje uit de automaat kwamquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Superdruk zeker, allemaal koopjesjagers. Amerikaanse toestanden, of valt dat mee?Trotste mama van Ambar
Ik moest naar de kruidvat voor de aanbiedingen
Trotste mama van Ambar
Terecht wel, altijd die treuzelaars bij de zelfscanquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon druk. En zowel bij de zelfscan van Kruidvat als Action werd ik serieus nog net weggeschoven door de volgende nadat het bonnetje uit de automaat kwam![]()
![]()
Ik ben redelijk snel maar soms pak ik de laatste dingen nog in omdat ik weet dat er een kans op controle is. Nog steeds geen reden om in mijn nek te hijgenquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Terecht wel, altijd die treuzelaars bij de zelfscanTrotste mama van Ambar
Ik hoorde dat er in Eindhoven een wachtrij is om de Blokker in te mogen.
Allemaal ramptoeristen die nu opeens goedkoop bij de Blokker hun slag willen slaan
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Jawel, jawel....quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja die klopt nog niet helemaal dus
De laatste post die ik heb opgehaald is 30 november 2024 @ 14:01:52
En dan kom ik op 4240 posts. Dat wil zeggen dat jij 20 posts heb geplaatst in anderhalf uur tijd?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Geef ze eens ongelijk, als ik wat nodig had gehad had ik dat nu ook wel gedaanquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Allemaal ramptoeristen die nu opeens goedkoop bij de Blokker hun slag willen slaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow nu ineens wel... Manmanmanquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Allemaal ramptoeristen die nu opeens goedkoop bij de Blokker hun slag willen slaan![]()
![]()
![]()
Ik kocht in augustus nog een droogrek bij de BlokkerTrotste mama van Ambar
Mensen die bij de zelfscan nog dingen gaan inpakkenquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben redelijk snel maar soms pak ik de laatste dingen nog in omdat ik weet dat er een kans op controle is. Nog steeds geen reden om in mijn nek te hijgen
man man man![]()
Ja, want controlequote:Op zaterdag 30 november 2024 15:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mensen die bij de zelfscan nog dingen gaan inpakken
man man manTrotste mama van Ambar
Geen zin in altijd dat er van de medewerkers in mijn tas gaan graaienTrotste mama van Ambar
Bij de action zelfscan stop ik gewoon meteen alles na het scannen in mijn tas.. meestal als er controle is checken ze vaak even heel snel"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Bij de ah scannen ze dan ook maar 5 dingen volgens mij.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
zelfscan, en dan klopt er iets niet...quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mensen die bij de zelfscan nog dingen gaan inpakken
man man man
Of de "Ik kon toch contant betalen bij deze zelfscan?"
Nee mevrouw, dat was die aan de andere kant.... Lezen!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik kocht de dag voor het faillissement werd uitgesproken nog vanalles bij de Blokker, aan mij heeft het niet gelegen!
Ik ga de blokker ook serieus wel missen
Tenzij er een action in hun pand komt te zitten natuurlijk
Maar de volgende kan gewoon netjes op afstand in een soort van rij wachten toch? Dat hoeft niet in mijn nek te gebeuren toch?quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gewoon je tas open trekken bij controle, en doorTrotste mama van Ambar
Soms allesquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:34 schreef Lovely het volgende:
Bij de ah scannen ze dan ook maar 5 dingen volgens mij..Trotste mama van Ambar
Als je iets nodig bent/had was die winkel wel een uitkomstquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:34 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik kocht de dag voor het faillissement werd uitgesproken nog vanalles bij de Blokker, aan mij heeft het niet gelegen!
Of je telt eerst je contant geld, geeft het aan de cassiere, om er dan achter te komen dat je 36 cent te kort komt![]()
Soms. Als ik losse broodjes koop is er een 75% kans dat ik controle hebquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
Je pakt zeker ook pas je pas nadat je al je boodschappen ingepakt hebt?Trotste mama van Ambar
Ja? Ik vond de Blokker geen aantrekkelijke winkel meer. Supervol gestouwd, niet heel goedkoop.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:34 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar wel keuze uit 10 verschillende soorten afvalbakken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Als ze willen controleren doen ze dat maar.. en de medewerkers doen ook maar wat ze opgedragen worden.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Preciesquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:36 schreef Lovely het volgende:
Als ze willen controleren doen ze dat maar.. en de medewerkers doen ook maar wat ze opgedragen worden..![]()
![]()
Dat vind ik van de kruidvat, tenminste die hier zit..quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja? Ik vond de Blokker geen aantrekkelijke winkel meer. Supervol gestouwd, niet heel goedkoop.
Al werd ik wel een keertje ook wat lastig omdat de medewerker mijn groentje inclusief het zakje afwoog, terwijl ik het zonder zakje gedaan had. Moest ik 3 cent bij betalen![]()
![]()
Geen probleem met controle of welke snelheid iemand zijn/haar/hun boodschappen inpakken. Wel met mensen die in je nek hijgenTrotste mama van Ambar
Wacht jij maar tot de Hema failliet gaatquote:
Geen idee eigenlijk hoe de Hema draait, heb altijd het idee dat ze het best goed doen.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Kruidvat en Trekpleister staan een stuk voller idd dan de Blokkerquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat vind ik van de kruidvat, tenminste die hier zit..![]()
Heb ik ook wel, dat ze alles moeten scannen. Maar ze verschuldigen zich wel 3x en willen de boel ook wel weer inpakken. Supervriendelijk, dat is het niet...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat vind ik wel klachtwaardigquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
Al werd ik wel een keertje ook wat lastig omdat de medewerker mijn groentje inclusief het zakje afwoog, terwijl ik het zonder zakje gedaan had. Moest ik 3 cent bij betalenTrotste mama van Ambar
Dan gewoon zeggen, hijg lekker aan de hijglijn maar niet in mijn nekquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Geen probleem met controle of welke snelheid iemand zijn/haar/hun boodschappen inpakken. Wel met mensen die in je nek hijgen
Vond er ook niets meer aan. Het was eerder een veel leukere winkel, net als de Hemaquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja? Ik vond de Blokker geen aantrekkelijke winkel meer. Supervol gestouwd, niet heel goedkoop.
Maar wel keuze uit 10 verschillende soorten afvalbakkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sinds nieuw concept enzo best aardigquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wacht jij maar tot de Hema failliet gaat
Geen idee eigenlijk hoe de Hema draait, heb altijd het idee dat ze het best goed doen.Trotste mama van Ambar
hemarookworst moet dan zijn naam ook gaan veranderen dan. Naar daar waar hema voortaan zijn rookworsten haalt....quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wacht jij maar tot de Hema failliet gaat
Geen idee eigenlijk hoe de Hema draait, heb altijd het idee dat ze het best goed doen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Trekpleister ook idd.. maar bij de kruidvat nog 10x erger..quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kruidvat en Trekpleister staan een stuk voller idd dan de Blokker"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ze pakken hier gewoon product uit de tas en scannen die meer niet.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb ik ook wel, dat ze alles moeten scannen. Maar ze verschuldigen zich wel 3x en willen de boel ook wel weer inpakken. Supervriendelijk, dat is het niet...
Ik had het bij de Action serieus in eerste instantie niet door totdat ik mijn laatste spul in de tas had zitten en wegliep en zag dat er al iemand achter mij stondquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan gewoon zeggen, hijg lekker aan de hijglijn maar niet in mijn nekTrotste mama van Ambar
En dan zijn de Kruidvat winkels nog wel een stuk groter dan die van de TPquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Trekpleister ook idd.. maar bij de kruidvat nog 10x erger..![]()
Ik vind dat echt niks, van die supervolle winkels, en dan ook al die opjagende kleuren overal, rood en geel...quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Trekpleister ook idd.. maar bij de kruidvat nog 10x erger..Autocorrect
(zelfst. naamw.)
sligrorookworst?quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
hemarookworst moet dan zijn naam ook gaan veranderen dan. Naar daar waar hema voortaan zijn rookworsten haalt....
Ja, of ahrookworst?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Of als je pech hebt: vleeshandelvanklaveren&znrookworst
Weet je wat ook irritant was aan de action vandaag? Serieus duizend scholieren die aan het vakvullen waren. Hoezo doe je dat op zaterdag op het drukste moment? En ook allemaal in de weg lopen overal lagen dozen en ze waren vooral druk met elkaarTrotste mama van Ambar
Nee, maar als ik iets voor het huishouden zocht, of glazen of bestek ofzo, was het wel mijn go-to winkel. Is ook een van de winkels die ik me al vanuit mn jeugd kan herinneren, toen de 1e verdieping nog een enorme speelgoedvoorraad had.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mwa gebeurd ook wel eens in de supermarkt,, ben je nog bezig met pinnen staan zij met de winkelwagen dicht achter jequote:Op zaterdag 30 november 2024 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had het bij de Action serieus in eerste instantie niet door totdat ik mijn laatste spul in de tas had zitten en wegliep en zag dat er al iemand achter mij stond
Actionrookworst klinkt trouwens ook wel discutabel
Nou misschien in sommige steden,, de twee die hier zitten nietquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
En dan zijn de Kruidvat winkels nog wel een stuk groter dan die van de TP"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nu al zin in de volgende pandemie dat mensen afstand hieldenTrotste mama van Ambar
Inderdaad, de eerste verdieping vol speelgoed. En best wel aardige keus.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, maar als ik iets voor het huishouden zocht, of glazen of bestek ofzo, was het wel mijn go-to winkel. Is ook een van de winkels die ik me al vanuit mn jeugd kan herinneren, toen de 1e verdieping nog een enorme speelgoedvoorraad had.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En dan die smalle gangpaden..quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vind dat echt niks, van die supervolle winkels, en dan ook al die opjagende kleuren overal, rood en geel..."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Die hier zit is ook een crime. Ik ken eigenlijk maar weinig kruidvats die mooi ruim en overzichtelijk zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat vind ik van de kruidvat, tenminste die hier zit..Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik was gisteren bij de action, zelfde verhaalquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet je wat ook irritant was aan de action vandaag? Serieus duizend scholieren die aan het vakvullen waren. Hoezo doe je dat op zaterdag op het drukste moment? En ook allemaal in de weg lopen overal lagen dozen en ze waren vooral druk met elkaar
DOen ze tegenwoordig allemaal onder werktijd omdat ze zoveel uren openzijn
Ik weet nog toen ik 15 was en vakken ging vullen was dat na 18 uur als de winkel dicht was
Tegenwoordig zijn de winkels bijna 24 uur per dag open
Bij AH is dat ook zo storendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben meestal binnen 10 min kruidvat weer uit.Trotste mama van Ambar
1 wel die zit in Winschoten die ruim opgezetquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die hier zit is ook een crime. Ik ken eigenlijk maar weinig kruidvats die mooi ruim en overzichtelijk zijn.
Er waren bijna meer vakkenvullers dan klantenquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was gisteren bij de action, zelfde verhaal
DOen ze tegenwoordig allemaal onder werktijd omdat ze zoveel uren openzijn
Ik weet nog toen ik 15 was en vakken ging vullen was dat na 18 uur als de winkel dicht was
Tegenwoordig zijn de winkels bijna 24 uur per dag open
Bij AH is dat ook zo storendTrotste mama van Ambar
De AH is hier om de haverklap de boel weer aan het veranderen.. of idd dat er zo'n kar staat met alle producten staan vaak ook in de weg .."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Misschien omdat overdag de medewerkers het goedkoopst zijn? Als ze na zessen moeten vullen dan zal er een toeslag zijn? Ik gok dit maar.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er waren bijna meer vakkenvullers dan klantenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
De Hoogvliet hier heeft al dezelfde inrichting sinds ze open zijn en dat is al 15 jaar ofzoTrotste mama van Ambar
Daar kan ik niet tegenquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:44 schreef Lovely het volgende:
De AH is hier om de haverklap de boel weer aan het veranderen.. of idd dat er zo'n kar staat met alle producten staan vaak ook in de weg ..![]()
![]()
Ja zo is dat tegenwoordig, moet je bij AH kijken als die kudde wordt vrijgelaten in de winkelquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er waren bijna meer vakkenvullers dan klanten
Je komt ook gelijk nergens meer bij al die karren die overal voor staanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of dat je de pallet met pizza's al een hele tijd buiten het vriesvak zit staan.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar waarom op fucking zaterdag voor Sinterklaas? En weet je waar het grotendeel mee bezig was? Dingetjes rechtzetten.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien omdat overdag de medewerkers het goedkoopst zijn? Als ze na zessen moeten vullen dan zal er een toeslag zijn? Ik gok dit maar.Trotste mama van Ambar
Wordt nog leuk om inkopen te doen voor de feestdagenquote:
ikearookworst
Eentje die je zelf in elkaar moet zetten
1) Koop een weiland, 2) zaai gras in, 3) laat koeien grazen, etc.
Bereidingstijd: circa 1,5 jaar.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Ik kom meestal na 18 uur in de supermarkt, dan zijn er ook altijd overal vakkenvullers. Laatst was ik er eens overdag, waren er een stuk minder.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Als ik iets bijzonders wil dan koop ik dat in gedeeltes verspreid in de week ervoor.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wordt nog leuk om inkopen te doen voor de feestdagenTrotste mama van Ambar
Maar dan geef je toch een van die lui jouw boodschappenlijstje, met een 'ga jij dit maar eens voor mij halen allemaal, ik kom nergens tussendoor met mijn scoot'quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo is dat tegenwoordig, moet je bij AH kijken als die kudde wordt vrijgelaten in de winkel
Je komt ook gelijk nergens meer bij al die karren die overal voor staanAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Tijdens corona was de AH hier open tot 22.00. Dan was je de enige in de zaak om 21:30, genietenquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik kom meestal na 18 uur in de supermarkt, dan zijn er ook altijd overal vakkenvullers. Laatst was ik er eens overdag, waren er een stuk minder.![]()
Gewoon boodschappen laten bezorgen is natuurlijk ook een optie.
Maar ik kies altijd graag zelf mn dingen uit
Wel een goede tip voor kersemusquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar ik kies altijd graag zelf mn dingen uitTrotste mama van Ambar
Oh de AH hier is altijd open tot 22 uur. Maar ik heb zo laat ook geen zin meer in boodschappen doenquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Tijdens corona was de AH hier open tot 22.00. Dan was je de enige in de zaak om 21:30, genieten
Ik woon binnen 200 meter van een Jumbo en AH..Zelfs ik vind dat een beetje ver gaanquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar ik kies altijd graag zelf mn dingen uit![]()
In Renkum was de AH na 1930 al uitgestorvenTrotste mama van Ambar
ik niet hoorquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik woon binnen 200 meter van een Jumbo en AH..Zelfs ik vind dat een beetje ver gaan
Ik heb de AH of Jumbo een keer hun spullen zien bezorgen naast hun eigen super
Trotste mama van Ambar
Witte katquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
En waarom koop ik een donkerblauwe longsleeve shirt terwijl ik een witte kat heb
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: