30 jaar te laat.quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
In Amerika zijn ze ziedend over de film Schatjes
nee toch? begreep uit de post van Bondage dat het nog even doorgaat omdat nog niet alles 'over' is.quote:
haha ja beetje wel, maar dan nog, vind t altijd wel mooi want ze zijn natuurlijk "daar" zo hypocriet als de pest zelf over vanalles. tja hier zeggen we het gewoon en mag ook.quote:
Ik weet van nietsquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee toch? begreep uit de post van Bondage dat het nog even doorgaat omdat nog niet alles 'over' is.
Dat heb je dan ook gemist muisquote:
ik heb de hele film nooit gezien. en het was niet eens mijn doel om die film erbij te halen toen ik de tt maakte. maar vond hem wel toepasselijkquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb schatjes gewoon gezien met mijn ouders.
Winst!quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik had 2 maanden geleden een Hema-bon bij de postcodeloterij gehad, ik heb ze vorige week gebeld waar die bon bleef.. Die had allang binnen moeten zijn. Nu liggen er 2 in de brievenbus![]()
Is toch weer 5x @:hemarookworst
Lekker die mond vullenquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik had 2 maanden geleden een Hema-bon bij de postcodeloterij gehad, ik heb ze vorige week gebeld waar die bon bleef.. Die had allang binnen moeten zijn. Nu liggen er 2 in de brievenbus![]()
Is toch weer 5x @:hemarookworst
A la Pinnenmutskequote:
Dan neem ik de verkoop van worsten overquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Winst!
Ik hoop dat de Hema niet de Blokker achterna gaat
quote:Op donderdag 28 november 2024 21:50 schreef maily het volgende:
[..]
Jij plaatst Stampersgat onder Wouw ?
Wtf ...
Bicky Burger extreme.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |