SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door kree op 30-11-2024 13:37:21 ]Do what you love, love what you do!![]()
dat siert je?quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben schijnbaar een zuinig persoonDo what you love, love what you do!![]()
ik zweer het je als die nu veranderd word dan ga ik naar FBquote:
Do what you love, love what you do!![]()
dit omvat het topic eigenlijk wel goed trouwens die posterquote:
Terwijl wat in de tt beschreven stond een dienst is die goed geschikt is voor jouquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
lol hoer met zachte G bedoel je?quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Terwijl wat in de tt beschreven stond een dienst is die goed geschikt is voor jouDo what you love, love what you do!![]()
Zachte G en een harde LI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Goed ideeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Wel een gay ttThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik wilde het wat liever enzo, naja doe je best bij volgendequote:
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik mis allesquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee hoor heb je het nieuws gemist?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Niet te geloven dat het officiële liefje als laatste geïnformeerd wordtTrotste mama van Ambar
ja in een natie waar je geen fuck mag zeggen enzoquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
In Amerika zijn ze ziedend over de film Schatjeshoe bekrompen.
Nou is een film met een 14-jarige die naaktscenes doet natuurlijk ook wel een beetje het randje opzoekenquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:48 schreef kree het volgende:
[..]
ja in een natie waar je geen fuck mag zeggen enzohoe bekrompen.
![]()
Er wel een beetje overheenquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nou is een film met een 14-jarige die naaktscenes doet natuurlijk ook wel een beetje het randje opzoeken![]()
helemaal prima, hier staat NL bekend om trouwensquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nou is een film met een 14-jarige die naaktscenes doet natuurlijk ook wel een beetje het randje opzoeken
30 jaar te laat.quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
In Amerika zijn ze ziedend over de film SchatjesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nee toch? begreep uit de post van Bondage dat het nog even doorgaat omdat nog niet alles 'over' is.quote:
Smile, it's free therapy.![]()
haha ja beetje wel, maar dan nog, vind t altijd wel mooi want ze zijn natuurlijk "daar" zo hypocriet als de pest zelf over vanalles. tja hier zeggen we het gewoon en mag ook.quote:![]()
Ik weet van nietsquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee toch? begreep uit de post van Bondage dat het nog even doorgaat omdat nog niet alles 'over' is.Trotste mama van Ambar
Ik heb schatjes gewoon gezien met mijn ouders.Trotste mama van Ambar
ik heb de hele film nooit gezien. en het was niet eens mijn doel om die film erbij te halen toen ik de tt maakte. maar vond hem wel toepasselijkquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb schatjes gewoon gezien met mijn ouders.
Ik had 2 maanden geleden een Hema-bon bij de postcodeloterij gehad, ik heb ze vorige week gebeld waar die bon bleef.. Die had allang binnen moeten zijn. Nu liggen er 2 in de brievenbus![]()
Is toch weer 5x @hemarookworst![]()
Winst!quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik had 2 maanden geleden een Hema-bon bij de postcodeloterij gehad, ik heb ze vorige week gebeld waar die bon bleef.. Die had allang binnen moeten zijn. Nu liggen er 2 in de brievenbus![]()
Is toch weer 5x @:hemarookworst
Ik hoop dat de Hema niet de Blokker achterna gaatCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Lekker die mond vullenquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
Is toch weer 5x @:hemarookworstUw ADH vitamine Worst
Dan neem ik de verkoop van worsten overquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Winst!
Ik hoop dat de Hema niet de Blokker achterna gaatUw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 28 november 2024 21:50 schreef maily het volgende:
[..]
Jij plaatst Stampersgat onder Wouw ?
Wtf ...
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik kan mij niet herinneren dat ik schatjes ooit gezien heb, Mama is boos wel denk ik.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mijn schaamte over Stampertjesgat heeft toch maar mooi 4 punten opgeleverd
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
ik maakte de tt maar omdat ik jullie opzich toch wel allemaal schatjes vind. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Heb ik trouwens nieuws over Bondage gemist?
(niet gedacht dat ik die vraag ooit nog eens zou stellen)MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:21 schreef Homijn het volgende:
Heb ik trouwens nieuws over Bondage gemist?
(niet gedacht dat ik die vraag ooit nog eens zou stellen)quote:Op maandag 25 november 2024 16:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat klopt niet. Het gaat uiteindelijk naar FOK! maar daarvoor moet eerst een server ingericht worden, dat staat nog in de planning.
Ik laat het voor zolang op mijn eigen servers draaien. Ik ga de melding over 1 dec. weghalen gezien dat niet meer aan de orde is.Smile, it's free therapy.![]()
Wat hete pepertjes ertussen doen, dan wordt het pas extremequote:Op zaterdag 30 november 2024 14:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Bicky Burger extreme.
Schatjes nooit gezienUw ADH vitamine Worst
Mag niet voor mijn maag.quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat hete pepertjes ertussen doen, dan wordt het pas extreme
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-11-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4544 / +185 / +35 / 9830 / 11074
2. Dr.Mikey / 1417 / +18 / +10 / 1401 / 1993
3. KillemWieft / 1225 / +0 / +27 / 513 / 929
4. Rob / 1046 / +174 / +16 / 963 / 1202
5. ToT / 939 / +47 / +1 / 3938 / 4480
6. AardappelSchotel / 857 / +17 / +2 / 2695 / 3191
7. Lovely / 852 / +83 / +14 / 3646 / 4240
8. kree / 848 / +10 / +113 / 1396 / 1829
9. mario390 / 777 / +41 / +0 / 433 / 704
10. Pinnenmutske / 699 / +66 / +6 / 1547 / 2034
11. hemarookworst / 612 / +30 / +11 / 1247 / 1622
12. gebrokenglas / 583 / +33 / +14 / 2465 / 2900
13. HappyCharly / 496 / +26 / +1 / 1283 / 1528
14. mascara-klodder / 464 / +52 / +7 / 813 / 1049
15. loveyoulongtime / 442 / +19 / +9 / 1723 / 2011
16. greysbones / 408 / +0 / +0 / 2325 / 2536
17. MizzezAmy / 379 / +15 / +8 / 2034 / 2350
18. Bally-b / 340 / +0 / +0 / 74 / 128
19. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
20. devzero / 328 / +5 / +0 / 525 / 673SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ah mooi dat het zo kan worden opgelostquote:
ff terzijde. gek wordt ik ervan want zit hier iemand die heel veel fan is van een slijptol. herken dat geluid uit duizenden nl.
en weet niet wat ze aan het bouwen zijn, maar begin het zat te worden.Do what you love, love what you do!![]()
kijk als iemand ff een kettingslot van een fiets wil doorslijpen ok.
maar dit gaat veel verder als dat, ik herken het want lang gewerkt enzo in dat soort bedrijf. dit is niet een slijpschijf maar zo'n eentje die je gebruikt na lassen enzo of voor lassen.
dus ze bouwen iets.Do what you love, love what you do!![]()
Nee, dat was tijdens de stakingquote:Ik kon zo snel geen foto vinden waar Monitor voordeliger op stond.
Ik heb dat niet gelezenquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik las dat Monitor nu met @:lovely gaat"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Moet nog 2 boekjesquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:Dotteke spaar je nog servieszegels?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: