zelfscan, en dan klopt er iets niet...quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mensen die bij de zelfscan nog dingen gaan inpakken
man man man
Maar de volgende kan gewoon netjes op afstand in een soort van rij wachten toch? Dat hoeft niet in mijn nek te gebeuren toch?quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gewoon je tas open trekken bij controle, en door
Soms allesquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:34 schreef Lovely het volgende:
Bij de ah scannen ze dan ook maar 5 dingen volgens mij..
Als je iets nodig bent/had was die winkel wel een uitkomstquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:34 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik kocht de dag voor het faillissement werd uitgesproken nog vanalles bij de Blokker, aan mij heeft het niet gelegen!
Ik ga de blokker ook serieus wel missen
Tenzij er een action in hun pand komt te zitten natuurlijk
Soms. Als ik losse broodjes koop is er een 75% kans dat ik controle hebquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
Je pakt zeker ook pas je pas nadat je al je boodschappen ingepakt hebt?
Ja? Ik vond de Blokker geen aantrekkelijke winkel meer. Supervol gestouwd, niet heel goedkoop.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:34 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik kocht de dag voor het faillissement werd uitgesproken nog vanalles bij de Blokker, aan mij heeft het niet gelegen!
Ik ga de blokker ook serieus wel missen
Tenzij er een action in hun pand komt te zitten natuurlijk
Preciesquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:36 schreef Lovely het volgende:
Als ze willen controleren doen ze dat maar.. en de medewerkers doen ook maar wat ze opgedragen worden..
Dat vind ik van de kruidvat, tenminste die hier zit..quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja? Ik vond de Blokker geen aantrekkelijke winkel meer. Supervol gestouwd, niet heel goedkoop.
Maar wel keuze uit 10 verschillende soorten afvalbakken
Wacht jij maar tot de Hema failliet gaatquote:
Kruidvat en Trekpleister staan een stuk voller idd dan de Blokkerquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat vind ik van de kruidvat, tenminste die hier zit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |