Superdruk zeker, allemaal koopjesjagers. Amerikaanse toestanden, of valt dat mee?quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was even in het centrum vanmiddag. Maar dat is ook niet te doen
Zie dat ik er ook al een keer een van maand van15005 heb gehadquote:
4240 tel ik over jou.quote:
smhquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie dat ik er ook al een keer een van maand van15005 heb gehad
Ik kijk in mijn puntentellerquote:
Ja die klopt nog niet helemaal dusquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kijk in mijn puntenteller
Gewoon druk. En zowel bij de zelfscan van Kruidvat als Action werd ik serieus nog net weggeschoven door de volgende nadat het bonnetje uit de automaat kwamquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Superdruk zeker, allemaal koopjesjagers. Amerikaanse toestanden, of valt dat mee?
Terecht wel, altijd die treuzelaars bij de zelfscanquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon druk. En zowel bij de zelfscan van Kruidvat als Action werd ik serieus nog net weggeschoven door de volgende nadat het bonnetje uit de automaat kwam
Ik ben redelijk snel maar soms pak ik de laatste dingen nog in omdat ik weet dat er een kans op controle is. Nog steeds geen reden om in mijn nek te hijgenquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Terecht wel, altijd die treuzelaars bij de zelfscan
Jawel, jawel....quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja die klopt nog niet helemaal dus
Geef ze eens ongelijk, als ik wat nodig had gehad had ik dat nu ook wel gedaanquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik hoorde dat er in Eindhoven een wachtrij is om de Blokker in te mogen.
Allemaal ramptoeristen die nu opeens goedkoop bij de Blokker hun slag willen slaan
Ow nu ineens wel... Manmanmanquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik hoorde dat er in Eindhoven een wachtrij is om de Blokker in te mogen.
Allemaal ramptoeristen die nu opeens goedkoop bij de Blokker hun slag willen slaan
Mensen die bij de zelfscan nog dingen gaan inpakkenquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben redelijk snel maar soms pak ik de laatste dingen nog in omdat ik weet dat er een kans op controle is. Nog steeds geen reden om in mijn nek te hijgen
Ja, want controlequote:Op zaterdag 30 november 2024 15:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mensen die bij de zelfscan nog dingen gaan inpakken
man man man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |