Superdruk zeker, allemaal koopjesjagers. Amerikaanse toestanden, of valt dat mee?quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was even in het centrum vanmiddag. Maar dat is ook niet te doen
Zie dat ik er ook al een keer een van maand van15005 heb gehadquote:
4240 tel ik over jou.quote:
smhquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie dat ik er ook al een keer een van maand van15005 heb gehad
Ik kijk in mijn puntentellerquote:
Ja die klopt nog niet helemaal dusquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kijk in mijn puntenteller
Gewoon druk. En zowel bij de zelfscan van Kruidvat als Action werd ik serieus nog net weggeschoven door de volgende nadat het bonnetje uit de automaat kwamquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Superdruk zeker, allemaal koopjesjagers. Amerikaanse toestanden, of valt dat mee?
Terecht wel, altijd die treuzelaars bij de zelfscanquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon druk. En zowel bij de zelfscan van Kruidvat als Action werd ik serieus nog net weggeschoven door de volgende nadat het bonnetje uit de automaat kwam
Ik ben redelijk snel maar soms pak ik de laatste dingen nog in omdat ik weet dat er een kans op controle is. Nog steeds geen reden om in mijn nek te hijgenquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Terecht wel, altijd die treuzelaars bij de zelfscan
Jawel, jawel....quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja die klopt nog niet helemaal dus
Geef ze eens ongelijk, als ik wat nodig had gehad had ik dat nu ook wel gedaanquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik hoorde dat er in Eindhoven een wachtrij is om de Blokker in te mogen.
Allemaal ramptoeristen die nu opeens goedkoop bij de Blokker hun slag willen slaan
Ow nu ineens wel... Manmanmanquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik hoorde dat er in Eindhoven een wachtrij is om de Blokker in te mogen.
Allemaal ramptoeristen die nu opeens goedkoop bij de Blokker hun slag willen slaan
Mensen die bij de zelfscan nog dingen gaan inpakkenquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben redelijk snel maar soms pak ik de laatste dingen nog in omdat ik weet dat er een kans op controle is. Nog steeds geen reden om in mijn nek te hijgen
Ja, want controlequote:Op zaterdag 30 november 2024 15:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mensen die bij de zelfscan nog dingen gaan inpakken
man man man
zelfscan, en dan klopt er iets niet...quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mensen die bij de zelfscan nog dingen gaan inpakken
man man man
Maar de volgende kan gewoon netjes op afstand in een soort van rij wachten toch? Dat hoeft niet in mijn nek te gebeuren toch?quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gewoon je tas open trekken bij controle, en door
Soms allesquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:34 schreef Lovely het volgende:
Bij de ah scannen ze dan ook maar 5 dingen volgens mij..
Als je iets nodig bent/had was die winkel wel een uitkomstquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:34 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik kocht de dag voor het faillissement werd uitgesproken nog vanalles bij de Blokker, aan mij heeft het niet gelegen!
Ik ga de blokker ook serieus wel missen
Tenzij er een action in hun pand komt te zitten natuurlijk
Soms. Als ik losse broodjes koop is er een 75% kans dat ik controle hebquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
Je pakt zeker ook pas je pas nadat je al je boodschappen ingepakt hebt?
Ja? Ik vond de Blokker geen aantrekkelijke winkel meer. Supervol gestouwd, niet heel goedkoop.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:34 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik kocht de dag voor het faillissement werd uitgesproken nog vanalles bij de Blokker, aan mij heeft het niet gelegen!
Ik ga de blokker ook serieus wel missen
Tenzij er een action in hun pand komt te zitten natuurlijk
Preciesquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:36 schreef Lovely het volgende:
Als ze willen controleren doen ze dat maar.. en de medewerkers doen ook maar wat ze opgedragen worden..
Dat vind ik van de kruidvat, tenminste die hier zit..quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja? Ik vond de Blokker geen aantrekkelijke winkel meer. Supervol gestouwd, niet heel goedkoop.
Maar wel keuze uit 10 verschillende soorten afvalbakken
Wacht jij maar tot de Hema failliet gaatquote:
Kruidvat en Trekpleister staan een stuk voller idd dan de Blokkerquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat vind ik van de kruidvat, tenminste die hier zit..
Heb ik ook wel, dat ze alles moeten scannen. Maar ze verschuldigen zich wel 3x en willen de boel ook wel weer inpakken. Supervriendelijk, dat is het niet...quote:
Dat vind ik wel klachtwaardigquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
Al werd ik wel een keertje ook wat lastig omdat de medewerker mijn groentje inclusief het zakje afwoog, terwijl ik het zonder zakje gedaan had. Moest ik 3 cent bij betalen
Dan gewoon zeggen, hijg lekker aan de hijglijn maar niet in mijn nekquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Geen probleem met controle of welke snelheid iemand zijn/haar/hun boodschappen inpakken. Wel met mensen die in je nek hijgen
Vond er ook niets meer aan. Het was eerder een veel leukere winkel, net als de Hemaquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja? Ik vond de Blokker geen aantrekkelijke winkel meer. Supervol gestouwd, niet heel goedkoop.
Sinds nieuw concept enzo best aardigquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wacht jij maar tot de Hema failliet gaat
Geen idee eigenlijk hoe de Hema draait, heb altijd het idee dat ze het best goed doen.
hemarookworst moet dan zijn naam ook gaan veranderen dan. Naar daar waar hema voortaan zijn rookworsten haalt....quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wacht jij maar tot de Hema failliet gaat
Geen idee eigenlijk hoe de Hema draait, heb altijd het idee dat ze het best goed doen.
Trekpleister ook idd.. maar bij de kruidvat nog 10x erger..quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kruidvat en Trekpleister staan een stuk voller idd dan de Blokker
Ze pakken hier gewoon product uit de tas en scannen die meer niet.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb ik ook wel, dat ze alles moeten scannen. Maar ze verschuldigen zich wel 3x en willen de boel ook wel weer inpakken. Supervriendelijk, dat is het niet...
Ik had het bij de Action serieus in eerste instantie niet door totdat ik mijn laatste spul in de tas had zitten en wegliep en zag dat er al iemand achter mij stondquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan gewoon zeggen, hijg lekker aan de hijglijn maar niet in mijn nek
En dan zijn de Kruidvat winkels nog wel een stuk groter dan die van de TPquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Trekpleister ook idd.. maar bij de kruidvat nog 10x erger..
Ik vind dat echt niks, van die supervolle winkels, en dan ook al die opjagende kleuren overal, rood en geel...quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Trekpleister ook idd.. maar bij de kruidvat nog 10x erger..
sligrorookworst?quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
hemarookworst moet dan zijn naam ook gaan veranderen dan. Naar daar waar hema voortaan zijn rookworsten haalt....
Ja, of ahrookworst?quote:
Nee, maar als ik iets voor het huishouden zocht, of glazen of bestek ofzo, was het wel mijn go-to winkel. Is ook een van de winkels die ik me al vanuit mn jeugd kan herinneren, toen de 1e verdieping nog een enorme speelgoedvoorraad had.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mwa gebeurd ook wel eens in de supermarkt,, ben je nog bezig met pinnen staan zij met de winkelwagen dicht achter jequote:Op zaterdag 30 november 2024 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had het bij de Action serieus in eerste instantie niet door totdat ik mijn laatste spul in de tas had zitten en wegliep en zag dat er al iemand achter mij stond
Nou misschien in sommige steden,, de twee die hier zitten nietquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
En dan zijn de Kruidvat winkels nog wel een stuk groter dan die van de TP
Inderdaad, de eerste verdieping vol speelgoed. En best wel aardige keus.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, maar als ik iets voor het huishouden zocht, of glazen of bestek ofzo, was het wel mijn go-to winkel. Is ook een van de winkels die ik me al vanuit mn jeugd kan herinneren, toen de 1e verdieping nog een enorme speelgoedvoorraad had.
En dan die smalle gangpaden..quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vind dat echt niks, van die supervolle winkels, en dan ook al die opjagende kleuren overal, rood en geel...
Die hier zit is ook een crime. Ik ken eigenlijk maar weinig kruidvats die mooi ruim en overzichtelijk zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat vind ik van de kruidvat, tenminste die hier zit..
Ik was gisteren bij de action, zelfde verhaalquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet je wat ook irritant was aan de action vandaag? Serieus duizend scholieren die aan het vakvullen waren. Hoezo doe je dat op zaterdag op het drukste moment? En ook allemaal in de weg lopen overal lagen dozen en ze waren vooral druk met elkaar
1 wel die zit in Winschoten die ruim opgezetquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die hier zit is ook een crime. Ik ken eigenlijk maar weinig kruidvats die mooi ruim en overzichtelijk zijn.
Er waren bijna meer vakkenvullers dan klantenquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was gisteren bij de action, zelfde verhaal
DOen ze tegenwoordig allemaal onder werktijd omdat ze zoveel uren openzijn
Ik weet nog toen ik 15 was en vakken ging vullen was dat na 18 uur als de winkel dicht was
Tegenwoordig zijn de winkels bijna 24 uur per dag open
Bij AH is dat ook zo storend
Misschien omdat overdag de medewerkers het goedkoopst zijn? Als ze na zessen moeten vullen dan zal er een toeslag zijn? Ik gok dit maar.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er waren bijna meer vakkenvullers dan klanten
Daar kan ik niet tegenquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:44 schreef Lovely het volgende:
De AH is hier om de haverklap de boel weer aan het veranderen.. of idd dat er zo'n kar staat met alle producten staan vaak ook in de weg ..
Ja zo is dat tegenwoordig, moet je bij AH kijken als die kudde wordt vrijgelaten in de winkelquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er waren bijna meer vakkenvullers dan klanten
Of dat je de pallet met pizza's al een hele tijd buiten het vriesvak zit staan.quote:
Maar waarom op fucking zaterdag voor Sinterklaas? En weet je waar het grotendeel mee bezig was? Dingetjes rechtzetten.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien omdat overdag de medewerkers het goedkoopst zijn? Als ze na zessen moeten vullen dan zal er een toeslag zijn? Ik gok dit maar.
Als ik iets bijzonders wil dan koop ik dat in gedeeltes verspreid in de week ervoor.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wordt nog leuk om inkopen te doen voor de feestdagen
Maar dan geef je toch een van die lui jouw boodschappenlijstje, met een 'ga jij dit maar eens voor mij halen allemaal, ik kom nergens tussendoor met mijn scoot'quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo is dat tegenwoordig, moet je bij AH kijken als die kudde wordt vrijgelaten in de winkel
Je komt ook gelijk nergens meer bij al die karren die overal voor staan
Tijdens corona was de AH hier open tot 22.00. Dan was je de enige in de zaak om 21:30, genietenquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik kom meestal na 18 uur in de supermarkt, dan zijn er ook altijd overal vakkenvullers. Laatst was ik er eens overdag, waren er een stuk minder.
Wel een goede tip voor kersemusquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Gewoon boodschappen laten bezorgen is natuurlijk ook een optie.
Maar ik kies altijd graag zelf mn dingen uit
Oh de AH hier is altijd open tot 22 uur. Maar ik heb zo laat ook geen zin meer in boodschappen doenquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Tijdens corona was de AH hier open tot 22.00. Dan was je de enige in de zaak om 21:30, genieten
Ik woon binnen 200 meter van een Jumbo en AH..Zelfs ik vind dat een beetje ver gaanquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Gewoon boodschappen laten bezorgen is natuurlijk ook een optie.
Maar ik kies altijd graag zelf mn dingen uit
ik niet hoorquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik woon binnen 200 meter van een Jumbo en AH..Zelfs ik vind dat een beetje ver gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |