Oh dat was @ToTquote:Op zaterdag 30 november 2024 00:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kom net binnen, weet niet wie ze weg heeft gejaagd
nog niet waarop ik val eigenlijkquote:Op zaterdag 30 november 2024 00:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
Speciaal voor @:kree een normaal meisje
[ afbeelding ]
Stoer dat hij er voor uit komt, triest dat het zo moet.quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2024 00:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bolkehangt nog uit in de kroeg volgens mij
[ afbeelding ]
Gast ik ga niet van Amish forums foto's checken of er wat voor je bij zit. Je doet het er maar meequote:
nicequote:Op zaterdag 30 november 2024 00:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
Speciaal voor @:kree een normaal meisje
[ afbeelding ]
hahaha daar gaat t niet om die foto's zijn te gemaakt.quote:Op zaterdag 30 november 2024 00:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast ik ga niet van Amish forums foto's checken of er wat voor je bij zit. Je doet het er maar mee
Ja kleinste ook uit de familie en 2 broers die eigenlijk uitgezet moeten worden gezien hun denkbeelden. Maar goed dit is niet de plek daarvoor. Maar voor dat jong wel kut ja.quote:Op zaterdag 30 november 2024 00:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Stoer dat hij er voor uit komt, triest dat het zo moet.
Je hebt misschien wel gelijk maar dan kan je elke discussie wel de kop in drukken. Anyhow hier moeten punten gescoord worden. Als het serieus wordt gaan we grapjes maken.quote:Op zaterdag 30 november 2024 00:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja kleinste ook uit de familie en 2 broers die eigenlijk uitgezet moeten worden gezien hun denkbeelden. Maar goed dit is niet de plek daarvoor. Maar voor dat jong wel kut ja.
Ik was even wezen voelen (ja echt!) tijdens de harde wind, maar het ging nog geen mm op en neerquote:Op zaterdag 30 november 2024 00:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ola bunker bouwerStaat het nog steeds na de laatste storm?
Tetten!quote:Op zaterdag 30 november 2024 00:30 schreef kree het volgende:
ff serieus die paar foto's, mannen dus, wat zien jullie daaraan wat je aantrekt?
ja. nouja zo zou ik denken 20 jaar terug mss nog wel.quote:
Joh, like me carezquote:Op zaterdag 30 november 2024 00:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt misschien wel gelijk maar dan kan je elke discussie wel de kop in drukken. Anyhow hier moeten punten gescoord worden. Als het serieus wordt gaan we grapjes maken.
Dat hedde dan serieus prima voor elkaar Bob de Bouwerquote:Op zaterdag 30 november 2024 00:34 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik was even wezen voelen (ja echt!) tijdens de harde wind, maar het ging nog geen mm op en neer![]()
Deze laat ik even lopenquote:Op zaterdag 30 november 2024 00:36 schreef kree het volgende:
[..]
ja. nouja zo zou ik denken 20 jaar terug mss nog wel.
wat ik nu zie is een bewerkte foto enzo en weet onderhand dat tieten t niet maken voor iemand die leuk is.
hahaatjes!quote:
Nee joh, 20 jaar geleden dacht ik nog dat persoonlijkheid en dat soort dingen er nog toe deed. Tegenwoordig weet ik dat het gewoon om goede tetten draait. De rest is enkel bijzaak.quote:Op zaterdag 30 november 2024 00:36 schreef kree het volgende:
[..]
ja. nouja zo zou ik denken 20 jaar terug mss nog wel.
wat ik nu zie is een bewerkte foto enzo en weet onderhand dat tieten t niet maken voor iemand die leuk is.
Genoeg toen het nog geen winter was vandaag van de bierkoelkast in de schuur overgeheveld naar de koelkast in huis. Dus ik hoef er ook niet meer uit deze horrorwinter de komende uren.quote:
Wat ik bedoel is dat dit topic ook voor de niet puntenjagers soms een plek is om te lullen, het is meestal zeker in de vroege uurtjes het topic wat nog leeft. En dan mag er best wel eens wat zwaardere gesprekken zijn. Maar zo denk ik er over, ik kom hier zeker niet om de punten. Er komen wel wat leuke mensen langs zo nu en dan.quote:Op zaterdag 30 november 2024 00:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Joh, like me carezIk doe vaak niet anders dan lomp en domme grappen
Het heeft voordelen een heleboel voordelen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 00:37 schreef kree het volgende:
mss blijf ik gewoon ook maar alleen, eigenlijk heb ik er vrede mee, maar mis soms t wel.
Een maat van me nodigde ons uit voor zijn 50e verjaardag via de gezamenlijke appgroep.quote:Op zaterdag 30 november 2024 00:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik snap je ook wel hoor, en bij serieuze dingen ben ik ook minder lomp dan normaalquote:Op zaterdag 30 november 2024 00:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat dit topic ook voor de niet puntenjagers soms een plek is om te lullen, het is meestal zeker in de vroege uurtjes het topic wat nog leeft. En dan mag er best wel eens wat zwaardere gesprekken zijn. Maar zo denk ik er over, ik kom hier zeker niet om de punten. Er komen wel wat leuke mensen langs zo nu en dan.
eens met jequote:Op zaterdag 30 november 2024 00:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat dit topic ook voor de niet puntenjagers soms een plek is om te lullen, het is meestal zeker in de vroege uurtjes het topic wat nog leeft. En dan mag er best wel eens wat zwaardere gesprekken zijn. Maar zo denk ik er over, ik kom hier zeker niet om de punten. Er komen wel wat leuke mensen langs zo nu en dan.
Pffff............quote:Op zaterdag 30 november 2024 00:41 schreef kree het volgende:
wat me altijd soms verbaasd. vrouwen komen hier minder zolang de nacht vordert?
idee hoe dat komt?
vind het gezellig ook met de "gasten" hier, maar mis dat dan soms.
ja dat klopt maar ook een aantal nadelen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Het heeft voordelen een heleboel voordelen.
Puspunten voor jouquote:Op zaterdag 30 november 2024 00:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik snap je ook wel hoor, en bij serieuze dingen ben ik ook minder lomp dan normaalIk kan het ook wel.
wat zijn punten?
vaagquote:Op zaterdag 30 november 2024 00:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een maat van me nodigde ons uit voor zijn 50e verjaardag via de gezamenlijke appgroep.
Ik:"Dat wordt veel fris drinken....."
Andere maat:"zekers! lauw bier is niet te zuipen!"
Ohhquote:
Oh shitquote:Op zaterdag 30 november 2024 00:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Da's wel lang geleden, dat ik puspunten had.
Ik krijg ze gratis hierquote:Op zaterdag 30 november 2024 00:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Da's wel lang geleden, dat ik puspunten had.
Ik heb geen idee waar dit over gaat, maar de pus loopt me dan ook over de rug inmiddels.quote:Op zaterdag 30 november 2024 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nieuw spel op fokAloa is de eerste of is het 444 tegenwoordig
Ja en als ik een serieuze date had zat het op mijn neusquote:Op zaterdag 30 november 2024 00:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat is toch wel wat ik het minste mis van de puberteit: de puspunten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |