Damiano Davidquote:
Als ik heel eerlijk ben vind ik zijn debuutsingle wat tegenvallen. Hij kan veel meer dan zo'n een generic popsong maken.quote:
Ik vind het wel een leuk nummerquote:Op maandag 2 december 2024 19:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben vind ik zijn debuutsingle wat tegenvallen. Hij kan veel meer dan zo'n een generic popsong maken.
Eens, hoor. Maar met de rest van Manekin is het gewoonquote:Op maandag 2 december 2024 19:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben vind ik zijn debuutsingle wat tegenvallen. Hij kan veel meer dan zo'n een generic popsong maken.
Mee eens. Voor de rest is het best een knappe man.quote:Op maandag 2 december 2024 19:44 schreef Arizona het volgende:
Ik ben niet zo gecharmeerd van zijn tattoos, niet mijn smaak
Ik heb dan weer niet zo veel met mannen.quote:Op maandag 2 december 2024 19:55 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb sowieso niet veel met tattoos.
Er is een Sherlock Holmes aan je verloren gegaanquote:Op dinsdag 3 december 2024 09:59 schreef H_T het volgende:
Fietssleutel teruggevondenLag nog gewoon op straat
Nou heb ik gewoon mijn ogen open gehouden en gekeken waar hij mogelijk zou kunnen liggen in plaats van een rigoreuze analyse van de herfstblaadjes een kilometer verderop, dus Sherlock Holmes is wellicht te veel eerquote:Op dinsdag 3 december 2024 10:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Er is een Sherlock Holmes aan je verloren gegaan![]()
Ik weet het niet hoor, maar ik zit hier al te vernikkelen met 20 graden en een dekentje over mijn benenquote:Op dinsdag 3 december 2024 10:48 schreef NailQueen het volgende:
Hier mag alles maar niets dat moet. 17 graden, een korte broek!
17 graden?quote:Op dinsdag 3 december 2024 10:48 schreef NailQueen het volgende:
Hier mag alles maar niets dat moet. 17 graden, een korte broek!
quote:Op dinsdag 3 december 2024 10:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar ik zit hier al te vernikkelen met 20 graden en een dekentje over mijn benen
Het maakt niet uit hoe rijk je bent. Hier sturen we tikkies van 50 cent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook m'n stemlijstje weer gedaan!
De Gooyer?quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Het maakt niet uit hoe rijk je bent. Hier sturen we tikkies van 50 cent.
Een souteneur is een pooier, en die schooier maakt het mooierquote:
Oh deze had ik gemist! Ja maar Adriaan woont volgens mij meer naar het zuiden. Olav woont in deze omgeving. En Harry Vermeegen natuurlijk, laatst zag ik hem weer eens.quote:
Zo, die heb ik ook lang niet meer gehoord. Het zal de Top 2000 ook wel (net) niet halen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Een souteneur is een pooier, en die schooier maakt het mooier
Zet z`n kip in de vitrine en wordt rijker dan de Gooyer
Voor vrijdag 16 uur kan je nog stemmen op de Top 2000.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:41 schreef Cyan9 het volgende:
Oh ja, het is weer die tijd van het jaar. Daar moet ik maar weer eens voor gaan zitten.
Helaas, want blijft wel legendarisch natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 december 2024 15:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo, die heb ik ook lang niet meer gehoord. Het zal de Top 2000 ook wel (net) niet halen.
Nice, met jou in de gelederen denk ik dat onze poging meteen meer kans van slagen heeft!quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:08 schreef BillDauterive het volgende:
Ow leuk. Ik volg guerrilaleider Strani wel hoor.
Ik stel voor dat we dit voorstellen in NWS.quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:55 schreef Strani het volgende:
Hebben we hier eigenlijk wel eens geprobeerd om oorlogsrecht te introduceren en de mods zo tijdelijk buitenspel te zetten?
Nee, NWS zetten we ook meteen buitenspelquote:Op dinsdag 3 december 2024 18:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we dit voorstellen in NWS.
Jazeker, maar de VAR gaf daarna aan dat het toch geen buitenspel was.quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:55 schreef Strani het volgende:
Hebben we hier eigenlijk wel eens geprobeerd om oorlogsrecht te introduceren en de mods zo tijdelijk buitenspel te zetten?
Maar wel een heel mooi boomerlijstje. Je bent niet blijven hangen in de `60.quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:11 schreef summer52 het volgende:
Vanmiddag met het Top2000 lijstje bezig komt de buurvrouw mij storen. Gelukkig bleef ze maar 2 uurtjes.![]()
Maar het boomerlijstje is af en gepubliceerd in de Top2000 topic.
Nee maar ze praten hier in Nederland wel weer over de dienstplicht. Puur in theoretische vorm uiteraard.quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:55 schreef Strani het volgende:
Oh ja dat vind ik ook wel een reden voor een staatsgreep.quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee maar ze praten hier in Nederland wel weer over de dienstplicht. Puur in theoretische vorm uiteraard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:14 schreef Arizona het volgende:
Ik ga iets heel engs doen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:16 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:23 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou jij een schuttersputje graven om de Russen ergens in Slowakije ofzo tegen te houden?quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja dat vind ik ook wel een reden voor een staatsgreep.
Nee hoor ik vraag gewoon netjes of ze daar blijvenquote:Op dinsdag 3 december 2024 22:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zou jij een schuttersputje graven om de Russen ergens in Slowakije ofzo tegen te houden?
Ik heb dat nu dus met Bellwright, niet normaal hoe de uren dan opeens vliegen hè als je echt in een spel zit en vooral een spel waarin je elke keer iets nieuws bouwt.quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer je met Planet Coaster 2 bezig bent. Gaat de tijd toch altijd rap voorbij.
Ja eens. Ik heb vanavond alleen maar mijn houten achtbaan getweakt zodat ie goed is (niet te hoge G-krachten). Vervolgens wat boompjes eromheen geplaatst en een stationsgebouw gemaakt.quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb dat nu dus met Bellwright, niet normaal hoe de uren dan opeens vliegen hè als je echt in een spel zit en vooral een spel waarin je elke keer iets nieuws bouwt.
Weet je nu wel of hij ook bevalt bij het publiek?quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja eens. Ik heb vanavond alleen maar mijn houten achtbaan getweakt zodat ie goed is (niet te hoge G-krachten). Vervolgens wat boompjes eromheen geplaatst en een stationsgebouw gemaakt.
Ik ook.quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:11 schreef Koen66 het volgende:
oja ik moet nog stemmen voor de Top 2000
Ja, hij bevalt goed. Wachtrij is bijna helemaal vol. En er rijden drie treintjes met ieder plek voor 24 mensen.quote:Op woensdag 4 december 2024 07:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Weet je nu wel of hij ook bevalt bij het publiek?
Is het ook al zeker dat geen andere partij de organisatie wil overnemen?quote:
Je kan zo aan de slag bij de Eftelingquote:Op woensdag 4 december 2024 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, hij bevalt goed. Wachtrij is bijna helemaal vol. En er rijden drie treintjes met ieder plek voor 24 mensen.
Op zich zou ik het wel leuk vinden om voor een pretpark te werken.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:04 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Je kan zo aan de slag bij de Efteling
Op Roxy Dekker en Joost Klein na is die top 10 wel pure armoede hoor.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:34 schreef egeltje1985 het volgende:
https://www.ad.nl/show/ni(...)-nederland~a05ee619/
Veel Eurovisie in Spotify wrapped.
Ongeveer mijn hele wrapped is Joost Klein, dus ik mag ook niet te veel zeggen.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Op Roxy Dekker en Joost Klein na is die top 10 wel pure armoede hoor.
Stemgenootquote:Op woensdag 4 december 2024 15:54 schreef usagi414 het volgende:
Altijd leuk lijstjes maken :
Billy Joel -Leningrad
Nummer 3 is mijn schuld. Ik word er vrolijk van.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Op Roxy Dekker en Joost Klein na is die top 10 wel pure armoede hoor.
3x Suus luisteren en ik vergeef het je.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nummer 3 is mijn schuld. Ik word er vrolijk van.
Al jaren een deel van de reden waarom ik op Pokémon stemquote:Op woensdag 4 december 2024 17:07 schreef NailQueen het volgende:
(ja sorry. Ik word er vrolijk van)
Fijn dat je op de juiste hebt gestemd.quote:Op woensdag 4 december 2024 17:07 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb mijn plicht ook weer gedaan. Het was een kill your darlings. Ik plaats hem hier want ik weet dat jullie mij niet afrekenen op mijn keuzes
Simon & Garfunkel - The Sound Of Silence (1964)
Ik kan de cover, en nu de remix van de cover, echt niet uitstaanquote:Op woensdag 4 december 2024 17:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Fijn dat je op de juiste hebt gestemd.
Dit is echt zo`n nummer dat je een paar keer per jaar op de radio hoort en er dan niet aan denkt bij het maken van een stemlijst.quote:Op woensdag 4 december 2024 17:16 schreef Momo het volgende:
Ik had mijn lijstje al in MUZ geplaatst
Blue Öyster Cult - Don't Fear The Reaper
Ik heb echt nog niemand zich positief horen uitlaten over Sound of silence van Disturbed.quote:Op woensdag 4 december 2024 17:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik kan de cover, en nu de remix van de cover, echt niet uitstaan
Same. Gruwelijkquote:Op woensdag 4 december 2024 17:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik kan de cover, en nu de remix van de cover, echt niet uitstaan
Ik ben Blue Öyster Cult gaan luisteren toen Arjen Lucassen er zo over begon dat hij naar hun luistert.quote:Op woensdag 4 december 2024 17:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dit is echt zo`n nummer dat je een paar keer per jaar op de radio hoort en er dan niet aan denkt bij het maken van een stemlijst.
Het kan erger. Er zijn mensen die het origineel helemaal niet kennen.quote:Op woensdag 4 december 2024 17:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik heb echt nog niemand zich positief horen uitlaten over Sound of silence van Disturbed.
Maar toch zou het in de top 10 terecht kunnen komen.
[ afbeelding ]
Allemaal mensen die op de verkeerde stemmen.quote:Op woensdag 4 december 2024 17:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik heb echt nog niemand zich positief horen uitlaten over Sound of silence van Disturbed.
[ afbeelding ]
Het zijn net Tweede Kamerverkiezingen.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Allemaal mensen die op de verkeerde stemmen.
Toen ik tijdens het stemmen op Sound of Silence zocht, kwam Distrubed als eerste naar boven.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het zijn net Tweede Kamerverkiezingen.
Radio 2 is een smakeloos landquote:Op woensdag 4 december 2024 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toen ik tijdens het stemmen op Sound of Silence zocht, kwam Distrubed als eerste naar boven.
Die mensen zijn Down with the sickness.quote:Op woensdag 4 december 2024 17:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 december 2024 18:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ben Blue Öyster Cult gaan luisteren toen Arjen Lucassen er zo over begon dat hij naar hun luistert.
Dit is ook een goede track
Bekijk deze YouTube-video
Ik hoor m wel vaker langskomen. Nog los van dat die in mijn eigen top 2000 staatquote:Op woensdag 4 december 2024 17:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dit is echt zo`n nummer dat je een paar keer per jaar op de radio hoort en er dan niet aan denkt bij het maken van een stemlijst.
Oeh puik lijstje. Was je ook bij porcupine tree in de Ziggo Dome vorig jaar?quote:Op woensdag 4 december 2024 17:16 schreef Momo het volgende:
Ik had mijn lijstje al in MUZ geplaatst
My Chemical Romance - Welcome To The Black Parade
Porcupine Tree - Arriving Somewhere But Not Here
Nightwish - Ghost Love Score (Live @ Wacken 2013)
Within Temptation - Mother Earth
2 Unlimited - No Limit
Earth, Wind & Fire - September
Billy Joel - Piano Man
Queen - Innuendo
Simon & Garfunkel - Bridge Over Troubled Water
Jason Paige - Gotta Catch 'Em All (Pokemon Theme Song)
Rammstein - Deutschland
The Gathering - Strange Machines (Albumversie)
Korn - Freak On A Leash
Stone Temple Pilots -Plush
Mr. Mister - Broken Wings
Michael Jackson - Earth Song
Avicii ft. Aloe Blacc - Wake Me Up
Alan Walker - Faded
Blue Öyster Cult - Don't Fear The Reaper
Belinda Carlisle - Heaven Is A Place On Earth
Lady Gaga - Bad Romance
Linkin Park - In The End
Living Colour - Cult Of Personality
Tenacious D - Tribute
Marillion - Kayleigh
Led Zeppelin - Stairway To Heaven
Bill Withers - Lovely Day
Santa Esmeralda - Don't Let Me Be Misunderstood
DJ Paul Elstak - Rainbow In The Sky
Toto - Hold The Line
Faithless - Insomnia (Albumversie)
Depeche Mode - Enjoy The Silence
Phil Collins - In The Air Tonight (Albumversie)
Guns N' Roses - Welcome To The Jungle
Joost Klein - Europapa
Leningradquote:Op woensdag 4 december 2024 15:56 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ook
usagi414 in MUZ / Top 2000 Editie 2024 #3 Origineel is beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |