Goed nieuwsquote:
Damiano Davidquote:
Als ik heel eerlijk ben vind ik zijn debuutsingle wat tegenvallen. Hij kan veel meer dan zo'n een generic popsong maken.quote:
Ik vind het wel een leuk nummerquote:Op maandag 2 december 2024 19:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben vind ik zijn debuutsingle wat tegenvallen. Hij kan veel meer dan zo'n een generic popsong maken.
Eens, hoor. Maar met de rest van Manekin is het gewoonquote:Op maandag 2 december 2024 19:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben vind ik zijn debuutsingle wat tegenvallen. Hij kan veel meer dan zo'n een generic popsong maken.
Mee eens. Voor de rest is het best een knappe man.quote:Op maandag 2 december 2024 19:44 schreef Arizona het volgende:
Ik ben niet zo gecharmeerd van zijn tattoos, niet mijn smaak
Ik heb dan weer niet zo veel met mannen.quote:Op maandag 2 december 2024 19:55 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb sowieso niet veel met tattoos.
Er is een Sherlock Holmes aan je verloren gegaanquote:Op dinsdag 3 december 2024 09:59 schreef H_T het volgende:
Fietssleutel teruggevondenLag nog gewoon op straat
Nou heb ik gewoon mijn ogen open gehouden en gekeken waar hij mogelijk zou kunnen liggen in plaats van een rigoreuze analyse van de herfstblaadjes een kilometer verderop, dus Sherlock Holmes is wellicht te veel eerquote:Op dinsdag 3 december 2024 10:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Er is een Sherlock Holmes aan je verloren gegaan![]()
Ik weet het niet hoor, maar ik zit hier al te vernikkelen met 20 graden en een dekentje over mijn benenquote:Op dinsdag 3 december 2024 10:48 schreef NailQueen het volgende:
Hier mag alles maar niets dat moet. 17 graden, een korte broek!
17 graden?quote:Op dinsdag 3 december 2024 10:48 schreef NailQueen het volgende:
Hier mag alles maar niets dat moet. 17 graden, een korte broek!
quote:Op dinsdag 3 december 2024 10:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar ik zit hier al te vernikkelen met 20 graden en een dekentje over mijn benen
Het maakt niet uit hoe rijk je bent. Hier sturen we tikkies van 50 cent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook m'n stemlijstje weer gedaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |