De Gooyer?quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Het maakt niet uit hoe rijk je bent. Hier sturen we tikkies van 50 cent.
Een souteneur is een pooier, en die schooier maakt het mooierquote:
Oh deze had ik gemist! Ja maar Adriaan woont volgens mij meer naar het zuiden. Olav woont in deze omgeving. En Harry Vermeegen natuurlijk, laatst zag ik hem weer eens.quote:
Zo, die heb ik ook lang niet meer gehoord. Het zal de Top 2000 ook wel (net) niet halen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Een souteneur is een pooier, en die schooier maakt het mooier
Zet z`n kip in de vitrine en wordt rijker dan de Gooyer
Voor vrijdag 16 uur kan je nog stemmen op de Top 2000.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:41 schreef Cyan9 het volgende:
Oh ja, het is weer die tijd van het jaar. Daar moet ik maar weer eens voor gaan zitten.
Helaas, want blijft wel legendarisch natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 december 2024 15:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo, die heb ik ook lang niet meer gehoord. Het zal de Top 2000 ook wel (net) niet halen.
Nice, met jou in de gelederen denk ik dat onze poging meteen meer kans van slagen heeft!quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:08 schreef BillDauterive het volgende:
Ow leuk. Ik volg guerrilaleider Strani wel hoor.
Ik stel voor dat we dit voorstellen in NWS.quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:55 schreef Strani het volgende:
Hebben we hier eigenlijk wel eens geprobeerd om oorlogsrecht te introduceren en de mods zo tijdelijk buitenspel te zetten?
Nee, NWS zetten we ook meteen buitenspelquote:Op dinsdag 3 december 2024 18:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we dit voorstellen in NWS.
Jazeker, maar de VAR gaf daarna aan dat het toch geen buitenspel was.quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:55 schreef Strani het volgende:
Hebben we hier eigenlijk wel eens geprobeerd om oorlogsrecht te introduceren en de mods zo tijdelijk buitenspel te zetten?
Maar wel een heel mooi boomerlijstje. Je bent niet blijven hangen in de `60.quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:11 schreef summer52 het volgende:
Vanmiddag met het Top2000 lijstje bezig komt de buurvrouw mij storen. Gelukkig bleef ze maar 2 uurtjes.![]()
Maar het boomerlijstje is af en gepubliceerd in de Top2000 topic.
Nee maar ze praten hier in Nederland wel weer over de dienstplicht. Puur in theoretische vorm uiteraard.quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:55 schreef Strani het volgende:
Oh ja dat vind ik ook wel een reden voor een staatsgreep.quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee maar ze praten hier in Nederland wel weer over de dienstplicht. Puur in theoretische vorm uiteraard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:14 schreef Arizona het volgende:
Ik ga iets heel engs doen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:16 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:23 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |