Zou jij een schuttersputje graven om de Russen ergens in Slowakije ofzo tegen te houden?quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja dat vind ik ook wel een reden voor een staatsgreep.
Nee hoor ik vraag gewoon netjes of ze daar blijvenquote:Op dinsdag 3 december 2024 22:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zou jij een schuttersputje graven om de Russen ergens in Slowakije ofzo tegen te houden?
Ik heb dat nu dus met Bellwright, niet normaal hoe de uren dan opeens vliegen hè als je echt in een spel zit en vooral een spel waarin je elke keer iets nieuws bouwt.quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer je met Planet Coaster 2 bezig bent. Gaat de tijd toch altijd rap voorbij.
Ja eens. Ik heb vanavond alleen maar mijn houten achtbaan getweakt zodat ie goed is (niet te hoge G-krachten). Vervolgens wat boompjes eromheen geplaatst en een stationsgebouw gemaakt.quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb dat nu dus met Bellwright, niet normaal hoe de uren dan opeens vliegen hè als je echt in een spel zit en vooral een spel waarin je elke keer iets nieuws bouwt.
Weet je nu wel of hij ook bevalt bij het publiek?quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja eens. Ik heb vanavond alleen maar mijn houten achtbaan getweakt zodat ie goed is (niet te hoge G-krachten). Vervolgens wat boompjes eromheen geplaatst en een stationsgebouw gemaakt.
Ik ook.quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:11 schreef Koen66 het volgende:
oja ik moet nog stemmen voor de Top 2000
Ja, hij bevalt goed. Wachtrij is bijna helemaal vol. En er rijden drie treintjes met ieder plek voor 24 mensen.quote:Op woensdag 4 december 2024 07:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Weet je nu wel of hij ook bevalt bij het publiek?
Is het ook al zeker dat geen andere partij de organisatie wil overnemen?quote:
Je kan zo aan de slag bij de Eftelingquote:Op woensdag 4 december 2024 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, hij bevalt goed. Wachtrij is bijna helemaal vol. En er rijden drie treintjes met ieder plek voor 24 mensen.
Op zich zou ik het wel leuk vinden om voor een pretpark te werken.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:04 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Je kan zo aan de slag bij de Efteling
Op Roxy Dekker en Joost Klein na is die top 10 wel pure armoede hoor.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:34 schreef egeltje1985 het volgende:
https://www.ad.nl/show/ni(...)-nederland~a05ee619/
Veel Eurovisie in Spotify wrapped.
Ongeveer mijn hele wrapped is Joost Klein, dus ik mag ook niet te veel zeggen.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Op Roxy Dekker en Joost Klein na is die top 10 wel pure armoede hoor.
Stemgenootquote:Op woensdag 4 december 2024 15:54 schreef usagi414 het volgende:
Altijd leuk lijstjes maken :
Billy Joel -Leningrad
Nummer 3 is mijn schuld. Ik word er vrolijk van.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Op Roxy Dekker en Joost Klein na is die top 10 wel pure armoede hoor.
3x Suus luisteren en ik vergeef het je.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nummer 3 is mijn schuld. Ik word er vrolijk van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |