Ik was net van mijn nachtmerries afquote:Op donderdag 5 december 2024 20:32 schreef Meke het volgende:
Op zoek naar bovenstaande post kwam ik ook deze tegen
[..]
Sorryquote:Op donderdag 5 december 2024 20:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik was net van mijn nachtmerries af
Ik krijg weer tranen in m'n ogen. Ik kan niet echt uitleggen waarom. Ik vind het gewoon een verdomd mooi eerbetoonquote:Op donderdag 5 december 2024 14:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Is ook geweldig maar de live versie met George is ook wel legendarisch. Hij deed alles goed in die performance. Klinkt misschien wat stom maar ik als ik het stukje zie waar het publiek dat lange 'lo-o-o-ove' zingt, de geest van Freddie Mercury enorm voelbaar is in het stadion (en via het beeldscherm).
That's not enough cowbellquote:
Hebben zij 35 liedjes gemaakt.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:28 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Als we zo gaan doen dan dreig ik weer hiermee;
[..]
Ja, daar heb ik toen best veel moeite voor gedaanquote:Op donderdag 5 december 2024 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hebben zij 35 liedjes gemaakt.
Jaaa van iedereen geloof ikquote:Op donderdag 5 december 2024 22:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hey, ik heb een Chappell Roan fan gevonden
(Zij is mijn ontdekking van dit jaar)
Dit was zķ goedquote:Op donderdag 5 december 2024 14:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Is ook geweldig maar de live versie met George is ook wel legendarisch. Hij deed alles goed in die performance. Klinkt misschien wat stom maar ik als ik het stukje zie waar het publiek dat lange 'lo-o-o-ove' zingt, de geest van Freddie Mercury enorm voelbaar is in het stadion (en via het beeldscherm).
Pas maar op hoor, want dan ben je nog lang niet jarig!quote:Op donderdag 5 december 2024 20:28 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Als we zo gaan doen dan dreig ik weer hiermee;
[..]
Nice.quote:Op vrijdag 6 december 2024 00:12 schreef BillDauterive het volgende:
Boh, wat een regen. Ik ben echt gruwelijk nat nu.
Wij vieren vanavond nog Sinterklaasquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:01 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb pepernoten meegenomen op kantoor. Om zo nog een beetje af te kicken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |