Godverdommequote:
Bijnaquote:
Het zal wel weer van AZ moeten komen.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:57 schreef Zipportal het volgende:
Matchday 6
Donderdag 12 december 2024
18:45 Ludogorets v AZ
18:45 Olympiakos v FC Twente
21:00 Ajax v Lazio
Ter info.
Man bijt hondquote:Op vrijdag 29 november 2024 04:18 schreef de_boswachter het volgende:
PSV weer eens de enige die levert deze week. Met dank aan Ajax verliezen we straks een CL plek.
[ afbeelding ]
3-1quote:Op donderdag 12 december 2024 08:41 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
18:45 Olympiacos - Twente | Ziggo Sport
18:45 Ludogorets Razgrad - AZ | Ziggo Sport 2
21:00 Ajax - Lazio | Ziggo Sport
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:Frozen-assassin
@:WheeledWarrior
@:Immerdebestebob
18:45 Olympiacos - Twente | Ziggo Sport 1-1quote:Op donderdag 12 december 2024 08:41 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
18:45 Olympiacos - Twente 2-2quote:Op donderdag 12 december 2024 08:41 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-1quote:Op donderdag 12 december 2024 08:41 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
1-1quote:Op donderdag 12 december 2024 08:41 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Zeg het maar
Zeg het maar
quote:Op donderdag 12 december 2024 08:41 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
18:45 Olympiacos - Twente | Ziggo Sport 1-2
18:45 Ludogorets Razgrad - AZ | Ziggo Sport 2 1-2
21:00 Ajax - Lazio | Ziggo Sport 3-1
1-1quote:Op donderdag 12 december 2024 08:41 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
1-0quote:Op donderdag 12 december 2024 08:41 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Dit duurde echt ONTZETTEND lang.quote:
Ik had jouw vraag gemist.quote:Op donderdag 12 december 2024 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit duurde echt ONTZETTEND lang.
Ik zapp en 0-2.quote:
13 jaar op rij kampioen. Kan je na gaan zo slecht de rest is.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat Ludogorets lijkt me geen goede ploeg.
Sergio Padt lijkt mij eigenlijk de makkelijkste naam bij Ludogorets.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:08 schreef Dagoduck het volgende:
De naam van de keeper blijft een dingetje voor de commentatoren.
Gropper spreekt ie uit als Grupper dus ik weet het zo net nog niet.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sergio Padt lijkt mij eigenlijk de makkelijkste naam bij Ludogorets.
36 inmiddels.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Willian speelt tegenwoordig bij Olympiakos?
Dat was Zrinjski Mostar ook.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ludogorets is ontzettend slecht.
Dat was diep treurig ja.quote:
Altijd die overacting ja, walgelijk.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mantingh doet bij elke kans voor een Nederlandse club alsof ze op het punt staan de Champions League te winnen.
Watquote:
Wat dan welquote:Op donderdag 12 december 2024 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja, dit stond niet in het gebruikelijke script van Twente.
Steeds net niet terwijl ze wel meekomen.quote:
Eens, al zitten ze daar meer aan de gyrosquote:Op donderdag 12 december 2024 19:26 schreef Nober het volgende:
GERECHTIGHEID!!
Met je tyfuslasertjes. Falafelknauwers!
Anderhalfmetersamenleving.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het idee dat niet heel Razgrad is uitgelopen voor het grote AZ
Nee.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:28 schreef LordVoldermort het volgende:
Mijn god wat is die Zirkzee een ontzettend slap kutje zeg. Kan niks, doet niks en loopt er maar een beetje bij.
Die zit ook puur bij oranje omdat die bij United zit.
Dan zie je nog liever Weghorst.
Als ie zijn t niet had opgedronken speelde hij op de andere zender bij AZquote:Op donderdag 12 december 2024 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind die El Kaabi uiterst irritant.
Had beter op Hockey kennen gaan.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Twente in laatste 5 minuten wat beter maar dit is niet best. Lammers kan er helemaal niets van.
Van beide kanten heel matig, buiten de pingel in totaal 1 kans voor Twente geweest.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Twente in laatste 5 minuten wat beter maar dit is niet best. Lammers kan er helemaal niets van.
TzatzikiGodenquote:
Ja al 4 minuten Hansquote:
Helaas nietquote:Op donderdag 12 december 2024 19:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:r-woud93 doet een donderdagje met Amstel.
De aller slechtste speler van United, en dat zegt heel wat.quote:
Iedereen doet het tochquote:Op donderdag 12 december 2024 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet iemand toevallig hoe Man Utd het doet?
Dit is niet leuk.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Iedereen doet het toch
Bekijk deze YouTube-video
Het spel van United ook niet.quote:
Al besproken.quote:
Nee ik kijk Twente dus ik zie het nietquote:
quote:Op donderdag 12 december 2024 20:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geef m dan voor joh
Wat een niveau
Hoepels en roze trenchcoat. Ze is de volksbuurt trouw gebleven.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:54 schreef tong80 het volgende:
Triest die Hélène. Ze beaamt alles en heeft het over en bezeten trainer. Hou eens je muil doos. Ga hockeyen. Het liefst met Noa.
Typisch James Wadequote:
Stukje Zirkzee obsessie.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:08 schreef LordVoldermort het volgende:
De vervanger van Zirkzee kan wel iets en scoort.
Goh.
Ik wilde vragen wat ? Maar 2-2. Op een vreemde manier ?quote:
quote:
Vet. Ik was vorige maand "een oplettende lezer" volgens de lokale krantquote:Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Er zijn users die haten deze format.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:10 schreef LordVoldermort het volgende:
In de EL kunnen bijzonder veel matige teams bij de eerste 8 eindigen.
Leuke competitie wel.
Ik voel een collab aankomen.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Vet. Ik was vorige maand "een oplettende lezer" volgens de lokale krant
Ja verdiend kunnen we het niet noemen, maar ja.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:11 schreef Slobeend het volgende:
0,4-2,2 xG tussenstand 2-2. @:pietjepuk
Dezequote:Op donderdag 12 december 2024 20:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Er zijn users die haten deze format.
Mwah, toen was Feyenoord gewoon beter. Dat was niet echt het uit handen geven.quote:
Moet je eens een blik werpen op dat ECL. Dat is echt de lamme tegen de blinde met 36 teams uit de krochten van het Europees voetbal.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:10 schreef LordVoldermort het volgende:
In de EL kunnen bijzonder veel matige teams bij de eerste 8 eindigen.
Leuke competitie wel.
Stukje PSVquote:Op donderdag 12 december 2024 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar AZ had er al 4 of 5 mogen maken vooral.
We zoeken nog een oplettende luisteraar.quote:
Chelsea gaat die competitie winnen met hun B/C team.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Moet je eens een blik werpen op dat ECL. Dat is echt de lamme tegen de blinde met 36 teams uit de krochten van het Europees voetbal.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Zo ziet z’n hoofd er ook wel uit.quote:
quote:Op donderdag 12 december 2024 20:13 schreef Coco het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Teams uit Gibraltar die overwinteren GENOT.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Moet je eens een blik werpen op dat ECL. Dat is echt de lamme tegen de blinde met 36 teams uit de krochten van het Europees voetbal.
quote:Op donderdag 12 december 2024 20:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]@Heubach kijkt daar uit principe niet naar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Hup FC Twentequote:Op donderdag 12 december 2024 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
@:dombohetolifantje1 komt stampvoetend binnen
quote:Op donderdag 12 december 2024 20:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 6 december 2017 22:50 schreef Heubach het volgende:
Ik kijk uit principe geen interracialWhat can change the nature of a man?
10 corners in een uitwedstrijd.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ mag blij zijn als het 2-2 blijft met deze fantasieopstelling.
Ludogorets ook met zo'n kutkeeper op doel.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ mag blij zijn als het 2-2 blijft met deze fantasieopstelling.
Nul rendement.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:25 schreef tong80 het volgende:
11 inmiddels.
Typisch Nederlands weer dat negativisme.
Straks dat gehandicaptenvoetbal van Ajax nog. Die EL potjes zijn mensonterend.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ is het niet meer en Twente is het de hele pot niet geweest. Dit wordt 2x een gelijkspelletje.
Coëfficiënten-ellendequote:Op donderdag 12 december 2024 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ is het niet meer en Twente is het de hele pot niet geweest. Dit wordt 2x een gelijkspelletje.
Jammer dat Twente het zo verneukte tegen Union en zichzelf zo tekort deed tegen Fener.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
En tegen Nice ook hadden ze wel mogen winnen.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jammer dat Twente het zo verneukte tegen Union en zichzelf zo tekort deed tegen Fener.
Verder best een redelijke EL. Nou krijgen ze nog wel 2 zwakke broeders.
Jaquote:Op donderdag 12 december 2024 20:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajax is toch al wel redelijk door?
Dan had ik in tegenstelling tot de Italiaanse dorpspastoor eerder dit potje aangegrepen om met het halve b-team te spelen.quote:
Iedereen vindt dat Twente het goed doet op basis van dat potje tegen het slechtste United van deze eeuw, maar ze hebben eigenlijk toch gewoon helemaal niks laten zien nog in Europaquote:Op donderdag 12 december 2024 20:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jammer dat Twente het zo verneukte tegen Union en zichzelf zo tekort deed tegen Fener.
Verder best een redelijke EL. Nou krijgen ze nog wel 2 zwakke broeders.
Die heeft wat te bewijzen bij zijn volk.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan had ik in tegenstelling tot de Italiaanse dorpspastoor eerder dit potje aangegrepen om met het halve b-team te spelen.
Ze speelden Fener weg.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Iedereen vindt dat Twente het goed doet op basis van dat potje tegen het slechtste United van deze eeuw, maar ze hebben eigenlijk toch gewoon helemaal niks laten zien nog in Europa
Tegen wie moeten ze nog?quote:Op donderdag 12 december 2024 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit kan wel eens duur puntverlies zijn voor AZ. Al kan met hoe het in de EL loopt wel eens voldoende zijn met 9 punten.
Geen hollandsche weekquote:Op donderdag 12 december 2024 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit kan wel eens duur puntverlies zijn voor AZ. Al kan met hoe het in de EL loopt wel eens voldoende zijn met 9 punten.
Ik denk dat Guardiola wel meer haaltquote:Op donderdag 12 december 2024 20:37 schreef Dagoduck het volgende:
Je zal maar voor de 54e keer naar een Europees uitduel gaan.
As Roma en ferencvarosquote:Op donderdag 12 december 2024 20:38 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Tegen wie moeten ze nog?
Roma thuis (niet makkelijk maar lijkt me thuis ook niet kansloos) en Ferencvaros uit, wat me wat moeilijker dan dit lijkt maar ook nog wel mogelijk.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:38 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Tegen wie moeten ze nog?
Feyenoord moet maar weer eens de meubelen redden.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:40 schreef Caland het volgende:
Twente, PSV en AZ verneuken het maar weer eens voor Nederland
EN GO AHEAD EAGLES OOKquote:Op donderdag 12 december 2024 20:40 schreef Caland het volgende:
Gohquote:Op donderdag 12 december 2024 20:40 schreef Caland het volgende:
Had eigenlijk wel een 4-1 verwacht, dus zeker knap resultaatquote:Op donderdag 12 december 2024 20:41 schreef PSVCL het volgende:
Knap resultaat van Twente.
Hup Lazio SS
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:42 schreef Slobeend het volgende:
België heeft ons over drie jaar ingehaald op de coëfficiëntenranking.
Gaat Dirk dan Europa in?quote:Op donderdag 12 december 2024 20:42 schreef Slobeend het volgende:
Nee, dit kan niet.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:42 schreef Slobeend het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |