Ze speelden Fener weg.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Iedereen vindt dat Twente het goed doet op basis van dat potje tegen het slechtste United van deze eeuw, maar ze hebben eigenlijk toch gewoon helemaal niks laten zien nog in Europa
Tegen wie moeten ze nog?quote:Op donderdag 12 december 2024 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit kan wel eens duur puntverlies zijn voor AZ. Al kan met hoe het in de EL loopt wel eens voldoende zijn met 9 punten.
Geen hollandsche weekquote:Op donderdag 12 december 2024 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit kan wel eens duur puntverlies zijn voor AZ. Al kan met hoe het in de EL loopt wel eens voldoende zijn met 9 punten.
Ik denk dat Guardiola wel meer haaltquote:Op donderdag 12 december 2024 20:37 schreef Dagoduck het volgende:
Je zal maar voor de 54e keer naar een Europees uitduel gaan.
As Roma en ferencvarosquote:Op donderdag 12 december 2024 20:38 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Tegen wie moeten ze nog?
Roma thuis (niet makkelijk maar lijkt me thuis ook niet kansloos) en Ferencvaros uit, wat me wat moeilijker dan dit lijkt maar ook nog wel mogelijk.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:38 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Tegen wie moeten ze nog?
Feyenoord moet maar weer eens de meubelen redden.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:40 schreef Caland het volgende:
Twente, PSV en AZ verneuken het maar weer eens voor Nederland
EN GO AHEAD EAGLES OOKquote:Op donderdag 12 december 2024 20:40 schreef Caland het volgende:
Gohquote:Op donderdag 12 december 2024 20:40 schreef Caland het volgende:
Had eigenlijk wel een 4-1 verwacht, dus zeker knap resultaatquote:Op donderdag 12 december 2024 20:41 schreef PSVCL het volgende:
Knap resultaat van Twente.
Hup Lazio SS
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:42 schreef Slobeend het volgende:
België heeft ons over drie jaar ingehaald op de coëfficiëntenranking.
Gaat Dirk dan Europa in?quote:Op donderdag 12 december 2024 20:42 schreef Slobeend het volgende:
België heeft ons over drie jaar ingehaald op de coëfficiëntenranking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |