36 inmiddels.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Willian speelt tegenwoordig bij Olympiakos?
Dat was Zrinjski Mostar ook.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ludogorets is ontzettend slecht.
Dat was diep treurig ja.quote:
Altijd die overacting ja, walgelijk.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mantingh doet bij elke kans voor een Nederlandse club alsof ze op het punt staan de Champions League te winnen.
Watquote:
Wat dan welquote:Op donderdag 12 december 2024 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja, dit stond niet in het gebruikelijke script van Twente.
Steeds net niet terwijl ze wel meekomen.quote:
Eens, al zitten ze daar meer aan de gyrosquote:Op donderdag 12 december 2024 19:26 schreef Nober het volgende:
GERECHTIGHEID!!
Met je tyfuslasertjes. Falafelknauwers!
Anderhalfmetersamenleving.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het idee dat niet heel Razgrad is uitgelopen voor het grote AZ
Nee.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:28 schreef LordVoldermort het volgende:
Mijn god wat is die Zirkzee een ontzettend slap kutje zeg. Kan niks, doet niks en loopt er maar een beetje bij.
Die zit ook puur bij oranje omdat die bij United zit.
Dan zie je nog liever Weghorst.
Als ie zijn t niet had opgedronken speelde hij op de andere zender bij AZquote:Op donderdag 12 december 2024 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind die El Kaabi uiterst irritant.
Had beter op Hockey kennen gaan.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Twente in laatste 5 minuten wat beter maar dit is niet best. Lammers kan er helemaal niets van.
Van beide kanten heel matig, buiten de pingel in totaal 1 kans voor Twente geweest.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Twente in laatste 5 minuten wat beter maar dit is niet best. Lammers kan er helemaal niets van.
TzatzikiGodenquote:
Ja al 4 minuten Hansquote:
Helaas nietquote:Op donderdag 12 december 2024 19:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:r-woud93 doet een donderdagje met Amstel.
De aller slechtste speler van United, en dat zegt heel wat.quote:
Iedereen doet het tochquote:Op donderdag 12 december 2024 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet iemand toevallig hoe Man Utd het doet?
Dit is niet leuk.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Iedereen doet het toch
Bekijk deze YouTube-video
Het spel van United ook niet.quote:
Al besproken.quote:
Nee ik kijk Twente dus ik zie het nietquote:
quote:Op donderdag 12 december 2024 20:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geef m dan voor joh
Wat een niveau
Hoepels en roze trenchcoat. Ze is de volksbuurt trouw gebleven.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:54 schreef tong80 het volgende:
Triest die Hélène. Ze beaamt alles en heeft het over en bezeten trainer. Hou eens je muil doos. Ga hockeyen. Het liefst met Noa.
Typisch James Wadequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |