SPOILER: speeldag 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?![]()
Dit lijkt een beetje op Feyenoord - Salzburg. De wedstrijd die je in elk geval gaat winnen.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Zet lekker in Jong PSVquote:Op woensdag 27 november 2024 21:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Prima Eredivisie-backje.
Maar dat is het ook wel.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
Wie weet wordt het nog 3-3OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Het is een Belg Hans.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:39 schreef Scorpie het volgende:
Haahhahaha die Dams werd Oranje al ingeschreven![]()
Dikke fout van Dams....waar kom jij mee man😅quote:Op woensdag 27 november 2024 21:39 schreef Pleun2011 het volgende:
Niet alleen de fout van Dams. Hij kon de bal niet kwijt, was niemand die zich aanbood![]()
Wat een schijtclub is dit toch, altijd Nederland en de Bert Kassies Index naaienLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Iets minder gebruik maken van stevige termen als mokerdom als je niet zelf wil incasserenquote:Op woensdag 27 november 2024 21:39 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik heb je al gelijk gegeven, misselijke vent![]()
![]()
Modric kan echt niet meer op dit niveau. Helaas.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Nu word je obsessief.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:40 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Dikke fout van Dams....waar kom jij mee man😅![]()
Details details meurkutquote:Op woensdag 27 november 2024 21:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is een Belg Hans.![]()
quote:Op woensdag 27 november 2024 21:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is een Belg Hans.![]()
![]()
Boscagli die denkt dat ie de lijnen uit moet zetten hahahahaLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Feyenoord begon gisteren ook met een 3-0 achterstond en dat werd ook nog gelijk, dus het kan nog voor PSV.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Tilquote:Op woensdag 27 november 2024 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
Mauro LB en een ander op het middenveld, of wat zijn de opties?
De Jong naar het middenveld en Pepi in de spitsUn dann rettet kein Kavallerie,
Oh nee prima joh. Maar had een like op mijn post waarin ik hem gelijk gaf wel op prijs gesteld. Helaas, helaas.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Iets minder gebruik maken van stevige termen als mokerdom als je niet zelf wil incasseren![]()
En de tegenstander na 30 minuten niet met een man minder staat.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
PSV heeft het altijd lastig als de tegenstander niet Heracles, NEC of RKC heet.![]()
Zeg je hiermee dat je de Coco-Toto niet serieus neemt gezien jouw voorspellingen aldaar.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:43 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk speelt PSV de wedstrijd waarvan ik verwacht had dat Feyenoord hem gisteren zou spelen![]()
Dit is erg leuk.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Tijd voor een type Pepi, de nieuwe spits van Oranje @:Scorpie![]()
Mwah.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:36 schreef ISVV het volgende:
Is Liverpool - Real een beetje vermakelijk?Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Nee dat was mijn baldadige actie omdat ik zo moe werd van al die "7-0"-voorspellingenquote:Op woensdag 27 november 2024 21:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zeg je hiermee dat je de Coco-Toto niet serieus neemt gezien jouw voorspellingen aldaar.
Je hoeft helemaal niet (zo) kansloos te zijn![]()
Oekraïners weten wel hoe ze in formatie moeten spelen.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
@:zipportal
[ x ]
Een situatieschets.![]()
quote:Op woensdag 27 november 2024 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Een situatieschets.
Ik mis Lange Lans![]()
Dams is zo slecht, iedereen die dat niet in wil zien is mokerdom
@DombohetOlifantje1
@Coco
@Pablo84
@Scorpie
@maxi-mus![]()
In het PSV topic kun je een kanon afschieten.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Een situatieschets.![]()
Het bioscooppubliek in Eindhoven perst er een paar fluitjes uitLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Wat is Mbappe toch slecht geworden“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Een notoire troll is daar aan het eten.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In het PSV topic kun je een kanon afschieten.What can change the nature of a man?![]()
Zelfs Smal is niet zo slecht.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:46 schreef ISVV het volgende:
@:DombohetOlifantje1
@:Coco
@:Pablo84
@:Scorpie
@:maxi-musVoor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Vond ik bij jong al matig maar in de Ere kun je mij in 90% van de potjes ook linksback zetten bij PSV.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:46 schreef ISVV het volgende:
@:DombohetOlifantje1
@:Coco
@:Pablo84
@:Scorpie
@:maxi-mus![]()
Wat is dit voor kutavond joh, zitten we weer weken met die troll opgescheeptquote:Op woensdag 27 november 2024 21:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Een notoire troll is daar aan het eten.![]()
Je kan ook overdrijven.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vond ik bij jong al matig maar in de Ere kun je mij in 90% van de potjes ook linksback zetten bij PSV.![]()
quote:Op woensdag 27 november 2024 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Over de Coco-toto gesproken.
Wie kan er nog winnen @:Coco![]()
![]()
Leuk voor de capuchonjongen of zoiets.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:47 schreef maxi-mus het volgende:
Celtic kan zo mee in de Eredivisie.
[ x ]Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Alleen de Feyenoorders verstoppen zich angstig in hun eigen topic.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In het PSV topic kun je een kanon afschieten.
Dat wordt wel anders als tijdens de wedstrijden de clubtopics op slot gaan
Un dann rettet kein Kavallerie,
Naait MacAllister mooi een schorsing aan.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gravenberch beetje wisselvallig, jongens!Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Dams, Boscagli Tillman totaal ruk en Baka is Baka.
Pepi IN[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Welke fok users zou je graag naast je hebben staan in de defensie?quote:Op woensdag 27 november 2024 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vond ik bij jong al matig maar in de Ere kun je mij in 90% van de potjes ook linksback zetten bij PSV.![]()
Overigens een beetje zonde dat deze wijsneuzerige post 3 likes krijgt. Er hangt hier een onveilige sfeer.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Iets minder gebruik maken van stevige termen als mokerdom als je niet zelf wil incasseren![]()
Middenveld was wel een paar keer afwezig, ja. Voornamelijk Konate heeft wat opknapwerk te verrichten. En als Gravie opstoomt, is hij ook al slordig met de eindpass.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Naait MacAllister mooi een schorsing aan.
Curtis Jones bevalt me wel.![]()
quote:Op woensdag 27 november 2024 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Over de Coco-toto gesproken.
Wie kan er nog winnen @:Coco
What can change the nature of a man?![]()
@Caland lijkt mij een uitstekende mandekker.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Welke fok users zou je graag naast je hebben staan in de defensie?![]()
Laat toch gaan johquote:Op woensdag 27 november 2024 21:49 schreef ISVV het volgende:
[..]
Overigens een beetje zonde dat deze wijsneuzerige post 3 likes krijgt. Er hangt hier een onveilige sfeer.![]()
![]()
Oke maat. Ook jij had wel gelijk hoor. Ik wilde Dams gewoon in bescherming nemen, dat pakte verkeerd uit.quote:![]()
2024 was een jaar van incasseren.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar ik streep dombo niet zo agressief door.![]()
Correlatie is nog geen causaliteit!!!quote:Op woensdag 27 november 2024 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die zich druk maken om likes hebben een micropenis.![]()
Dat topic is echt een parodie.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In het PSV topic kun je een kanon afschieten.
‘Maar wij/zij zijn echt veel beter hoor’![]()
Ik heb overigens ontzettend zin in de interviews na de pot van Bosz als dit fout blijft gaan, die wijsneus gaat Pepi er natuurlijk ook zo laat mogelijk inzetten.![]()
Curtis Jones kan TAA inderdaad moeiteloos opvolgen.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Middenveld was wel een paar keer afwezig, ja. Voornamelijk Konate heeft wat opknapwerk te verrichten. En als Gravie opstoomt, is hij ook al slordig met de eindpass.
Curtis Jones bevalt me wel.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Zou hij zichzelf pijn willen doen?quote:Op woensdag 27 november 2024 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb overigens ontzettend zin in de interviews na de pot van Bosz als dit fout blijft gaan, die wijsneus gaat Pepi er natuurlijk ook zo laat mogelijk inzetten.![]()
quote:Op woensdag 27 november 2024 21:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat topic is echt een parodie.
‘Maar wij/zij zijn echt veel beter hoor’
quote:Op woensdag 27 november 2024 21:52 schreef fetX het volgende:
[..]
‘Maar wij/zij zijn echt veel beter hoor’![]()
![]()
Dit is dan wel echt mokerdom gelulquote:Op woensdag 27 november 2024 21:52 schreef fetX het volgende:
[..]
‘Maar wij/zij zijn echt veel beter hoor’
@DombohetOlifantje1![]()
Komt ook al voetbalvolwassen over. Die moest Gravenberch erop wijzen dat hij zijn kop erbij moest houdenquote:Op woensdag 27 november 2024 21:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Curtis Jones kan TAA inderdaad moeiteloos opvolgen..
![]()
Bosz grijpt meestal toch wel op tijd in?quote:Op woensdag 27 november 2024 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
Oh @fetX is boos omdat de cumbek van Feyenoord wordt gebagatelliseerd.What can change the nature of a man?![]()
Hij had Dams er na een minuut of 6 al af mogen halen dan. Aad de Mos god.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:55 schreef ISVV het volgende:
[..]
Bosz grijpt meestal toch wel op tijd in?![]()
Na de 66ste minuut is niet op tijd.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:55 schreef ISVV het volgende:
[..]
Bosz grijpt meestal toch wel op tijd in?What can change the nature of a man?![]()
Die man heeft serieuze mentale issues.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:56 schreef Coco het volgende:
Oh @:fetx is boos omdat de cumbek van Feyenoord wordt gebagatelliseerd.![]()
Echt een heel sneu topic ja. Voortdurend dezelfde kansloze discussie herhalen en nooit verder komen.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:52 schreef fetX het volgende:
[..]
‘Maar wij/zij zijn echt veel beter hoor’Met pijn en moeite derde![]()
Bosz gaat na afloop weer vragen met vragen beantwoorden en lekker stug doen.
‘Hoezo?’Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Nou nou nouquote:Op woensdag 27 november 2024 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die man heeft serieuze mentale issues.What can change the nature of a man?![]()
Eigenlijk valt dat reuze mee, dit was mijn manier om wat olie op het vuur te gooien.quote:
Wat kinderachtig eigenlijk sorry @fetX![]()
Ik vind dit niet FA-waardig.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk valt dat reuze mee, dit was mijn manier om wat olie op het vuur te gooien.
Wat kinderachtig eigenlijk sorry @:fetx
Wel blij dat je jouw excuses aanbiedt.![]()
Volgende wedstrijd van Feyenoord gaat jullie clubtopic tijdelijk dicht.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Echt een heel sneu topic ja. Voortdurend dezelfde kansloze discussie herhalen en nooit verder komen.What can change the nature of a man?![]()
Moet wel toegeven dat we wat "geluk" hebben. Vorige keer die handspel van Aston villa (zomaar oprapen) En nu die klungelige owngoal
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Heeft ook best vaak in de rust al gewisseld. Ik noem een Ajax thuis toen ie Veerman eraf haalde (volgens mij een dubbele wissel).quote:Op woensdag 27 november 2024 21:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Na de 66ste minuut is niet op tijd.![]()
Speelt wederom goed.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Niets gezien van PSV v Shakhtar. Maar handen af van Luuk de Jong.What can change the nature of a man?![]()
kunnen de FOK!hooligans zich weer niet gedragenquote:Op woensdag 27 november 2024 21:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Volgende wedstrijd van Feyenoord gaat jullie clubtopic tijdelijk dicht.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Van harte makker.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moet wel toegeven dat we wat "geluk" hebben. Vorige keer die handspel van Aston villa (zomaar oprapen) En nu die klungelige owngoal![]()
Ik koop uit principe NIETS.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb echt zo'n schijthekel aan die Black Friday reclames.![]()
Dat is in de andere clubtopics gelukkig totaal niet het geval!quote:Op woensdag 27 november 2024 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Echt een heel sneu topic ja. Voortdurend dezelfde kansloze discussie herhalen en nooit verder komen.![]()
Blij als het weer voorbij is.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb echt zo'n schijthekel aan die Black Friday reclames.
Nog even volhoudenAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Eens.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb echt zo'n schijthekel aan die Black Friday reclames.
Al was het alleen maar omdat het de hele week Black Friday is hier, omdat we helemaal geen echte Black Friday hebben.
Niet dat ik dat wél wil overigens, laat die Amerikaanse zooi lekker daar blijven.
Behalve de vriendin van @Scrummie![]()
Dan krijgen we Sint reclames en daarna Kerst reclames.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blij als het weer voorbij is.
Nog even volhouden
Genot.What can change the nature of a man?![]()
Ik heb deze week wel iets gekocht, maar dat wilde ik sowieso al gaan kopen, maar nu dan net iets goedkoper.quote:
Maar ze hebben het alleen te druk, dus het is nog niet verzonden.
Fuck the EBU.![]()
De rugleuning van mijn bureaustoel brak af, ik moest wel.quote:
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Een lamp?quote:Op woensdag 27 november 2024 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb deze week wel iets gekocht, maar dat wilde ik sowieso al gaan kopen, maar nu dan net iets goedkoper.
Maar ze hebben het alleen te druk, dus het is nog niet verzonden.![]()
Misschien is er nog een sportapparaat in de aanbieding ergensquote:Op woensdag 27 november 2024 22:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De rugleuning van mijn bureaustoel brak af, ik moest wel.![]()
Vooral die van Amazon. Jaar op jaar.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb echt zo'n schijthekel aan die Black Friday reclames.![]()
Die zijn over het algemeen wel fijner om naar te kijken.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan krijgen we Sint reclames en daarna Kerst reclames.
Genot.
Fuck the EBU.![]()
Onbegrijpelijk dat PSV zo matig voor de dag komt in Europa, en dan wel een punt in Parijs pakt. Al is dat gezien de de plek op de ranglijst van PSG misschien ook niet eens een prestatie.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Decuyper ohhhhIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik heb een pittige mening over volwassen mensen die Magic the Gathering spelen.What can change the nature of a man?![]()
@RamboDirk had laatst een leuke black friday reclame gezien, misschien kan dat jou van gedachte veranderen over hoe jij kijkt naar Black Friday reclamesquote:Op woensdag 27 november 2024 21:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb echt zo'n schijthekel aan die Black Friday reclames.graag op anoniem![]()
Ik gun iedereen zijn pleziertje.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:04 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over volwassen mensen die Magic the Gathering spelen.![]()
Als je levenswijsheid van @RamboDirk moet aannemen ben je wel heel wanhopig gewordenquote:Op woensdag 27 november 2024 22:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:rambodirk had laatst een leuke black friday reclame gezien, misschien kan dat jou van gedachte veranderen over hoe jij kijkt naar Black Friday reclames![]()
Mod deelt hier vanuit zijn machtspositie een stevige tik uitquote:Op woensdag 27 november 2024 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien is er nog een sportapparaat in de aanbieding ergens![]()
Nou, dat zal ze leren.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:04 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over volwassen mensen die Magic the Gathering spelen.![]()
Ik ben geen modquote:Op woensdag 27 november 2024 22:05 schreef ISVV het volgende:
[..]
Mod deelt hier vanuit zijn machtspositie een stevige tik uit
En ik kan zelf ook wel tegen een stootje hoor![]()
![]()
Hopelijk trekt PSV dit gebrek aan niveau nu wel eens door naar de competitie, maar je zult zien dat Utrecht vandeweek een rode kaart krijgt na een kwartier
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
Oei. Was "prettig" je gekend te hebben.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:05 schreef ISVV het volgende:
[..]
Mod deelt hier vanuit zijn machtspositie een stevige tik uitOxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
quote:Op woensdag 27 november 2024 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
Posts laden bij mij niet automatisch meer. Waar staat dat ook alweer?
Als je nou die aanhalingstekens bij 'prettig' geplaatst had kon je zomaar een like scorenquote:Op woensdag 27 november 2024 22:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Oei. Was "prettig" je gekend te hebben.![]()
Ik neem dit dus echt ontzettend persoonlijk.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
Al was het alleen maar omdat het de hele week Black Friday is hier, omdat we helemaal geen echte Black Friday hebben.
Niet dat ik dat wél wil overigens, laat die Amerikaanse zooi lekker daar blijven.
Behalve de vriendin van @:scrummieMet pijn en moeite derde![]()
Al besproken.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:07 schreef GGMM het volgende:
Even tussendoor een nieuwtje: Van Nistelrooij wordt trainer van Lei-chesterWhat can change the nature of a man?![]()
Zeg je nu zelf dat je dik bent?quote:Op woensdag 27 november 2024 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben geen mod
En ik kan zelf ook wel tegen een stootje hoor![]()
Oh ja sorryquote:Op woensdag 27 november 2024 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik neem dit dus echt ontzettend persoonlijk.
Nou ja laat die dan ook maar komen!![]()
Nog een nieuwtje: Slot wordt trainer van Liverpoolquote:Op woensdag 27 november 2024 22:07 schreef GGMM het volgende:
Even tussendoor een nieuwtje: Van Nistelrooij wordt trainer van Lei-chesterUn dann rettet kein Kavallerie,
Dat mag.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:04 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over volwassen mensen die Magic the Gathering spelen.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Wat zien die PL ploegen in de Nederlanders als coach.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:07 schreef GGMM het volgende:
Even tussendoor een nieuwtje: Van Nistelrooij wordt trainer van Lei-chester
Terwijl er in België zoals hein vanhazebrouck er uitstekende coaches zijnIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Geen rood man. Ga korfballen.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:08 schreef CR7 het volgende:
Hoe is dit geen rood. PSV ontsnapt zwaar.![]()
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
Neeeee.......quote:Op woensdag 27 november 2024 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
De Berlijnse Muur schijnt ook gevallen te zijn.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Er staat er één bovenaan.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat zien die PL ploegen in de Nederlanders als coach.
Terwijl er in België zoals hein vanhazebrouck er uitstekende coaches zijn![]()
Als je naamsbekendheid hebt als voetballer krijg je makkelijker de kans in de trainerswereldIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Wie?quote:Op woensdag 27 november 2024 22:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Terwijl er in België zoals hein vanhazebrouck er uitstekende coaches zijn![]()
Hier ben je iets op het spoor.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als je naamsbekendheid hebt als voetballer krijg je makkelijker de kans in de trainerswereld![]()
Hein is alleen goed bij 1 clubquote:Op woensdag 27 november 2024 22:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Terwijl er in België zoals hein vanhazebrouck er uitstekende coaches zijnRED ONS HENNIEGOD![]()
LIVERPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL 1-0Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
quote:Op woensdag 27 november 2024 22:10 schreef TweedeKlum het volgende:
LIVERPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL 1-0
Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 27 november 2024 22:10 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
Oud nieuws.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:10 schreef TweedeKlum het volgende:
LIVERPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL 1-0What can change the nature of a man?![]()
Zouden ze nu de wedstrijd op slot gooien?quote:Op woensdag 27 november 2024 22:10 schreef TweedeKlum het volgende:
LIVERPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL 1-0![]()
Pas in de Arne Slotfase.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zouden ze nu de wedstrijd op slot gooien?Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Stop dit nuquote:Op woensdag 27 november 2024 22:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zouden ze nu de wedstrijd op slot gooien?![]()
Blijkbaar, al heb ik PSV ook aanstaan.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ben jij de enige hier die Liverpool Real kijkt?Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
En dan moet het Slotakkoord nog komen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
Alweer?quote:OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Die woordgrappen of PSV?quote:Op woensdag 27 november 2024 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
Dit begint echt chanante vormen aan te nemen.![]()
Bakayoko kan niet meer. Gegokt en verloren door hem niet verkopen aan PSG en pech dat hij afgelopen zomer niet naar de zandbak wilde.![]()
Ik neem aan dat iedereen niet binnen een straal van 5 meter van Stratumseind woont Liverpool - Real kijkt.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ben jij de enige hier die Liverpool Real kijkt?Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Hopelijk zondag weer een ouderwetse meltdown richting de arbitrage (Makkelie) als ze tegen Utrecht ook achter komen.quote:![]()
PSV kijken is voor mensen die van leedvermaak houdenquote:Op woensdag 27 november 2024 22:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik neem aan dat iedereen niet binnen een straal van 5 meter van Stratumseind woont Liverpool - Real kijkt.![]()
Oh jaquote:Op woensdag 27 november 2024 22:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hopelijk zondag weer een ouderwetse meltdown richting de arbitrage (Makkelie) als ze tegen Utrecht ook achter komen.
Bosz is een hele zielige man
PSV gaat voor de penalty!![]()
Verstoppen?quote:Op woensdag 27 november 2024 22:16 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga even naar de wc
hopelijk geen goal![]()
Danny Desmond gaat zondag een compensatie pingel geven.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hopelijk zondag weer een ouderwetse meltdown richting de arbitrage (Makkelie) als ze tegen Utrecht ook achter komen.![]()
Vanwaar ben je tot deze Slotsom gekomen?quote:Op woensdag 27 november 2024 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
Dit begint echt chanante vormen aan te nemen.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
quote:Op woensdag 27 november 2024 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk valt dat reuze mee, dit was mijn manier om wat olie op het vuur te gooien.
Wat kinderachtig eigenlijk sorry @:fetx![]()
Gelachen.
En excuses geaccepteerd.![]()
Penalty Madrid.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Jongens, ik ben voor PSV maar ik heb een licht slaaptekort. Wat te doen, mijn nest in?
Heb niet de indruk dat ik hier heel erg gemist ga worden.![]()
Dit is geilquote:Op woensdag 27 november 2024 22:17 schreef GGMM het volgende:
Terwijl ik dit typ zit KingRoland te poepen
Best een raar idee eigenlijk![]()
Ik zie deze post als een schreeuw om liefdequote:Op woensdag 27 november 2024 22:17 schreef ISVV het volgende:
Jongens, ik ben voor PSV maar ik heb een licht slaaptekort. Wat te doen, mijn nest in?
Je blijft maar gewoon.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:17 schreef ISVV het volgende:
7 spelers uit de basis van Shakthar stonden ook in de basis bij de 7-1 (verlies) tegen Feyenoord vorig jaar.![]()
![]()
je kan huilend naar bedquote:Op woensdag 27 november 2024 22:17 schreef ISVV het volgende:
Lijkt me sterk dat er een comeback in zitquote:Op woensdag 27 november 2024 22:17 schreef ISVV het volgende:
Jij prikt overal doorheenquote:Op woensdag 27 november 2024 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie deze post als een schreeuw om liefde![]()
Dat dacht ik gister ook.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat er een comeback in zit![]()
Luuk werd lang uitgelachen hier.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als iedereen toch net zoveel energie in de wedstrijd legt als Luuk had PSV makkelijk gewonnen.What can change the nature of a man?![]()
Hahahaha Mbappé![]()
![]()
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Mokerdom gelul, aldus @ISVVquote:Op woensdag 27 november 2024 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
Het is niet erg gemoedelijk in het PSV topic.![]()
Er is maar weinig echt voetbalverstand te bekennen op dit forum.quote:
Allemaal stukje waan van de dag.![]()
Die is er op zich al.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja sorry
Nou ja laat die dan ook maar komen!
Verder is de VS inderdaad maar een raar land. Alles is zo groot en rechthoekig.Met pijn en moeite derde![]()
wordt natuurlijk met de dag luier in dat sterren teamquote:Op woensdag 27 november 2024 22:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat is ook een parodie op een voetballer geworden.![]()
Noem er eens één.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Er is maar weinig echt voetbalverstand te bekennen op dit forum.
Allemaal stukje waan van de dag.![]()
Volgens Pieter Blacka erg belangrijk in het drukzettenquote:Op woensdag 27 november 2024 22:20 schreef Szura het volgende:
Pure middelmaat Guus Til moet het doen![]()
In het Feyenoord-topic komen best discussies van enig niveau langs. Het Ajax-topic is plots ook weer een stuk verdraagzamer, hoe kan dat. Het PSV-topic is wel helaas volledig overgenomen door kansloze ‘wellus nietus’-discussies, alhoewel @GotenSSJ een prima user is.quote:Met pijn en moeite derde![]()
quote:Op woensdag 27 november 2024 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In het Feyenoord-topic komen best discussies van enig niveau langs.
quote:Op woensdag 27 november 2024 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
In het Feyenoord-topic komen best discussies van enig niveau langs.![]()
![]()
Dit is gespeeld, 3-2Un dann rettet kein Kavallerie,
Huh, dit is wel een erg vreemde volgorde van handelen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
ik heb er geen geld opgezet dus ja het maakt mij de pis niet lauw verder
ben een ajaccied als die maar winnen verder zal het mij aan de reet roesten![]()
Waarvan akte.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:25 schreef Karzai het volgende:
ik heb er geen geld opgezet dus ja het maakt mij de pis niet lauw verder
ben een ajaccied als die maar winnen verder zal het mij aan de reet roestenWhat can change the nature of a man?![]()
De remontada is aanstaande?Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Alle tegenstanders hebben spelers die PSV niet kunnen bijbenen en dan tegen rood aanlopen.Un dann rettet kein Kavallerie,
Ik beoordeel deze rode kaart als: je kan hem geven.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:26 schreef GGMM het volgende:
Ik beoordeel deze rode kaart als: terechtgraag op anoniem![]()
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
Donkerrood.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
Zo te zien nietquote:Op woensdag 27 november 2024 22:26 schreef VEM2012 het volgende:
Baka ligt er denk ik wel een tijdje uit. Wat een kansloze overtreding is dat zeg!OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: