2024 was een jaar van incasseren.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar ik streep dombo niet zo agressief door.
Correlatie is nog geen causaliteit!!!quote:Op woensdag 27 november 2024 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die zich druk maken om likes hebben een micropenis.
Dat topic is echt een parodie.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In het PSV topic kun je een kanon afschieten.
Curtis Jones kan TAA inderdaad moeiteloos opvolgen.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Middenveld was wel een paar keer afwezig, ja. Voornamelijk Konate heeft wat opknapwerk te verrichten. En als Gravie opstoomt, is hij ook al slordig met de eindpass.
Curtis Jones bevalt me wel.
Zou hij zichzelf pijn willen doen?quote:Op woensdag 27 november 2024 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb overigens ontzettend zin in de interviews na de pot van Bosz als dit fout blijft gaan, die wijsneus gaat Pepi er natuurlijk ook zo laat mogelijk inzetten.
quote:Op woensdag 27 november 2024 21:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat topic is echt een parodie.
‘Maar wij/zij zijn echt veel beter hoor’
quote:Op woensdag 27 november 2024 21:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit is dan wel echt mokerdom gelulquote:Op woensdag 27 november 2024 21:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Komt ook al voetbalvolwassen over. Die moest Gravenberch erop wijzen dat hij zijn kop erbij moest houdenquote:Op woensdag 27 november 2024 21:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Curtis Jones kan TAA inderdaad moeiteloos opvolgen.
Bosz grijpt meestal toch wel op tijd in?quote:Op woensdag 27 november 2024 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb overigens ontzettend zin in de interviews na de pot van Bosz als dit fout blijft gaan, die wijsneus gaat Pepi er natuurlijk ook zo laat mogelijk inzetten.
Hij had Dams er na een minuut of 6 al af mogen halen dan. Aad de Mos god.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:55 schreef ISVV het volgende:
[..]
Bosz grijpt meestal toch wel op tijd in?
Na de 66ste minuut is niet op tijd.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:55 schreef ISVV het volgende:
[..]
Bosz grijpt meestal toch wel op tijd in?
Die man heeft serieuze mentale issues.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:56 schreef Coco het volgende:
Oh @:fetx is boos omdat de cumbek van Feyenoord wordt gebagatelliseerd.
Echt een heel sneu topic ja. Voortdurend dezelfde kansloze discussie herhalen en nooit verder komen.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |