En de tegenstander na 30 minuten niet met een man minder staat.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
PSV heeft het altijd lastig als de tegenstander niet Heracles, NEC of RKC heet.
Zeg je hiermee dat je de Coco-Toto niet serieus neemt gezien jouw voorspellingen aldaar.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:43 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk speelt PSV de wedstrijd waarvan ik verwacht had dat Feyenoord hem gisteren zou spelen
Dit is erg leuk.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Tijd voor een type Pepi, de nieuwe spits van Oranje @:Scorpie
Mwah.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:36 schreef ISVV het volgende:
Is Liverpool - Real een beetje vermakelijk?
Nee dat was mijn baldadige actie omdat ik zo moe werd van al die "7-0"-voorspellingenquote:Op woensdag 27 november 2024 21:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zeg je hiermee dat je de Coco-Toto niet serieus neemt gezien jouw voorspellingen aldaar.
Oekraïners weten wel hoe ze in formatie moeten spelen.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
@:zipportal
[ x ]
Een situatieschets.
quote:Op woensdag 27 november 2024 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Een situatieschets.
In het PSV topic kun je een kanon afschieten.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Een situatieschets.
Een notoire troll is daar aan het eten.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In het PSV topic kun je een kanon afschieten.
Zelfs Smal is niet zo slecht.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:46 schreef ISVV het volgende:
Dams is zo slecht, iedereen die dat niet in wil zien is mokerdom
@:DombohetOlifantje1
@:Coco
@:Pablo84
@:Scorpie
@:maxi-mus
Vond ik bij jong al matig maar in de Ere kun je mij in 90% van de potjes ook linksback zetten bij PSV.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:46 schreef ISVV het volgende:
Dams is zo slecht, iedereen die dat niet in wil zien is mokerdom
@:DombohetOlifantje1
@:Coco
@:Pablo84
@:Scorpie
@:maxi-mus
Wat is dit voor kutavond joh, zitten we weer weken met die troll opgescheeptquote:Op woensdag 27 november 2024 21:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Een notoire troll is daar aan het eten.
Je kan ook overdrijven.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vond ik bij jong al matig maar in de Ere kun je mij in 90% van de potjes ook linksback zetten bij PSV.
quote:Op woensdag 27 november 2024 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Over de Coco-toto gesproken.
Wie kan er nog winnen @:Coco
Leuk voor de capuchonjongen of zoiets.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:47 schreef maxi-mus het volgende:
Celtic kan zo mee in de Eredivisie.
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |