Hopelijk zondag weer een ouderwetse meltdown richting de arbitrage (Makkelie) als ze tegen Utrecht ook achter komen.quote:
PSV kijken is voor mensen die van leedvermaak houdenquote:Op woensdag 27 november 2024 22:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik neem aan dat iedereen niet binnen een straal van 5 meter van Stratumseind woont Liverpool - Real kijkt.
Oh jaquote:Op woensdag 27 november 2024 22:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hopelijk zondag weer een ouderwetse meltdown richting de arbitrage (Makkelie) als ze tegen Utrecht ook achter komen.
Verstoppen?quote:Op woensdag 27 november 2024 22:16 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga even naar de wc
hopelijk geen goal
Danny Desmond gaat zondag een compensatie pingel geven.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hopelijk zondag weer een ouderwetse meltdown richting de arbitrage (Makkelie) als ze tegen Utrecht ook achter komen.
Vanwaar ben je tot deze Slotsom gekomen?quote:Op woensdag 27 november 2024 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
Dit begint echt chanante vormen aan te nemen.
quote:Op woensdag 27 november 2024 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk valt dat reuze mee, dit was mijn manier om wat olie op het vuur te gooien.
Wat kinderachtig eigenlijk sorry @:fetx
Dit is geilquote:Op woensdag 27 november 2024 22:17 schreef GGMM het volgende:
Terwijl ik dit typ zit KingRoland te poepen
Best een raar idee eigenlijk
Ik zie deze post als een schreeuw om liefdequote:Op woensdag 27 november 2024 22:17 schreef ISVV het volgende:
Jongens, ik ben voor PSV maar ik heb een licht slaaptekort. Wat te doen, mijn nest in?
Heb niet de indruk dat ik hier heel erg gemist ga worden.
Je blijft maar gewoon.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:17 schreef ISVV het volgende:
Jongens, ik ben voor PSV maar ik heb een licht slaaptekort. Wat te doen, mijn nest in?
je kan huilend naar bedquote:Op woensdag 27 november 2024 22:17 schreef ISVV het volgende:
Lijkt me sterk dat er een comeback in zitquote:Op woensdag 27 november 2024 22:17 schreef ISVV het volgende:
Jij prikt overal doorheenquote:Op woensdag 27 november 2024 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie deze post als een schreeuw om liefde
Dat dacht ik gister ook.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat er een comeback in zit
Luuk werd lang uitgelachen hier.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als iedereen toch net zoveel energie in de wedstrijd legt als Luuk had PSV makkelijk gewonnen.
Mokerdom gelul, aldus @ISVVquote:Op woensdag 27 november 2024 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
Het is niet erg gemoedelijk in het PSV topic.
Er is maar weinig echt voetbalverstand te bekennen op dit forum.quote:
Die is er op zich al.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja sorry
Nou ja laat die dan ook maar komen!
wordt natuurlijk met de dag luier in dat sterren teamquote:Op woensdag 27 november 2024 22:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat is ook een parodie op een voetballer geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |