Ik neem dit dus echt ontzettend persoonlijk.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
Al was het alleen maar omdat het de hele week Black Friday is hier, omdat we helemaal geen echte Black Friday hebben.
Niet dat ik dat wél wil overigens, laat die Amerikaanse zooi lekker daar blijven.
Behalve de vriendin van @:scrummie
Al besproken.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:07 schreef GGMM het volgende:
Even tussendoor een nieuwtje: Van Nistelrooij wordt trainer van Lei-chester
Zeg je nu zelf dat je dik bent?quote:Op woensdag 27 november 2024 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben geen mod
En ik kan zelf ook wel tegen een stootje hoor
Oh ja sorryquote:Op woensdag 27 november 2024 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik neem dit dus echt ontzettend persoonlijk.
Nog een nieuwtje: Slot wordt trainer van Liverpoolquote:Op woensdag 27 november 2024 22:07 schreef GGMM het volgende:
Dat mag.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:04 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over volwassen mensen die Magic the Gathering spelen.
Wat zien die PL ploegen in de Nederlanders als coach.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:07 schreef GGMM het volgende:
Geen rood man. Ga korfballen.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:08 schreef CR7 het volgende:
Hoe is dit geen rood. PSV ontsnapt zwaar.
Neeeee.......quote:Op woensdag 27 november 2024 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
De Berlijnse Muur schijnt ook gevallen te zijn.
Er staat er één bovenaan.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat zien die PL ploegen in de Nederlanders als coach.
Terwijl er in België zoals hein vanhazebrouck er uitstekende coaches zijn
Wie?quote:Op woensdag 27 november 2024 22:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hier ben je iets op het spoor.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als je naamsbekendheid hebt als voetballer krijg je makkelijker de kans in de trainerswereld
Hein is alleen goed bij 1 clubquote:Op woensdag 27 november 2024 22:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 november 2024 22:10 schreef TweedeKlum het volgende:
LIVERPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL 1-0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |