Nou nou nouquote:Op woensdag 27 november 2024 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die man heeft serieuze mentale issues.
Eigenlijk valt dat reuze mee, dit was mijn manier om wat olie op het vuur te gooien.quote:
Ik vind dit niet FA-waardig.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk valt dat reuze mee, dit was mijn manier om wat olie op het vuur te gooien.
Wat kinderachtig eigenlijk sorry @:fetx
Volgende wedstrijd van Feyenoord gaat jullie clubtopic tijdelijk dicht.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Echt een heel sneu topic ja. Voortdurend dezelfde kansloze discussie herhalen en nooit verder komen.
Heeft ook best vaak in de rust al gewisseld. Ik noem een Ajax thuis toen ie Veerman eraf haalde (volgens mij een dubbele wissel).quote:Op woensdag 27 november 2024 21:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Na de 66ste minuut is niet op tijd.
Speelt wederom goed.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Niets gezien van PSV v Shakhtar. Maar handen af van Luuk de Jong.
kunnen de FOK!hooligans zich weer niet gedragenquote:Op woensdag 27 november 2024 21:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Volgende wedstrijd van Feyenoord gaat jullie clubtopic tijdelijk dicht.
Van harte makker.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moet wel toegeven dat we wat "geluk" hebben. Vorige keer die handspel van Aston villa (zomaar oprapen) En nu die klungelige owngoal
Ik koop uit principe NIETS.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb echt zo'n schijthekel aan die Black Friday reclames.
Dat is in de andere clubtopics gelukkig totaal niet het geval!quote:Op woensdag 27 november 2024 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Echt een heel sneu topic ja. Voortdurend dezelfde kansloze discussie herhalen en nooit verder komen.
Blij als het weer voorbij is.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Eens.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dan krijgen we Sint reclames en daarna Kerst reclames.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blij als het weer voorbij is.
Nog even volhouden
Ik heb deze week wel iets gekocht, maar dat wilde ik sowieso al gaan kopen, maar nu dan net iets goedkoper.quote:
De rugleuning van mijn bureaustoel brak af, ik moest wel.quote:
Een lamp?quote:Op woensdag 27 november 2024 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb deze week wel iets gekocht, maar dat wilde ik sowieso al gaan kopen, maar nu dan net iets goedkoper.
Maar ze hebben het alleen te druk, dus het is nog niet verzonden.
Misschien is er nog een sportapparaat in de aanbieding ergensquote:Op woensdag 27 november 2024 22:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De rugleuning van mijn bureaustoel brak af, ik moest wel.
Vooral die van Amazon. Jaar op jaar.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die zijn over het algemeen wel fijner om naar te kijken.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan krijgen we Sint reclames en daarna Kerst reclames.
Genot.
@RamboDirk had laatst een leuke black friday reclame gezien, misschien kan dat jou van gedachte veranderen over hoe jij kijkt naar Black Friday reclamesquote:Op woensdag 27 november 2024 21:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik gun iedereen zijn pleziertje.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:04 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over volwassen mensen die Magic the Gathering spelen.
Als je levenswijsheid van @RamboDirk moet aannemen ben je wel heel wanhopig gewordenquote:Op woensdag 27 november 2024 22:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:rambodirk had laatst een leuke black friday reclame gezien, misschien kan dat jou van gedachte veranderen over hoe jij kijkt naar Black Friday reclames
Mod deelt hier vanuit zijn machtspositie een stevige tik uitquote:Op woensdag 27 november 2024 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien is er nog een sportapparaat in de aanbieding ergens
Nou, dat zal ze leren.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:04 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over volwassen mensen die Magic the Gathering spelen.
Ik ben geen modquote:Op woensdag 27 november 2024 22:05 schreef ISVV het volgende:
[..]
Mod deelt hier vanuit zijn machtspositie een stevige tik uit
Oei. Was "prettig" je gekend te hebben.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:05 schreef ISVV het volgende:
[..]
Mod deelt hier vanuit zijn machtspositie een stevige tik uit
quote:Op woensdag 27 november 2024 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
Posts laden bij mij niet automatisch meer. Waar staat dat ook alweer?
Als je nou die aanhalingstekens bij 'prettig' geplaatst had kon je zomaar een like scorenquote:Op woensdag 27 november 2024 22:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Oei. Was "prettig" je gekend te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |