Bosz grijpt meestal toch wel op tijd in?quote:Op woensdag 27 november 2024 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb overigens ontzettend zin in de interviews na de pot van Bosz als dit fout blijft gaan, die wijsneus gaat Pepi er natuurlijk ook zo laat mogelijk inzetten.
Hij had Dams er na een minuut of 6 al af mogen halen dan. Aad de Mos god.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:55 schreef ISVV het volgende:
[..]
Bosz grijpt meestal toch wel op tijd in?
Na de 66ste minuut is niet op tijd.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:55 schreef ISVV het volgende:
[..]
Bosz grijpt meestal toch wel op tijd in?
Die man heeft serieuze mentale issues.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:56 schreef Coco het volgende:
Oh @:fetx is boos omdat de cumbek van Feyenoord wordt gebagatelliseerd.
Echt een heel sneu topic ja. Voortdurend dezelfde kansloze discussie herhalen en nooit verder komen.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat topic is echt een parodie.
‘Maar wij/zij zijn echt veel beter hoor’
Nou nou nouquote:Op woensdag 27 november 2024 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die man heeft serieuze mentale issues.
Eigenlijk valt dat reuze mee, dit was mijn manier om wat olie op het vuur te gooien.quote:
Ik vind dit niet FA-waardig.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk valt dat reuze mee, dit was mijn manier om wat olie op het vuur te gooien.
Wat kinderachtig eigenlijk sorry @:fetx
Volgende wedstrijd van Feyenoord gaat jullie clubtopic tijdelijk dicht.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Echt een heel sneu topic ja. Voortdurend dezelfde kansloze discussie herhalen en nooit verder komen.
Heeft ook best vaak in de rust al gewisseld. Ik noem een Ajax thuis toen ie Veerman eraf haalde (volgens mij een dubbele wissel).quote:Op woensdag 27 november 2024 21:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Na de 66ste minuut is niet op tijd.
Speelt wederom goed.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Niets gezien van PSV v Shakhtar. Maar handen af van Luuk de Jong.
kunnen de FOK!hooligans zich weer niet gedragenquote:Op woensdag 27 november 2024 21:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Volgende wedstrijd van Feyenoord gaat jullie clubtopic tijdelijk dicht.
Van harte makker.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moet wel toegeven dat we wat "geluk" hebben. Vorige keer die handspel van Aston villa (zomaar oprapen) En nu die klungelige owngoal
Ik koop uit principe NIETS.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb echt zo'n schijthekel aan die Black Friday reclames.
Dat is in de andere clubtopics gelukkig totaal niet het geval!quote:Op woensdag 27 november 2024 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Echt een heel sneu topic ja. Voortdurend dezelfde kansloze discussie herhalen en nooit verder komen.
Blij als het weer voorbij is.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Eens.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |