SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze SC vanuit BB is op verzoek van users in RLS geplaatst zodat ze nog gezellig samen kunnen kletsen.
Iedereen is natuurlijk van harte welkom.
Lieve groet DotWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Hij gaat binnen kort weer naar BBquote:
Is allemaal goed hoor..quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij gaat binnen kort weer naar BB
Of ik laat deze staan, zorg voor een andere OP foto en maak in BB een nieuwe aan
Ja heerlijk slap ouwenelen..quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kunnen weer lekker aan de klets
Hou op schij uitquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:05 schreef Frummelie het volgende:
Hejj @:Dotteke is het allemaal gelukt met je laminaat?
Was ik helemaal vergeten...
Komt geen live show op zaterdag las ik. Daar ben ik wel blij mee. Ik hoop op een doordeweekse dag welquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:07 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb nu wel echt zin in BB kan niet snel genoeg gaan..
quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou op schij uit
Ze hebben het natuurlijk niet goed gedaan.
We gingen de plinten er weer aan zetten hebben ze het weer te ver van de kant gelegd, zowel in de keuken als in de gang. En in de kamer is een plank beschadigd.
Morgen komen ze het goed m aken. Hier kan nooit iets goed gaan wat ik je brom
Maar het is wel een hele mooie vloer ben er wel blij mee
Jeetje mina het zou eens niet zo zijn wat een ellende toch altijd.. dat is een gerenommeerd bedrijf en die legt het laminaat te ver van de kant... je snapt het niet, ongelofelijk..quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou op schij uit
Ze hebben het natuurlijk niet goed gedaan.
We gingen de plinten er weer aan zetten hebben ze het weer te ver van de kant gelegd, zowel in de keuken als in de gang. En in de kamer is een plank beschadigd.
Morgen komen ze het goed m aken. Hier kan nooit iets goed gaan wat ik je brom
Maar het is wel een hele mooie vloer ben er wel blij mee
Ooh die keek ik toch nooit..quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt geen live show op zaterdag las ik. Daar ben ik wel blij mee. Ik hoop op een doordeweekse dag wel
En anders ben ik benieuwd hoe ze het gaan doen het stemmen.
Misschien degene met de minste punten vertrekken en hebben wij helemaal geen stem in deze
quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het zal eens meezittenknuffel
Ja en ze zijn gisteren ook bij mij nieuwe plise gordijnen geweest die zaten ook niet goed ppppfff ellende altijdquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jeetje mina het zou eens niet zo zijn wat een ellende toch altijd.. dat is een gerenommeerd bedrijf en die legt het laminaat te ver van de kant... je snapt het niet, ongelofelijk..![]()
Dus morgen op zondag komen ze het herstellen...
Nee, schijnbaar nietquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:34 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen![]()
Jeetje @:dotteke is er weer wat niet goed gemaakt![]()
Kan het nu eens niet gewoon in 1x goed gaan bij jou.
Klopt, de temperaturen zijn raar.. .krijgen we nu weer lente temperaturen.
Heb nog niet eens een dag sneeuw gehadPaar uurtje maar.
Gister was een mooie dag hier .. blauwe lucht, zon, vrieskoud en dan de natuur in mooie herfsttinten
Oh was er bij jou gister overdag ook geen sneeuw.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, schijnbaar niet![]()
Hier gisteren ook geen sneeuw gehad, alleen in de nacht een klein beetje
Morguh Birdie
Ja wordt er niet goed van.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh was er bij jou gister overdag ook geen sneeuw.
Mogguh Dott![]()
Gedoe allemaal bij jou.. lange nasleep zo.
hmmm weer zoiets raars ook .quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wordt er niet goed van.
En het mooie is een laminaat plank is kapot precies op de naad. Nou zegt die man ik heb alles nagekeken komt niet door ons.
Ik zeg is onder een stoel, daar heeft nog niemand gezeten.
EN het is ook bijna niet te zien, maar de hulp schoof de stoelen aan de kant en en liet een doekje vallen en toen zag ze het.
Lekker altijd dit soort dingen
Ja ik woon alleen, ZIt achter de laptop aan de eettafelquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hmmm weer zoiets raars ook .
ow met zo'n lange garantie is het zeker geen probleemquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik woon alleen, ZIt achter de laptop aan de eettafel
Ik eet op de bank als ik alleen ben, ben ik niet alleen dan zit ik op de andere hoek te eten.
Makkelijk zeggen dat ik het zelf beschadigd heb
Trouwens er zit 20 jaar garantie op het laminaat
Nou gaat lekker bij jou... het zit wel een tegen... moedeloos word je ervan..quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Ja en ze zijn gisteren ook bij mij nieuwe plise gordijnen geweest die zaten ook niet goed ppppfff ellende altijd
Ja ze hebben het ook op zondag gelegd, ze zouden eigenlijk vandaag komen maar ik heb begrafenis vanmiddag dus uitgesteld naar zondag
Goedemorgenquote:Op zondag 24 november 2024 05:48 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen luitjes..![]()
Was weer een kort nachtje...😉
Morguh Frummie. Ja kan nooit eens goed gaan. Zo raar.quote:Op zondag 24 november 2024 05:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou gaat lekker bij jou... het zit wel een tegen... moedeloos word je ervan..![]()
Sterke Dotje...🤗
Nou succes vandaag... hoop dat alles goed gaat vandaag...
Hey vakantiegangerquote:
Lekker geslapen?quote:
Ja best welquote:
O dat is fijn Childquote:Op zondag 24 november 2024 07:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja best wel
En sinds verandering met de meds kan ik wakker worden van de wekker. Dat maakt mij blij
Jij dan?
Dat is je ook van harte gegundquote:Op zondag 24 november 2024 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is fijn Child
Ik heb voor mijn doen ook redelijk geslapen
Zonnetje en harde wind hierquote:Op zondag 24 november 2024 12:15 schreef Frummelie het volgende:
Het is wel lekker herfstweer de wind giert hier langs het huis... veel regen , koud... brrr...
Ooh hier geen zonnetje te zien...quote:Op zondag 24 november 2024 12:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zonnetje en harde wind hier
Morgen nog zacht weer en dan wordt het weer koeler
Dan wordt mijn huis ook zo enorm koudquote:Op zondag 24 november 2024 12:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh hier geen zonnetje te zien...
Ja die temperaturen zijn gek hoor... mooi dat het weer koeler gaat worden...
We komen elkaar nog wel eens tegen hequote:
Haha beetje wel jaquote:Op maandag 25 november 2024 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We komen elkaar nog wel eens tegen he
Morguhquote:Op dinsdag 26 november 2024 06:36 schreef spapaars het volgende:
Laat eens de eerste zijn
Goedemorgen.
Morguhquote:
Morgen!quote:Op dinsdag 26 november 2024 07:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Om elf uur komt mijn beste vriendin
Wanneer gaat het beginnen dan? Geen idee heb er verder ook nog vrij weinig over gelezen. Wel gelezen dat The Beegeer forever bij de eerste opnamens waren.quote:Op woensdag 27 november 2024 10:40 schreef KinKiJan het volgende:
Helaas nog steeds niks bekend van de nieuwe deelnemende Tribute bands.
Starman nog maar eens opgezet. Die wekte m'n interesse in meer Bowie dan alleen z'n meest bekende nummers
Bekijk deze YouTube-video
Geen idee of ze het nu al bekend willen maken, vorig jaar was het volgens mij best vroeg al bekend, maar ik check regelmatig uit nieuwsgierigheidquote:Op woensdag 27 november 2024 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wanneer gaat het beginnen dan? Geen idee heb er verder ook nog vrij weinig over gelezen. Wel gelezen dat The Beegeer forever bij de eerste opnamens waren.
Leuk kijk er naar uitquote:Op woensdag 27 november 2024 10:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee of ze het nu al bekend willen maken, vorig jaar was het volgens mij best vroeg al bekend, maar ik check regelmatig uit nieuwsgierigheid
De opnames zijn deze week, de eerste uitzending 18 januari.
Oi!quote:Op donderdag 28 november 2024 15:23 schreef lojanda het volgende:
Goedemiddaghet is langgeleden maar dacht ff een bakkie doen en weer eens kijken op Fok
![]()
Te langgeleden om alles terug te lezen maar hoop dat het met iedereen goed gaat
Ja daar heb ik wel weer zin inquote:Op donderdag 28 november 2024 16:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Oi!![]()
Lang geleden inderdaad! Al warm aan het lopen voor het nieuwe BB seizoen?
Hey loja da. En je wilde de sc nog wel openhouden.quote:Op donderdag 28 november 2024 15:23 schreef lojanda het volgende:
Goedemiddaghet is langgeleden maar dacht ff een bakkie doen en weer eens kijken op Fok
![]()
Er komen wel streams dat is al bekend de live show op zaterdag is niet weer hoedan wel verder niet bekend.quote:Op donderdag 28 november 2024 17:09 schreef lojanda het volgende:
Het wordt helemaal anders wordt er gezegd in een filmpje.. als dat maar niet betekend dat er ook geen streams komen.
Dat het helemaal anders gaat worden vind ik meestal iets negatiefs, maar de streams komen er sowieso.quote:Op donderdag 28 november 2024 17:09 schreef lojanda het volgende:
Het wordt helemaal anders wordt er gezegd in een filmpje.. als dat maar niet betekend dat er ook geen streams komen.
Hejj @lojanda gezellie dat je er weer bent...quote:Op donderdag 28 november 2024 15:23 schreef lojanda het volgende:
![]()
Goedemorgenquote:Op vrijdag 29 november 2024 05:35 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Ik heb een nieuwe verslaving...
Krokante Chili olie... jeetje wat is dat lekker! Ik ben echt verslaafd, toe nu toe elke dag gebruikt.....
Goedemorgen Engine...quote:Op vrijdag 29 november 2024 06:13 schreef engine het volgende:
[..]
GoedemorgenHoe kan olie krokant zijn?
Ik houd wel van pittig jaquote:Op vrijdag 29 november 2024 06:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen Engine...![]()
Het zijn de toevoegingen die krokant zijn... als je van pittig houdt, echt het proberen waard...
Ja best wel eigenlijkquote:
* KinKiJan gaat eens op onderzoek uitquote:Op vrijdag 29 november 2024 05:35 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Krokante Chili olie... jeetje wat is dat lekker! Ik ben echt verslaafd, toe nu toe elke dag gebruikt.....
Het gaat bij mij over mijn gerecht heen op het bordje bij bv de nasi of bami... of een bamischijf... het is zelfs jammie op een broodje kaas...quote:Op vrijdag 29 november 2024 06:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ik houd wel van pittig ja
Dat gebruik je om mee te koken dan?
Ja lekker hé.... en weer lekker wat te zeuren hebben..quote:Op vrijdag 29 november 2024 06:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ja best wel eigenlijkwel leuk om weer wat te streamen te hebben.
Ik ken het niet maar ik ga het straks eens opzoeken want ik hou ook wel van dat soort dipjes.... die krokante chili olie is ook wel iets voor jou Kinki...quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
* KinKiJan gaat eens op onderzoek uit![]()
Nu je 'olie' zegt'; kwam laatst een recept voor Dukkah tegen, een heel makkelijk zelf te maken kruiden/noten mengsel. Kunt het als smaakmaker in (gebonden) soep gooien, kan op vlees en vis maar het lekkerste vind ik zelf gewoon simpel als dip bij Turks brood. Gewoon een stuk brood, dippen in olijfolie, dan in de Dukkah en dan voor je het weet .. Volgevreten ..
Nu moet ik het haast wel een keer proberenquote:Op zaterdag 30 november 2024 02:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het gaat bij mij over mijn gerecht heen op het bordje bij bv de nasi of bami... of een bamischijf... het is zelfs jammie op een broodje kaas...
Ik had laatst Kippendijen met paprika en uien en spekjes... nou daar een beetje overheen en smullen... het is ook gekruid en geeft een heerlijke smaak.. dan moet je het echt eens proberen Engine als je van pittig houdt...👍
Jahhhh.....quote:Op zaterdag 30 november 2024 04:59 schreef engine het volgende:
[..]
Nu moet ik het haast wel een keer proberen![]()
Goedemorgen Dotje...quote:Op zaterdag 30 november 2024 06:03 schreef Dotteke het volgende:
Morguh
Ik kijk zo M&B even terug heb al wel gelezen wie gewonnen heeft, maar kijk het toch nog even
Muscles& Brainsquote:
Ooooh wat een lullo ben ik ook ik noem het de beauty en brains... foutje...quote:
Denk nog steeds dat je pikante chiliolie bedoeld.quote:Op zaterdag 30 november 2024 03:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ken het niet maar ik ga het straks eens opzoeken want ik hou ook wel van dat soort dipjes.... die krokante chili olie is ook wel iets voor jou Kinki...
quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooooh wat een lullo ben ik ook ik noem het de beauty en brains... foutje...
Te koop bij toko's en supermarktenquote:Op zaterdag 30 november 2024 10:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk nog steeds dat je pikante chiliolie bedoeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Te koop bij toko's en supermarkten![]()
Foto's even onder spoiler, zijn groot zie ik.
Duidelijk het zijn zeg maar de velletjes van de chilibonen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha neej Spapaars,tik het maar in bij Google... dan zie je het snel genoeg...quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk nog steeds dat je pikante chiliolie bedoeld.
quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Te koop bij toko's en supermarkten![]()
Foto's even onder spoiler, zijn groot zie ik.
Klopt, ik heb het bij de Jumbo meegenomen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon omdat het kan!
Ja lijkt me erg lekker en handigquote:Op zaterdag 30 november 2024 11:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Klopt, ik heb het bij de Jumbo meegenomen...
Ik ben echt verslaafd het is gewoon overal lekker bij...quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja lijkt me erg lekker en handigZowel koud als warm te gebruiken.
Ja ik zag dat het gebruikt wordt voor vlees, wok, maar ook gewoon op brood, iets te dippen, ei... heel veel toepassingen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben echt verslaafd het is gewoon overal lekker bij...
Ja ik vind dat zo moeilijk zeggen Kissy... ik hou van behoorlijk pittig dus ik vind dat moeilijk aan te geven... mijn nichtje vindt het pittig en die is er iets zuiniger mee...quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja ik zag dat het gebruikt wordt voor vlees, wok, maar ook gewoon op brood, iets te dippen, ei... heel veel toepassingen.
Hoe pittig is het?
Ik vind pittig lekker maar mijn maag/ darmen niet altijd
Ik ga het gewoon kopen en begin dan ook met een beetje. Lijkt me wel lekker.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ik vind dat zo moeilijk zeggen Kissy... ik hou van behoorlijk pittig dus ik vind dat moeilijk aan te geven... mijn nichtje vindt het pittig en die is er iets zuiniger mee...
Ben ook een liefhebber van pittig, en zal het proberen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ik vind dat zo moeilijk zeggen Kissy... ik hou van behoorlijk pittig dus ik vind dat moeilijk aan te geven... mijn nichtje vindt het pittig en die is er iets zuiniger mee...
Ja precies gewoon niet teveel gebruiken en kijken hoe je darmen/ buik erop reageren.. je gaat dit echt lekker vinden... maar je moet er geen last van krijgen...🤗quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon kopen en begin dan ook met een beetje. Lijkt me wel lekker.
Sambal manis gebruik ik best veel in wok gerechten. Mjah.. dat is bijna niet pittig maar geeft wat extra smaak.
Gewone chili saus vind ik lekker op een wrap met kipfilet en slaof in lasagne. Maar is ook vrij mild.
Ja leuk, ik ben benieuwd wat je ervan vindt...quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ben ook een liefhebber van pittig, en zal het proberen.
Nu is mijn favoriet de hete versie van mangochutney.
[ afbeelding ]
Die hebben ze ook, maar weet niet of alle supermarkten die in huis hebben.quote:Op zaterdag 30 november 2024 12:09 schreef Frummelie het volgende:
Heb je die ook gewoon van de supermarkt @:Spapaars?
Ik woon in een gat in Friesland en hier hebben we geen Surinaamse of Turkse winkels... daar moet ik minimaal 30/45 voor rijden... zo jammer..quote:Op zaterdag 30 november 2024 12:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die hebben ze ook, maar weet niet of alle supermarkten die in huis hebben.
Hier dichtbij hebben we Surinaamse en Turkse supermarkten, en die hebben ze voor zeker.
Wel opletten want er is ook een niet-pittige smaak.
Hi Dotteke, veel gebeurd hier dus erg druk geweest maar ben er weerquote:Op donderdag 28 november 2024 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey loja da. En je wilde de sc nog wel openhouden.
Leuk je weer te lezen.
Gelukkig want anders is er niets aan..quote:Op donderdag 28 november 2024 20:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er komen wel streams dat is al bekend de live show op zaterdag is niet weer hoedan wel verder niet bekend.
Ja dat belooft waarschijnlijk niet veel goeds maar gelukkig dus wel streamsquote:Op donderdag 28 november 2024 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat het helemaal anders gaat worden vind ik meestal iets negatiefs, maar de streams komen er sowieso.
Echt heerlijk spul en begrijp dat het verslavend isquote:Op vrijdag 29 november 2024 05:35 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Hi Frummelie.. ja heb weer wat tijd dus kom weer af en toe glurenquote:Op vrijdag 29 november 2024 05:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj @:Lojanda gezellie dat je er weer bent.....
Je kan het waarschijnlijk ook gewoon online bestellen bij een toko. Doe dat tegenwoordig vaker.quote:Op zaterdag 30 november 2024 12:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik woon in een gat in Friesland en hier hebben we geen Surinaamse of Turkse winkels... daar moet ik minimaal 30/45 voor rijden... zo jammer..
Maar wel prachtige natuur daarquote:Op zaterdag 30 november 2024 12:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik woon in een gat in Friesland en hier hebben we geen Surinaamse of Turkse winkels... daar moet ik minimaal 30/45 voor rijden... zo jammer..
Fijn je weer te zienquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hi Dotteke, veel gebeurd hier dus erg druk geweest maar ben er weer
Heb ze gezien in de winkel van AH.quote:Op zaterdag 30 november 2024 12:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
quote:
Gezellie...🤗quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hi Frummelie.. ja heb weer wat tijd dus kom weer af en toe gluren
Ik ga eens even op zoek van de week gaat goed komen...quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je kan het waarschijnlijk ook gewoon online bestellen bij een toko. Doe dat tegenwoordig vaker.
Ja ddww... haha...🤗quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Maar wel prachtige natuur daar
Ik heb al gekeken online maar zag alleen de milde bij AH..quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb ze gezien in de winkel van AH.
Hey Frummiequote:
Klopt een aflevering was van hem en zijn vrouwquote:Op zondag 1 december 2024 11:04 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb net een aantal afleveringen gezien van ik vertrek en heb net een nieuwe aflevering aangeslingerd... ik denk ik hoor een bekende stem... en volgens mij is het die Adriaan uit Utopia... niet 100% procent zeker hoor want ik heb nog geen namen gehoord niks... net pas gestart... ik ga effe verder kijken of hij het echt is..
Ik zit nu net weer te kijken... was zo gek om ineens die bekende stem te horen.. hahaquote:Op zondag 1 december 2024 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt een aflevering was van hem en zijn vrouw
Morguh Birdiequote:
Goedemorgen....quote:Op maandag 2 december 2024 08:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Alone kijken bij het haken
Ik weet nog niet of het mij gaat pakken... beetje mensen die tegen zichzelf praten...
Maar ik zie nog maar de eerste aflevering
Govert Sweep kijk ik wel altijd op YouTube
Ik ben in aflevering twee...quote:Op maandag 2 december 2024 09:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen....![]()
Ik ben na 10 minuten afgehaakt is geloof ik ook niet zo mijn ding... ik ga het zeker nog 1 keer proberen want wie weet... vaak vallen de 1ste afleveringen tegen ook bij series...tenminste dat vind ik dan hé... haha
Haha ik hou ook meer van drama en pit...ooo als er in aflevering 2 ook al niks gebeurd weet ik niet of ik überhaupt de moeite neem om verder te kijken..quote:Op maandag 2 december 2024 09:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben in aflevering twee...
Volgens mij ben ik meer een dramaqueen... er gebeurt amper wat... mis de interactie tussen de deelnemers.
Denk zo wat anders op te zoeken
Ik heb hem uitgezetquote:Op maandag 2 december 2024 09:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ik hou ook meer van drama en pit...ooo als er in aflevering 2 ook al niks gebeurd weet ik niet of ik überhaupt de moeite neem om verder te kijken..
Oooh heftig...quote:Op maandag 2 december 2024 09:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb hem uitgezet
Het enige dat er gebeurde was dat een grietje huilde om een dode kikker
Onderweg naar Liefde is niet echt wat voor mij helaas.
Kijk even een aflevering van Criminal Minds
Eens zien of daarna bij Storytel deel twee van het verhaal voor advent online staat
Ik zie ook even niet hoe je dit voor elkaar gekregen hebtquote:Op maandag 2 december 2024 09:40 schreef Frummelie het volgende:
Help @:Dotteke ik heb weer een quote om zeep geholpen..
Tikkie is onderwegquote:Op maandag 2 december 2024 09:40 schreef Frummelie het volgende:
Help @:Dotteke ik heb weer een quote om zeep geholpen..
Oooh op Videoland of Netflix heb ik ook pas een seizoen bekeken... heerlijk, hou d'r van..quote:Op maandag 2 december 2024 09:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben toch over geschakeld naar Hayu en begin aan het nieuwe seizoen van Real Housewives of Beverly Hills
Draaaaaama
Op Hayu is er een nieuw seizoen gestart. Die loopt gelijk met Amerika! Dus dat vind ik wel fijnquote:Op maandag 2 december 2024 12:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh op Videoland of Netflix heb ik ook pas een seizoen bekeken... heerlijk, hou d'r van..
Ik heb geen Hayu....oohoo dus dat wordt lekker genieten voor jou...quote:Op maandag 2 december 2024 12:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op Hayu is er een nieuw seizoen gestart. Die loopt gelijk met Amerika! Dus dat vind ik wel fijnMorgen komen van al mijn realityseries de verse aflevering voor deze week
Hahaha ja, ik heb er over getwijfeld, alleen ik kijk rond de 90% van alle series daar.Dus tja... morgen weer bingedagjequote:Op maandag 2 december 2024 12:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb geen Hayu....oohoo dus dat wordt lekker genieten voor jou...
Vanavond finale van HNTM! Gisteren even gehaald hierquote:Op maandag 2 december 2024 13:11 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemiddag samen![]()
Had nog gekeken voor de crispy chili olie maar die is uitverkocht bij de Jumbo![]()
Alle mensen van FOK! vast opgekocht![]()
![]()
Real Housewives of Beverly Hills , ken ik niet .. nu nog bezig met het vorige seizoen van Hollands Next Top Model.
Daarna door naar het huidige seizoen dat vandaag afloopt..
Dan eens kijken of ik RHoBH leuk vind.Zag dat het ook op Videoland staat.
Jaa ik zag dat van het huidige seizoen vanavond de finale is.quote:Op maandag 2 december 2024 14:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vanavond finale van HNTM! Gisteren even gehaald hier
Het zijn echt heel veel seizoenen van RHoBH...Het is wel eventjes inkomen als ej in een later seizoen begin. Er zijn intriges die jaren lopen, maar het is sowieso vermakelijk
RHoA (ook op videoland) is ook elke donderdag weer. Ook lekkere toestanden
seizoen 21 is nu op Hayuquote:Op maandag 2 december 2024 15:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaa ik zag dat van het huidige seizoen vanavond de finale is.![]()
Oei zijn er zoveel seizoenen RhoBH. Gekeken, 12!!!! dat is wel heel veel.. hmm.. nog kijken of ik daar aan ga beginnen.
quote:
Wahaha je moet bij de eerste afleveringen even wennen aan de personages. Je zit er zo in hoorquote:Op maandag 2 december 2024 16:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
oh nee ik zag 12 staan.. DAT vond ik al veel.. nope dat ga ik dus niet kijken
Ow nee ik voel me niet verplichtquote:Op maandag 2 december 2024 18:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wahaha je moet bij de eerste afleveringen even wennen aan de personages. Je zit er zo in hoor
Niet verplicht voelen. Ik ben gewoon enthousiast
Ik kijk ook Al die RW-seriesquote:Op maandag 2 december 2024 19:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ow nee ik voel me niet verplicht![]()
Is toch ook leuk als je zo enthousiast over een programma bent, niks mis mee.
Radar gekeken nu gaat HNTM vorig seizoen aan. Laatste aflevering daarvan.quote:Op maandag 2 december 2024 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik kijk ook Al die RW-series
Soms verwar ik ze een beetje
Maar nu Zeeman Confronteert en een boekje
Ooh echt.... hopelijk snel weer aangevuld... mijn pot gaat ook erg rap...quote:Op maandag 2 december 2024 13:11 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemiddag samen![]()
Had nog gekeken voor de crispy chili olie maar die is uitverkocht bij de Jumbo![]()
Alle mensen van FOK! vast opgekocht![]()
![]()
Real Housewives of Beverly Hills , ken ik niet .. nu nog bezig met het vorige seizoen van Hollands Next Top Model.
Daarna door naar het huidige seizoen dat vandaag afloopt..
Dan eens kijken of ik RHoBH leuk vind.Zag dat het ook op Videoland staat.
quote:Op maandag 2 december 2024 14:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha ja, ik heb er over getwijfeld, alleen ik kijk rond de 90% van alle series daar.Dus tja... morgen weer bingedagje
Kan alleen deze vinden. Staat bij tv.quote:Op dinsdag 3 december 2024 02:57 schreef rickyszz het volgende:
Waarom is er geen Paradise Hotel topic meer/verwijderd? Topshow is dat joh
Zal zo even kijken als ik de laptop aan heb. Op mobiel begin ik er niet aan 🤣quote:Op dinsdag 3 december 2024 04:11 schreef Frummelie het volgende:
Ooh @:Dotteke en weer verkloot, eerder kon ik het zelf repareren als er weer een quote aan elkaar zat... maar ben vergeten hoe ik dat deed... sorry... stuur maar weer een tikkie..
Het geld stroomt weer binnen en BB moet nog beginnenquote:Op dinsdag 3 december 2024 04:11 schreef Frummelie het volgende:
Ooh @:Dotteke en weer verkloot, eerder kon ik het zelf repareren als er weer een quote aan elkaar zat... maar ben vergeten hoe ik dat deed... sorry... stuur maar weer een tikkie..
IK zit The bold te kijken en zo weer ff naar de fysioquote:
Alle fokkers kopen het op door de tip hierquote:Op dinsdag 3 december 2024 04:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh echt.... hopelijk snel weer aangevuld... mijn pot gaat ook erg rap...![]()
Ooh ik vind het een heerlijk programma veel drama, bonje maar denk ook wel dat er veel gescript wordt... maar toch heerlijk kijken, verstand op nul en gaan...
Thnx, het zit er al weer opquote:
Ja, ze bezorgd mij een leuke Kerst, kan al aardig shoppen daardoorquote:Op dinsdag 3 december 2024 10:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Alle fokkers kopen het op door de tip hier
Denk dat alles wat op tv komt wel wat gescript is..
Mannog gisteravond begonnen aan het laatste seizoen , het huidige, HNTM zag ik bij het nieuws al wie gewonnen heeft.![]()
Mjah ik ga het toch kijken. Minder leuk.. dat wel.
@:dotteke kan nu al cashen door Frummel![]()
En goedemorgen mensen hiero
Goedemorgen....quote:Op dinsdag 3 december 2024 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het geld stroomt weer binnen en BB moet nog beginnen![]()
![]()
Graag gedaanquote:Op woensdag 4 december 2024 07:24 schreef Frummelie het volgende:
@:Dotteke weer bedankt voor de reparatie hi...
Goedemorgen...quote:Op dinsdag 3 december 2024 10:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Alle fokkers kopen het op door de tip hier
Denk dat alles wat op tv komt wel wat gescript is..
Mannog gisteravond begonnen aan het laatste seizoen , het huidige, HNTM zag ik bij het nieuws al wie gewonnen heeft.![]()
Mjah ik ga het toch kijken. Minder leuk.. dat wel.
@:dotteke kan nu al cashen door Frummel![]()
En goedemorgen mensen hiero
quote:Op dinsdag 3 december 2024 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, het zit er al weer op
[..]
Ja, ze bezorgd mij een leuke Kerst, kan al aardig shoppen daardoor
ZOver ik weet Nog niets bekend, duurt wel lang he voor we wat meer wetenquote:Op woensdag 4 december 2024 07:36 schreef Frummelie het volgende:
Is er al iets bekend over BB of tasten we allemaal nog in het duister?
Ja dat ene meisje dat alleen maar zit te hihihi hi hi hi hi hi hihiquote:Op woensdag 4 december 2024 07:32 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen all...![]()
Nu met een theetje kijkend naar LLDL.. wat een figuren toch ook af en toe...
Ja dat vind ik ook andere jaren wisten toch al zo'n beetje hoe wat wanneer...quote:Op woensdag 4 december 2024 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOver ik weet Nog niets bekend, duurt wel lang he voor we wat meer weten
Ze houden het spannend, in ieder geval geen liveshowsquote:Op woensdag 4 december 2024 07:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook andere jaren wisten toch al zo'n beetje hoe wat wanneer...
Hihi hihi hihi.... echt hé af en toe in een kreukie hier..quote:Op woensdag 4 december 2024 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat ene meisje dat alleen maar zit te hihihi hi hi hi hi hi hihi
Die live shows gingen toch nergens over dus dat ga ik niet missen.. tv volg ik ook niet hi... ik ben ook wel benieuwd van wat we nog gaan zien op de live streamquote:Op woensdag 4 december 2024 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze houden het spannend, in ieder geval geen liveshows
5 dagen in de week 1,5 uur op tv.
ALs dat maar niet inhoudt dat we op de streams helemaal niets meer mogen zien
Ik keek het altijd ook wel op tv, om de dingen te zien die we op de streams niet mochten zienquote:Op woensdag 4 december 2024 07:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die live shows gingen toch nergens over dus dat ga ik niet missen.. tv volg ik ook niet hi... ik ben ook wel benieuwd van wat we nog gaan zien op de live stream
Ik moet ook regelmatig lachen, maar soms ook een zucht van verbazing.quote:Op woensdag 4 december 2024 07:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hihi hihi hihi.... echt hé af en toe in een kreukie hier..
Ja als ik iets gemist had op de streams keek ik ook wel eens een aflevering op tv maar echt zelden hoor..quote:Op woensdag 4 december 2024 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik keek het altijd ook wel op tv, om de dingen te zien die we op de streams niet mochten zien
maar 5x1.5 uur is mij te veel, dan kan je bijna niets anders meer kijken in de avond uren.
We gaan zien hoe het dit jaar gaat. Welveel op tv dus denk minder leuke streams daardoorquote:Op woensdag 4 december 2024 07:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja als ik iets gemist had op de streams keek ik ook wel eens een aflevering op tv maar echt zelden hoor..
Hier net zo.. ik zit af en toe ook vol verbazing naar het scherm te staren... achteraf moet je toch denken wtf...quote:Op woensdag 4 december 2024 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet ook regelmatig lachen, maar soms ook een zucht van verbazing.
Hoe kunnen mensen zich zo neerzetten op tv. Vogens mij beseffen ze dat niet eens soms.
Ja dat lijkt mij ook. EN wat ik ook niet snap is die jonge gastjes die zich opgeven.quote:Op woensdag 4 december 2024 08:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hier net zo.. ik zit af en toe ook vol verbazing naar het scherm te staren... achteraf moet je toch denken wtf...
Ja dat zomaar kunnen... ik ben wel benieuwd... we gaan het zien Dotteke...quote:Op woensdag 4 december 2024 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan zien hoe het dit jaar gaat. Welveel op tv dus denk minder leuke streams daardoor
Ja precies... ik denk dan joh gastje je komt net kijken... ga gewoon de weide wereld in.. of is dat dan puur om met je smoeltje op tv te komen?quote:Op woensdag 4 december 2024 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook. EN wat ik ook niet snap is die jonge gastjes die zich opgeven.
EN af te gaanquote:Op woensdag 4 december 2024 08:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies... ik denk dan joh gastje je komt net kijken... ga gewoon de weide wereld in.. of is dat dan puur om met je smoeltje op tv te komen?
Ja ook dat maar ook de oudere kunnen d'r wat van hoor... zetten zich ook regelmatig voor schut..quote:Op woensdag 4 december 2024 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EN af te gaanwant ik vind dat ze zich vaak voor schut zetten
Dat is zeker waarquote:Op woensdag 4 december 2024 08:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ook dat maar ook de oudere kunnen d'r wat van hoor... zetten zich ook regelmatig voor schut..
Ja volgens mij raakt er iemand gewond was in de aflevering van gisteren te zien...quote:Op woensdag 4 december 2024 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker waar![]()
Ik hoor net in een reclame stukje dat het vanavond heftig wordt in M&B
Heb de aflevering nog niet gezien, zit hem nu te kijken.quote:Op woensdag 4 december 2024 08:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja volgens mij raakt er iemand gewond was in de aflevering van gisteren te zien...
Goedemorgen Frummelquote:Op woensdag 4 december 2024 07:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen...![]()
Haha...
Ooh vreselijk als je de uitslag al weet... ik ben dan al zo teleurgesteld dat ik geen zin meer heb om te gaan kijken.... trutje hé..
Jaja Dotteke loopt lekker binnen door dat gepiel van mij...
Jaaaaa wat vond je van die blonde diva????quote:Op woensdag 4 december 2024 07:32 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen all...![]()
Nu met een theetje kijkend naar LLDL.. wat een figuren toch ook af en toe...
Die dusquote:Op woensdag 4 december 2024 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat ene meisje dat alleen maar zit te hihihi hi hi hi hi hi hihi
Morguh Birdiequote:
Ooh oké nou dan weet je het nu ook als het goed is...quote:Op woensdag 4 december 2024 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb de aflevering nog niet gezien, zit hem nu te kijken.
Ik kijk altijd VI op dat tijdstip
Ja niet leuk... heel de spanning weg..quote:Op woensdag 4 december 2024 08:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen Frummel![]()
![]()
Nou.. ik heb pas een halve aflevering gezien ook.. over de winnares zeiden ze iets.. die dacht het ook niet zo goed te doen.. nu zie ik dat en denk ik : ja ja wellicht bewust erin gemonteerd![]()
Baal er ook wel van, het is niet meer spannend nu.
Jaaa Dott wordt slapend rijk door joual slaapt ze niet altijd even veel
Haha ja die heb ik ook vanmorgen zitten kijken dat gezicht ook toen hij nee zei... ik kom dan niet meer bij... ja dat eisenpakket niet te filmen...quote:Op woensdag 4 december 2024 08:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaaaaa wat vond je van die blonde diva????Heb wel met verbazing zitten kijken naar wat ze allemaal voor een eisen had
![]()
Die jongen wimpelde haar nog netjes af.
'vind je mij sexy' ' Nee'![]()
![]()
en dat ook nog eens zeggen op het eind vol verbazing dat hij nee zei
Dat gekir vond ik irritant maar moest wel lachen om haar uitspraken en die blouse en riemquote:Op woensdag 4 december 2024 10:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja die heb ik ook vanmorgen zitten kijken dat gezicht ook toen hij nee zei... ik kom dan niet meer bij... ja dat eisenpakket niet te filmen...![]()
Sommige vrouwen...
Goedemorgen...quote:Op woensdag 4 december 2024 10:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat gekir vond ik irritant maar moest wel lachen om haar uitspraken en die blouse en riem![]()
Dat is wel de bedoeling.quote:Op donderdag 5 december 2024 05:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hi jij gaat mee int zakje @:Spapaars
quote:Op donderdag 5 december 2024 05:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling.
Mijn Sinterklaas cadeau is elk jaar weer een gratis reis naar het zonnige Spanje.
Goedemorgen....quote:
O, was er wind voorspeldquote:Op donderdag 5 december 2024 07:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen....![]()
Zo het begint hier al lekker te spoken... de wind trekt al lekker aan...
Alweer? Code geel doen ze echt bij allesquote:Op donderdag 5 december 2024 07:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja storm maar niet zo heftig morgen code geel hier...
Niets van meegekregenquote:Op donderdag 5 december 2024 07:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja storm maar niet zo heftig morgen code geel hier...
Ja klopt code geel wordt snel ingezet maar bij de laaste storm was het niet overbodig..quote:Op donderdag 5 december 2024 07:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Alweer? Code geel doen ze echt bij alles
Oke, dan is het heftig. Heb je hem wel kunnen redden?quote:Op donderdag 5 december 2024 07:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt code geel wordt snel ingezet maar bij de laaste storm was het niet overbodig..
Ik heb een redelijk zware loungeset in de voortuin... die stond bijna op straat... nog nooit vertoont, dat zegt genoeg...
Haha ja hoor die set is oersterk... is helemaal goed gekomen..quote:Op donderdag 5 december 2024 08:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oke, dan is het heftig. Heb je hem wel kunnen redden?
Hier zie ik niet eens de takken van de bomen bewegen
Fijnquote:Op donderdag 5 december 2024 08:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja hoor die set is oersterk... is helemaal goed gekomen..
Oeii Frummelquote:Op donderdag 5 december 2024 07:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen....![]()
Zo het begint hier al lekker te spoken... de wind trekt al lekker aan...
Goedemorgen Kissingbird...quote:Op donderdag 5 december 2024 10:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oeii Frummel![]()
Hier alleen wat miezer en koud.
Goedemorgen allemaal hier
Goede morgen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 06:59 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen![]()
Zo het gaat lekker tekeer hier.. echt onwijze rukwinden niet fijn... jakkie...
Goedemorgen... ja het is in het hele land ellende m.u.v het zuidoosten.... het is de hele nacht al aant spoken..quote:Op vrijdag 6 december 2024 07:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Goede morgen.
Ook hier in het noordwesten waait de wind hard.
Ik vind het ook gezellie... maar het gaat af en toe echtquote:Op vrijdag 6 december 2024 07:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Echt stormachtig weer hier idd!
Vind het stiekem wel gezellig... maar ik heb gemakkelijk praten zonder verplichtingen
Goedemorgen Frummelquote:Op vrijdag 6 december 2024 06:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen Kissingbird...
Het gaat nu echt vreselijk tekeer het stormt als een malle... brrr... bij jou rustig?
quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Er zijn hier gebouwen beschadigd door de wind
Jawelquote:Op vrijdag 6 december 2024 15:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
oei!
is het wel al wat minder bij jullie daar?
Hevige woei bij jullie Cots.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jawel
Het waait nog wel flink, wel een stuk minder
Er zijn geen gewonden gelukkigquote:Op vrijdag 6 december 2024 15:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hevige woei bij jullie Cots.
Gelukkig nu dan een stuk minder.
Akelig soms (vind ik) de gevolgen van het weer..
Thx!quote:Op dinsdag 3 december 2024 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan alleen deze vinden. Staat bij tv.
TV / Paradise Hotel 2 [USA]
Maar ik heb er een aangemaakt
RLS / [Videoland]Paradise Hotel #1
Zit dit keer niet echt iets tussen wat mij kan bekoren eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:46 schreef KinKiJan het volgende:
@:Dotteke
Dit zijn de bands/artiesten waar we vanaf 18/01 Tributes van kunnen zien in The Battle of the Bands:
Bruno Mars
Adele
Lionel Richie
Coldplay
George Michael
AC/DC
Kate Bush
Lou Rawls
Guus Meeuwis
Prince
Tom Jones
Dizzy Man’s Band
The Supremes
Nee, maar das misschien juist gunstig, lage verwachting dus wie weet zitten er wel verassingen tussenquote:Op zaterdag 7 december 2024 13:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit dit keer niet echt iets tussen wat mij kan bekoren eerlijk gezegd
Niet echt mijn smaak kwa muziek deze zangers, bands, zangeressenquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, maar das misschien juist gunstig, lage verwachting dus wie weet zitten er wel verassingen tussen
Guus Meeuwis toch wel?!quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet echt mijn smaak kwa muziek deze zangers, bands, zangeressen
nee, echt nietquote:
Haha, nee snap ik. Ook wel een beetje een vreemde naam er tussen.quote:
Ja vond ik ook.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha, nee snap ik. Ook wel een beetje een vreemde naam er tussen.
Voor die namen nog niet echt, maar het programma zelf blijft wel leuk. Heb er toch wel zin inquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vond ik ook.
Ben benieuwd, maar de drang om te gaan kijken is niet zo heel hoog
Op zich kan het een leuk programma zijn. Alleen een andere presentator en muziek die mij niet aanspreektquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Voor die namen nog niet echt, maar het programma zelf blijft wel leuk. Heb er toch wel zin in
Ik heb dat nog nooit gekeken. Wel jammer dat ze het afraffelde.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:59 schreef rickyszz het volgende:
Mensen hier die de finale van Dames in de Dop hebben gezien? Jemig wat een afgeraffelde finale zeg, geen enkel woord of argumentatie van de jury waarom zij diegene precies verkozen hebben als winnaar, want zij werd namelijk benoemd in brief die presentator Robbert voorlas. Heel gek dit
Verder opzich wel een leuke serie, een revival van de serie die eerder voor het laatst werd uitgezonden 2011 op RTL5 en nu te zien is op Amazon Primequote:Op zaterdag 7 december 2024 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gekeken. Wel jammer dat ze het afraffelde.
O ik heb geen Amazon. Heb alleen Videolandquote:Op zondag 8 december 2024 00:31 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Verder opzich wel een leuke serie, een revival van de serie die eerder voor het laatst werd uitgezonden 2011 op RTL5 en nu te zien is op Amazon Prime
quote:Op dinsdag 10 december 2024 07:26 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen luitjes...![]()
Allemaal fris en fruitig..
Geduldquote:Op dinsdag 10 december 2024 07:37 schreef Frummelie het volgende:
Potverdepiel wanneer komt die BB eens over de brug met wat info.... ik wil weten wanneer het begint en wil een tipje van de sluier van de bewoners...
Goedemorgenquote:
Mogguh... niet lekker geslapen Kissy..quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Nou nee
![]()
Wat is het kkkkoud buiten
[..]
Geduldlas wel ergens gister hier op fok dat nu echt dingen heel anders gaan zijn
uhu.
[..]
Goedemorgen![]()
Goedemorgen allen hiero
Ik verwacht er eigenlijk qua veranderingen niet zo veel vanquote:Op dinsdag 10 december 2024 10:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogguh... niet lekker geslapen Kissy..
Ja brrr hé...🥶..![]()
Ik ben best wel geduldig...maar normaal zijn we toch al op de hoogte van het 1 en ander..
Nou ik ben benieuwd hoe anders het gaat zijn want dit horen we elk jaar... het zou wel eens tijd worden voor verandering, we gaan het zien...
Hey Ice, zo dan 18 bankrekeningen wat moet je met zoveel.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:26 schreef Iceage het volgende:
Korte update:
Ik loop wbt mijn oom tegen een muur op. Hij heeft 18 bankrekeningen.![]()
Ik moet per rekening een bewindvoerders machtiging hebben en per maand per rekening alle inkomsten en uitgaven voor de rechtbank specificeren 😱 bijna een dagtaak.
Sns, asn en rabo en meer heb ik geregeld. Abn amro doet moeilijk en krijg ik geen goede medewerking. Klacht ingediend bij de rechtbank en kifid tegen abnamro
ik moet ook een boedelinventarisatie inleveren van al zijn bezittingen en specificeren voor de rechtbank.
Post uit de woning gehaald vanaf 1973 veel ongeopend.
Inmiddels zijn auto hierheen gehaald en nieuwe apk geregeld.
Zijn wonng (koop) deels leeggehaald.
Fijne avond.
Hij is en JOJO hij valt af en komt dan meer aan, valt dan weer af en komt weer meer aanquote:Op woensdag 11 december 2024 09:45 schreef spapaars het volgende:
GM.
Zojuist even gekeken naar de Bauers.
Dat afvallen in de vorige serie heeft hij niet volgehouden.
Vandaag nog een mail gehad van RTL er is nog niets bekend gemaakt is over BBquote:Op dinsdag 10 december 2024 07:37 schreef Frummelie het volgende:
Potverdepiel wanneer komt die BB eens over de brug met wat info.... ik wil weten wanneer het begint en wil een tipje van de sluier van de bewoners...
Dankjewel.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Ice, zo dan 18 bankrekeningen wat moet je met zoveel.
Wat een giga klus voor jou. Heb je niemand die je kan helpen?
Jammer dat mensen dingen niet op papier zetten voor het geval hun iets overkomt.
Ik hoop dat er snel een einde aan al het geregel kom en je weer dingen van jezelf kan gaan doen.
Knuffel
Thnx.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:05 schreef Iceage het volgende:
[..]
Dankjewel.
Hij heeft er 18 ivm spreiding vermogen (deposito garantie) en rente hoger bij spreiding. Maar het zijn er wel erg veel. Ik kan wel hulp krijgen en heb ik deels ook. Het vervelende is ook dat ik op 140 km afstand van hem zit.
Ik ga 1 a 2x per week naar hem toe en dat vreet ook tijd uiteraard.
Jij ook sterkte in deze heftige tijd voor je.
Groet terug.
18 bankrekeningenquote:Op donderdag 12 december 2024 16:26 schreef Iceage het volgende:
Korte update:
Ik loop wbt mijn oom tegen een muur op. Hij heeft 18 bankrekeningen.![]()
Ik moet per rekening een bewindvoerders machtiging hebben en per maand per rekening alle inkomsten en uitgaven voor de rechtbank specificeren 😱 bijna een dagtaak.
Sns, asn en rabo en meer heb ik geregeld. Abn amro doet moeilijk en krijg ik geen goede medewerking. Klacht ingediend bij de rechtbank en kifid tegen abnamro
ik moet ook een boedelinventarisatie inleveren van al zijn bezittingen en specificeren voor de rechtbank.
Post uit de woning gehaald vanaf 1973 veel ongeopend.
Inmiddels zijn auto hierheen gehaald en nieuwe apk geregeld.
Zijn wonng (koop) deels leeggehaald.
Fijne avond.
Goedemorgen Kissy...quote:Op woensdag 11 december 2024 15:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik verwacht er eigenlijk qua veranderingen niet zo veel van![]()
![]()
Gewoon weer teasers om mensen te lokken![]()
Nog maar een paar weekjes wachten![]()
Goedemiddag
Goedemorgen Kissy...quote:Op woensdag 11 december 2024 15:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik verwacht er eigenlijk qua veranderingen niet zo veel van![]()
![]()
Gewoon weer teasers om mensen te lokken![]()
Nog maar een paar weekjes wachten![]()
Goedemiddag
Goedemorgen Dotje...quote:Op donderdag 12 december 2024 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vandaag nog een mail gehad van RTL er is nog niets bekend gemaakt is over BB
We moeten afwachten tot de persberichten komen dan pas hebben we nieuwd
Morguh frummie.quote:Op vrijdag 13 december 2024 06:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen Dotje...![]()
Oké Thnx... komt goed..
Hellooo... jij gaat lekker aan de poets, gezellie... ja zin in dat avontuur...quote:Op vrijdag 13 december 2024 06:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh frummie.
Ga vandaag met het bb forum aan de gang. Even opruimen en plaats maken voor een nieuw avontuur.
Ja of ik laat alles staan en we gaan verder waar we gebleven waren. Ik weet het nog nietquote:Op vrijdag 13 december 2024 06:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hellooo... jij gaat lekker aan de poets, gezellie... ja zin in dat avontuur...
Nou laat jij alles maar lekker blinken en shinen op het BB forum... autootje, zweepjes... enz haha
Ja joh is toch prima, gewoon alles laten staan en dan verder met BB 2025..👍quote:Op vrijdag 13 december 2024 06:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja of ik laat alles staan en we gaan verder waar we gebleven waren. Ik weet het nog niet
Hoop dat ook snel bekend wordt wie de nieuwe bewoners zijn en hoe het nieuwe BB er uit gaat zien
Ja de Bolide moet weer even nagekeken worden ff olie verversen en dergelijke
Maar een even kijken of @ruudpuntenel hem weer een grote beurt kan gevenquote:Op vrijdag 13 december 2024 06:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja joh is toch prima, gewoon alles laten staan en dan verder met BB 2025..👍
Ja ik word wel een beetje nieuwsgierig hoor haha
Ja bolide moet weer fris en fruitig zijn...
Goedemorgen Frummelquote:Op vrijdag 13 december 2024 06:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen Kissy...![]()
Nou precies dat haha... lokkertjes...
Ja nog even geduld, komt goed..![]()
En ook hier goedemorgen Frummelquote:Op vrijdag 13 december 2024 06:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen Kissy...![]()
Nou precies dat haha... lokkertjes...![]()
Ja komt goed, vliegt voorbij...
quote:Op vrijdag 13 december 2024 06:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh frummie.
Ga vandaag met het bb forum aan de gang. Even opruimen en plaats maken voor een nieuw avontuur.
Morguh Birdiequote:Op vrijdag 13 december 2024 10:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen Frummel
[..]
En ook hier goedemorgen Frummel![]()
![]()
[..]bijna kunnen we weer
Goedemorgen allemaal
O ja middag. Ik moet onverwachts op de kleine meid passen dus heb nog niet veel kunnen doen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Inmiddels middag![]()
Zit eindelijk
Gezellig maar ook drukquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja middag. Ik moet onverwachts op de kleine meid passen dus heb nog niet veel kunnen doen.
Ze is al weer weg, nee we hebben niets gebakken.quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gezellig maar ook drukals de kleine er is.
Gaan jullie wat bakken?
Oh ze is alweer weg. Ja is ook leuk al die kerstspullenquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is al weer weg, nee we hebben niets gebakken.
Ze is druk met alle lichtjes en alles waar muziek in zit en met oma pesten
Ja, ze was er om 10 uur dochter was naar de kapperquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh ze is alweer weg. Ja is ook leuk al die kerstspullen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |