SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze SC vanuit BB is op verzoek van users in RLS geplaatst zodat ze nog gezellig samen kunnen kletsen.
Iedereen is natuurlijk van harte welkom.
Lieve groet DotWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij gaat binnen kort weer naar BBquote:
Is allemaal goed hoor..quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij gaat binnen kort weer naar BB
Of ik laat deze staan, zorg voor een andere OP foto en maak in BB een nieuwe aan
Ja heerlijk slap ouwenelen..quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kunnen weer lekker aan de klets
Hou op schij uitquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:05 schreef Frummelie het volgende:
Hejj @:Dotteke is het allemaal gelukt met je laminaat?
Was ik helemaal vergeten...
Komt geen live show op zaterdag las ik. Daar ben ik wel blij mee. Ik hoop op een doordeweekse dag welquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:07 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb nu wel echt zin in BB kan niet snel genoeg gaan..
quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou op schij uit
Ze hebben het natuurlijk niet goed gedaan.
We gingen de plinten er weer aan zetten hebben ze het weer te ver van de kant gelegd, zowel in de keuken als in de gang. En in de kamer is een plank beschadigd.
Morgen komen ze het goed m aken. Hier kan nooit iets goed gaan wat ik je brom
Maar het is wel een hele mooie vloer ben er wel blij mee
Jeetje mina het zou eens niet zo zijn wat een ellende toch altijd.. dat is een gerenommeerd bedrijf en die legt het laminaat te ver van de kant... je snapt het niet, ongelofelijk..quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou op schij uit
Ze hebben het natuurlijk niet goed gedaan.
We gingen de plinten er weer aan zetten hebben ze het weer te ver van de kant gelegd, zowel in de keuken als in de gang. En in de kamer is een plank beschadigd.
Morgen komen ze het goed m aken. Hier kan nooit iets goed gaan wat ik je brom
Maar het is wel een hele mooie vloer ben er wel blij mee
Ooh die keek ik toch nooit..quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt geen live show op zaterdag las ik. Daar ben ik wel blij mee. Ik hoop op een doordeweekse dag wel
En anders ben ik benieuwd hoe ze het gaan doen het stemmen.
Misschien degene met de minste punten vertrekken en hebben wij helemaal geen stem in deze
quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het zal eens meezitten
knuffel
Ja en ze zijn gisteren ook bij mij nieuwe plise gordijnen geweest die zaten ook niet goed ppppfff ellende altijdquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jeetje mina het zou eens niet zo zijn wat een ellende toch altijd.. dat is een gerenommeerd bedrijf en die legt het laminaat te ver van de kant... je snapt het niet, ongelofelijk..
Dus morgen op zondag komen ze het herstellen...
Nee, schijnbaar nietquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:34 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen
Jeetje @:dotteke is er weer wat niet goed gemaakt
Kan het nu eens niet gewoon in 1x goed gaan bij jou.
Klopt, de temperaturen zijn raar.. .krijgen we nu weer lente temperaturen.
Heb nog niet eens een dag sneeuw gehad Paar uurtje maar.
Gister was een mooie dag hier .. blauwe lucht, zon, vrieskoud en dan de natuur in mooie herfsttinten
Oh was er bij jou gister overdag ook geen sneeuw.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, schijnbaar niet
Hier gisteren ook geen sneeuw gehad, alleen in de nacht een klein beetje
Morguh Birdie
Ja wordt er niet goed van.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh was er bij jou gister overdag ook geen sneeuw.
Mogguh Dott
Gedoe allemaal bij jou.. lange nasleep zo.
hmmm weer zoiets raars ook .quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wordt er niet goed van.
En het mooie is een laminaat plank is kapot precies op de naad. Nou zegt die man ik heb alles nagekeken komt niet door ons.
Ik zeg is onder een stoel, daar heeft nog niemand gezeten.
EN het is ook bijna niet te zien, maar de hulp schoof de stoelen aan de kant en en liet een doekje vallen en toen zag ze het.
Lekker altijd dit soort dingen
Ja ik woon alleen, ZIt achter de laptop aan de eettafelquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hmmm weer zoiets raars ook .
ow met zo'n lange garantie is het zeker geen probleemquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik woon alleen, ZIt achter de laptop aan de eettafel
Ik eet op de bank als ik alleen ben, ben ik niet alleen dan zit ik op de andere hoek te eten.
Makkelijk zeggen dat ik het zelf beschadigd heb
Trouwens er zit 20 jaar garantie op het laminaat
Nou gaat lekker bij jou... het zit wel een tegen... moedeloos word je ervan..quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Ja en ze zijn gisteren ook bij mij nieuwe plise gordijnen geweest die zaten ook niet goed ppppfff ellende altijd
Ja ze hebben het ook op zondag gelegd, ze zouden eigenlijk vandaag komen maar ik heb begrafenis vanmiddag dus uitgesteld naar zondag
Goedemorgenquote:Op zondag 24 november 2024 05:48 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen luitjes..
Was weer een kort nachtje...😉
Morguh Frummie. Ja kan nooit eens goed gaan. Zo raar.quote:Op zondag 24 november 2024 05:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou gaat lekker bij jou... het zit wel een tegen... moedeloos word je ervan..
Sterke Dotje...🤗
Nou succes vandaag... hoop dat alles goed gaat vandaag...
Ja best welquote:
O dat is fijn Childquote:Op zondag 24 november 2024 07:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja best wel
En sinds verandering met de meds kan ik wakker worden van de wekker. Dat maakt mij blij
Jij dan?
Dat is je ook van harte gegundquote:Op zondag 24 november 2024 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is fijn Child
Ik heb voor mijn doen ook redelijk geslapen
Zonnetje en harde wind hierquote:Op zondag 24 november 2024 12:15 schreef Frummelie het volgende:
Het is wel lekker herfstweer de wind giert hier langs het huis... veel regen , koud... brrr...
Ooh hier geen zonnetje te zien...quote:Op zondag 24 november 2024 12:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zonnetje en harde wind hier
Morgen nog zacht weer en dan wordt het weer koeler
Dan wordt mijn huis ook zo enorm koudquote:Op zondag 24 november 2024 12:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh hier geen zonnetje te zien...
Ja die temperaturen zijn gek hoor... mooi dat het weer koeler gaat worden...
Hey! Ook hier;moggûhquote:
We komen elkaar nog wel eens tegen hequote:
Haha beetje wel jaquote:Op maandag 25 november 2024 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We komen elkaar nog wel eens tegen he
Morguhquote:Op dinsdag 26 november 2024 06:36 schreef spapaars het volgende:
Laat eens de eerste zijn
Goedemorgen.
Morguhquote:
Morgen!quote:Op dinsdag 26 november 2024 07:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Om elf uur komt mijn beste vriendin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |