Wanneer gaat het beginnen dan? Geen idee heb er verder ook nog vrij weinig over gelezen. Wel gelezen dat The Beegeer forever bij de eerste opnamens waren.quote:Op woensdag 27 november 2024 10:40 schreef KinKiJan het volgende:
Helaas nog steeds niks bekend van de nieuwe deelnemende Tribute bands.
Starman nog maar eens opgezet. Die wekte m'n interesse in meer Bowie dan alleen z'n meest bekende nummers
Bekijk deze YouTube-video
Geen idee of ze het nu al bekend willen maken, vorig jaar was het volgens mij best vroeg al bekend, maar ik check regelmatig uit nieuwsgierigheidquote:Op woensdag 27 november 2024 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wanneer gaat het beginnen dan? Geen idee heb er verder ook nog vrij weinig over gelezen. Wel gelezen dat The Beegeer forever bij de eerste opnamens waren.
Leuk kijk er naar uitquote:Op woensdag 27 november 2024 10:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee of ze het nu al bekend willen maken, vorig jaar was het volgens mij best vroeg al bekend, maar ik check regelmatig uit nieuwsgierigheid
De opnames zijn deze week, de eerste uitzending 18 januari.
Oi!quote:Op donderdag 28 november 2024 15:23 schreef lojanda het volgende:
Goedemiddaghet is langgeleden maar dacht ff een bakkie doen en weer eens kijken op Fok
![]()
Te langgeleden om alles terug te lezen maar hoop dat het met iedereen goed gaat
Ja daar heb ik wel weer zin inquote:Op donderdag 28 november 2024 16:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Oi!![]()
Lang geleden inderdaad! Al warm aan het lopen voor het nieuwe BB seizoen?
Hey loja da. En je wilde de sc nog wel openhouden.quote:Op donderdag 28 november 2024 15:23 schreef lojanda het volgende:
Goedemiddaghet is langgeleden maar dacht ff een bakkie doen en weer eens kijken op Fok
![]()
Er komen wel streams dat is al bekend de live show op zaterdag is niet weer hoedan wel verder niet bekend.quote:Op donderdag 28 november 2024 17:09 schreef lojanda het volgende:
Het wordt helemaal anders wordt er gezegd in een filmpje.. als dat maar niet betekend dat er ook geen streams komen.
Dat het helemaal anders gaat worden vind ik meestal iets negatiefs, maar de streams komen er sowieso.quote:Op donderdag 28 november 2024 17:09 schreef lojanda het volgende:
Het wordt helemaal anders wordt er gezegd in een filmpje.. als dat maar niet betekend dat er ook geen streams komen.
Hejj @lojanda gezellie dat je er weer bent...quote:Op donderdag 28 november 2024 15:23 schreef lojanda het volgende:
![]()
Goedemorgenquote:Op vrijdag 29 november 2024 05:35 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Ik heb een nieuwe verslaving...
Krokante Chili olie... jeetje wat is dat lekker! Ik ben echt verslaafd, toe nu toe elke dag gebruikt.....
Goedemorgen Engine...quote:Op vrijdag 29 november 2024 06:13 schreef engine het volgende:
[..]
GoedemorgenHoe kan olie krokant zijn?
Ik houd wel van pittig jaquote:Op vrijdag 29 november 2024 06:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen Engine...![]()
Het zijn de toevoegingen die krokant zijn... als je van pittig houdt, echt het proberen waard...
Ja best wel eigenlijkquote:
* KinKiJan gaat eens op onderzoek uitquote:Op vrijdag 29 november 2024 05:35 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Ik heb een nieuwe verslaving...
Krokante Chili olie... jeetje wat is dat lekker! Ik ben echt verslaafd, toe nu toe elke dag gebruikt.....
Het gaat bij mij over mijn gerecht heen op het bordje bij bv de nasi of bami... of een bamischijf... het is zelfs jammie op een broodje kaas...quote:Op vrijdag 29 november 2024 06:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ik houd wel van pittig ja
Dat gebruik je om mee te koken dan?
Ja lekker hé.... en weer lekker wat te zeuren hebben..quote:Op vrijdag 29 november 2024 06:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ja best wel eigenlijkwel leuk om weer wat te streamen te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |