Ik woon in een gat in Friesland en hier hebben we geen Surinaamse of Turkse winkels... daar moet ik minimaal 30/45 voor rijden... zo jammer..quote:Op zaterdag 30 november 2024 12:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die hebben ze ook, maar weet niet of alle supermarkten die in huis hebben.
Hier dichtbij hebben we Surinaamse en Turkse supermarkten, en die hebben ze voor zeker.
Wel opletten want er is ook een niet-pittige smaak.
Hi Dotteke, veel gebeurd hier dus erg druk geweest maar ben er weerquote:Op donderdag 28 november 2024 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey loja da. En je wilde de sc nog wel openhouden.
Leuk je weer te lezen.
Gelukkig want anders is er niets aan..quote:Op donderdag 28 november 2024 20:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er komen wel streams dat is al bekend de live show op zaterdag is niet weer hoedan wel verder niet bekend.
Ja dat belooft waarschijnlijk niet veel goeds maar gelukkig dus wel streamsquote:Op donderdag 28 november 2024 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat het helemaal anders gaat worden vind ik meestal iets negatiefs, maar de streams komen er sowieso.
Echt heerlijk spul en begrijp dat het verslavend isquote:Op vrijdag 29 november 2024 05:35 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Ik heb een nieuwe verslaving...
Krokante Chili olie... jeetje wat is dat lekker! Ik ben echt verslaafd, toe nu toe elke dag gebruikt.....
Hi Frummelie.. ja heb weer wat tijd dus kom weer af en toe glurenquote:Op vrijdag 29 november 2024 05:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj @:Lojanda gezellie dat je er weer bent.....
Je kan het waarschijnlijk ook gewoon online bestellen bij een toko. Doe dat tegenwoordig vaker.quote:Op zaterdag 30 november 2024 12:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik woon in een gat in Friesland en hier hebben we geen Surinaamse of Turkse winkels... daar moet ik minimaal 30/45 voor rijden... zo jammer..
Maar wel prachtige natuur daarquote:Op zaterdag 30 november 2024 12:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik woon in een gat in Friesland en hier hebben we geen Surinaamse of Turkse winkels... daar moet ik minimaal 30/45 voor rijden... zo jammer..
Fijn je weer te zienquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hi Dotteke, veel gebeurd hier dus erg druk geweest maar ben er weer
Heb ze gezien in de winkel van AH.quote:Op zaterdag 30 november 2024 12:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
quote:
Gezellie...🤗quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hi Frummelie.. ja heb weer wat tijd dus kom weer af en toe gluren
Ik ga eens even op zoek van de week gaat goed komen...quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je kan het waarschijnlijk ook gewoon online bestellen bij een toko. Doe dat tegenwoordig vaker.
Ja ddww... haha...🤗quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Maar wel prachtige natuur daar
Ik heb al gekeken online maar zag alleen de milde bij AH..quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb ze gezien in de winkel van AH.
Hey Frummiequote:
Klopt een aflevering was van hem en zijn vrouwquote:Op zondag 1 december 2024 11:04 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb net een aantal afleveringen gezien van ik vertrek en heb net een nieuwe aflevering aangeslingerd... ik denk ik hoor een bekende stem... en volgens mij is het die Adriaan uit Utopia... niet 100% procent zeker hoor want ik heb nog geen namen gehoord niks... net pas gestart... ik ga effe verder kijken of hij het echt is..
Ik zit nu net weer te kijken... was zo gek om ineens die bekende stem te horen.. hahaquote:Op zondag 1 december 2024 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt een aflevering was van hem en zijn vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |