Zit dit keer niet echt iets tussen wat mij kan bekoren eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:46 schreef KinKiJan het volgende:
@:Dotteke
Dit zijn de bands/artiesten waar we vanaf 18/01 Tributes van kunnen zien in The Battle of the Bands:
Bruno Mars
Adele
Lionel Richie
Coldplay
George Michael
AC/DC
Kate Bush
Lou Rawls
Guus Meeuwis
Prince
Tom Jones
Dizzy Man’s Band
The Supremes
Nee, maar das misschien juist gunstig, lage verwachting dus wie weet zitten er wel verassingen tussenquote:Op zaterdag 7 december 2024 13:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit dit keer niet echt iets tussen wat mij kan bekoren eerlijk gezegd
Niet echt mijn smaak kwa muziek deze zangers, bands, zangeressenquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, maar das misschien juist gunstig, lage verwachting dus wie weet zitten er wel verassingen tussen
Guus Meeuwis toch wel?!quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet echt mijn smaak kwa muziek deze zangers, bands, zangeressen
nee, echt nietquote:
Haha, nee snap ik. Ook wel een beetje een vreemde naam er tussen.quote:
Ja vond ik ook.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha, nee snap ik. Ook wel een beetje een vreemde naam er tussen.
Voor die namen nog niet echt, maar het programma zelf blijft wel leuk. Heb er toch wel zin inquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vond ik ook.
Ben benieuwd, maar de drang om te gaan kijken is niet zo heel hoog
Op zich kan het een leuk programma zijn. Alleen een andere presentator en muziek die mij niet aanspreektquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Voor die namen nog niet echt, maar het programma zelf blijft wel leuk. Heb er toch wel zin in
Ik heb dat nog nooit gekeken. Wel jammer dat ze het afraffelde.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:59 schreef rickyszz het volgende:
Mensen hier die de finale van Dames in de Dop hebben gezien? Jemig wat een afgeraffelde finale zeg, geen enkel woord of argumentatie van de jury waarom zij diegene precies verkozen hebben als winnaar, want zij werd namelijk benoemd in brief die presentator Robbert voorlas. Heel gek dit
Verder opzich wel een leuke serie, een revival van de serie die eerder voor het laatst werd uitgezonden 2011 op RTL5 en nu te zien is op Amazon Primequote:Op zaterdag 7 december 2024 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gekeken. Wel jammer dat ze het afraffelde.
O ik heb geen Amazon. Heb alleen Videolandquote:Op zondag 8 december 2024 00:31 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Verder opzich wel een leuke serie, een revival van de serie die eerder voor het laatst werd uitgezonden 2011 op RTL5 en nu te zien is op Amazon Prime
quote:Op dinsdag 10 december 2024 07:26 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen luitjes...![]()
Allemaal fris en fruitig..
Geduldquote:Op dinsdag 10 december 2024 07:37 schreef Frummelie het volgende:
Potverdepiel wanneer komt die BB eens over de brug met wat info.... ik wil weten wanneer het begint en wil een tipje van de sluier van de bewoners...
Goedemorgenquote:
Mogguh... niet lekker geslapen Kissy..quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Nou nee
![]()
Wat is het kkkkoud buiten
[..]
Geduldlas wel ergens gister hier op fok dat nu echt dingen heel anders gaan zijn
uhu.
[..]
Goedemorgen![]()
Goedemorgen allen hiero
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |