Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
die bedacht ik ook maar je moet keren in het vak anders makkelijk, je ramt er een kant uit en zet hem andersom er weer in.quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:03 schreef Yver73 het volgende:
Paul doet eigenlijk ongeveer wat ik net voorstelde 😁
Wie is Pau?quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
En gelijk maar shoppen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, maar ze moesten toch ook 360 graden draaien en niet 180….??quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
die bedacht ik ook maar je moet keren in het vak anders makkelijk, je ramt er een kant uit en zet hem andersom er weer in.
Ze heeft een grote eigendunk.quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:11 schreef Chanel5 het volgende:
Annet kommentaar, jij moet niet denken dat je alles maar kan beslissen Annet.
Tijd dat er iemand tegen haar ingaat.
Ik zit me weer dood te ergeren aan haar met haar babbel.
Flo gaat vanavond maar eens vroeg naar bed zegt die...... denk dat de druk ff van zijn ventieltje moetquote:Op vrijdag 22 november 2024 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
Senna kan echt niet bedenken wat er aan de hand is met Flo.
Denk dat Moraima al twee handjes op heeftquote:Op vrijdag 22 november 2024 20:13 schreef spapaars het volgende:
Zie de berg pepernoten, en geloof mij, stop er 1 in je mond, en je hebt daar de grootste ruzie.
Kan me er iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Flo gaat vanavond maar eens vroeg naar bed zegt die...... denk dat de druk ff van zijn ventieltje moet![]()
Senna trekt het er wel uit bij Floortjequote:Op vrijdag 22 november 2024 20:17 schreef Chanel5 het volgende:
Die trut werkt het ook in de hand met haar gekroel. bah
afstoten en weer aantrekken kan ze heel goedquote:Op vrijdag 22 november 2024 20:17 schreef Chanel5 het volgende:
Die wil zelf ook wel ondertussen, zo ga je niet met elkaar om als "vrienden"quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:17 schreef Chanel5 het volgende:
Zag eruit als een opdracht.quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:22 schreef KinKiJan het volgende:
Jason die commentaar heeft op de afwas !?
Hoop zo dat dat ook weer mis gaat.quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
De FloorMethode.. dan is het vast goed
[ afbeelding ]
Zo'n geestelijk beperkte dommerd die denkt de slimste van iedereen te zijn.quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
Pietertje lijkt inderdaad een autoriteitsprobleem te hebben
Gaat lekker daar!
Alleen maar oude afleveringen. Heb het ooit eens gecheckt na die 'extra's belofte'...quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:30 schreef spapaars het volgende:
Stem zegt : Meer Bondgenoten? Kijk dan naar Kijk.NL.
Wat is daar dan voor extra's te zien?
Past daar dus prima in dat bondjequote:Op vrijdag 22 november 2024 20:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo'n geestelijk beperkte dommerd die denkt de slimste van iedereen te zijn.
Dan is dit voor degenen die nog nooit een aflevering hebben gezien.quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Alleen maar oude afleveringen. Heb het ooit eens gecheckt na die 'extra's belofte'...
Ik moet bekennen dat ik ooit dit programma ben binnengevallen toen Gerrit erin kwam, de onderlinge verhoudingen van de bewoners begreep ik geen zak van. Ben toen met alf. 1 begonnen op KIJK . Waren er toch een stuk of 130 ofzoquote:Op vrijdag 22 november 2024 20:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan is dit voor degenen die nog nooit een aflevering hebben gezien.
Dat is een marathon van 130x een klein uur.quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik ooit dit programma ben binnengevallen toen Gerrit erin kwam, de onderlinge verhoudingen van de bewoners begreep ik geen zak van. Ben toen met alf. 1 begonnen op KIJK . Waren er toch een stuk of 130 ofzo
Ja heb er een aantal weken over gedaan om bij te zijn.quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is een marathon van 130 x een klein uur.
Met deze tijd misschien pieterbaas?quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:20 schreef freaky40 het volgende:
Pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet v.w.b. Annet en Pieter (we gaan hem nu gewoon Pieter noemen) gewoon omdat het kan en omdat hij net zo irritant is als Annet. Dat wel, dat botst als een malle natuurlijk. Dynamiek is gelijk wel weer aan, deze cyclus. Valt me niet tegen.
En dan die vreselijke Fleuris die even lekker op zijn nummer gezet werd door Nancy en Pieter...👌 Mooiste vond ik nog dat middels de beelden die FEBO er in gemonteerd hadden, Nancy en Pieter nog in het gelijk gesteld werden door hun over dat geschreeuw van Fleuris telkens bij winst van opdrachten...roll the clips bitch! Topshow, en dan ook nog eens als laatste eindigen bij het in parkeer opdrachtje waarin alle glazen om gingen. Aan de andere kant dan ook weer jammer dat die vreselijke Haaien alweer een voordeel hebben in de punten. Begint ook een beetje stof op te zitten op deze plottwisten van de FEBO telkens. Over die FEBO gesproken, blijkbaar hebben Fleuris en/of Senna een ander script gekregen. Senna moet wat meer Fleuris blauwe balletjes bezorgen en helemaal gek maken.
Maandag weer verder met de Annet/Pieter clash...nu al zin in...Ik ga lekker Zwitserland zijn want beide hebben ze gelijk.
Annet-nie?quote:Op zaterdag 23 november 2024 16:28 schreef freaky40 het volgende:
Als we mochten stemmen dan had Fleuris er al lang uitgelegen.
Jason Jankbalquote:Op zaterdag 23 november 2024 05:40 schreef Vriezer. het volgende:
Jason die zichzelf een alfamannetje noemt![]()
![]()
![]()
Herinnert hij zich de eerste maand nog waar hij constant onzeker zat te doen en op z'n plek werd gezet door Diederik en Robert?
Kwaliteit heb ik eigenlijk geen last van, behalve dan met die nachtcamera's. Vind wel het geluid niet altijd even best bij De Bondgenoten, maar wel een verbetering ten opzichte van hoe het bij EJVJL was. Maar dat ligt dan ook niet aan NLZiet.quote:Op zaterdag 23 november 2024 18:16 schreef freaky40 het volgende:
Beeldkwaliteit via NLZIET vond ik altijd waardeloos met DB en LLDL daarom neem ik dat nu altijd lineair op en kijk het terug. Lineair is de beeldkwaliteit vele male beter dan VOD zonder commercials via NLZIET. Lijkt wel een veel lagere kwaliteit waarin de beelden niet vloeiend lopen. Echt vermoeiend kijken.
Loepzuiver is het niet, maar stoor me er verder niet echt aan. De locatie helpt ook wel, het is maar een loods in Lelystad, geen mooie omgeving zoals bijvoorbeeld bij De Onbekende. Daar zou het me wel kunnen storen.quote:Op zondag 24 november 2024 10:39 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind de beeldkwaliteit niet om aan te zien. Ik weet niet wat voor TV je hebt of dat je via een klein scherm kijkt, maar op een 4K TV is het niet om aan te zien kan ik je zeggen. NLZIET krijgt het zo beroerd aangeleverd van Talpa. Ook bij EJVJL speelde dit al. Geluid blijft een dingetje en waar ze ondertitelen hoeft dat vaak niet, en op andere momenten moet dit juist wel.
Wie is de autoriteit daar dan? Alle deelnemers zijn toch gelijkwaardige bondgenoten!quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
Pietertje lijkt inderdaad een autoriteitsprobleem te hebben
Gaat lekker daar!
Zeker zijn ze gelijkwaardig, alleen staat dat los van iemand met een autoriteitsprobleem...quote:Op maandag 25 november 2024 14:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Wie is de autoriteit daar dan? Alle deelnemers zijn toch gelijkwaardige bondgenoten!
Zijn bondgenoten en in het bijzonder Annet dus, die behoorlijk autoritair (en verheven boven anderen) over kan komen.quote:Wat is een autoriteitsprobleem?
Iemand met een autoriteitsprobleem ervaart een allergie (irritatie) voor alles wat met autoriteit te maken heeft. Hij kan problemen ervaren in het opvolgen van regels en het uitvoeren van opdrachten van een ander. Welke ander Iedereen die zich in zijn ogen autoritair gedraagt. Dat kan een officiële autoriteit zijn, een instelling, iemand met een bepaalde functie, maar ook een partner, ouder of collega.
Snap ik, maar hetzelfde kun je zeggen over Annet. Die kan er niet tegen dat Paul zich laat gelden. Ze vindt dat, blijkbaar, niet kunnen omdat hij er nog maar net in zit. Het stoorde haar ook dat hij 'dat uur kletsen' voorstelde, alvorens de bondjes te maken. Maar het vervolgens wel als 'regel' zien, als een bondje zich niet aan 'dat uur' houdt.quote:Op maandag 25 november 2024 14:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker zijn ze gelijkwaardig, alleen staat dat los van iemand met een autoriteitsprobleem...
[..]
Zijn bondgenoten en in het bijzonder Annet dus, die behoorlijk autoritair (en verheven boven anderen) over kan komen.
Yup! Van hetzelfde laken een pak inderdaad. Paul die wel even het wiel opnieuw lijkt uit te willen vinden zonder verder iets van anderen aan te willen nemen met daartegen over Annet die hem met 'haar mensenkennis' wel even zal temmen is absoluut goed voor TVquote:Op maandag 25 november 2024 14:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Snap ik, maar hetzelfde kun je zeggen over Annet. Die kan er niet tegen dat Paul zich laat gelden. Ze vindt dat, blijkbaar, niet kunnen omdat hij er nog maar net in zit. Het stoorde haar ook dat hij 'dat uur kletsen' voorstelde, alvorens de bondjes te maken. Maar het vervolgens wel als 'regel' zien, als een bondje zich niet aan 'dat uur' houdt.
Annet doet wel autoritair, maar Paul laat niet over zich heen lopen door haar en dat zint haar allerminst.
Maar mij wel, want mooie tv!
Vlak El Che niet uit, die lijkt ook niet echt op weg om vrienden over te houden aan z'n avontuur daarquote:Op maandag 25 november 2024 15:02 schreef freaky40 het volgende:
Popcorn time. Benieuwd wat de voortdurende clash tussen Annet en Pieter Paul nu weer teweeg gaat brengen en of Fleuris weer bloed irritant gaat zijn....can't wait.
Ik begrijp trouwens niet waarom die drammer het voor het zeggen zou moeten hebben, gadver wat een air, hoop dat die nieuwe flink tegen haar ingaat en over haar heen walst.quote:Op maandag 25 november 2024 18:09 schreef Gia het volgende:
Net twee fragmentjes gezien van vanavond. Beide met "jamaar, jamaar"-Annet!
Ze duldt geen tegenspraak. Als iemand iets tegen haar in wil brengen is het meteen 'Nee Paul!" of "Nee Jason!"
Ze laat niemand uitpraten en luistert niet.
0.0quote:Op maandag 25 november 2024 19:32 schreef Soury het volgende:
Alsof je je maar nederig moet opstellen omdat je net binnen bent. Annet heeft ook echt zelf niks gepresteerd.
Ze roepen al Aij luv joe en aij luvejoetoe .. dus dat jochie buiten flauwekulletje taait al aadig afquote:Op maandag 25 november 2024 19:42 schreef Soury het volgende:
Floris zit gewoon onder haar trui met zijn handen.
Maar dat getwijfel van Senna, jesus meidquote:Op maandag 25 november 2024 19:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze roepen al Aij luv joe en aij luvejoetoe .. dus dat jochie buiten flauwekulletje taait al aadig af
ze heeft zelf niet anders gedaanquote:Op maandag 25 november 2024 19:45 schreef greysbones het volgende:
Annet
Ik vind het heel gek
Om ergens binnen te stappen en de leiding op te eisen
Euhhh
Ha! Wat een bullshit inderdaad!quote:Op maandag 25 november 2024 19:50 schreef greysbones het volgende:
Wow wat zegt Jason nu
Thalysa kan niet rekenen want ze heeft mbo3 gedaan
Koekoek
Jason zei ze kan niet rekenen en iemand anders zei dat ze MBO3 heeft gedaan op een manier dat ze dat echt wel zou kunnen. Maar wie het was??? Nancy??quote:Op maandag 25 november 2024 19:50 schreef greysbones het volgende:
Wow wat zegt Jason nu
Thalysa kan niet rekenen want ze heeft mbo3 gedaan
Koekoek
quote:Op maandag 25 november 2024 19:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jason zei ze kan niet rekenen en iemand anders zei dat ze MBO3 heeft gedaan op een manier dat ze dat echt wel zou kunnen. Maar wie het was??? Nancy??
Oke, ik dacht echt dat een andere stem dat zei.quote:Op maandag 25 november 2024 19:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was Jason die van alle slangen opsomde wie er niet kon rekenen.
Hij praatte wel met z'n gare fluisterstem, dat zal het vast geweest zijnquote:Op maandag 25 november 2024 20:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Oke, ik dacht echt dat een andere stem dat zei.
Wat een lul zeg.
ze moet zichzelf ok wel haten want ze is zelf precies wat ze in hem haat, die Annetquote:Op maandag 25 november 2024 20:08 schreef KinKiJan het volgende:
Meteen Nancy uithoren. Los het zelf op joh.
Vindt Jason ookquote:Op maandag 25 november 2024 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
De Pietertje&Anneetje show is nu stierlijk vervelend
En een enkele ontsporing tijdens de ritquote:Op maandag 25 november 2024 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
De Thalys heeft deze keer de brief... maar voor de hele groep
Jup, Precious ging op d'r bek.. maar er hoeft deze keer geen Gele Bus te komenquote:Op maandag 25 november 2024 20:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En een enkele ontsporing tijdens de rit
Een bulletjequote:
Ze zijn nog niet wegquote:Op maandag 25 november 2024 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
Jammer dat ze de Senna-Gate niet wat lekkerder hebben uitgemolken
Die Davy zal thuis lijdzaam hebben toegezien dat Floortje al aan Deemdingen zit waar dat ame joch alleen nog van heeft gedroomd, da's heel zuurquote:Op maandag 25 november 2024 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet weg, trouwens idd debiel dat ze die foto daar heeft staan. En dat we zijn gewoon vrienden gezeik. Wees duidelijk kut.
Misschien mocht ie niet mee naar binnen met z'n bokshandschoenen aan?quote:Op maandag 25 november 2024 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
De mindfuck had geweest als dat buitenvriendje mee had gekomen
Nou hoop dat die gozer al weken afstand heeft genomen, maar die ziet wel zijn eigen smoel op haar nachtkastje staan. Snap dat hij heeft gevraagd om die weg te halen.quote:Op maandag 25 november 2024 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die Davy zal thuis lijdzaam hebben toegezien dat Floortje al aan Deemdingen zit waar dat ame joch alleen nog van heeft gedroomd, da's heel zuur
Febo zal het vast aangeboden hebben, een uitgelezen kans voor sappigeTV, des te lulliger is het dat Pappa moet doorgeven dat vriendje buiten niet blij is met Floortjes gefriemel, dat moet de Held zelf komen zeggenquote:Op maandag 25 november 2024 20:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien mocht ie niet mee naar binnen met z'n bokshandschoenen aan?
Ik heb de bewuste foto er even bijgehaald.. idd bijzonder lullig dat ze op het bed naast de foto zo vaak hebben liggen "Maatjes zijn"quote:Op maandag 25 november 2024 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou hoop dat die gozer al weken afstand heeft genomen, maar die ziet wel zijn eigen smoel op haar nachtkastje staan. Snap dat hij heeft gevraagd om die weg te halen.
Bryan zocht kip, die heeft Moirama.quote:Op maandag 25 november 2024 20:26 schreef Chanel5 het volgende:
De naam niet verklappen....
..... ik heb annet... Senna tegen Flo pffffffffffffffffff
Ik heb liever dat ze zonder een cent de loods uit gestemd worden.quote:Op maandag 25 november 2024 23:10 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik snap echt geen moer meer van de hele Senna/Flo situatie. Het leek officieel een klef stelletje te worden en dan zegt Senna vervolgens tegen haar vader dat ze gewoon vrienden zijn. Van mij mag Flo of Senna de 100.000 winnen, weet niet of ik nog een cyclus trek waarin 1/3e van de meeste afleveringen zijn vervuild met dit verhaallijntje.
Haha ja, vond dat wel mooi, moest wel lachen om die reactie van Thalysha toen ze dat zagquote:Op maandag 25 november 2024 23:16 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Bryan zocht kip, die heeft Moirama.
El Che begon gelijk over haat, dus die zal waarschijnlijk Jason hebben.
We wisten eerst toch nog niet dat hij Davey heet, toch? Dankzij paps nu wel!quote:Op maandag 25 november 2024 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die Davy zal thuis lijdzaam hebben toegezien dat Floortje al aan Deemdingen zit waar dat ame joch alleen nog van heeft gedroomd, da's heel zuur
En die is ook wel te vinden op FB, maar die heeft een heel blonde Senna in zijn vriendenoverzicht staan. Kan me niet voorstellen dat ze dat is. Overigens nog steeds geen achternaam. Bij anderen wordt daar niet zo geheimzinnig over gedaan.quote:Op dinsdag 26 november 2024 12:38 schreef freaky40 het volgende:
Hier staat hij met naam en toenaam: https://lovereality.nl/zi(...)a-die-thuis-afwacht/
Denk niet dat die jongen er blij mee is dat heel Nederland nu weet wie hij is. Voor en achternaam, dankzij de bijnaam. Van Senna is dat allemaal niet bekend....quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:15 schreef KinKiJan het volgende:
Toen Senna een hele tijd terug naar huis belde vroeg ze al hoe het met Davey was, als antwoord kreeg ze dat Davey nog steeds zou wachten. Niet de eerste keer dus dat ie genoemd is, alleen was het toen meer tussen neus en lippen door.
Lijkt mij ook niet nee.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Denk niet dat die jongen er blij mee is dat heel Nederland nu weet wie hij is. Voor en achternaam, dankzij de bijnaam. Van Senna is dat allemaal niet bekend....
Scharrel of kwarrelquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet nee.
Zou het wel een hele grote afknapper vinden; zelf ongewild op allerlei sites verschijnen omdat je potentiële scharrel zonodig aan een TV-programma mee wil doen
Scharrel, kwaliteit moet nog blijken als het nog potentieel isquote:
Neequote:Op dinsdag 26 november 2024 19:35 schreef Kissingbird het volgende:
Die andere gast wil haar nog wel dan?![]()
Gister niet gekeken. Heb een beetje gemistquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Geloof het niet
De foto moet weg
PapaDeem geeft allerlei eisen door aan dochterlief, dus wel denk ikquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:35 schreef Kissingbird het volgende:
Die andere gast wil haar nog wel dan?![]()
PapaDeem wil denk ik voorkomen dat ze als sloerie wordt gezienquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
PapaDeem geeft allerlei eisen door aan dochterlief, dus wel denk ik
Te laatquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
PapaDeem wil denk ik voorkomen dat ze als sloerie wordt gezien
Papa is nog vrij jong( tenminste geen ouwe bok)quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Herstel PapaSennaquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja best wel.. en weer de hint ; verplaats je eens in de ander hequote:Op dinsdag 26 november 2024 19:38 schreef greysbones het volgende:
Papa is wel een beetje koele kikker
Papa maakt zich meer druk om Davey dan om dochterquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja best wel.. en weer de hint ; verplaats je eens in de ander he
Broertje begonquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:40 schreef KinKiJan het volgende:
Ksssst weg met je shark shark shark!
Sennafamiliequote:Op dinsdag 26 november 2024 19:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dat uitzwaaien van Floris naar die DeemFamilie......OWYEAHHHHH
Ik vind hem wel leuk, en de hond.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:38 schreef greysbones het volgende:
Papa is wel een beetje koele kikker
Van mij mogen ze allemaal weg en 'n hele nieuwe ploeg naar binnen meppenquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Schijnbaar is het besmettelijk
Yup, als de zon schijnt wanneer ik m'n raam 's morgens open zet schreeuw ik tegenwoordig ook OH YEAH! door de straatquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Schijnbaar is het besmettelijk
OH YEAH ! SHARK! SHARK!quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, als de zon schijnt wanneer ik m'n raam 's morgens open zet schreeuw ik tegenwoordig ook OH YEAH! door de straat
Geweldig hoe ze ermee omgaatquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
Moriaatje ruikt de scam van Jason de aanstellert
Tis echt michael Jackson op steroïdequote:Op dinsdag 26 november 2024 19:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kolere kan maar niet wennen aan de neus, ik zie weer niets anders pfffff
Als ik jou nou vertel dat water nat is, ben je dan verbaasd?quote:
die neus 100%quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis echt michael Jackson op steroïde
Als jij me dat gaat vertellen wel jaquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als ik jou nou vertel dat water nat is, ben je dan verbaasd?
Ja met die brief van Sinterklaas ophalen gleed hij samen met nog iemand (weet niet meer wie) uit op die planken.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:46 schreef Kissingbird het volgende:
Moira zingt dat hij gister gevallen is?
Die aflevering heb ik gemist.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja met die brief van Sinterklaas ophalen gleed hij samen met nog iemand (weet niet meer wie) uit op die planken.
Ze hebben van een platte een lelijk wip modelletje gemaaktquote:
Prescious of hoe het schrijft ging ook onderuit alleen van haar wist ik het en niet van Jasonquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja met die brief van Sinterklaas ophalen gleed hij samen met nog iemand (weet niet meer wie) uit op die planken.
Volgens mij sleurde Jason een dame mee onderuitquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Prescious of hoe het schrijft ging ook onderuit alleen van haar wist ik het en niet van Jason
Meerdere zijn op hun plaat gegaanquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Prescious of hoe het schrijft ging ook onderuit alleen van haar wist ik het en niet van Jason
Ja! Precious was het! Die zag je uitglijden maar in het volgende shot kon je Jason weer zien opstaan.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zo galant als ie isquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Volgens mij sleurde Jason een dame mee onderuit
Ja preciousquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Volgens mij sleurde Jason een dame mee onderuit
Ja valt me nog mee dat mensen niet gaan meezoeken.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:09 schreef Chanel5 het volgende:
Wel een goeie om je zoeken te rechtvaardigen maar je loopt de kans dat anderen mee gaan zoeken
Dann stak ik die oven vrijwillig in de fikquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:11 schreef Yver73 het volgende:
Pffff die Annet en El Che, joh…. Je zou ermee in 1 huis wonen…. 🤯
Pietertje denk ik heb 50punten ingebracht, ik wil lekker snekkequote:Op dinsdag 26 november 2024 20:10 schreef KinKiJan het volgende:
Pietertje snapt echt niets van budget he?
Nee kloptquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:20 schreef Kissingbird het volgende:
'dan waren we 30% of zo kwijt..'
overdrijven is ook een vak
jaquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:21 schreef greysbones het volgende:
Ow rami is bij voorbaat al gepikeerd
Er zijn er naar huis gegaan met een ton die niet zo achterlijk hysterisch blij waren als hij met het vinden van een wekkertjequote:Op dinsdag 26 november 2024 20:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja maar wel een winnende volidioot
Ja raar hé.. Mr. Buitenbeeld.. elke cyclus heeft er wel eenquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ach gossie,.. is Bram krikke Vincent er ook nog
vandaag nietquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:26 schreef Dotteke het volgende:
Heeft moirama al aan een spel meegedaan. Aan opdracht die 1 persoon moest doen?
In totaal. Niet een groepsopdracht. Maar echt een die ze alleen moet doen?quote:
Die gaat wraak nemen, dat zie je in zijn ogenquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:21 schreef greysbones het volgende:
Ow rami is bij voorbaat al gepikeerd
nietquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In totaal. Niet een groepsopdracht. Maar echt een die ze alleen moet doen?
quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:30 schreef greysbones het volgende:
Mori tegen elche
Je moet een man worden![]()
Dacht ik al.quote:
Leuk bedacht ja, goeie grap.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
Wel leuk.. woordjes onderstrepen in de Linda "Zoek een brief" en hopen dat iemand dat leest.. een ouwe grap maar goed
Ja in JVJL vond ik haar soms niet zo leuk.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zeker weten ze valt me 100% mee deze keer.
Zoals ik in het begin zei, we hebben een nieuwe Jorrit..quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
Paul gaat gewoon kaarten pakken gok ik.
Die gast reageert zonder alcohol al meer opgefokt dan Jorrit deed met alcohol op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |