OH YEAH ! SHARK! SHARK!quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, als de zon schijnt wanneer ik m'n raam 's morgens open zet schreeuw ik tegenwoordig ook OH YEAH! door de straat
Geweldig hoe ze ermee omgaatquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
Moriaatje ruikt de scam van Jason de aanstellert
Tis echt michael Jackson op steroïdequote:Op dinsdag 26 november 2024 19:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kolere kan maar niet wennen aan de neus, ik zie weer niets anders pfffff
Als ik jou nou vertel dat water nat is, ben je dan verbaasd?quote:
die neus 100%quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis echt michael Jackson op steroïde
Als jij me dat gaat vertellen wel jaquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als ik jou nou vertel dat water nat is, ben je dan verbaasd?
Ja met die brief van Sinterklaas ophalen gleed hij samen met nog iemand (weet niet meer wie) uit op die planken.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:46 schreef Kissingbird het volgende:
Moira zingt dat hij gister gevallen is?
Die aflevering heb ik gemist.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja met die brief van Sinterklaas ophalen gleed hij samen met nog iemand (weet niet meer wie) uit op die planken.
Ze hebben van een platte een lelijk wip modelletje gemaaktquote:
Prescious of hoe het schrijft ging ook onderuit alleen van haar wist ik het en niet van Jasonquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja met die brief van Sinterklaas ophalen gleed hij samen met nog iemand (weet niet meer wie) uit op die planken.
Volgens mij sleurde Jason een dame mee onderuitquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Prescious of hoe het schrijft ging ook onderuit alleen van haar wist ik het en niet van Jason
Meerdere zijn op hun plaat gegaanquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Prescious of hoe het schrijft ging ook onderuit alleen van haar wist ik het en niet van Jason
Ja! Precious was het! Die zag je uitglijden maar in het volgende shot kon je Jason weer zien opstaan.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zo galant als ie isquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Volgens mij sleurde Jason een dame mee onderuit
Ja preciousquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Volgens mij sleurde Jason een dame mee onderuit
Ja valt me nog mee dat mensen niet gaan meezoeken.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:09 schreef Chanel5 het volgende:
Wel een goeie om je zoeken te rechtvaardigen maar je loopt de kans dat anderen mee gaan zoeken
Dann stak ik die oven vrijwillig in de fikquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:11 schreef Yver73 het volgende:
Pffff die Annet en El Che, joh…. Je zou ermee in 1 huis wonen…. 🤯
Pietertje denk ik heb 50punten ingebracht, ik wil lekker snekkequote:Op dinsdag 26 november 2024 20:10 schreef KinKiJan het volgende:
Pietertje snapt echt niets van budget he?
Nee kloptquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:20 schreef Kissingbird het volgende:
'dan waren we 30% of zo kwijt..'
overdrijven is ook een vak
jaquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:21 schreef greysbones het volgende:
Ow rami is bij voorbaat al gepikeerd
Er zijn er naar huis gegaan met een ton die niet zo achterlijk hysterisch blij waren als hij met het vinden van een wekkertjequote:Op dinsdag 26 november 2024 20:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja maar wel een winnende volidioot
Ja raar hé.. Mr. Buitenbeeld.. elke cyclus heeft er wel eenquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ach gossie,.. is Bram krikke Vincent er ook nog
vandaag nietquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:26 schreef Dotteke het volgende:
Heeft moirama al aan een spel meegedaan. Aan opdracht die 1 persoon moest doen?
In totaal. Niet een groepsopdracht. Maar echt een die ze alleen moet doen?quote:
Die gaat wraak nemen, dat zie je in zijn ogenquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:21 schreef greysbones het volgende:
Ow rami is bij voorbaat al gepikeerd
nietquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In totaal. Niet een groepsopdracht. Maar echt een die ze alleen moet doen?
quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:30 schreef greysbones het volgende:
Mori tegen elche
Je moet een man worden![]()
Dacht ik al.quote:
Leuk bedacht ja, goeie grap.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
Wel leuk.. woordjes onderstrepen in de Linda "Zoek een brief" en hopen dat iemand dat leest.. een ouwe grap maar goed
Ja in JVJL vond ik haar soms niet zo leuk.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zeker weten ze valt me 100% mee deze keer.
Zoals ik in het begin zei, we hebben een nieuwe Jorrit..quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
Paul gaat gewoon kaarten pakken gok ik.
Die gast reageert zonder alcohol al meer opgefokt dan Jorrit deed met alcohol op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |