OH YEAH ! SHARK! SHARK!quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, als de zon schijnt wanneer ik m'n raam 's morgens open zet schreeuw ik tegenwoordig ook OH YEAH! door de straat
Geweldig hoe ze ermee omgaatquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
Moriaatje ruikt de scam van Jason de aanstellert
Tis echt michael Jackson op steroïdequote:Op dinsdag 26 november 2024 19:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kolere kan maar niet wennen aan de neus, ik zie weer niets anders pfffff
Als ik jou nou vertel dat water nat is, ben je dan verbaasd?quote:
die neus 100%quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis echt michael Jackson op steroïde
Als jij me dat gaat vertellen wel jaquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als ik jou nou vertel dat water nat is, ben je dan verbaasd?
Ja met die brief van Sinterklaas ophalen gleed hij samen met nog iemand (weet niet meer wie) uit op die planken.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:46 schreef Kissingbird het volgende:
Moira zingt dat hij gister gevallen is?
Die aflevering heb ik gemist.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja met die brief van Sinterklaas ophalen gleed hij samen met nog iemand (weet niet meer wie) uit op die planken.
Ze hebben van een platte een lelijk wip modelletje gemaaktquote:
Prescious of hoe het schrijft ging ook onderuit alleen van haar wist ik het en niet van Jasonquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja met die brief van Sinterklaas ophalen gleed hij samen met nog iemand (weet niet meer wie) uit op die planken.
Volgens mij sleurde Jason een dame mee onderuitquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Prescious of hoe het schrijft ging ook onderuit alleen van haar wist ik het en niet van Jason
Meerdere zijn op hun plaat gegaanquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Prescious of hoe het schrijft ging ook onderuit alleen van haar wist ik het en niet van Jason
Ja! Precious was het! Die zag je uitglijden maar in het volgende shot kon je Jason weer zien opstaan.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zo galant als ie isquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Volgens mij sleurde Jason een dame mee onderuit
Ja preciousquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Volgens mij sleurde Jason een dame mee onderuit
Ja valt me nog mee dat mensen niet gaan meezoeken.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:09 schreef Chanel5 het volgende:
Wel een goeie om je zoeken te rechtvaardigen maar je loopt de kans dat anderen mee gaan zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |