Ha! Wat een bullshit inderdaad!quote:Op maandag 25 november 2024 19:50 schreef greysbones het volgende:
Wow wat zegt Jason nu
Thalysa kan niet rekenen want ze heeft mbo3 gedaan
Koekoek
Jason zei ze kan niet rekenen en iemand anders zei dat ze MBO3 heeft gedaan op een manier dat ze dat echt wel zou kunnen. Maar wie het was??? Nancy??quote:Op maandag 25 november 2024 19:50 schreef greysbones het volgende:
Wow wat zegt Jason nu
Thalysa kan niet rekenen want ze heeft mbo3 gedaan
Koekoek
quote:Op maandag 25 november 2024 19:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jason zei ze kan niet rekenen en iemand anders zei dat ze MBO3 heeft gedaan op een manier dat ze dat echt wel zou kunnen. Maar wie het was??? Nancy??
Oke, ik dacht echt dat een andere stem dat zei.quote:Op maandag 25 november 2024 19:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was Jason die van alle slangen opsomde wie er niet kon rekenen.
Hij praatte wel met z'n gare fluisterstem, dat zal het vast geweest zijnquote:Op maandag 25 november 2024 20:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Oke, ik dacht echt dat een andere stem dat zei.
Wat een lul zeg.
ze moet zichzelf ok wel haten want ze is zelf precies wat ze in hem haat, die Annetquote:Op maandag 25 november 2024 20:08 schreef KinKiJan het volgende:
Meteen Nancy uithoren. Los het zelf op joh.
Vindt Jason ookquote:Op maandag 25 november 2024 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
De Pietertje&Anneetje show is nu stierlijk vervelend
En een enkele ontsporing tijdens de ritquote:Op maandag 25 november 2024 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
De Thalys heeft deze keer de brief... maar voor de hele groep
Jup, Precious ging op d'r bek.. maar er hoeft deze keer geen Gele Bus te komenquote:Op maandag 25 november 2024 20:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En een enkele ontsporing tijdens de rit
Een bulletjequote:
Ze zijn nog niet wegquote:Op maandag 25 november 2024 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
Jammer dat ze de Senna-Gate niet wat lekkerder hebben uitgemolken
Die Davy zal thuis lijdzaam hebben toegezien dat Floortje al aan Deemdingen zit waar dat ame joch alleen nog van heeft gedroomd, da's heel zuurquote:Op maandag 25 november 2024 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet weg, trouwens idd debiel dat ze die foto daar heeft staan. En dat we zijn gewoon vrienden gezeik. Wees duidelijk kut.
Misschien mocht ie niet mee naar binnen met z'n bokshandschoenen aan?quote:Op maandag 25 november 2024 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
De mindfuck had geweest als dat buitenvriendje mee had gekomen
Nou hoop dat die gozer al weken afstand heeft genomen, maar die ziet wel zijn eigen smoel op haar nachtkastje staan. Snap dat hij heeft gevraagd om die weg te halen.quote:Op maandag 25 november 2024 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die Davy zal thuis lijdzaam hebben toegezien dat Floortje al aan Deemdingen zit waar dat ame joch alleen nog van heeft gedroomd, da's heel zuur
Febo zal het vast aangeboden hebben, een uitgelezen kans voor sappigeTV, des te lulliger is het dat Pappa moet doorgeven dat vriendje buiten niet blij is met Floortjes gefriemel, dat moet de Held zelf komen zeggenquote:Op maandag 25 november 2024 20:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien mocht ie niet mee naar binnen met z'n bokshandschoenen aan?
Ik heb de bewuste foto er even bijgehaald.. idd bijzonder lullig dat ze op het bed naast de foto zo vaak hebben liggen "Maatjes zijn"quote:Op maandag 25 november 2024 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou hoop dat die gozer al weken afstand heeft genomen, maar die ziet wel zijn eigen smoel op haar nachtkastje staan. Snap dat hij heeft gevraagd om die weg te halen.
Bryan zocht kip, die heeft Moirama.quote:Op maandag 25 november 2024 20:26 schreef Chanel5 het volgende:
De naam niet verklappen....
..... ik heb annet... Senna tegen Flo pffffffffffffffffff
Ik heb liever dat ze zonder een cent de loods uit gestemd worden.quote:Op maandag 25 november 2024 23:10 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik snap echt geen moer meer van de hele Senna/Flo situatie. Het leek officieel een klef stelletje te worden en dan zegt Senna vervolgens tegen haar vader dat ze gewoon vrienden zijn. Van mij mag Flo of Senna de 100.000 winnen, weet niet of ik nog een cyclus trek waarin 1/3e van de meeste afleveringen zijn vervuild met dit verhaallijntje.
Haha ja, vond dat wel mooi, moest wel lachen om die reactie van Thalysha toen ze dat zagquote:Op maandag 25 november 2024 23:16 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Bryan zocht kip, die heeft Moirama.
El Che begon gelijk over haat, dus die zal waarschijnlijk Jason hebben.
We wisten eerst toch nog niet dat hij Davey heet, toch? Dankzij paps nu wel!quote:Op maandag 25 november 2024 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die Davy zal thuis lijdzaam hebben toegezien dat Floortje al aan Deemdingen zit waar dat ame joch alleen nog van heeft gedroomd, da's heel zuur
En die is ook wel te vinden op FB, maar die heeft een heel blonde Senna in zijn vriendenoverzicht staan. Kan me niet voorstellen dat ze dat is. Overigens nog steeds geen achternaam. Bij anderen wordt daar niet zo geheimzinnig over gedaan.quote:Op dinsdag 26 november 2024 12:38 schreef freaky40 het volgende:
Hier staat hij met naam en toenaam: https://lovereality.nl/zi(...)a-die-thuis-afwacht/
Denk niet dat die jongen er blij mee is dat heel Nederland nu weet wie hij is. Voor en achternaam, dankzij de bijnaam. Van Senna is dat allemaal niet bekend....quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:15 schreef KinKiJan het volgende:
Toen Senna een hele tijd terug naar huis belde vroeg ze al hoe het met Davey was, als antwoord kreeg ze dat Davey nog steeds zou wachten. Niet de eerste keer dus dat ie genoemd is, alleen was het toen meer tussen neus en lippen door.
Lijkt mij ook niet nee.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Denk niet dat die jongen er blij mee is dat heel Nederland nu weet wie hij is. Voor en achternaam, dankzij de bijnaam. Van Senna is dat allemaal niet bekend....
Scharrel of kwarrelquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet nee.
Zou het wel een hele grote afknapper vinden; zelf ongewild op allerlei sites verschijnen omdat je potentiële scharrel zonodig aan een TV-programma mee wil doen
Scharrel, kwaliteit moet nog blijken als het nog potentieel isquote:
Neequote:Op dinsdag 26 november 2024 19:35 schreef Kissingbird het volgende:
Die andere gast wil haar nog wel dan?![]()
Gister niet gekeken. Heb een beetje gemistquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Geloof het niet
De foto moet weg
PapaDeem geeft allerlei eisen door aan dochterlief, dus wel denk ikquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:35 schreef Kissingbird het volgende:
Die andere gast wil haar nog wel dan?![]()
PapaDeem wil denk ik voorkomen dat ze als sloerie wordt gezienquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
PapaDeem geeft allerlei eisen door aan dochterlief, dus wel denk ik
Te laatquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
PapaDeem wil denk ik voorkomen dat ze als sloerie wordt gezien
Papa is nog vrij jong( tenminste geen ouwe bok)quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Herstel PapaSennaquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja best wel.. en weer de hint ; verplaats je eens in de ander hequote:Op dinsdag 26 november 2024 19:38 schreef greysbones het volgende:
Papa is wel een beetje koele kikker
Papa maakt zich meer druk om Davey dan om dochterquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja best wel.. en weer de hint ; verplaats je eens in de ander he
Broertje begonquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:40 schreef KinKiJan het volgende:
Ksssst weg met je shark shark shark!
Sennafamiliequote:Op dinsdag 26 november 2024 19:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dat uitzwaaien van Floris naar die DeemFamilie......OWYEAHHHHH
Ik vind hem wel leuk, en de hond.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:38 schreef greysbones het volgende:
Papa is wel een beetje koele kikker
Schijnbaar is het besmettelijkquote:
Van mij mogen ze allemaal weg en 'n hele nieuwe ploeg naar binnen meppenquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Schijnbaar is het besmettelijk
Yup, als de zon schijnt wanneer ik m'n raam 's morgens open zet schreeuw ik tegenwoordig ook OH YEAH! door de straatquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Schijnbaar is het besmettelijk
pien aan de linker vetveerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |