En een enkele ontsporing tijdens de ritquote:Op maandag 25 november 2024 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
De Thalys heeft deze keer de brief... maar voor de hele groep
Jup, Precious ging op d'r bek.. maar er hoeft deze keer geen Gele Bus te komenquote:Op maandag 25 november 2024 20:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En een enkele ontsporing tijdens de rit
Een bulletjequote:
Ze zijn nog niet wegquote:Op maandag 25 november 2024 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
Jammer dat ze de Senna-Gate niet wat lekkerder hebben uitgemolken
Die Davy zal thuis lijdzaam hebben toegezien dat Floortje al aan Deemdingen zit waar dat ame joch alleen nog van heeft gedroomd, da's heel zuurquote:Op maandag 25 november 2024 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet weg, trouwens idd debiel dat ze die foto daar heeft staan. En dat we zijn gewoon vrienden gezeik. Wees duidelijk kut.
Misschien mocht ie niet mee naar binnen met z'n bokshandschoenen aan?quote:Op maandag 25 november 2024 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
De mindfuck had geweest als dat buitenvriendje mee had gekomen
Nou hoop dat die gozer al weken afstand heeft genomen, maar die ziet wel zijn eigen smoel op haar nachtkastje staan. Snap dat hij heeft gevraagd om die weg te halen.quote:Op maandag 25 november 2024 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die Davy zal thuis lijdzaam hebben toegezien dat Floortje al aan Deemdingen zit waar dat ame joch alleen nog van heeft gedroomd, da's heel zuur
Febo zal het vast aangeboden hebben, een uitgelezen kans voor sappigeTV, des te lulliger is het dat Pappa moet doorgeven dat vriendje buiten niet blij is met Floortjes gefriemel, dat moet de Held zelf komen zeggenquote:Op maandag 25 november 2024 20:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien mocht ie niet mee naar binnen met z'n bokshandschoenen aan?
Ik heb de bewuste foto er even bijgehaald.. idd bijzonder lullig dat ze op het bed naast de foto zo vaak hebben liggen "Maatjes zijn"quote:Op maandag 25 november 2024 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou hoop dat die gozer al weken afstand heeft genomen, maar die ziet wel zijn eigen smoel op haar nachtkastje staan. Snap dat hij heeft gevraagd om die weg te halen.
Bryan zocht kip, die heeft Moirama.quote:Op maandag 25 november 2024 20:26 schreef Chanel5 het volgende:
De naam niet verklappen....
..... ik heb annet... Senna tegen Flo pffffffffffffffffff
Ik heb liever dat ze zonder een cent de loods uit gestemd worden.quote:Op maandag 25 november 2024 23:10 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik snap echt geen moer meer van de hele Senna/Flo situatie. Het leek officieel een klef stelletje te worden en dan zegt Senna vervolgens tegen haar vader dat ze gewoon vrienden zijn. Van mij mag Flo of Senna de 100.000 winnen, weet niet of ik nog een cyclus trek waarin 1/3e van de meeste afleveringen zijn vervuild met dit verhaallijntje.
Haha ja, vond dat wel mooi, moest wel lachen om die reactie van Thalysha toen ze dat zagquote:Op maandag 25 november 2024 23:16 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Bryan zocht kip, die heeft Moirama.
El Che begon gelijk over haat, dus die zal waarschijnlijk Jason hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |