Hoop zo dat dat ook weer mis gaat.quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
De FloorMethode.. dan is het vast goed
[ afbeelding ]
Zo'n geestelijk beperkte dommerd die denkt de slimste van iedereen te zijn.quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
Pietertje lijkt inderdaad een autoriteitsprobleem te hebben
Gaat lekker daar!
Alleen maar oude afleveringen. Heb het ooit eens gecheckt na die 'extra's belofte'...quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:30 schreef spapaars het volgende:
Stem zegt : Meer Bondgenoten? Kijk dan naar Kijk.NL.
Wat is daar dan voor extra's te zien?
Past daar dus prima in dat bondjequote:Op vrijdag 22 november 2024 20:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo'n geestelijk beperkte dommerd die denkt de slimste van iedereen te zijn.
Dan is dit voor degenen die nog nooit een aflevering hebben gezien.quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Alleen maar oude afleveringen. Heb het ooit eens gecheckt na die 'extra's belofte'...
Ik moet bekennen dat ik ooit dit programma ben binnengevallen toen Gerrit erin kwam, de onderlinge verhoudingen van de bewoners begreep ik geen zak van. Ben toen met alf. 1 begonnen op KIJK . Waren er toch een stuk of 130 ofzoquote:Op vrijdag 22 november 2024 20:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan is dit voor degenen die nog nooit een aflevering hebben gezien.
Dat is een marathon van 130x een klein uur.quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik ooit dit programma ben binnengevallen toen Gerrit erin kwam, de onderlinge verhoudingen van de bewoners begreep ik geen zak van. Ben toen met alf. 1 begonnen op KIJK . Waren er toch een stuk of 130 ofzo
Ja heb er een aantal weken over gedaan om bij te zijn.quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is een marathon van 130 x een klein uur.
Met deze tijd misschien pieterbaas?quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:20 schreef freaky40 het volgende:
Pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet v.w.b. Annet en Pieter (we gaan hem nu gewoon Pieter noemen) gewoon omdat het kan en omdat hij net zo irritant is als Annet. Dat wel, dat botst als een malle natuurlijk. Dynamiek is gelijk wel weer aan, deze cyclus. Valt me niet tegen.
En dan die vreselijke Fleuris die even lekker op zijn nummer gezet werd door Nancy en Pieter...👌 Mooiste vond ik nog dat middels de beelden die FEBO er in gemonteerd hadden, Nancy en Pieter nog in het gelijk gesteld werden door hun over dat geschreeuw van Fleuris telkens bij winst van opdrachten...roll the clips bitch! Topshow, en dan ook nog eens als laatste eindigen bij het in parkeer opdrachtje waarin alle glazen om gingen. Aan de andere kant dan ook weer jammer dat die vreselijke Haaien alweer een voordeel hebben in de punten. Begint ook een beetje stof op te zitten op deze plottwisten van de FEBO telkens. Over die FEBO gesproken, blijkbaar hebben Fleuris en/of Senna een ander script gekregen. Senna moet wat meer Fleuris blauwe balletjes bezorgen en helemaal gek maken.
Maandag weer verder met de Annet/Pieter clash...nu al zin in...Ik ga lekker Zwitserland zijn want beide hebben ze gelijk.
Annet-nie?quote:Op zaterdag 23 november 2024 16:28 schreef freaky40 het volgende:
Als we mochten stemmen dan had Fleuris er al lang uitgelegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |