poetin gaat dan zelf ook dood , dat zal ie niet willenquote:Op woensdag 20 november 2024 17:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben geen broekpoeper, maar ik schat de risico's in zoals ze zijn.
Ik ben op tijd vertrokken uit Europa als het zo doorgaat.
met een nuclear winter helpt dat niets tegen kernbommen uit de nazi landen USA en EUquote:
Net zo effectief iddquote:
Haha, ja neequote:
Het is ook niet erg logisch. Je hebt te maken met een land dat geen zier geeft om de eigen bevolking, waarom zouden ze dan wel geld, moeite en mankracht besteden aan het plaatsen van veel bunkers?quote:Op woensdag 20 november 2024 16:51 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Net alsof dit serieus is. Zo'n bericht is gewoon bedoeld om de paar broekepoepers in het Westen online te mobiliseren.
Zo'n bericht zegt geen reet. 'Mass production', misschien bedoelen ze er 100 per jaar, 1000 per jaar, 1 miljoen per jaar. Geen idee. Uit niks blijkt wat voor bunker het is.
En dat op zich is al reden genoeg om Rusland te provocerenquote:Op woensdag 20 november 2024 17:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben geen broekpoeper, maar ik schat de risico's in zoals ze zijn.
Ik ben op tijd vertrokken uit Europa als het zo doorgaat.
quote:Op woensdag 20 november 2024 16:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. De volgende keer hebben wij onze grenzen beter dicht en voldoende wapens, maar we gaan ook preventiever werken: de Russen niet meer provoceren en tegen het hoofd stoten.
Kursk volgooien en langzaam terugtrekken. Maximale aan Russische doden eruit halen.quote:Op woensdag 20 november 2024 17:56 schreef Breekfast het volgende:
In hoeverre gaat de Amerikaanse goedkeuring voor landmijnen trouwens Oekrane helpen om de opmars van Rusland een halt toe te brengen?
Tijdens het Oekraense offensief van vorig jaar zomer was dat het voornaamste probleem om een doorbraak te forceren toch? Omdat Rusland de hele linie had bezaaid met landmijnen.
Obv waar jij schat jij de risico's?quote:Op woensdag 20 november 2024 17:10 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Risico's inschatten op basis waarvan? Een paar tweets, een paar Russische tv programma's en een dronken vice-president?
Allemaal berichten die bedoeld zijn om de publieke opinie te benvloeden. Zegt helemaal niks over risico's.
Het VK zit op een eiland en heeft niet zoveel te vrezen. Economische gezien gaat het ook niet voor de wind, de koopkracht ligt zo'n 15-25% lager dan in Nederland tegenwoordig.quote:
ruzzia besteed 40% van het budget aan defensie agressie dat is veel te veel voor een economie die te maken heeft met gazprom die 10 miljard verliest in 2024 en jongeren gevlucht zijn of dood en hypotheelkrente van 28,4 % voor de blijverdsquote:
Een kleuter heeft geen kernwapens slimmerik.quote:Op woensdag 20 november 2024 18:53 schreef oheng het volgende:
Een hoop users snappen niet dat toegeven aan chantage meer chantage uitlokt.
Je kunt hetzelfde zien met het betalen van losgeld na gijzeling (bijv Z. Amerika), of het betalen van van losgeld in geval van een crypto locker. Of een kleuter zijn zin geven als het huilt in de winkel.
Het beste voor iedereen zou zijn om niet toe te geven aan chantage, omdat dat meer chantage uitlokt.
We zijn nu Putin aan het leren dat dreigen met nukes werkt.
Ja mooi man, en wat krijgen wij dan terug? Wij gaan deze risicos toch niet lopen voor 3 kippenschuren in oost europa?quote:Op woensdag 20 november 2024 19:06 schreef quirina het volgende:
Ja die Pik in Rusland moet weten dat wij ook op scherp staan. Twee nukes op
St Petersburg en Moskou. En dan heb je de meeste Russen al uitgeroeid, want in de rest van het land wil bijna geen Rus wonen.
Wordt zo moe van dit soort opmerkingen. Dan is het met ons net zo goed gedaan. Als jij dat wil, prima hoor.quote:Op woensdag 20 november 2024 19:06 schreef quirina het volgende:
Ja die Pik in Rusland moet weten dat wij ook op scherp staan. Twee nukes op
St Petersburg en Moskou. En dan heb je de meeste Russen al uitgeroeid, want in de rest van het land wil bijna geen Rus wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |