abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215637084
Die Pik speelt het ook zo.
pi_215637089
Putin met zijn 170 cm lengte. Kutkabouter.
Hij draagt hakjes ook.
Bekijk deze YouTube-video
pi_215637103
quote:
7s.gif Op woensdag 20 november 2024 17:03 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik ben geen broekpoeper, maar ik schat de risico's in zoals ze zijn.
Ik ben op tijd vertrokken uit Europa als het zo doorgaat.
"ik schat de risico's in zoals ze zijn".

op basis waar fucking van denk jij een goede risicoanalyse te kunnen doen?

En volgens jou risico analyse is het risico groot dat Putin gaat nuken? en dat we er allemaal aangaan?
Als dat echt is wat je denkt, waarom zit je dan nog niet op het vliegtuig richting zuid-Amerika? Of wil je samen met ons gaan?
pi_215637109
quote:
11s.gif Op woensdag 20 november 2024 17:32 schreef Ali_boo het volgende:
Was deze al voorbijgekomen?

[ x ]
tweet van uren geleden, Engeland zal inmiddels wel niet meer bestaan.
  woensdag 20 november 2024 @ 19:29:50 #230
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_215637127
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 19:24 schreef quirina het volgende:
Hij draagt hakjes ook.
Allang bekend, het is een beetje een woke man.
Welke man loopt nou op hakken :')
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  woensdag 20 november 2024 @ 19:30:18 #231
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_215637132
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 19:24 schreef quirina het volgende:
Hij draagt hakjes ook.
KIm en Putin, twee kleine heren met grote geweren
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Moderator woensdag 20 november 2024 @ 19:32:34 #232
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215637148
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2024 18:00 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Mokerdom dit.
Waarom?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_215637181
Er gaan nooit ineens nukes gebruikt worden. Het enige wat ik kan bedenken om nog een punt daarvoor te escaleren is demonstratief gebruik van een kernwapen hoog in de atmosfeer. Pas daarna op het slagveld als de boel verder escaleert, maar nu zeker nog niet.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 20 november 2024 @ 19:40:19 #234
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_215637202
Tsjechie gaat de oude T72 tank uit de USSR tijd 1972 vervangen door gemoderniseerde Leopard II Tanks

Ruzzia is nog maar wat blij met die oude dingen de T72 en T63
https://tankmuseum.org/tank-nuts/tank-collection/t-72

https://finance.yahoo.com(...)opard-175455238.html
quote:
PRAAG (AP) — Het Tsjechische ministerie van Defensie zei woensdag dat het van plan is om 14 Leopard 2A4-tanks van Duitsland te kopen in een deal van 167 miljoen dollar die deel uitmaakt van een grote modernisering van het leger van het land te midden van de Russische oorlog tegen Oekraïne .

Het ministerie zei te hopen dat de deal, ter waarde van bijna 4 miljard Tsjechische kronen of koruna, vóór het einde van het jaar wordt ondertekend met het Duitse Rheinmetall Landsysteme GmbH.
De tanks zouden dan vóór het einde van 2026 geleverd moeten worden.

Duitsland heeft al 28 Leopard 2A4 tanks aan de Tsjechen gedoneerd in ruil voor de wapens die ze aan Oekraïne gaven. De Leopards zullen de verouderde T-72 tanks uit het Sovjettijdperk vervangen.

"We gaan door met de modernisering van de tanktroepen, maar ook van het hele leger", zei minister van Defensie Jana Černochová. "
Het is een nieuwe stap om van de oude Russische wapens af te komen en onze capaciteiten te verbeteren."

Eerder dit jaar stemde de Tsjechische overheid ermee in om tot 77 Leopard 2A8 tanks te krijgen in een samenwerkingsdeal met verschillende andere landen onder leiding van Duitsland. Leopard 2A8 is de nieuwste, meest moderne versie van de tank,

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 20-11-2024 19:51:44 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_215637231
quote:
7s.gif Op woensdag 20 november 2024 17:58 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Obv waar jij schat jij de risico's?
Aller eerst gaat het uiteraard om een wel/niet situatie. Je kan er geen reet verstand van hebben en toch goed gokken en andersom. Het is net als met aandelen. We weten pas dat het gebeurt, als het gebeurt.

Daarnaast, ik ben zeker geen expert, heb ik wel wat academische ervaring op dit vlak. De helft van mijn studie bestond uit de Soviet-Unie waarvan weer de helft over de verschillende geheime diensten ging. Mijn docent van toen komt nog regelmatig op tv om dingen te duiden :P

Historsch gezien klopt het wat die Kajas zegt. Rusland schreeuwt heel veel en hard, probeert landen te intimideren en pakt dan allerlei land af. Daarna voeren ze een etnische zuivering uit en zeggen ze dat het land altijd al Russisch was 'want er wonen alleen maar Russen'. Vroeger toen de Soviet-Unie een grote mond had gingen wij gewoon mee met hun bluf en overtroffen wij ze, zie bijvoorbeeld de Cuba crisis en het afsluiten van Berlijn waarna 'wij' een gigantische luchtbrug begonnen en de Russen in hun hemd stonden. Helaas klappen wij er niet meer volledig op, dan was de oorlog allang voorbij geweest en had het Westen meer macht gewonnen dan verloren.

Poetin is ook, vanuit Russisch oogpunt, een rationele leider. Die gaat niet zomaar met atoombommen gooien zolang er geen Leopards voor de poorten van Moskou staan. De kans dat die wordt afgezet en vermoord als die een atoombom gooit is een stuk groter dan als die dat niet doet. Hij heeft er echt nul bij te winnen. Ook militair en historisch gezien niet. Mochten ze bijvoorbeeld een bom op Kiev gooien dan schieten ze zichzelf in hun eigen voet. Kiev is de bakermat van Rusland (niet andersom) en zo zien ze dat ook echt (behalve andersom dan). Het zou een complete vernedering zijn mochten ze Kiev platgooien, en de kans is groot dat Poetin dan ook het haasje is. Groter in ieder geval dan als ie het niet doet.

Als laatste is de kans best aanwezig dat Rusland niet weet welke nukes goed zijn en welke niet. Een groot gedeelte zal vast nog werken en dat zal meer dan genoeg zijn om de aarde te vernietigen maar hoe weten ze welke dat zijn?

Oftewel, we hebben allemaal geen informatie of er wel/geen atoombom gegooid gaat worden (dat weten de Amerikanen waarschijnlijk niet eens, eigenlijk alleen Poetin zelf) maar het is compleet onlogisch.

[ Bericht 4% gewijzigd door BEFEM op 20-11-2024 19:57:05 ]
pi_215637233
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2024 18:00 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Mokerdom dit.
Eens.

Dat land is echt helemaal niks meer tegenwoordig. Een schim van wat het vroeger was. En van een kunstje zoals ze dat ruim 40 jaar geleden bjj de Falklands hebben geflikt kunnen ze nu nog alleen maar dromen.

Maar hee, ze hebben wel ge-brexit. Want EU stom en immigranten.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_215637285
Eng. attack is the best form of defence) (cliché) beter zelf het iniatief nemen dan (een aanval) af te wachten of: een preventieve aanval is de beste manier om jezelf te verdedigen.

Ik denk dat de Navo het beste hun 10.000 jagers de lucht in kan sturen ipv afwachten tot meneertje onstabiel begint te nuken, je laat je toch niet bedreigen zo?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_215637333
quote:
2s.gif Op woensdag 20 november 2024 19:42 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Eens.

Dat land is echt helemaal niks meer tegenwoordig. Een schim van wat het vroeger was. En van een kunstje zoals ze dat ruim 40 jaar geleden bjj de Falklands hebben geflikt kunnen ze nu nog alleen maar dromen.

Maar hee, ze hebben wel ge-brexit. Want EU stom en immigranten.
Dat begon al ver voor de Brexit. Heel hun industrie is weg en ze zijn teveel gericht op Londen.
pi_215637370
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 november 2024 22:49 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Aha, de Russische arbeider is niks waard?

Je begint hele enge trekjes te vertonen.
Russen zien zichzelf als waardeloos en makkelijk vervangbaar, dus waarom zouden wij daar anders over moeten denken?
pi_215637426
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2024 19:49 schreef halfway het volgende:
Eng. attack is the best form of defence) (cliché) beter zelf het iniatief nemen dan (een aanval) af te wachten of: een preventieve aanval is de beste manier om jezelf te verdedigen.

Ik denk dat de Navo het beste hun 10.000 jagers de lucht in kan sturen ipv afwachten tot meneertje onstabiel begint te nuken, je laat je toch niet bedreigen zo?
Ik denk dat dit juist het tegenovergestelde effect heeft.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  VIVA woensdag 20 november 2024 @ 20:09:55 #241
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_215637447
twitter
What lies behind makes no sense in my mind
pi_215637707
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 19:08 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ruzzia besteed 40% van het budget aan defensie agressie dat is veel te veel voor een economie die te maken heeft met gazprom die 10 miljard verliest in 2024 en jongeren gevlucht zijn of dood en hypotheelkrente van 28,4 % voor de blijverds
Hoe kom je er toch bij dat Gazprom verlies maakt?
Nee het gaat economisch niet best in RUS dat klopt.
Maar er was ook een maand met 10 miljard winst voor Gazprom door hogere gasprijzen.
Denk een van de weinige industrieën die nog wel geld binnenharkt.
Derhalve verkondig je dus onzin met je Gazprom verhaal (dacht na de 3e keer dat je dat zegt, zeg ik er wat over)

https://www.reuters.com/m(...)-109-bln-2024-08-29/

2023 was een slecht jaar idd maar enorm veel afschrijvingen een verliespost. Op papier maar in 2023 stroomde wel hetzelfde geld binnen als ‘22
‘24 is aardig bijgetrokken. Zie Forbes RUS de grootste verdieners zijn banken en raffinaderijen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Lospedrosa op 20-11-2024 20:40:59 ]
Vakman pur sang
  woensdag 20 november 2024 @ 20:33:24 #243
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215637710
quote:
7s.gif Op woensdag 20 november 2024 19:26 schreef koemleit het volgende:
p basis waar fucking van denk jij een goede risicoanalyse te kunnen doen?
Nou,

Hij heeft een gevoel :)
&lt;signature here&gt;.
pi_215637769
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2024 20:33 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Maar er was ook een maand met 10 miljard winst voor Gazprom door hogere gasprijzen.
Derhalve verkondig je dus onzin met je Gazprom verhaal (dacht na de 3e keer dat je dat zegt, zeg ik er wat over)

Inkomen is geen winst. (Verder heb ik geen idee of gazprom winstgevend is of niet, maar je artikel rept geen woord winst)
pi_215637859
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 20:39 schreef zuchtje het volgende:

[..]
Inkomen is geen winst. (Verder heb ik geen idee of gazprom winstgevend is of niet, maar je artikel rept geen woord winst)
2023 was het jaar met verlies. Enorm veel afzetmarkten zijn weggevallen. Infrastructuur afgeschreven.
Nu zijn ze keihard bezig met investeringen om China van steeds meer gas te voorzien. Tevens hebben ze het contract van Shell overgekocht Shakhalin 2
https://oilprice.com/Late(...)169-Billion.amp.html
Vakman pur sang
  woensdag 20 november 2024 @ 20:52:16 #246
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_215637885
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2024 20:33 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

2023 was een slecht jaar idd maar enorm veel afschrijvingen een verliespost. Op papier maar in 2023 stroomde wel hetzelfde geld binnen als ‘22
‘24 is aardig bijgetrokken. Zie Forbes RUS de grootste verdieners zijn banken en raffinaderijen.
https://www.reuters.com/b(...)-billion-2024-10-29/

Oh en wat is dit dan? _O- Het gaat nu zelfs nog slechter dan 2023. Ruim 3 miljard verlies, terwijl vorig jaar ze nog in plus zaten rond dezelfde tijd. Je kan dus wel 7 miljard optellen bij die 3 miljard waardoor je op 10 miljard uitkomt. De Russische accounting regels hebben altijd extra kosten in laatste maand van jaar. Ja het is bullshit I know...
Je bent een waardeloze agent.
pi_215637901
Meeste is nog in roebels ook. Stort ook met de minuut meer in.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_215637927
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 20:52 schreef uitkeringsgenieter het volgende:

[..]
https://www.reuters.com/b(...)-billion-2024-10-29/

Oh en wat is dit dan? _O- Het gaat nu zelfs nog slechter dan 2023. Ruim 3 miljard verlies, terwijl vorig jaar ze nog in plus zaten rond dezelfde tijd. Je kan dus wel 7 miljard optellen bij die 3 miljard waardoor je op 10 miljard uitkomt. De Russische accounting regels hebben altijd extra kosten in laatste maand van jaar. Ja het is bullshit I know...
Wat weet jij er nou van als uitekeringsgenieter ?
Vakman pur sang
  woensdag 20 november 2024 @ 20:58:14 #249
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_215637953
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2024 20:56 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Meer dan jou blijkbaar. Ik hoor het graag met onderbouwing en al. _O-
Je bent een waardeloze agent.
pi_215637963
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2024 20:56 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Kijk naar de winst per maand in 2023 vs 2024.
Ze staan er dit jaar slechter voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')