"ik schat de risico's in zoals ze zijn".quote:Op woensdag 20 november 2024 17:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben geen broekpoeper, maar ik schat de risico's in zoals ze zijn.
Ik ben op tijd vertrokken uit Europa als het zo doorgaat.
Allang bekend, het is een beetje een woke man.quote:Op woensdag 20 november 2024 19:24 schreef quirina het volgende:
Putin met zijn 170 cm lengte. Kutkabouter.
Hij draagt hakjes ook.
Bekijk deze YouTube-video
KIm en Putin, twee kleine heren met grote gewerenquote:Op woensdag 20 november 2024 19:24 schreef quirina het volgende:
Putin met zijn 170 cm lengte. Kutkabouter.
Hij draagt hakjes ook.
Waarom?quote:
quote:PRAAG (AP) — Het Tsjechische ministerie van Defensie zei woensdag dat het van plan is om 14 Leopard 2A4-tanks van Duitsland te kopen in een deal van 167 miljoen dollar die deel uitmaakt van een grote modernisering van het leger van het land te midden van de Russische oorlog tegen Oekraïne .
Het ministerie zei te hopen dat de deal, ter waarde van bijna 4 miljard Tsjechische kronen of koruna, vóór het einde van het jaar wordt ondertekend met het Duitse Rheinmetall Landsysteme GmbH.
De tanks zouden dan vóór het einde van 2026 geleverd moeten worden.
Duitsland heeft al 28 Leopard 2A4 tanks aan de Tsjechen gedoneerd in ruil voor de wapens die ze aan Oekraïne gaven. De Leopards zullen de verouderde T-72 tanks uit het Sovjettijdperk vervangen.
"We gaan door met de modernisering van de tanktroepen, maar ook van het hele leger", zei minister van Defensie Jana Černochová. "
Het is een nieuwe stap om van de oude Russische wapens af te komen en onze capaciteiten te verbeteren."
Eerder dit jaar stemde de Tsjechische overheid ermee in om tot 77 Leopard 2A8 tanks te krijgen in een samenwerkingsdeal met verschillende andere landen onder leiding van Duitsland. Leopard 2A8 is de nieuwste, meest moderne versie van de tank,
Aller eerst gaat het uiteraard om een wel/niet situatie. Je kan er geen reet verstand van hebben en toch goed gokken en andersom. Het is net als met aandelen. We weten pas dat het gebeurt, als het gebeurt.quote:Op woensdag 20 november 2024 17:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Obv waar jij schat jij de risico's?
Eens.quote:
Dat begon al ver voor de Brexit. Heel hun industrie is weg en ze zijn teveel gericht op Londen.quote:Op woensdag 20 november 2024 19:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Eens.
Dat land is echt helemaal niks meer tegenwoordig. Een schim van wat het vroeger was. En van een kunstje zoals ze dat ruim 40 jaar geleden bjj de Falklands hebben geflikt kunnen ze nu nog alleen maar dromen.
Maar hee, ze hebben wel ge-brexit. Want EU stom en immigranten.
Russen zien zichzelf als waardeloos en makkelijk vervangbaar, dus waarom zouden wij daar anders over moeten denken?quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Aha, de Russische arbeider is niks waard?
Je begint hele enge trekjes te vertonen.
Ik denk dat dit juist het tegenovergestelde effect heeft.quote:Op woensdag 20 november 2024 19:49 schreef halfway het volgende:
Eng. attack is the best form of defence) (cliché) beter zelf het iniatief nemen dan (een aanval) af te wachten of: een preventieve aanval is de beste manier om jezelf te verdedigen.
Ik denk dat de Navo het beste hun 10.000 jagers de lucht in kan sturen ipv afwachten tot meneertje onstabiel begint te nuken, je laat je toch niet bedreigen zo?
Hoe kom je er toch bij dat Gazprom verlies maakt?quote:Op woensdag 20 november 2024 19:08 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ruzzia besteed 40% van het budget aan defensie agressie dat is veel te veel voor een economie die te maken heeft met gazprom die 10 miljard verliest in 2024 en jongeren gevlucht zijn of dood en hypotheelkrente van 28,4 % voor de blijverds
Nou,quote:Op woensdag 20 november 2024 19:26 schreef koemleit het volgende:
p basis waar fucking van denk jij een goede risicoanalyse te kunnen doen?
Inkomen is geen winst. (Verder heb ik geen idee of gazprom winstgevend is of niet, maar je artikel rept geen woord winst)quote:Op woensdag 20 november 2024 20:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe kom je er toch bij dat Gazprom verlies maakt?
Nee het gaat economisch niet best in RUS dat klopt.
Maar er was ook een maand met 10 miljard winst voor Gazprom door hogere gasprijzen.
Denk een van de weinige industrieën die nog wel geld binnenharkt.
Derhalve verkondig je dus onzin met je Gazprom verhaal (dacht na de 3e keer dat je dat zegt, zeg ik er wat over)
https://www.reuters.com/m(...)-109-bln-2024-08-29/
2023 was het jaar met verlies. Enorm veel afzetmarkten zijn weggevallen. Infrastructuur afgeschreven.quote:Op woensdag 20 november 2024 20:39 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Inkomen is geen winst. (Verder heb ik geen idee of gazprom winstgevend is of niet, maar je artikel rept geen woord winst)
https://www.reuters.com/b(...)-billion-2024-10-29/quote:Op woensdag 20 november 2024 20:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe kom je er toch bij dat Gazprom verlies maakt?
Nee het gaat economisch niet best in RUS dat klopt.
Maar er was ook een maand met 10 miljard winst voor Gazprom door hogere gasprijzen.
Denk een van de weinige industrieën die nog wel geld binnenharkt.
Derhalve verkondig je dus onzin met je Gazprom verhaal (dacht na de 3e keer dat je dat zegt, zeg ik er wat over)
https://www.reuters.com/m(...)-109-bln-2024-08-29/
2023 was een slecht jaar idd maar enorm veel afschrijvingen een verliespost. Op papier maar in 2023 stroomde wel hetzelfde geld binnen als ‘22
‘24 is aardig bijgetrokken. Zie Forbes RUS de grootste verdieners zijn banken en raffinaderijen.
Wat weet jij er nou van als uitekeringsgenieter ?quote:Op woensdag 20 november 2024 20:52 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
https://www.reuters.com/b(...)-billion-2024-10-29/
Oh en wat is dit dan?Het gaat nu zelfs nog slechter dan 2023. Ruim 3 miljard verlies, terwijl vorig jaar ze nog in plus zaten rond dezelfde tijd. Je kan dus wel 7 miljard optellen bij die 3 miljard waardoor je op 10 miljard uitkomt. De Russische accounting regels hebben altijd extra kosten in laatste maand van jaar. Ja het is bullshit I know...
Meer dan jou blijkbaar. Ik hoor het graag met onderbouwing en al.quote:Op woensdag 20 november 2024 20:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat weet jij er nou van als uitekeringsgenieter ?
Kijk naar de winst per maand in 2023 vs 2024.quote:Op woensdag 20 november 2024 20:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat weet jij er nou van als uitekeringsgenieter ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |