Nou ik zal wel even happen want dit is weer van zulke extreme domheid. Je brengt geen argumenten ik zal even je nonsense voor je ontleden. Alsof meisjes die voor de lol een beetje hockeyen er last van hebben dat ze tegen zon transgender spelen.quote:Op woensdag 20 november 2024 17:48 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dit geeft het probleem wel mooi weer, volledig gehersenspoeld door de extremistische talking points. En natuurlijk niet op argumenten ingaan maar het op de emotionele tour gooien alsof dat kind niet gewoon met de jongens kan sporten, er is niets dat dat tegenhoudt.
Geen 1984 term, laat wel mooi de hersenspoeling die je blijkbaar jezelf aandoet zien.quote:'Gender affirming care' is ook zo'n 1984 term, hoe meer mensen er achter komen wat dat eigenlijk betekent, wat zo'n traject inhoudt en wat voor gevolgen dat heeft hoe meer mensen er achter komen dat het hier om een enorm medisch schandaal gaat en dat de Democraten hier electoraal keihard op gaan verliezen. Ik ga er niet vanuit dat de meeste posters in dit topic enige kennis hebben over dit onderwerp en daarom maar gewoon de Democratische dogma's herhalen.
Je komt hier weer met een zooitje ongefundeerde claims. De democraten zouden alle redelijkheid en nuance uit het raam gooien, onwetenschappelijke, onethische standpunten innemen, gaslighten. Uiteraard mist elke onderbouwing voor je claims.quote:Voor de zoveelste keer, omdat sommige posters hier blijkbaar niet kunnen lezen: nee dit onderwerp alleen heeft geen invloed op de verkiezingen voor president of huis/senaat. Het is wel, zoals vaker gezegd, een wedge issue. De vraag die veel mensen zich stellen is, waarom heeft de Democratische partij op zo'n marginaal onderwerp alle redelijkheid en nuance uit het raam gegooid ten faveure van onwetenschappelijk, onethische standpunten ingegeven door activistische organisaties? Het zijn niet de Republikeinen die van dit marginale onderwerp een halszaak hebben gemaakt, dat is binnen de Democratisch partij zelf gebeurd. Nogmaals: zie Seth Moulton. Veel kiezers (ook zwevende) zien een partij die zich alleen maar bezig houdt met gaslighting en ouderwets liegen.
Dit is jouw mening die overduidelijk nogal beïnvloed wordt van de legio onzin die je verkondigt over dit onderwerp.quote:Om constructief te zijn, de Democratische partij kan als geheel de redelijke en genuanceerde posities innemen dat transgender mensen beschermd moeten zijn tegen discriminatie bij werk, zoeken naar een huis etc., als volwassenen zelf mogen weten welke behandelingen ze laten doen (in redelijkheid en uiteraard zelf betalen of een verzekeraar vinden die dat wil doen) en dat jongens en mannen niet mee mogen doen aan vrouwensport.
Daarnaast kun je zeggen dat we als maatschappij best mensen die in transitie gaan en daar ook daadwerkelijk wat voor doen aanspreken met de nieuwe naam en bijvoorbeeld niet hij maar zij zeggen. En niet zo moeilijk doen over die toiletten, daar is geen wetgeving voor nodig. Tegelijkertijd blijven er plekken waar alleen vrouwen toegang hebben zoals vrouwensport, want die bestaan met een reden. Dit soort compromissen zijn bereikbaar, ook in een gepolariseerd land als de VS. Maar dan moet de Democratische partij wel kleur bekennen en dat is moeilijk. Sowieso vrijwel onmogelijk voor partisan hacks als Kijkertje natuurlijk.
Voor alle duidelijkheid: dit is een parodie-account.quote:Op woensdag 20 november 2024 22:43 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Voor alle duidelijkheid: dit is een Republikein.
Slordig van mij. Was mij niet meteen duidelijk.quote:Op woensdag 20 november 2024 22:58 schreef Mike het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid: dit is een parodie-account.
Geen behoefte om je te overtuigen hoor en al zeker niet als het je toch niet interesseert.quote:Op woensdag 20 november 2024 22:13 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Het interesseert me te weinig om me er echt in te verdiepen dus misschien ben ik te overtuigen dat het wel zou mogen. Maar waarom moet ze nou zo nodig sporten met ze? Ik mag dat ook niet en de wereld is niet volledig maakbaar. De blade runner mag ook niet met normale atletiek mee doen.
Er zijn blijkbaar ook gewoon unisex-toiletten aanwezig. Dat maakt wel duidelijk waar het Nancy Mace werkelijk om gaat.quote:House Speaker Mike Johnson (R-Louisiana) said Wednesday that transgender individuals would not be allowed into restroom facilities in the Capitol and House office buildings that do not correspond with their sex assigned at birth, announcing the rule change about two weeks after Democrat Sarah McBride of Delaware became the first openly transgender individual elected to Congress.
WP
Opgelost.quote:Op donderdag 21 november 2024 04:01 schreef Kijkertje het volgende:
Er zijn blijkbaar ook gewoon unisex-toiletten aanwezig.
Ik ben het met alles eens wat je hier hebt gepost. Ze heeft inderdaad psychische hulp nodig en sporten is inderdaad goed voor je mentale gezondheid. Dat de medicatie is stop gezet die haar puberteit vertraagt/stop zet is ook heel goed. De kans is aanwezig dat ze alsnog een gezin wil starten op latere leeftijd en dan is het wel handig dat je lichaam volledig ontwikkeld is.quote:Op woensdag 20 november 2024 03:43 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Geen idee. De 16-jarige Rebekah Bruesehoff wil ook gewoon alleen maar lekker hockeyen met haar vriendinnen.
Schandalig blijkbaar.
Bekijk deze YouTube-video
Sporten is goed voor je geestelijke gezondheid maar geen nood, ze moet natuurlijk wel psychische hulp kunnen krijgen nadat ze niet meer mag hockeyen met haar vriendinnen en ook geen Gender-Affirming Care meer mag krijgen van de Republikeinen wat inhoudt dat ze gewoon als jongen haar puberteit moet verdragen en daarna gaan we wel eens kijken of ze nog steeds die transitie wil ondergaan. De operatie is dan wel veel moeilijker ...
Tenslotte is het gewoon een psychische aandoening![]()
JAMAAR JAMAAR DIE WC'S!!1 DAS PAS ECHT ERRUG!quote:Op donderdag 21 november 2024 09:11 schreef Basp1 het volgende:
Alles maar om af te blijven leiden van geatz, een pedofiele voordracht die duizenden dollars aan een minderjarige betaald heeft voor seks.![]()
Waar is de zogenaamde moraal bij de maga mensen.
Voor alle duidelijkheid, ik ben helemaal voor de mogelijkheid voor transgenders om zich om te laten bouwen en om pubertijdsremmers te geven waar nodig. Ik snap namelijk wel dat dit niet zo maar aan iedereen uitgedeeld wordt en dat dit altijd gepaard gaat met psychologische behandeling.quote:Op donderdag 21 november 2024 02:51 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Geen behoefte om je te overtuigen hoor en al zeker niet als het je toch niet interesseert.
Overigens mocht zij gewoon hockeyen in dat meisjesteam. Ze had het geluk in staat te wonen waar ze daar niet moeilijk over doen.
En 'ze moet ook niet zo nodig' maar kwam daar in terecht nadat ze eerst andere sporten had geprobeerd waar ze zich niet in thuis voelde omdat ze daar juist wel in die jongensrol werd geduwd. Dit beviel haar en kon ze zich lekker in uitleven.
Oh en jij bent dan ook geen transgender meisje (neem ik aan) en de blade runner ook niet dus ik neem aan dat jullie geen problemen hebben met een jongensteam![]()
En dit is precies hoe het elke keer gaat.quote:Op donderdag 21 november 2024 04:01 schreef Kijkertje het volgende:
Fox News doet er uiteraard lekker aan mee en legt de schuld bij McBride:
quote:Op donderdag 21 november 2024 09:11 schreef Basp1 het volgende:
Alles maar om af te blijven leiden van geatz, een pedofiele voordracht die duizenden dollars aan een minderjarige betaald heeft voor seks.![]()
Waar is de zogenaamde moraal bij de maga mensen.
Ze maken het een punt. Er zijn duizenden en duizenden hockeyclubs en op enkele hockeyclubs in een enkel team hockeyt er een omgebouwd meisje. LANDELIJK NIEUWS! DE HELE SAMENLEVING STAAT OP SCHERP! UNIVERSITEITEN ZITTEN VOL ACTIVISTISCHE CLUBS OM DE JEUGD TE BRAINWASHEN!quote:Op donderdag 21 november 2024 09:56 schreef ITs_relative het volgende:
Ik laat me overigens wel graag overtuigen, altijd fijn om te leren. Alleen vind ik het raakvlak met amv klein. Zoals Monolith duidelijk aangeeft, het zijn vooral wat rechtse culture warhelden die er een probleem van maken. Ik vind het alleen jammer het met hun eens te zijn en wat transgenders in sport betreft lijken ze me gewoon een punt te hebben.
Als hij zo onschuldig is publiceren ze toch gewoon dat rapport wat ze nu tegenhouden.quote:
Damn, lol.quote:Op donderdag 21 november 2024 09:56 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid, ik ben helemaal voor de mogelijkheid voor transgenders om zich om te laten bouwen en om pubertijdsremmers te geven waar nodig. Ik snap namelijk wel dat dit niet zo maar aan iedereen uitgedeeld wordt en dat dit altijd gepaard gaat met psychologische behandeling.
En nee, mij persoonlijk raakt dit meisje me niet, en de blade runner ook niet. Maar ik kan mij wel voorstellen dat dit haar competitiegenoten wel raakt.
Als mijn tegenstander met voetbal een robotbeen heeft omdat die zijn been had verloren zou ik dit ook niet ok vinden.
En het is ook niet alsof ze niet met haar vriendinnen kan hockeyen, ook niet in minder progressieve staten. Alleen niet in vrouwelijke field hockey competities. Net zo min als ik dat kan.
Ik laat me overigens wel graag overtuigen, altijd fijn om te leren. Alleen vind ik het raakvlak met amv klein. Zoals Monolith duidelijk aangeeft, het zijn vooral wat rechtse culture warhelden die er een probleem van maken. Ik vind het alleen jammer het met hun eens te zijn en wat transgenders in sport betreft lijken ze me gewoon een punt te hebben.
Yes de wereld op z’n kop je moet je onschuld bewijzen.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als hij zo onschuldig is publiceren ze toch gewoon dat rapport wat ze nu tegenhouden.![]()
De nyt heeft een mooi artikel waarbij men aangeeft waarvoor vroeger mensen niet benoemd werden de ethische grenzen zijn flink aan het afbrokkelen met deze maga kandidaten.
Gift link:
Past Nominees Have Been Undone by Far Less Than What Surrounds Trump Picks
Herinner je nog de lock er up chants die maga zo graag herhaalde.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:53 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Yes de wereld op z’n kop je moet je onschuld bewijzen.
Gelukkig hoefde Hillary haar onschuld niet te bewijzen. Lang leve het principe dat je onschuldig bent tot het tegendeel is bewezen.quote:Op donderdag 21 november 2024 11:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Herinner je nog de lock er up chants die maga zo graag herhaalde.![]()
Als hij zo onschuldig is kan dat rapport toch gewoon publiekelijk gemaakt worden.
En als dit meisje van 17 geen aangifte doet kan het per letter der wet ook zo zijn dat ze consent hadden om betaald te worden voor seks. Maar dan nog gaat het natuurlijk wat ethische grenzen wat je verwacht van een bestuurder over.
Goed dat je het zegt.quote:Op donderdag 21 november 2024 11:53 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Gelukkig hoefde Hillary haar onschuld niet te bewijzen. Lang leve het principe dat je onschuldig bent tot het tegendeel is bewezen.
Nergens heb ik ook opgeroepen dat die lui hun onschuld moesten bewijzen. Dat is wat bassie wel roept dat Geatz zijn onschuld maar moet bewijzen.quote:Op donderdag 21 november 2024 12:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt.
'Lock her up' was in 2016 zo'n beetje de lijfspreuk van de Trump-campagne. De afgelopen jaren heeft Trump talloze keren gezegd dat bepaalde figuren moeten worden opgesloten. Generaal Milley moet volgens hem zelfs worden vervolgd voor hoogverraad. Nooit hoorden we bezwaren van jouw kant. Sterker, je beschouwt Trump zelfs als het meest fantastische dat de VS ooit heeft voortgebracht.
En nu schiet je meteen in een kramp als iemand het waagt beschuldigingen te uiten richting Gaetz.
En ik vind wat van jouw selectieve verontwaardiging. Hier een beetje moreel superieur lopen doen en users de les lezen omdat ze beschuldigingen uiten richting Gaetz, maar geen kwaad woord over Trump toen hij letterlijk opriep om Clinton op te sluiten.quote:Op donderdag 21 november 2024 12:25 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nergens heb ik ook opgeroepen dat die lui hun onschuld moesten bewijzen. Dat is wat bassie wel roept dat Geatz zijn onschuld maar moet bewijzen.
Dat zagen we ook met het muh Russia debacle waar verschillende users riepen dat Trump zijn onschuld maar moest bewijzen.
Ik vind dat een heel rare gedachtegang en ik vind daar wat van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |