Dat je restricties oplegt aan tieners, dat snap ik helemaal. Drinken, autorijden, stemmen: er gelden tal van beperkingen voor minderjarigen.quote:Op maandag 18 november 2024 18:28 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Stel je voor dat je psychische hulp aanbied aan mensen die last hebben van mentale problemen.
Wat een horror, het is natuurlijk veel beter om ze hun tieten af te laten snijden en een stuk uit hun bovenbeen laten snijden zodat ze een penis hebben.
Vanwaar dan de tegenstand? Is het omdat ik het zeg? Ik snap oprecht niet waarom het een aantasting is van je persoonlijke vrijheid om psychische hulp aan te bieden. Als je een volwassen persoon bent dan moet je het inderdaad helemaal zelf weten, maar dat is niet waar de meeste mensen met spijt zitten.quote:Op maandag 18 november 2024 19:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat je restricties oplegt aan tieners, dat snap ik helemaal. Drinken, autorijden, stemmen: er gelden tal van beperkingen voor minderjarigen.
Maar laat volwassenen lekker zelf bepalen wat ze doen. Als zij zich willen laten ombouwen, dan is het hun feestje.
Persoonlijk snap ik het niet, kan mij ook niet verplaatsen in transgenders. Maar dat hoeft ook niet, het is mijn zaak namelijk niet.
Als die mensen daar gelukkig mee zijn, dan good for them. Krijgen ze spijt? Tsja, kut voor ze.
Het leger gaat niet ingezet worden tegen burgers maar tegen illegalen.quote:Op maandag 18 november 2024 18:46 schreef TheFreshPrince het volgende: [..] Ik denk niet dat alles staten daar heel blij mee gaan zijn, leger inzetten tegen burgers. En wat willen ze doen? Van deur naar deur? Ik kan me voorstellen dat illegalen niet allemaal met een bordje "ik ben illegaal" rondlopen.
What could possibly go wrong.quote:Op maandag 18 november 2024 19:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het leger gaat niet ingezet worden tegen burgers maar tegen illegalen.
Met de anti trans wetgeving van Trump hoef je niet meer te wachten: het gebeurt sowieso niet.quote:Op maandag 18 november 2024 19:19 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Vanwaar dan de tegenstand? Is het omdat ik het zeg? Ik snap oprecht niet waarom het een aantasting is van je persoonlijke vrijheid om psychische hulp aan te bieden. Als je een volwassen persoon bent dan moet je het inderdaad helemaal zelf weten, maar dat is niet waar de meeste mensen met spijt zitten.
De meeste mensen met spijt zijn relatief vroeg in transitie gegaan en ik vind het beter dat men daar mee wacht en eerst psychische hulp aanbied.
Wat gebeurt niet?quote:Op maandag 18 november 2024 19:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Met de anti trans wetgeving van Trump hoef je niet meer te wachten: het gebeurt sowieso niet.
Mijn 'tegenstand' richt zich vooral op conservatieven in de VS, die zich niet beperken tot de discussie over tieners, maar een complete cultuurstrijd hebben opgetuigd rondom transgenders in het algemeen.quote:Op maandag 18 november 2024 19:19 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Vanwaar dan de tegenstand? Is het omdat ik het zeg? Ik snap oprecht niet waarom het een aantasting is van je persoonlijke vrijheid om psychische hulp aan te bieden. Als je een volwassen persoon bent dan moet je het inderdaad helemaal zelf weten, maar dat is niet waar de meeste mensen met spijt zitten.
De meeste mensen met spijt zijn relatief vroeg in transitie gegaan en ik vind het beter dat men daar mee wacht en eerst psychische hulp aanbied.
Je onbegrensde naïviteit is er één voor in de boekenquote:Op maandag 18 november 2024 19:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Trump hoeft maar 1x zonder enig bewijs het woordje 'antifa' te laten vallen als er een keer een demonstratie is en dergelijke figuren zullen juichen dat "links eindelijk eens krijgt wat het verdient".quote:Op maandag 18 november 2024 20:27 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Je onbegrensde naïviteit is er één voor in de boeken
25 miljoen illegalen, waarvan er een groot gedeelte inmiddels zo is ingeburgerd, dat er ook genoeg Amerikanen gaan zijn die het gaan proberen tegen te houden. Geef ze gewoon een pardon en zo kan men belasting betalen, waar Amerika meer aan overhoudt dan het leger inzetten en weer een mensonterende situatie gaan opzoeken, met nogal wat kosten.quote:Op maandag 18 november 2024 19:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Minder dan 1 procent van de mensen die in transitie gaan hebben spijt volgens onderzoeken.quote:Op maandag 18 november 2024 19:19 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het sprookje dat je kind ‘s morgens naar school gaat als een jongen en s’ middags thuiskomt als een meisje, zo bizar en van de pot gerukt dat het niet te geloven is dat er mensen zijn die het voor zoete koek slikken.quote:Op maandag 18 november 2024 21:16 schreef kipknots het volgende:
[..]
Minder dan 1 procent van de mensen die in transitie gaan hebben spijt volgens onderzoeken.
Weet je waarom? Omdat ze ook psychische hulp aangeboden krijgen.
Dat is waarom je argument niet serieus te nemen is. Alsof dokters zomaar bij tieners bij het minste of geringste een transitie inzetten...
De bedoeling is uiteraard die mensen te schaden. Als je in het verkeerde lichaam geboren bent is wachten tot je 18e een lijdensweg. Plus dat je als man bijvoorbeeld door je testosteron een lagere stem en adamsappel zal krijgen. Kunnen de MAGAs de trans mensen makkelijker spotten zeker ofzo.quote:Op maandag 18 november 2024 21:16 schreef kipknots het volgende:
[..]
Minder dan 1 procent van de mensen die in transitie gaan hebben spijt volgens onderzoeken.
Dat is waarom je argument niet serieus te nemen is. Alsof dokters zomaar bij tieners bij het minste of geringste een transitie inzetten...
Bijvoorbeeldquote:Op maandag 18 november 2024 20:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Trump hoeft maar 1x zonder enig bewijs het woordje 'antifa' te laten vallen als er een keer een demonstratie is en dergelijke figuren zullen juichen dat "links eindelijk eens krijgt wat het verdient".
quote:Op maandag 18 november 2024 21:47 schreef la_perle_rouge het volgende:
Na alle kritiek en commentaar : https://eu.usatoday.com/s(...)meeting/76400312007/
The hosts of MSNBC's "Morning Joe" revealed Monday that they met with Trump at his Mar-a-Lago resort in Florida on Friday, which Brzezinski noted was the "first time we have seen him in seven years." She said they had also not spoken to Trump at all since March 2020, other than a phone call Scarborough made to the former president after he survived an assassination attempt in July.
"In this meeting, President Trump was cheerful, he was upbeat, he seemed interested in finding common ground with Democrats on some of the most divisive issues," Brzezinski said. "And for those asking why we would go speak to the president-elect during such fraught times, especially between us, I guess I would ask back, 'Why wouldn't we?'"
The "Morning Joe" hosts have been outspoken critics of Trump on their show but at one time had a better relationship with the president-elect, communicating with him frequently on and off the air. In December 2016, Scarborough told Politico that they "talk to Trump a few times a week."
But their relationship took a turn after Trump assumed office as the MSNBC hosts increasingly took issue with his actions as president and as Trump attacked the "crazy" and "psycho" hosts on social media. In a controversial 2017 tweet, Trump wrote that Brzezinski "was bleeding badly from a face-lift" when she came to Mar-a-Lago the previous year.
Brzezinski told viewers on Monday that although she and Scarborough have "deep concerns about President Trump's actions and words," nearly 80 million Americans voted for him, so it's "time to do something different, and that starts with not only talking about Donald Trump, but also talking with him." She added that they told Trump they will continue to "push back hard" on him when appropriate.
Scarborough previously said that Americans who vote for Trump this year would be "knowingly voting for a fascist" and "a racist." He also said on "Morning Joe" that Trump is a threat to democracy and the 2024 election would determine whether "Madisonian democracy survives."
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lbanhytx6k2p
Er zijn twee redenen dat dit soort dingen rondgaan en dat Chivaz er steeds op hamert: er zit een kern van waarheid in* en de Democratische partij heeft op dit soort onderwerpen een maximalistische positie ingenomen die men eigenlijk nooit wil verdedigen, of alleen kan verdedigen met leugens en talking points. Dat komt omdat die posities min of meer zijn opgedrongen door activistische organisaties die binnen de partij enorme invloed hebben vergaard. Een goed opiniestuk in de NYT hierover:quote:Op maandag 18 november 2024 21:31 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Het sprookje dat je kind ‘s morgens naar school gaat als een jongen en s’ middags thuiskomt als een meisje, zo bizar en van de pot gerukt dat het niet te geloven is dat er mensen zijn die het voor zoete koek slikken.
https://archive.ph/zHXoCquote:Interest groups tend to be nonprofit organizations dedicated to advancing a single issue or set of related issues that they often hope to get on the Democrats’ agenda. At their best, these groups can be productive partners in building power and legislating. But many have grown too big, adopted overly expansive mandates and become disastrously cavalier about the basic realities of American politics in ways that end up undermining their own goals.
To cite a few examples, when Kamala Harris was running for the Democratic nomination in 2019, the A.C.L.U. pushed her to articulate a position on surgeries for transgender prisoners, needlessly elevating an obscure issue into the public debate as a purity test, despite the fact that current law already gave prisoners access to gender-affirming care. This became a major line of attack for Mr. Trump in the closing weeks of this year’s election. Now, with the G.O.P.’s ascent to dominance, transgender Americans are unquestionably going to be worse off.
https://archive.ph/csVlyquote:Representative Seth Moulton, Democrat of Massachusetts, is facing a barrage of criticism and protest in his deep-blue state for suggesting that his party’s struggles in this month’s election could be traced to its support for allowing transgender girls to play in girls’ sports.
Mr. Moulton’s campaign manager resigned in protest. The Democratic governor of Massachusetts rebuked him. And the chair of the political science department at Tufts University threatened to block his students from interning in Mr. Moulton’s office.
A rally has been scheduled for Sunday in Salem, Mass., Mr. Moulton’s hometown, aimed at standing with the transgender community, said Kyle Davis, a Democrat and a Salem city councilor who has called on the congressman to resign.
“We’re certainly rejecting the narrative that trans people are to be scapegoated or fear-mongered against,” Mr. Davis said.
In the interview that touched off the furor, given recently to The New York Times, Mr. Moulton said Democrats had spent “too much time trying not to offend anyone.”
“I have two little girls. I don’t want them getting run over on a playing field by a male or formerly male athlete,” he said. “But as a Democrat, I’m supposed to be afraid to say that.”
Mr. Moulton has since defended his remarks, arguing that he is giving voice to a popular but rarely expressed view among elected Democrats.
“I’ve never had more people, parents and, by the way, a lot of L.G.B.T.Q. community members, reach out to me and say, ‘Thank you for saying this,’” he said in an interview on Friday. “Some of them are just speaking authentically as parents. Some of them believe the trans movement has gone too far. It is imperiling the progress we’ve made.”
Mr. Moulton specifically said Gov. Maura Healey, Democrat of Massachusetts, was “out of step” with most Americans.
Post die onderzoeken ff.quote:Op maandag 18 november 2024 21:16 schreef kipknots het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |