Vlaams Belang-stemmer Wout zou hier niet welkom zijnquote:
Wout van Aert zou fout zijn geweest in de oorlog. En dan heb je ook nog Wout Poels die lekker zijn hele carrière voor boevenploegen fietst. En Wout Brama, tsja.quote:
Robbertje matten met de Wouten.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wout van Aert zou fout zijn geweest in de oorlog. En dan heb je ook nog Wout Poels die lekker zijn hele carrière voor boevenploegen fietst. En Wout Brama, tsja.
We kunnen denk ik wel de conclusie trekken dat mensen die Wout heten niet deugen.
Gapko liet wel mooi zien hoe je in zo'n situatie juicht.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:44 schreef Szura het volgende:
Fat Fraud is ziedend dat Gakpo voorkomt dat Weghorst weer als een mongool gaat vieren
Je vraagt echt af wie nou een persiflage van wie is.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:36 schreef DeeBee het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Genoten van deze beelden van een jonge Rutte
Zo te zien alleen bij Wolfsburg. Bij AZ waren ze er al snel klaar mee.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Je vraagt echt af wie nou een persiflage van wie is.
Fat Fraud die dit zat te verdedigen was een beetje als Dick Schoof die het zoveelste prutswerk van Faber moet vergoelijkenquote:Op zondag 17 november 2024 09:03 schreef Pino112 het volgende:
Om het juichen van Weghorst was veel te doen. Na zijn goal hield hij zich niet in. "Daar ben ik me geen moment van bewust geweest", erkent hij. "Ik ga het ook zeggen, want ik denk dat niemand dat weet: ik ben na de wedstrijd naar binnengelopen en ben eerst linksaf geslagen (naar de Hongaarse kleedkamer, red.). Ik heb shirtje geruild met Orbán en ik vroeg gelijk hoe het met hem (Szalai, red.) ging. Ik weet niet of jullie dat ook allemaal op camera hebben... Soms is dat wel lastig."
Weghorst geeft toe dat hij iets minder uitbundig had kunnen juichen. "Tuurlijk. Maar, je bent zenuwachtig, er is spanning. Ik heb vijf minuten moeten wachten. In jezelf gebeurt dan heel veel, dan is het púre opluchting. Dat moet eruit. Achteraf denk je: dat had iets respectvoller gekund."
Wanneer je Valentijn Driessen nog enigszins normaal en sympathiek laat overkomen in een discussie moet je er gewoon echt mee ophouden.quote:Op zondag 17 november 2024 09:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Fat Fraud die dit zat te verdedigen was een beetje als Dick Schoof die het zoveelste prutswerk van Faber moet vergoelijken
Nattekrantedquote:Op zondag 17 november 2024 13:21 schreef Szura het volgende:
Ik blijf het hilarisch vinden hoe sommigen NSC uitkotsen. Zal wel een makkelijke zondebok zijn ofzo.
Links vindt ze niet links genoeg, rechts vindt ze niet rechts genoeg. En zo, beste mensen, grijpt polarisatie om zich heen.
Aldus iemand die jarenlang vol-le-dig achter FvD heeft gestaan.quote:Op zondag 17 november 2024 13:21 schreef Szura het volgende:
Ik blijf het hilarisch vinden hoe sommigen NSC uitkotsen. Zal wel een makkelijke zondebok zijn ofzo.
Links vindt ze niet links genoeg, rechts vindt ze niet rechts genoeg. En zo, beste mensen, grijpt polarisatie om zich heen.
Wienerschnitzels gaat af als een gieter. Erg mooi.quote:Op zondag 17 november 2024 18:30 schreef Szura het volgende:
@:vomy is weer voor het team tegen de bierkaai aan het vechten in POL
Heb je de huidige selectie al eens bekeken?quote:Op zondag 17 november 2024 20:48 schreef VoMy het volgende:
De Belgen spelen al vrijwel altijd met een buitenlandse bondscoach, maar krijgen ook niet veel voor elkaar. Kunnen de voetbalvisionairs dat eens uitleggen @:Alaphilippe_
Is Timmy Simons weet terug?quote:Op zondag 17 november 2024 20:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Heb je de huidige selectie al eens bekeken?
Maar sinds Wilmots hebben ze al een buut'nlander aan het roer?quote:Op zondag 17 november 2024 20:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Als iedereen fit is (en mee wil doen.. ), hebben ze nog steeds een prima selectie, maar Courtois komt op korte termijn vast niet terug en de Bruyne is tegenwoordig nog vaker geblesseerd dan fit.. en verdedigend hebben ze amper iets.quote:Op zondag 17 november 2024 20:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Te onbetrouwbare verdediging met teveel stuurmannetjes.quote:Op zondag 17 november 2024 20:48 schreef VoMy het volgende:
De Belgen spelen al vrijwel altijd met een buitenlandse bondscoach, maar krijgen ook niet veel voor elkaar. Kunnen de voetbalvisionairs dat eens uitleggen @:Alaphilippe_
Ja en qua resultaten kun je toch niet zeggen dat Martinez er niks van gebakken heeft? In die periode rond 2018-2020 waren ze denk ik op hun hoogtepunt en laten we wel wezen: 2018 was het, na die ontsnapping tegen Japan, erg close tegen de latere winnaar Frankrijk en ook in 2020 verloren ze van de latere winnaar.quote:Op zondag 17 november 2024 21:06 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar sinds Wilmots hebben ze al een buut'nlander aan het roer?
Babel die een week na het einde van z'n carrière al de dikste is, samen met Van der Vaartquote:Op zondag 17 november 2024 17:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ x ]
Zou Louis het iets te serieus nemen?
quote:Op maandag 18 november 2024 08:17 schreef DeeBee het volgende:
UWV maakte ook fouten rond Wajong-uitkering: mogelijk duizenden jongeren de dupe - https://nos.nl/l/2544910
OVERHEIDED
Kortom er gaat NIETS goedquote:bij het UWV al maanden bekend is dat er meer problemen zijn dan alleen bij de WIA-uitkering. Zo zijn er, naast de Wajong, ook gedupeerden bij de WW (werkeloosheidsuitkering) en de Ziektewet.
Hier zit een aflevering van Jambers in. Overdag is hij Wierd Duk, een nietsontziende journalist die strijdt voor het behoud van de westerse waarden, maar 's nachts wordt hij Wassim Duhok, beheerder van een salafistisch instagramkanaal.quote:Op maandag 18 november 2024 10:56 schreef VoMy het volgende:
[ x ]
Wie van jullie leidt ook een deels allochtoon leven?
Ik noem het een deels allochtoon leven, maar in de gebieden waar ik kom noemen ze het een ‘koloniaal leven’. Ach ja, definities kunnen verschillen.quote:Op maandag 18 november 2024 10:56 schreef VoMy het volgende:
[ x ]
Ik dacht ik neem stokje van @VoMy over maar dit is wel relatief kansloos ja. Gewoon droog beweren dat rassen een sociaal construct is dus kan je de rest gewoon maar ontkennen.quote:Op maandag 18 november 2024 12:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
User @:frozen-assassin probeert in POL een discussie te voeren met eugeneticus HowierdRoark, die tegelijkertijd weet te beweren dat Nederland geen racismeprobleem heeft terwijl hij zich opwindt over ongebreideld antisemitisme.
Ontzettend enge user.quote:Op maandag 18 november 2024 12:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik dacht ik neem stokje van @:VoMy over maar dit is wel relatief kansloos ja. Gewoon droog beweren dat rassen een sociaal construct is dus kan je de rest gewoon maar ontkennen.
In verlengde daarvan zou je kunnen constateren dat alles in deze maatschappij een verzinsel is van de mens dus hoeven we ons nergens aan te committeren.
Ik vind POL eigenlijk nog wel meevallen, in het Nederlandse politiek topic zitten genoeg verstandige users, zeker vergeleken met NWS.quote:Op maandag 18 november 2024 12:47 schreef Faraday01 het volgende:
Vroeger werden in Pol goede inhoudelijke discussies gevoerd, die tijd ligt ver achter ons en veel van die users zie je inmiddels niet of nauwelijks meer....
Als zelfs een mod zich geheel laat verwijderen van het forum weet je hoe ernstig het is geworden
Het heeft heel lang geduurd voor ik er achter kwam dat Hanca geen CU-vrouw, maar een CU-man was.quote:Op maandag 18 november 2024 13:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vind POL eigenlijk nog wel meevallen, in het Nederlandse politiek topic zitten genoeg verstandige users, zeker vergeleken met NWS.
Gister gepromoveerd naar Nations League A door de poule te winnen. Is dat geen prijs?quote:Op maandag 18 november 2024 13:24 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
De (nog)niet-prijswinnende Harry Kane met zijn niet-prijswinnende standbeeld
Wikipedia says no.quote:Op maandag 18 november 2024 13:30 schreef VoMy het volgende:
[..]
Gister gepromoveerd naar Nations League A door de poule te winnen. Is dat geen prijs?
Haaland raakt geblesserd, City koopt Kane van Bayern in de winter en wint vervolgens geen prijs.quote:Op maandag 18 november 2024 13:34 schreef hhh38 het volgende:
Helaas wordt Bayern dit seizoen gewoon kampioen
“Het is geen koloniseren, maar gewoon ergens anders huizen en dorpjes bouwen”quote:Op maandag 18 november 2024 12:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ontzettend enge user.
Zal die nu wel zijn rug recht houden?quote:Op maandag 18 november 2024 08:53 schreef Szura het volgende:
Ah, Eagles88 heeft z’n vertrek weer eens aangekondigd. Jammer van al die rants over Viaplay die we nu moeten gaan missen.
Natuurlijk niet. Dat soort mensen blijven altijd.quote:Op maandag 18 november 2024 18:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zal die nu wel zijn rug recht houden?
Het was inderdaad een retorische vraag.quote:Op maandag 18 november 2024 18:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Dat soort mensen blijven altijd.
Is die 88 zijn geboortejaar of een verwijzing naar Hitler? En die Eagles toevallig of een verwijzing naar de Duitse adelaar?quote:Op maandag 18 november 2024 18:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het was inderdaad een retorische vraag.
89. Kan een verwijzing naar het geboortejaar zijn van hem (en/of Hitler).quote:Op maandag 18 november 2024 19:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is die 88 zijn geboortejaar of een verwijzing naar Hitler? En die Eagles toevallig of een verwijzing naar de Duitse adelaar?
Halve finale EK, eindronde Nations League. Op basis waarvan wil je dat gaan doen?quote:Op maandag 18 november 2024 20:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Koetje geeft Zichzelf een 8. Kunnen we hem niet afvoeren?
Op de basis dat hij er weinig van kan?quote:Op maandag 18 november 2024 20:44 schreef VoMy het volgende:
[..]
Halve finale EK, eindronde Nations League. Op basis waarvan wil je dat gaan doen?
quote:Op maandag 18 november 2024 20:44 schreef VoMy het volgende:
[..]
Halve finale EK, eindronde Nations League. Op basis waarvan wil je dat gaan doen?
Maar in de Tweet staat dat de best geplaatste landen 32 en 34 waren.quote:Op maandag 18 november 2024 21:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als je dan top-25 noemt, weet je dat er wel gewonnen werd van de nummer 26 of 27..
28 is nog altijd hoger dan 32 in Nederlandquote:Op dinsdag 19 november 2024 05:04 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Maar in de Tweet staat dat de best geplaatste landen 32 en 34 waren.
KoetjeFraud, nog nooit een potje van belang gewonnen.
Zie het nu, was nog niet zo wakker, lekker gesorteerd lijstje ookquote:Op dinsdag 19 november 2024 07:49 schreef franklop het volgende:
[..]
28 is nog altijd hoger dan 32 in Nederland
Dat deze man regelmatig in VI terugkeert terwijl ze pretenderen overal tegen te schoppen maar blijkbaar een oogje dichtknijpen op dit dossier is vrij gênant.quote:Op maandag 18 november 2024 10:56 schreef VoMy het volgende:
[ x ]
VI pretendeert overal tegen te schoppen maar knijpt een oogje dicht bij ‘vriendjes van’quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:40 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Dat deze man regelmatig in VI terugkeert terwijl ze pretenderen overal tegen te schoppen maar blijkbaar een oogje dichtknijpen op dit dossier is vrij gênant.
Zetelroof was leuker geweest, dan hadden ze zich bij NSC ook geen zorgen meer hoeven te maken over zetelverlies bij nieuwe verkiezingen.quote:
Ziel verkocht aan eerst de wappies en dan aan fraud Pjotr Omzicht, ach. Misschien heeft de Dagelijkse Standaard of Ongehoord NL nog plek.quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:50 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Ach, Rosanne. Zal ze terug columns gaan schrijven?
Hij heeft vooral dezelfde mening als Johan over de meeste zaken.quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:40 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Dat deze man regelmatig in VI terugkeert terwijl ze pretenderen overal tegen te schoppen maar blijkbaar een oogje dichtknijpen op dit dossier is vrij gênant.
quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:18 schreef Szura het volgende:
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Houdt iemand haar een beetje in de gaten?
Wierd probeert hier toe te geven dat hij afgelopen weekend na flink door te halen kapsalon heeft gegeten.quote:Op maandag 18 november 2024 10:56 schreef VoMy het volgende:
[ x ]
Kolderiekquote:Op dinsdag 19 november 2024 21:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Brian Brobbey en de schaar. Ik moest spontaan aan Everton van Heracles Heracles denken.
Effiequote:Op dinsdag 19 november 2024 21:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Brian Brobbey en de schaar. Ik moest spontaan aan Everton van Heracles Heracles denken.
Het lag aan het veld!quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:16 schreef Szura het volgende:
Weer een parel van een wedstrijd onder Fat Fraud ‘we gaan richting een 8’ Koeman
Lastig bespeelbaar veld. Dat is geen excuus.quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:16 schreef Szura het volgende:
Weer een parel van een wedstrijd onder Fat Fraud ‘we gaan richting een 8’ Koeman
Geweldig jaar!quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:16 schreef Szura het volgende:
Hele Nations League geen wedstrijd van belang gewonnen, uit vernederd door Duitsland en twee gelijke spelletjes.quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:16 schreef Szura het volgende:
Ewwwwww. 👎🏻quote:Op dinsdag 19 november 2024 23:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Erwin van de Looi was bij een concert van Eefje de Visser in Amare.
Wow. Mijn wereldbeeld @:slobeend @:Mani89
https://bsky.app/profile/mennopot.bsky.social/post/3lbdhbkh7hk2v
Alsof jij zelf nooit slecht gespeeld hebt hè. Nou??!?quote:Op woensdag 20 november 2024 04:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hele Nations League geen wedstrijd van belang gewonnen, uit vernederd door Duitsland en twee gelijke spelletjes.
Gini en De Paai terug in de basis volgende interlandperiode om het tij te keren
Als ze verstandig zijn houden ze de boel potdichtquote:Op woensdag 20 november 2024 07:26 schreef Steven184 het volgende:
Hebben we een draaiende camera bij het NSC ledencongres komende zaterdag?
POLLquote:Op woensdag 20 november 2024 14:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Pieter is nu echt terug.
Gefeliciteerd allen.
Haalt Pieter de kerst?quote:Op woensdag 20 november 2024 14:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Pieter is nu echt terug.
Gefeliciteerd allen.
Hij is half terugquote:Op woensdag 20 november 2024 14:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Pieter is nu echt terug.
Gefeliciteerd allen.
Ik hoop wel dat hij het overleefd ja.quote:
Het is een behoorlijk domme sport waar je steeds op hetzelfde punt terug komt. En je gaat snel.quote:Op woensdag 20 november 2024 19:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waarom zijn die schaatssters allemaal zo tokkie?
Wie nu?quote:Op woensdag 20 november 2024 19:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
Omdat alle niet-tokkie meiden al hockeyen.quote:Op woensdag 20 november 2024 19:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vrouwen die voetballen of wielrennen zijn het bestquote:Op woensdag 20 november 2024 22:16 schreef VoMy het volgende:
[..]
Omdat alle niet-tokkie meiden al hockeyen.
Hockeyfeesten waren vroeger wel beterquote:Op woensdag 20 november 2024 22:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vrouwen die voetballen of wielrennen zijn het best
Zowel Sywert als zijn partners in crime Camille en Bernd mogen alleen al 2 jaar strafverzwaring krijgen wegens hun vervelende voornamen.quote:
Er is nog niet meteen reden tot paniek, want er zijn nog zoveel verschillende scenario's mogelijk richting de wereldtitel. Hij moet vooral zondag de finish halen en hopen dat het wat meezit.quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:38 schreef VoMy het volgende:
Eeuwige nummer 2 Thierry Neuville dreigt op volledig Belgische wijze een vrijwel zekere wereldtitel rally te verliezen nadat hij eerder een straatlengte voorstond in het klassement.
U volgt het hier deze dagen hier:
LIVE WK rally: Komt wereldtitel in gedrang? Neuville verliest kostbare tijd door technische problemen
Staat er al een live-cam gericht op het gezicht van Karl Vannieuwkerke?
Ott TänakGod, heerlijke naamquote:Op vrijdag 22 november 2024 08:38 schreef VoMy het volgende:
Eeuwige nummer 2 Thierry Neuville dreigt op volledig Belgische wijze een vrijwel zekere wereldtitel rally te verliezen nadat hij eerder een straatlengte voorstond in het klassement.
U volgt het hier deze dagen hier:
LIVE WK rally: Komt wereldtitel in gedrang? Neuville verliest kostbare tijd door technische problemen
Staat er al een live-cam gericht op het gezicht van Karl Vannieuwkerke?
We gaan richting een 8-0.quote:
Thuis met het altijd stille legioen wordt een genotquote:Op vrijdag 22 november 2024 12:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We gaan richting een 8-0.
Tänak en Neuville en nog drie anderen zijn de enigen die het hele kampioenschap rijdenquote:
quote:Van een meevaller gesproken. Na alle miserie op vrijdag waren de goden Thierry Neuville zaterdag duidelijk gunstiger gezind.
Onze landgenoot was uitstekend begonnen aan de derde dag - met zelfs al winst in rit 11 - en kreeg in rit 12 nog een extra duwtje in de rug. Al kwam dat duwtje wel uit onverwachte hoek.
Een busje verscheen plots in volle vaart op het parcours. De verbijstering bij de mensen langs de weg was groot, de organisatie moest uiteraard meteen optreden voor de veiligheid.
Zo werd de stage uiteindelijk stopgezet. Neuville had op dat moment al zijn rit afgewerkt, enkele concurrenten hadden dat nog niet gedaan. Zij kregen allemaal een normtijd toegekend - een resultaat gebaseerd op eerdere tijden.
We gaan zowel qua auto’s als qua coureurs nooit meer terug naar de tijd van Sainz, McRae, Makkinen, Solberg enzoquote:Op zaterdag 23 november 2024 00:37 schreef eentwee het volgende:
[..]
Tänak en Neuville en nog drie anderen zijn de enigen die het hele kampioenschap rijdenEcht een uitgekleed kampioenschap met ook een debiele puntentelling tegenwoordig. Ik gun het Neuville wel, sympathieke gast die ik ook een paar keer in actie heb gezien en dat is toch wel spectaculair. Het moet wel nu gebeuren, volgend jaar doet Rovanperä weer het hele jaar mee.
Is er een Koeman die er wel iets van kan?quote:Op zaterdag 23 november 2024 13:22 schreef maxi-mus het volgende:
Als je bij Telstar voetbalt kun je dan beter wel of niet opbouwen?
[ x ]
Sowieso bizar dat het merendeel van de punten op zaterdag al wordt uitgedeeldquote:Op zaterdag 23 november 2024 13:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
We gaan zowel qua auto’s als qua coureurs nooit meer terug naar de tijd van Sainz, McRae, Makkinen, Solberg enzo
En het is ook nergens meer te zien tegenwoordig toch? Zonde wel..
Hebben jullie ook dat als je op Play drukt, je naar een site wordt doorgestuurd, en dat je dus de tweet zelf moet openen om het filmpje te kunnen kijken?quote:Op zaterdag 23 november 2024 13:22 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Jong AZ was een stuk ernstiger. Des te meer hilarisch dat ADO een 0-3 voorsprong weggaf daar.quote:Op zaterdag 23 november 2024 13:22 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Ja, bijzonder irritant ja.quote:Op zaterdag 23 november 2024 13:30 schreef VoMy het volgende:
[..]
Hebben jullie ook dat als je op Play drukt, je naar een site wordt doorgestuurd, en dat je dus de tweet zelf moet openen om het filmpje te kunnen kijken?
Bijzonder hinderlijk.
ESPN troepquote:Op zaterdag 23 november 2024 13:30 schreef VoMy het volgende:
[..]
Hebben jullie ook dat als je op Play drukt, je naar een site wordt doorgestuurd, en dat je dus de tweet zelf moet openen om het filmpje te kunnen kijken?
Bijzonder hinderlijk.
Schiet ie m nou in eigen doel?
Dit is echt heel goed.quote:Op zaterdag 23 november 2024 13:22 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Die is in Spanje achtergeblevenquote:Op zaterdag 23 november 2024 18:07 schreef Szura het volgende:
Hoofdpiet en Pieterbaas genot
Jammer dat er geen Twijfelpiet bij zit
Bijzonder dat je de punten van zaterdag verliest als je niet finishtquote:Op zondag 24 november 2024 00:38 schreef VoMy het volgende:
Wereldkampioen Neuville. Concurrent Tanak is in de eerste bocht van de beslissende zondag zowat gecrasht.![]()
![]()
maar dan in het Belgisch.
Dat is wel frustrerend, dan wil je een punt maken en is Sywert het met je eens. Dan is het direct foute boel.quote:
Dat zou verboden moeten worden ja.quote:Op maandag 25 november 2024 15:46 schreef Slobeend het volgende:
Ik haat de lach van Britt @:maxi-mus
Schuld van @bert.quote:Op maandag 25 november 2024 14:58 schreef VoMy het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ondertussen in Brexitië.
Nope.quote:Op maandag 25 november 2024 18:59 schreef Felagund het volgende:
@:Slobeend nog gedemonstreerd vandaag?
#TeamRoosquote:Op maandag 25 november 2024 18:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zou verboden moeten worden ja.
Even gekeken, gelachen. Schitterend interview. Minister Faber had het niet beter gedaan.quote:Op maandag 25 november 2024 21:07 schreef Szura het volgende:
Dat interview met die ING-pipo bij Radar, flashbacks naar de beginfase van Robo Jetten en die knakker van de Blokker enkele jaren geleden
Ook in beeld turven dat hij 17 keer in 3 minuten hetzelfde antwoord geeft
Fap fap fap.quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:59 schreef Felagund het volgende:
Eefje dadelijk met (nieuwe?) muziek bij Jinek.
@:Slobeend @:Mani89 @:Alaphilippe_
De thuiswedstrijden slaan ook nergens opquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:58 schreef Marcoss het volgende:
De uitwedstrijden van Feyenoord in deze CL slaan nergens op dit seizoen
Je koopt niets voor 'als' maar als je die had gewonnen dan was je nu al bijna zeker door geweest met zicht op nog meer.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:03 schreef eentwee het volgende:
[..]
De thuiswedstrijden slaan ook nergens opDat Salzburg heeft gewoon een doelsaldo van 0-15 in 4 potten en dan 3 keer gescoord in de Kuip. Zo zonde.
Die schrik in de ogen bij die 3-2. Alsof hij wist dat de Brienenoordbrug voor eeuwig open bleef staan.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pep die al op standje Brienenoord stond na de 3-1, dit was glorieus.
Blijf het vreemd vinden dat we die zo kansloos hebben verloren als je ziet hoe Red Bull verder presteert.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:09 schreef VoMy het volgende:
[..]
Je koopt niets voor 'als' maar als je die had gewonnen dan was je nu al bijna zeker door geweest met zicht op nog meer.
Als hij zichzelf niet kapot maakt. Jeetje al die krassen op zijn hoofd.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:34 schreef hhh38 het volgende:
Pep die door de achterdeur naar buiten gaat bij City zou echt geweldig zijn
Ik geniet intens van de downfall van de volledig doorgesnoven psychopaat Pep en het altijd corrupte Man City.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:56 schreef VoMy het volgende:
Ik verwacht elk moment user @:Pistolero om zijn gelijk te halen.
Al die Brienenoord grapjes altijd zijn best een leuke rubriek, maar Pep is wel de eerste waarvan ik denk dat hij zichzelf daadwerkelijk wat aan kan gaan doen. Die man is ziek in zijn hoofd en hangt van de rare tics en obsessief gedrag aan elkaar. Dit kan toch echt niet jongens, alsof hij net uit de loopgraven komt.quote:Op woensdag 27 november 2024 01:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als hij zichzelf niet kapot maakt. Jeetje al die krassen op zijn hoofd.
Wat is daar gebeurd wtf. Heeft ie 5 minuten tegen een muur lopen beuken met zn hoofd?quote:Op woensdag 27 november 2024 06:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Al die Brienenoord grapjes altijd zijn best een leuke rubriek, maar Pep is wel de eerste waarvan ik denk dat hij zichzelf daadwerkelijk wat aan kan gaan doen. Die man is ziek in zijn hoofd en hangt van de rare tics en obsessief gedrag aan elkaar. Dit kan toch echt niet jongens, alsof hij net uit de loopgraven komt.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 november 2024 08:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat is daar gebeurd wtf. Heeft ie 5 minuten tegen een muur lopen beuken met zn hoofd?
Ben nu met de biografie van VDB bezig, die is wel aan te raden. Heb ook nog die van Der Jan liggen op de boekenplank.quote:Op woensdag 27 november 2024 19:13 schreef franklop het volgende:
Nog een wielerboek dat ik moet lezen en eventueel voor de Sint moet vragen?
VDB is het overwegen waard. Der Jan ligt op het nachtkastje.quote:Op woensdag 27 november 2024 19:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ben nu met de biografie van VDB bezig, die is wel aan te raden. Heb ook nog die van Der Jan liggen op de boekenplank.
quote:Op woensdag 27 november 2024 19:13 schreef franklop het volgende:
De Val van Matthias M.R. Declercq is het mooiste wielerboek dat ik gelezen heb.quote:Op woensdag 27 november 2024 19:13 schreef franklop het volgende:
De Wielermafia van Tyler Hamilton die van mij. Bizarre anekdotes dopinggebruik begin 2000.quote:Op woensdag 27 november 2024 19:35 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
De Val van Matthias M.R. Declercq is het mooiste wielerboek dat ik gelezen heb.
Motomanquote:Op woensdag 27 november 2024 20:07 schreef Remco het volgende:
[..]
De Wielermafia van Tyler Hamilton die van mij. Bizarre anekdotes dopinggebruik begin 2000.
Dacht even dat hij nog een boek had uitgebrachtquote:Op woensdag 27 november 2024 20:07 schreef Remco het volgende:
[..]
De Wielermafia van Tyler Hamilton die van mij. Bizarre anekdotes dopinggebruik begin 2000.
De Ronde van Italie van Dino Buzzati over de Giro van '49 en de strijd tussen Coppi en Bartali vond ik prachtig om te lezen.quote:Op woensdag 27 november 2024 19:13 schreef franklop het volgende:
The Secret Race bedoel je?quote:Op woensdag 27 november 2024 20:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dacht even dat hij nog een boek had uitgebracht
Enige wielerboek dat ik ooit gelezen heb, ook meteen het meest verhelderende sportboek dat ik gelezen heb
Er zijn grenzen natuurlijkquote:
Grenzenlos!quote:Op woensdag 27 november 2024 21:04 schreef franklop het volgende:
Bedankt voor de tips, maar..
[..]
Er zijn grenzen natuurlijk
@AllesKaputtquote:Op woensdag 27 november 2024 21:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Servische scherpschutters slopen Stuttgart
Kan dit?
Ook als Twente, AZ en Ajax vanavond verliezen?quote:Op donderdag 28 november 2024 08:55 schreef Marcoss het volgende:
Prima weekje Europees voetbal voor de Nederlandse clubs wel. Tegenhanger voor die ene week in 2005 (al was die iets later in het toernooi.. )
Tenzij dat op een spectaculaire manier gebeurt, denk ik niet dat veel mensen dat over 3 jaar nog wetenquote:Op donderdag 28 november 2024 09:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Ook als Twente, AZ en Ajax vanavond verliezen?
Onze mod en jurist plagieert ook regelmatig zijn eigen OP's als Thierry Gouvenu weer eens dezelfde etappe heeft uitgetekend! Vermeldt ie wel altijd netjes, dat moet gezegd worden.quote:Op donderdag 28 november 2024 12:23 schreef DeeBee het volgende:
Plagiaat plegen om een studie rechten (geen studie) af te ronden, MOKERDOM PVVED
Misschien doet ie het nog veel vaker en noemt ie het slechts af en toe om de schijn van transparantie hoog te houden!quote:Op donderdag 28 november 2024 12:25 schreef VoMy het volgende:
[..]
Onze mod en jurist plagieert ook regelmatig zijn eigen OP's als Thierry Gouvenu weer eens dezelfde etappe heeft uitgetekend! Vermeldt ie wel altijd netjes, dat moet gezegd worden.
In Supporters Liaison Officers scouten is hij dan weer niet zo goed.quote:Op woensdag 27 november 2024 06:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik geniet intens van de downfall van de volledig doorgesnoven psychopaat Pep en het altijd corrupte Man City.
Tevens erg leuk dat al die aankopen van KloeseGod die al na 1 wedstrijd werden afgeschreven stuk voor stuk prima spelers blijken te zijn. Dat verwacht je toch ook niet zeg.
Timmetje Hofman is er ook eindelijk achter gekomen dat de harde kern van Feyenoord bestaat uit een stel staatsgevaarlijke gekken die gigantisch veel macht hebben en de club gijzelen hoor.quote:Op donderdag 28 november 2024 17:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
In Supporters Liaison Officers scouten is hij dan weer niet zo goed.
Mooi dingetje. De site loopt prima dus.quote:Op donderdag 28 november 2024 18:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Belangrijk nieuws.
Goh, Bijlow gaat in alle vrije tijd die hij heeft als hij geblesseerd is om met de grootste criminelen, dat verwacht je toch ook nietquote:Op donderdag 28 november 2024 17:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Timmetje Hofman is er ook eindelijk achter gekomen dat de harde kern van Feyenoord bestaat uit een stel staatsgevaarlijke gekken die gigantisch veel macht hebben en de club gijzelen hoor.
Goh, is ook pas een jaar of 10 bekend dat Bijlow vriendjes heeft in de harde kern. Sterk staaltje onderzoeksjournalistiek hoor.quote:Op donderdag 28 november 2024 23:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Goh, Bijlow gaat in alle vrije tijd die hij heeft als hij geblesseerd is om met de grootste criminelen, dat verwacht je toch ook niet
Weer Messi? Man man manquote:
We genieten wekelijks van de nieuwe Pogba inderdaad.quote:Op woensdag 27 november 2024 06:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik geniet intens van de downfall van de volledig doorgesnoven psychopaat Pep en het altijd corrupte Man City.
Tevens erg leuk dat al die aankopen van KloeseGod die al na 1 wedstrijd werden afgeschreven stuk voor stuk prima spelers blijken te zijn. Dat verwacht je toch ook niet zeg.
Uitje georganiseerd door Merijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 november 2024 09:18 schreef Momo het volgende:
Zo te zien waren de jongens van Visma gisteren bij AZ wedstrijd
[ afbeelding ]
Over welke periode gaat dit? Volgens mij was ie vorig seizoen niet bijzonder (inclusief de Afrika Cup).quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Salah stond niet eens op de shortlist, dat kon al helemaal niet.
21 aug 2023-10 aug 2024.quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Over welke periode gaat dit? Volgens mij was ie vorig seizoen niet bijzonder (inclusief de Afrika Cup).
Maar de VRijHeiD van mEninGsUIting!quote:
https://nos.nl/artikel/25(...)ongeluk-in-antwerpenquote:
Tom Waes heeft een bord voor zijn kop.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Keihard nieuws van Tom Waes.
Tom Waes zag het niet scherp meer.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tom Waes heeft een bord voor zijn kop.
Waesig zicht?quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tom Waes zag het niet scherp meer.
'Boeren boeren boeren!' ook.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:54 schreef franklop het volgende:
Ach zonder context zou banbaar moeten zijn
Ook met context! Tenzij als het ironisch is bedoeld.quote:
Oneens.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:54 schreef franklop het volgende:
Ach zonder context zou banbaar moeten zijn
Na Erica de tweede persoon met een gebrek die de hele wereld over gaat reizen?quote:Op zaterdag 30 november 2024 12:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik hoop dat Tom Waes er wel bovenop komt, ik kijk graag naar zijn programma's. Behalve Undercover, want Frank Lammers is geen mens.
Reizen Waes is inderdaad een leuk programmaquote:Op zaterdag 30 november 2024 12:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik hoop dat Tom Waes er wel bovenop komt, ik kijk graag naar zijn programma's. Behalve Undercover, want Frank Lammers is geen mens.
Het was een poging Waerdquote:
Eens.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gevaarlijk spel van de speler die geraakt wordt (geen grap).
We hebben weer ontzettend genoten van de aankopen van KloeseGod.quote:Op woensdag 27 november 2024 06:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Botafogo wint wel gewoon met 3-1 met 3 schoten op goal en 20% balbezit.quote:
90 minuten lang Fortuna zoek gespeeld, best prima inderdaad.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We hebben weer ontzettend genoten van de aankopen van KloeseGod.
En er ook nog een puntje aan over gehouden, lekker man.quote:Op zondag 1 december 2024 08:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
90 minuten lang Fortuna zoek gespeeld, best prima inderdaad.
Ze missen een type trainer als Slot!quote:Op zondag 1 december 2024 08:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
90 minuten lang Fortuna zoek gespeeld, best prima inderdaad.
Ja, in het voetbal wint nou eenmaal niet altijd de beste ploeg.quote:Op zondag 1 december 2024 10:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En er ook nog een puntje aan over gehouden, lekker man.
Ik heb niet eens gekeken en durf al te stellen dat Feyenoord onmogelijk Fortuna heeft weggespeeld.quote:Op zondag 1 december 2024 10:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, in het voetbal wint nou eenmaal niet altijd de beste ploeg.
Klopt, wel drie keer paal en maar één kans van Fortuna door een fout van Paixao. Eerste helft speelde alleen Moussa Fortuna zoek. Tweede helft was gewoon te mager, en niet bij machte de muur van Fortuna te breken.quote:Op zondag 1 december 2024 11:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb niet eens gekeken en durf al te stellen dat Feyenoord onmogelijk Fortuna heeft weggespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |