Vlaams Belang-stemmer Wout zou hier niet welkom zijnquote:
Wout van Aert zou fout zijn geweest in de oorlog. En dan heb je ook nog Wout Poels die lekker zijn hele carrière voor boevenploegen fietst. En Wout Brama, tsja.quote:
Robbertje matten met de Wouten.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wout van Aert zou fout zijn geweest in de oorlog. En dan heb je ook nog Wout Poels die lekker zijn hele carrière voor boevenploegen fietst. En Wout Brama, tsja.
We kunnen denk ik wel de conclusie trekken dat mensen die Wout heten niet deugen.
Gapko liet wel mooi zien hoe je in zo'n situatie juicht.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:44 schreef Szura het volgende:
Fat Fraud is ziedend dat Gakpo voorkomt dat Weghorst weer als een mongool gaat vieren
Je vraagt echt af wie nou een persiflage van wie is.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:36 schreef DeeBee het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Genoten van deze beelden van een jonge Rutte
Zo te zien alleen bij Wolfsburg. Bij AZ waren ze er al snel klaar mee.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Je vraagt echt af wie nou een persiflage van wie is.
Fat Fraud die dit zat te verdedigen was een beetje als Dick Schoof die het zoveelste prutswerk van Faber moet vergoelijkenquote:Op zondag 17 november 2024 09:03 schreef Pino112 het volgende:
Om het juichen van Weghorst was veel te doen. Na zijn goal hield hij zich niet in. "Daar ben ik me geen moment van bewust geweest", erkent hij. "Ik ga het ook zeggen, want ik denk dat niemand dat weet: ik ben na de wedstrijd naar binnengelopen en ben eerst linksaf geslagen (naar de Hongaarse kleedkamer, red.). Ik heb shirtje geruild met Orbán en ik vroeg gelijk hoe het met hem (Szalai, red.) ging. Ik weet niet of jullie dat ook allemaal op camera hebben... Soms is dat wel lastig."
Weghorst geeft toe dat hij iets minder uitbundig had kunnen juichen. "Tuurlijk. Maar, je bent zenuwachtig, er is spanning. Ik heb vijf minuten moeten wachten. In jezelf gebeurt dan heel veel, dan is het púre opluchting. Dat moet eruit. Achteraf denk je: dat had iets respectvoller gekund."
Wanneer je Valentijn Driessen nog enigszins normaal en sympathiek laat overkomen in een discussie moet je er gewoon echt mee ophouden.quote:Op zondag 17 november 2024 09:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Fat Fraud die dit zat te verdedigen was een beetje als Dick Schoof die het zoveelste prutswerk van Faber moet vergoelijken
Nattekrantedquote:Op zondag 17 november 2024 13:21 schreef Szura het volgende:
Ik blijf het hilarisch vinden hoe sommigen NSC uitkotsen. Zal wel een makkelijke zondebok zijn ofzo.
Links vindt ze niet links genoeg, rechts vindt ze niet rechts genoeg. En zo, beste mensen, grijpt polarisatie om zich heen.
Aldus iemand die jarenlang vol-le-dig achter FvD heeft gestaan.quote:Op zondag 17 november 2024 13:21 schreef Szura het volgende:
Ik blijf het hilarisch vinden hoe sommigen NSC uitkotsen. Zal wel een makkelijke zondebok zijn ofzo.
Links vindt ze niet links genoeg, rechts vindt ze niet rechts genoeg. En zo, beste mensen, grijpt polarisatie om zich heen.
Wienerschnitzels gaat af als een gieter. Erg mooi.quote:Op zondag 17 november 2024 18:30 schreef Szura het volgende:
@:vomy is weer voor het team tegen de bierkaai aan het vechten in POL
Heb je de huidige selectie al eens bekeken?quote:Op zondag 17 november 2024 20:48 schreef VoMy het volgende:
De Belgen spelen al vrijwel altijd met een buitenlandse bondscoach, maar krijgen ook niet veel voor elkaar. Kunnen de voetbalvisionairs dat eens uitleggen @:Alaphilippe_
Is Timmy Simons weet terug?quote:Op zondag 17 november 2024 20:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Heb je de huidige selectie al eens bekeken?
Maar sinds Wilmots hebben ze al een buut'nlander aan het roer?quote:Op zondag 17 november 2024 20:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Als iedereen fit is (en mee wil doen.. ), hebben ze nog steeds een prima selectie, maar Courtois komt op korte termijn vast niet terug en de Bruyne is tegenwoordig nog vaker geblesseerd dan fit.. en verdedigend hebben ze amper iets.quote:Op zondag 17 november 2024 20:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Te onbetrouwbare verdediging met teveel stuurmannetjes.quote:Op zondag 17 november 2024 20:48 schreef VoMy het volgende:
De Belgen spelen al vrijwel altijd met een buitenlandse bondscoach, maar krijgen ook niet veel voor elkaar. Kunnen de voetbalvisionairs dat eens uitleggen @:Alaphilippe_
Ja en qua resultaten kun je toch niet zeggen dat Martinez er niks van gebakken heeft? In die periode rond 2018-2020 waren ze denk ik op hun hoogtepunt en laten we wel wezen: 2018 was het, na die ontsnapping tegen Japan, erg close tegen de latere winnaar Frankrijk en ook in 2020 verloren ze van de latere winnaar.quote:Op zondag 17 november 2024 21:06 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar sinds Wilmots hebben ze al een buut'nlander aan het roer?
Babel die een week na het einde van z'n carrière al de dikste is, samen met Van der Vaartquote:Op zondag 17 november 2024 17:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ x ]
Zou Louis het iets te serieus nemen?
quote:Op maandag 18 november 2024 08:17 schreef DeeBee het volgende:
UWV maakte ook fouten rond Wajong-uitkering: mogelijk duizenden jongeren de dupe - https://nos.nl/l/2544910
OVERHEIDED
Kortom er gaat NIETS goedquote:bij het UWV al maanden bekend is dat er meer problemen zijn dan alleen bij de WIA-uitkering. Zo zijn er, naast de Wajong, ook gedupeerden bij de WW (werkeloosheidsuitkering) en de Ziektewet.
Hier zit een aflevering van Jambers in. Overdag is hij Wierd Duk, een nietsontziende journalist die strijdt voor het behoud van de westerse waarden, maar 's nachts wordt hij Wassim Duhok, beheerder van een salafistisch instagramkanaal.quote:Op maandag 18 november 2024 10:56 schreef VoMy het volgende:
[ x ]
Wie van jullie leidt ook een deels allochtoon leven?
Ik noem het een deels allochtoon leven, maar in de gebieden waar ik kom noemen ze het een ‘koloniaal leven’. Ach ja, definities kunnen verschillen.quote:Op maandag 18 november 2024 10:56 schreef VoMy het volgende:
[ x ]
Wie van jullie leidt ook een deels allochtoon leven?
Ik dacht ik neem stokje van @VoMy over maar dit is wel relatief kansloos ja. Gewoon droog beweren dat rassen een sociaal construct is dus kan je de rest gewoon maar ontkennen.quote:Op maandag 18 november 2024 12:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
User @:frozen-assassin probeert in POL een discussie te voeren met eugeneticus HowierdRoark, die tegelijkertijd weet te beweren dat Nederland geen racismeprobleem heeft terwijl hij zich opwindt over ongebreideld antisemitisme.
Ontzettend enge user.quote:Op maandag 18 november 2024 12:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik dacht ik neem stokje van @:VoMy over maar dit is wel relatief kansloos ja. Gewoon droog beweren dat rassen een sociaal construct is dus kan je de rest gewoon maar ontkennen.
In verlengde daarvan zou je kunnen constateren dat alles in deze maatschappij een verzinsel is van de mens dus hoeven we ons nergens aan te committeren.
Ik vind POL eigenlijk nog wel meevallen, in het Nederlandse politiek topic zitten genoeg verstandige users, zeker vergeleken met NWS.quote:Op maandag 18 november 2024 12:47 schreef Faraday01 het volgende:
Vroeger werden in Pol goede inhoudelijke discussies gevoerd, die tijd ligt ver achter ons en veel van die users zie je inmiddels niet of nauwelijks meer....
Als zelfs een mod zich geheel laat verwijderen van het forum weet je hoe ernstig het is geworden
Het heeft heel lang geduurd voor ik er achter kwam dat Hanca geen CU-vrouw, maar een CU-man was.quote:Op maandag 18 november 2024 13:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vind POL eigenlijk nog wel meevallen, in het Nederlandse politiek topic zitten genoeg verstandige users, zeker vergeleken met NWS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |