In Supporters Liaison Officers scouten is hij dan weer niet zo goed.quote:Op woensdag 27 november 2024 06:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik geniet intens van de downfall van de volledig doorgesnoven psychopaat Pep en het altijd corrupte Man City.
Tevens erg leuk dat al die aankopen van KloeseGod die al na 1 wedstrijd werden afgeschreven stuk voor stuk prima spelers blijken te zijn. Dat verwacht je toch ook niet zeg.
Timmetje Hofman is er ook eindelijk achter gekomen dat de harde kern van Feyenoord bestaat uit een stel staatsgevaarlijke gekken die gigantisch veel macht hebben en de club gijzelen hoor.quote:Op donderdag 28 november 2024 17:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
In Supporters Liaison Officers scouten is hij dan weer niet zo goed.
Mooi dingetje. De site loopt prima dus.quote:Op donderdag 28 november 2024 18:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Belangrijk nieuws.
Goh, Bijlow gaat in alle vrije tijd die hij heeft als hij geblesseerd is om met de grootste criminelen, dat verwacht je toch ook nietquote:Op donderdag 28 november 2024 17:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Timmetje Hofman is er ook eindelijk achter gekomen dat de harde kern van Feyenoord bestaat uit een stel staatsgevaarlijke gekken die gigantisch veel macht hebben en de club gijzelen hoor.
Goh, is ook pas een jaar of 10 bekend dat Bijlow vriendjes heeft in de harde kern. Sterk staaltje onderzoeksjournalistiek hoor.quote:Op donderdag 28 november 2024 23:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Goh, Bijlow gaat in alle vrije tijd die hij heeft als hij geblesseerd is om met de grootste criminelen, dat verwacht je toch ook niet
Weer Messi? Man man manquote:
We genieten wekelijks van de nieuwe Pogba inderdaad.quote:Op woensdag 27 november 2024 06:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik geniet intens van de downfall van de volledig doorgesnoven psychopaat Pep en het altijd corrupte Man City.
Tevens erg leuk dat al die aankopen van KloeseGod die al na 1 wedstrijd werden afgeschreven stuk voor stuk prima spelers blijken te zijn. Dat verwacht je toch ook niet zeg.
Uitje georganiseerd door Merijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 november 2024 09:18 schreef Momo het volgende:
Zo te zien waren de jongens van Visma gisteren bij AZ wedstrijd
[ afbeelding ]
Over welke periode gaat dit? Volgens mij was ie vorig seizoen niet bijzonder (inclusief de Afrika Cup).quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Salah stond niet eens op de shortlist, dat kon al helemaal niet.
21 aug 2023-10 aug 2024.quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Over welke periode gaat dit? Volgens mij was ie vorig seizoen niet bijzonder (inclusief de Afrika Cup).
Maar de VRijHeiD van mEninGsUIting!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |