Goh, is ook pas een jaar of 10 bekend dat Bijlow vriendjes heeft in de harde kern. Sterk staaltje onderzoeksjournalistiek hoor.quote:Op donderdag 28 november 2024 23:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Goh, Bijlow gaat in alle vrije tijd die hij heeft als hij geblesseerd is om met de grootste criminelen, dat verwacht je toch ook niet
Weer Messi? Man man manquote:
We genieten wekelijks van de nieuwe Pogba inderdaad.quote:Op woensdag 27 november 2024 06:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik geniet intens van de downfall van de volledig doorgesnoven psychopaat Pep en het altijd corrupte Man City.
Tevens erg leuk dat al die aankopen van KloeseGod die al na 1 wedstrijd werden afgeschreven stuk voor stuk prima spelers blijken te zijn. Dat verwacht je toch ook niet zeg.
Uitje georganiseerd door Merijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 november 2024 09:18 schreef Momo het volgende:
Zo te zien waren de jongens van Visma gisteren bij AZ wedstrijd
[ afbeelding ]
Over welke periode gaat dit? Volgens mij was ie vorig seizoen niet bijzonder (inclusief de Afrika Cup).quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Salah stond niet eens op de shortlist, dat kon al helemaal niet.
21 aug 2023-10 aug 2024.quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Over welke periode gaat dit? Volgens mij was ie vorig seizoen niet bijzonder (inclusief de Afrika Cup).
Maar de VRijHeiD van mEninGsUIting!quote:
https://nos.nl/artikel/25(...)ongeluk-in-antwerpenquote:
Tom Waes heeft een bord voor zijn kop.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Keihard nieuws van Tom Waes.
Tom Waes zag het niet scherp meer.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tom Waes heeft een bord voor zijn kop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |