Al die Brienenoord grapjes altijd zijn best een leuke rubriek, maar Pep is wel de eerste waarvan ik denk dat hij zichzelf daadwerkelijk wat aan kan gaan doen. Die man is ziek in zijn hoofd en hangt van de rare tics en obsessief gedrag aan elkaar. Dit kan toch echt niet jongens, alsof hij net uit de loopgraven komt.quote:Op woensdag 27 november 2024 01:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als hij zichzelf niet kapot maakt. Jeetje al die krassen op zijn hoofd.
Wat is daar gebeurd wtf. Heeft ie 5 minuten tegen een muur lopen beuken met zn hoofd?quote:Op woensdag 27 november 2024 06:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Al die Brienenoord grapjes altijd zijn best een leuke rubriek, maar Pep is wel de eerste waarvan ik denk dat hij zichzelf daadwerkelijk wat aan kan gaan doen. Die man is ziek in zijn hoofd en hangt van de rare tics en obsessief gedrag aan elkaar. Dit kan toch echt niet jongens, alsof hij net uit de loopgraven komt.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 november 2024 08:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat is daar gebeurd wtf. Heeft ie 5 minuten tegen een muur lopen beuken met zn hoofd?
Ben nu met de biografie van VDB bezig, die is wel aan te raden. Heb ook nog die van Der Jan liggen op de boekenplank.quote:Op woensdag 27 november 2024 19:13 schreef franklop het volgende:
Nog een wielerboek dat ik moet lezen en eventueel voor de Sint moet vragen?
VDB is het overwegen waard. Der Jan ligt op het nachtkastje.quote:Op woensdag 27 november 2024 19:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ben nu met de biografie van VDB bezig, die is wel aan te raden. Heb ook nog die van Der Jan liggen op de boekenplank.
quote:Op woensdag 27 november 2024 19:13 schreef franklop het volgende:
De Val van Matthias M.R. Declercq is het mooiste wielerboek dat ik gelezen heb.quote:Op woensdag 27 november 2024 19:13 schreef franklop het volgende:
De Wielermafia van Tyler Hamilton die van mij. Bizarre anekdotes dopinggebruik begin 2000.quote:Op woensdag 27 november 2024 19:35 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
De Val van Matthias M.R. Declercq is het mooiste wielerboek dat ik gelezen heb.
Motomanquote:Op woensdag 27 november 2024 20:07 schreef Remco het volgende:
[..]
De Wielermafia van Tyler Hamilton die van mij. Bizarre anekdotes dopinggebruik begin 2000.
Dacht even dat hij nog een boek had uitgebrachtquote:Op woensdag 27 november 2024 20:07 schreef Remco het volgende:
[..]
De Wielermafia van Tyler Hamilton die van mij. Bizarre anekdotes dopinggebruik begin 2000.
De Ronde van Italie van Dino Buzzati over de Giro van '49 en de strijd tussen Coppi en Bartali vond ik prachtig om te lezen.quote:Op woensdag 27 november 2024 19:13 schreef franklop het volgende:
The Secret Race bedoel je?quote:Op woensdag 27 november 2024 20:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dacht even dat hij nog een boek had uitgebracht
Enige wielerboek dat ik ooit gelezen heb, ook meteen het meest verhelderende sportboek dat ik gelezen heb
Er zijn grenzen natuurlijkquote:
Grenzenlos!quote:Op woensdag 27 november 2024 21:04 schreef franklop het volgende:
Bedankt voor de tips, maar..
[..]
Er zijn grenzen natuurlijk
@AllesKaputtquote:Op woensdag 27 november 2024 21:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Servische scherpschutters slopen Stuttgart
Kan dit?
Ook als Twente, AZ en Ajax vanavond verliezen?quote:Op donderdag 28 november 2024 08:55 schreef Marcoss het volgende:
Prima weekje Europees voetbal voor de Nederlandse clubs wel. Tegenhanger voor die ene week in 2005 (al was die iets later in het toernooi.. )
Tenzij dat op een spectaculaire manier gebeurt, denk ik niet dat veel mensen dat over 3 jaar nog wetenquote:Op donderdag 28 november 2024 09:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Ook als Twente, AZ en Ajax vanavond verliezen?
Onze mod en jurist plagieert ook regelmatig zijn eigen OP's als Thierry Gouvenu weer eens dezelfde etappe heeft uitgetekend! Vermeldt ie wel altijd netjes, dat moet gezegd worden.quote:Op donderdag 28 november 2024 12:23 schreef DeeBee het volgende:
Plagiaat plegen om een studie rechten (geen studie) af te ronden, MOKERDOM PVVED
Misschien doet ie het nog veel vaker en noemt ie het slechts af en toe om de schijn van transparantie hoog te houden!quote:Op donderdag 28 november 2024 12:25 schreef VoMy het volgende:
[..]
Onze mod en jurist plagieert ook regelmatig zijn eigen OP's als Thierry Gouvenu weer eens dezelfde etappe heeft uitgetekend! Vermeldt ie wel altijd netjes, dat moet gezegd worden.
In Supporters Liaison Officers scouten is hij dan weer niet zo goed.quote:Op woensdag 27 november 2024 06:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik geniet intens van de downfall van de volledig doorgesnoven psychopaat Pep en het altijd corrupte Man City.
Tevens erg leuk dat al die aankopen van KloeseGod die al na 1 wedstrijd werden afgeschreven stuk voor stuk prima spelers blijken te zijn. Dat verwacht je toch ook niet zeg.
Timmetje Hofman is er ook eindelijk achter gekomen dat de harde kern van Feyenoord bestaat uit een stel staatsgevaarlijke gekken die gigantisch veel macht hebben en de club gijzelen hoor.quote:Op donderdag 28 november 2024 17:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
In Supporters Liaison Officers scouten is hij dan weer niet zo goed.
Mooi dingetje. De site loopt prima dus.quote:Op donderdag 28 november 2024 18:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Belangrijk nieuws.
Goh, Bijlow gaat in alle vrije tijd die hij heeft als hij geblesseerd is om met de grootste criminelen, dat verwacht je toch ook nietquote:Op donderdag 28 november 2024 17:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Timmetje Hofman is er ook eindelijk achter gekomen dat de harde kern van Feyenoord bestaat uit een stel staatsgevaarlijke gekken die gigantisch veel macht hebben en de club gijzelen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |