Waesig zicht?quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tom Waes zag het niet scherp meer.
'Boeren boeren boeren!' ook.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:54 schreef franklop het volgende:
Ach zonder context zou banbaar moeten zijn
Ook met context! Tenzij als het ironisch is bedoeld.quote:
Oneens.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:54 schreef franklop het volgende:
Ach zonder context zou banbaar moeten zijn
Na Erica de tweede persoon met een gebrek die de hele wereld over gaat reizen?quote:Op zaterdag 30 november 2024 12:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik hoop dat Tom Waes er wel bovenop komt, ik kijk graag naar zijn programma's. Behalve Undercover, want Frank Lammers is geen mens.
Reizen Waes is inderdaad een leuk programmaquote:Op zaterdag 30 november 2024 12:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik hoop dat Tom Waes er wel bovenop komt, ik kijk graag naar zijn programma's. Behalve Undercover, want Frank Lammers is geen mens.
Het was een poging Waerdquote:
Eens.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gevaarlijk spel van de speler die geraakt wordt (geen grap).
We hebben weer ontzettend genoten van de aankopen van KloeseGod.quote:Op woensdag 27 november 2024 06:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik geniet intens van de downfall van de volledig doorgesnoven psychopaat Pep en het altijd corrupte Man City.
Tevens erg leuk dat al die aankopen van KloeseGod die al na 1 wedstrijd werden afgeschreven stuk voor stuk prima spelers blijken te zijn. Dat verwacht je toch ook niet zeg.
Botafogo wint wel gewoon met 3-1 met 3 schoten op goal en 20% balbezit.quote:
90 minuten lang Fortuna zoek gespeeld, best prima inderdaad.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We hebben weer ontzettend genoten van de aankopen van KloeseGod.
En er ook nog een puntje aan over gehouden, lekker man.quote:Op zondag 1 december 2024 08:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
90 minuten lang Fortuna zoek gespeeld, best prima inderdaad.
Ze missen een type trainer als Slot!quote:Op zondag 1 december 2024 08:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
90 minuten lang Fortuna zoek gespeeld, best prima inderdaad.
Ja, in het voetbal wint nou eenmaal niet altijd de beste ploeg.quote:Op zondag 1 december 2024 10:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En er ook nog een puntje aan over gehouden, lekker man.
Ik heb niet eens gekeken en durf al te stellen dat Feyenoord onmogelijk Fortuna heeft weggespeeld.quote:Op zondag 1 december 2024 10:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, in het voetbal wint nou eenmaal niet altijd de beste ploeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |