Vanaf Curaçao red ik Aachen niet in 1 dag, stoer of niet.quote:
Kwaak kwaak jij gaat toch niet meequote:Op zaterdag 16 november 2024 19:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanaf Curaçao red ik Aachen niet in 1 dag, stoer of niet.
Maar ik heb nog geen datum gezien, dus alles is nog open wat mij betreft…
Dan had Blues toch gelijk.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kwaak kwaak jij gaat toch niet mee
Ben je over een week of twee in NL?quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanaf Curaçao red ik Aachen niet in 1 dag, stoer of niet.
Maar ik heb nog geen datum gezien, dus alles is nog open wat mij betreft…
Nee, dan ben ik dus net weg en moet ik volgens Fles vierkant zijn…quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ben je over een week of twee in NL?
Yeah.... that's one way to put itquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb Fles zijn boekjeboekje overhoop gegooid nu
Want er is een Lindt outlet
Dus de volgende keer moeten we met jouw planning rekening houden?quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik dus net weg en moet ik volgens Fles vierkant zijn…
Ja, je moederquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dus de volgende keer moeten we met jouw planning rekening houden?
Oeh. Er zit er hier een op een kwartier rijden. Ik loop er al jaren met veel moeite langs. Een keer naar binnen en dat komt nooit meer goed.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb Fles zijn boekjeboekje overhoop gegooid nu
Want er is een Lindt outlet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dan zal ik échte vlaai proberen!
Daarnaast kreeg ik begin vd avond een te zoet appje. Ik ging rond half vijf wandelen en kletste even met buurvrouw bij raam, die aan buurmeisje vroeg of ze ook naar buiten wilde met mij wandelen. Wilde ze niet. Appt ze me om 18u of ik aan het koken of eten ben, want buurmeisje wil HEEEL graag met me wandelen en had zo'n haast dat ze zelfs haar eten niet meer op wilde etendus we hebben met zn drietjes gezellig gewandeld, en daarna nog even daar binnen gekletst en boekjes gelezen enzo. Zo cute
![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:26 schreef vlindertje89 het volgende:
Mogelijk wordt de Centerparcs trip toch in het zuiden dit jaar..VlaaimeetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dan zal ik échte vlaai proberen!
Daarnaast kreeg ik begin vd avond een te zoet appje. Ik ging rond half vijf wandelen en kletste even met buurvrouw bij raam, die aan buurmeisje vroeg of ze ook naar buiten wilde met mij wandelen. Wilde ze niet. Appt ze me om 18u of ik aan het koken of eten ben, want buurmeisje wil HEEEL graag met me wandelen en had zo'n haast dat ze zelfs haar eten niet meer op wilde etendus we hebben met zn drietjes gezellig gewandeld, en daarna nog even daar binnen gekletst en boekjes gelezen enzo. Zo cute
![]()
Appje
Ik ben toch al reddeloos verloren dus tjaquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oeh. Er zit er hier een op een kwartier rijden. Ik loop er al jaren met veel moeite langs. Een keer naar binnen en dat komt nooit meer goed.![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Moeten we daar ook nog rekening mee houden!?quote:
quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:26 schreef vlindertje89 het volgende:
Mogelijk wordt de Centerparcs trip toch in het zuiden dit jaar..Wij zijn net terug. Anna wil ook weer terug op termijn. Ze vond het een leuk park.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dan zal ik échte vlaai proberen!
Afgelopen week was erg rustig. Op momenten alleen in het zwembad gelegen.
Marijn is voor het eerst zelfstandig de wildwaterbaan afgegleden.
Blijkbaar is er nu een illegale rave tegenover (park ligt aan de overkant in het bos) bezig.
https://nos.nl/l/2544742
Ja wat beter dan onschuldige mij mee sleuren in de krochten des verderfs hmmquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben toch al reddeloos verloren dus tja![]()
Jij vindt dat allang lekkerquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wat beter dan onschuldige mij mee sleuren in de krochten des verderfs hmm
oh, juist. okeequote:Op zaterdag 16 november 2024 19:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij vindt dat allang lekker
Ik al langer nietquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben echt al sinds de eeuwwisseling niet meer in Center Parcs geweest
Welnee, jullie moeten niks. En ik ook niet.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dus de volgende keer moeten we met jouw planning rekening houden?
"kijk mij LS gemeet hebben"quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, jullie moeten niks. En ik ook niet.
Ik ben hier weer verzeild geraakt nadat LS mij uitnodigde voor de CUL SC meet bij Black Smoke in Rotterdam. Dus alles kan en niks moet…
Kleine kinderen hebben helpt er wel een beetje bijquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:33 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik al langer nietEen keertje ergens begin jaren 90 als ik me niet vergis.
Nee daar komen we niet langs. Not this time.quote:
quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk om je hart, anders maakt het niet eens meer uit waar jullie gaan eten…
Boh dat was lekkerquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben hier weer verzeild geraakt nadat LS mij uitnodigde voor de CUL SC meet bij Black Smoke in Rotterdam. Dus alles kan en niks moet…
quote:
Hele goede zet van LSquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, maar kwam er te laat achter om de boel om te draaienquote:
Sommigen lijken wel macaronsquote:
quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar deze lust ik, macarons niet
Spuitzak. Ooit zo’n rol gekocht die je kunt afknippen. Rol kwam ik bij de keukenlades opruiming weer tegenquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zij zijn prachtig
Gebruikte je een spuitzak? Of een lepel?
Hmm ik vind dit interessanter dan een reguliere wedstrijdquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:23 schreef derLudolf het volgende:
Oh Nederland voetbalt tegen Hongarije vanavond?Ik ben goulash pörkölt aan het maken
Ehmm niet?quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:30 schreef Clubsoda het volgende:
Waarom doen we onvriendelijk als een gevraagd wordt of een uitgebreid publiek besproken privémeet openbaar toegankelijk is?![]()
Of zijn er allemaal schimmige coalities die ik niet meegekregen heb?
Ik geloof niet dat de soep zo heet gegeten wordt enz.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:30 schreef Clubsoda het volgende:
Waarom doen we onvriendelijk als een gevraagd wordt of een uitgebreid publiek besproken privémeet openbaar toegankelijk is?![]()
Of zijn er allemaal schimmige coalities die ik niet meegekregen heb?
Oh. Maar als we dit gezellig communicatie vindenquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehmm niet?
Wil je ook graag samen met Cat (turbo supervrouw) of met Fles ( turbo superman
) een kerstmarkt meenaken
Prima
meld je aan maar wel snel want dan krijg je nog eeen vermelding in het boekje
Dan ga ik op eigen houtje naar een kerstmarktquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kwaak kwaak jij gaat toch niet mee
Okee veel plezierquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:37 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oh. Maar als we dit gezellig communicatie vinden
[..]
Dan ga ik op eigen houtje naar een kerstmarkt
Gaat wel lukken, iets verder dan Aachen wel maar minder Nederlandersquote:
Het is echt zo leukquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:34 schreef Blues het volgende:
* Blues is tijdens het ⚽️⚽️ de sinterklaasjournaals aan het bingen op de iPad
Oh nee weer 300 topics met eenzelfde ttquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:38 schreef Clubsoda het volgende:
Prima, dan is een gebbetje wat ik niet snap. Voor mij leest het als bijzonder onvriendelijk gebitch.
Maar ik ben al gauw weer stil want het ontaardt zelden in iets goed als ik dat zeg
Fles heeft het gewoon effe moeilijk.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:38 schreef Clubsoda het volgende:
Prima, dan is een gebbetje wat ik niet snap. Voor mij leest het als bijzonder onvriendelijk gebitch.
Maar ik ben al gauw weer stil want het ontaardt zelden in iets goed als ik dat zeg
Ik lag net hardop in een deuk om de geitjes van kinderboerderij De Wolverij die, net al Sinterklaas, hun baardjes ook hebben laten staan. En dan die droogkloterige blikken van die geiten erbijquote:
quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fles heeft het gewoon effe moeilijk.
Computergedoe bij z'n ouders, z'n voorge
Die ken ik niet. Een rol…als spuitzak …afknippen. 😇quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Spuitzak. Ooit zo’n rol gekocht die je kunt afknippen. Rol kwam ik bij de keukenlades opruiming weer tegen, alleen had ik ‘m in een andere lade gelegd dus t was even zoeken
Lijkt hieropquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Een rol…als spuitzak …afknippen. 😇
Die opruimactie van jou wil ik eens gaan doen in een dressoir. Ben alleen een beetje huiverig voor wat daar tevoorschijn gaat komen.
#uitstel
Eensquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gebrek aan groente op vakantie is voor mij ook vaak wel een ding. Ik snap het helemaal. Groente
Gevraagd: als de klep dichtgaat, istie…uit.quote:Op zondag 17 november 2024 00:01 schreef Blues het volgende:
Hoe vaak zetten jullie je laptop uit?
Elke avond als je naar bed gaat?
#zomaareenvraag
Merk je / jullie ook dat het toilet patroon en consistentie veranderen?quote:Op zaterdag 16 november 2024 23:58 schreef Blues het volgende:
Jaaaaa groente![]()
Sinds ons nieuwe dagelijkse menu krijgen we zoveel meer binnen! En fruit! Ook!
Had je naar het noorden moeten gaan, Grünkohlquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Eens
Veel onderweg voor het werk en eten buiten de deur is vaak een gebrek aan groente.
Ooit een jaar in een hotel in Beieren gewoond, die begrepen dat, kreeg dagelijks een royale portie warme groenten. Salades blijven behelpen. Wil gewoon boontjes, doppertjes, spruitjes, etc
Ik zou de printer echt wel uitzetten.quote:Op zondag 17 november 2024 00:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gevraagd: als de klep dichtgaat, istie…uit.
Wat doe jij dan?
Kwam er wel achter, dat het verstandig is om de printer niét uit te zetten.
Verkeerde zuinigheid.
Mit Pinkelquote:Op zondag 17 november 2024 01:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Had je naar het noorden moeten gaan, Grünkohl
Laptopscherm dicht is niet uit. Maar afhankelijk van de instellingen slaapstand of alleen scherm uit.quote:Op zondag 17 november 2024 00:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gevraagd: als de klep dichtgaat, istie…uit.
Wat doe jij dan?
Kwam er wel achter, dat het verstandig is om de printer niét uit te zetten.
Verkeerde zuinigheid.
Welkom bij de club die verkouden is.quote:Op zondag 17 november 2024 08:41 schreef Lonaa het volgende:
Misschien word ik nu toch wel echt ziek dan. Gisteren kwam er met een half uur keelpijn opzetten.
In 2005 ben ik met een klein groepje een soort van guerrilla actie gestart om dit voor elkaar te krijgen. Nu is het dan eindelijk zo ver, ik ben verbaast en verrast…quote:Op zondag 17 november 2024 09:24 schreef borisz het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Deze filmpjes.
Google zei van niet. Iets met indikken inkt etc.quote:Op zondag 17 november 2024 01:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou de printer echt wel uitzetten.
Ik kreeg ook altijd te horen dat je m aan moet laten staan. Niet wanneer je m eens per maand gebruikt.quote:Op zondag 17 november 2024 10:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Google zei van niet. Iets met indikken inkt etc.
Indien aan, dan calibreert-ie met regelmaat.
Gezien LHO jouw post ook een duimpje geeft, nog maar eens kritisch ernaar kijken wat ervan waar is…
Oei Lonaa beterschap. Moet de ander nu voor twee werken? Hoe los je dat op als je uitvalt en er staan afspraken?
Ok. Er wordt - alsnog - instemmend geknikt naast mij.quote:Op zondag 17 november 2024 09:51 schreef z80 het volgende:
[..]
Laptopscherm dicht is niet uit. Maar afhankelijk van de instellingen slaapstand of alleen scherm uit.
Tenzij zelf in het instellingenmenu onder power dit te hebben aangepast.
Je postte eerder toch dat je een laserprinter hebt? Daar zit geen inkt in. Het aan laten staan van je printer verhoogt vooral je stroomrekening.quote:Op zondag 17 november 2024 10:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gezien LHO jouw post ook een duimpje geeft, nog maar eens kritisch ernaar kijken wat ervan waar is…
Oei Lonaa beterschap. Moet de ander nu voor twee werken? Hoe los je dat op als je uitvalt en er staan afspraken?
Mijn google zegt vooralsnog niks over indikkende inkt.quote:Op zondag 17 november 2024 10:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
De laser is stuk na 20 jaar, die stond uit ja.quote:Op zondag 17 november 2024 10:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je postte eerder toch dat je een laserprinter hebt? Daar zit geen inkt in. Het aan laten staan van je printer verhoogt vooral je stroomrekening.
Google: …” Om uw printer langer mee te laten gaan, raden we u aan om uw printer aan te laten staan . Als de printer langere tijd uit staat of als u hem regelmatig aan en uit zet, droogt de printkop in de printer sneller uit. Als u hem aan laat staan, hoort u de printer mogelijk af en toe opstarten en beginnen met kalibreren.…”quote:Op zondag 17 november 2024 10:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mijn google zegt vooralsnog niks over indikkende inkt.
Ik weet niet hoe vaak je print? Stel dat je een middag bezig bent om dingen (muziek) uit te zoeken en af en toe te printen, laat hem dan gewoon die middag aan. Maar als je daarna misschien dagen(of langer) niet print, dan zet je ‘m (natuurlijk) gewoon uit.
Iets dat uit staat oververhit niet.quote:Op zondag 17 november 2024 10:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
Google: …” Om uw printer langer mee te laten gaan, raden we u aan om uw printer aan te laten staan . Als de printer langere tijd uit staat of als u hem regelmatig aan en uit zet, droogt de printkop in de printer sneller uit. Als u hem aan laat staan, hoort u de printer mogelijk af en toe opstarten en beginnen met kalibreren.…”
Ook wordt oververhitting genoemd.
Eens kijken straks of de manual er iets over zegt.
Dankquote:Op zondag 17 november 2024 10:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
De laser is stuk na 20 jaar, die stond uit ja.
De nieuwe is een Epson Ecotank. Vandaag wordt die - denk ik - in gebruik genomen.
Iets met tijd …
Succes met de laatste spullen. Vanaf nu wordt het klussen en plannen, vermoed ik.
😉quote:Op zondag 17 november 2024 10:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Iets dat uit staat oververhit niet.
Ik heb het de laatste keren aan den lijve meegemaakt, het is inderdaad veel drukker dan voorheen. We komen er al sinds 1994, kennen de weg en zoeken de rustigere plekjes wel op. We verblijven ook niet in de enorme resorts die er uit de grond gestampt zijn.quote:Op zondag 17 november 2024 10:08 schreef AnneX het volgende:
@:MadMaster het is een Amsterdamse krant. Ms heb je het gelezen.
Je bent niet de enige, die gaat. https://www.parool.nl/wer(...)t-bijbenen~be050947/
Ik kan niet terugvinden waar het eerste advies gegeven wordt.quote:Op zondag 17 november 2024 10:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
Google: …” Om uw printer langer mee te laten gaan, raden we u aan om uw printer aan te laten staan . Als de printer langere tijd uit staat of als u hem regelmatig aan en uit zet, droogt de printkop in de printer sneller uit. Als u hem aan laat staan, hoort u de printer mogelijk af en toe opstarten en beginnen met kalibreren.…”
Ook wordt oververhitting genoemd.
Eens kijken straks of de manual er iets over zegt.
Edit: …” Hoe voorkom ik dat ecotank-inkt uitdroogt?
Print elke week een paar pagina's om er zeker van te zijn dat uw inkt niet uitdroogt. Overweeg om een testpagina te printen om te controleren of er kleuren op zijn. Om een constante temperatuur in de printer te behouden, is het belangrijk om ervoor te zorgen dat de ruimte waar de printer staat niet te warm of te koud wordt.5 feb 2024…”
Eco bij een inktjet printer zit alleen in de naam.quote:Op zondag 17 november 2024 10:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik kan niet terugvinden waar het eerste advies gegeven wordt.
Uit de tweede helft haal ik niet dat je de printer constant aan zou moeten laten. Ik vind het ook niet echt logisch, een eco-printer die je 24/7 aan de stroom laat.
Lekker bezigquote:Op zondag 17 november 2024 10:58 schreef Blues het volgende:
Ik zet mn laptop meestal uit snachts.
Printer is altijd uit omdat we niet vaak printen.
@:Annex doordat we ons nu veel meer houden aan lactose-vrij en regelmatiger eten, geen thuisbezorgd doen (dan weet je niet wat er in zit) heeft g minder last van darmpijn en gedoe met stomaDat lijkt dus beter te gaan. Ik vind de huid om de opening heen er ook rustiger uitzien!
Bij mij geen verschil daarmee (geen stoma) alleen dat ik vaker 'trek' ervaar in mijn buik. En de onsjes schommelen langzaam naar beneden..
En ons PG ontbijt vandaag![]()
![]()
https://www.projectgezond.nl/recepten/luchtige-blueberry-pancakes
[ afbeelding ]
Leuk is dat. Ik zag nog een berichtje van de kopers van de keukenmachine “U bent geweldig, echt super blij dat wij uw advertentie zijn tegengekomen”quote:Op zondag 17 november 2024 11:40 schreef Blues het volgende:
Oude TV is ook verkocht, gisteravond tijdens de wedstrijd
Zijn zoontje had van hun tv het scherm kapot gegooid, een groot kruis/barst. Woont 3 dorpen verderop, boodt boven de vraagprijs en wilde meteen komen!
Wist van het euvel. We krijgen net 5 sterren van m op MP wegens snel reageren en product doet wat gezegd.
Lekker wandelweer he!quote:Op zondag 17 november 2024 11:45 schreef Tuindier het volgende:
Net een rondje gewandeld van een uur, ook dat maar weer eens gaan uitbouwen. Lekker in het zonnetje, hoewel de wind wel fris was. Nu de kerstboom optuigen.
Ja leuk he!quote:Op zondag 17 november 2024 12:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Leuk is dat. Ik zag nog een berichtje van de kopers van de keukenmachine “U bent geweldig, echt super blij dat wij uw advertentie zijn tegengekomen”
Ik heb vorig jaar mijn kleding op een weggeef hoek gezet, vuilniszak in één keer ophalen. Binnen 30 minuten was ik van die zak afquote:Op zondag 17 november 2024 12:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja leuk he!
Ik raak alleen mijn net ff iets te grote sneakers niet kwijt.
Niet zo'n zin in vinted... dus binnenkort in een zak en dan maar in zo'n kledingbak.
Wandelweer is hier in regenpak. Je stapt droog naar buiten, maar voor het einde van de straat ben je tot op de draad nat. En zodra je weer omdraait, en naar binnen gaat is het weer droog.quote:Op zondag 17 november 2024 12:28 schreef Blues het volgende:
[..]
Lekker wandelweer he!
Ik deed een half uursrondje en zag een regenboog
Oh daar kan ik ook wel ff naar kijken, goeie tip.quote:Op zondag 17 november 2024 12:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar mijn kleding op een weggeef hoek gezet, vuilniszak in één keer ophalen. Binnen 30 minuten was ik van die zak af
Het stormt hier wel weer over.quote:Op zondag 17 november 2024 12:33 schreef z80 het volgende:
[..]
Wandelweer is hier in regenpak. Je stapt droog naar buiten, maar voor het einde van de straat ben je tot op de draad nat. En zodra je weer omdraait, en naar binnen gaat is het weer droog.
oei lekker!quote:Op zondag 17 november 2024 10:58 schreef Blues het volgende:
@:Annex doordat we ons nu veel meer houden aan lactose-vrij en regelmatiger eten, geen thuisbezorgd doen (dan weet je niet wat er in zit) heeft g minder last van darmpijn en gedoe met stomaDat lijkt dus beter te gaan. Ik vind de huid om de opening heen er ook rustiger uitzien!
Bij mij geen verschil daarmee (geen stoma) alleen dat ik vaker 'trek' ervaar in mijn buik. En de onsjes schommelen langzaam naar beneden..
![]()
[ afbeelding ]
Hier is het droog en zonnig en dankzij jullie besef ik me nu dat dat niet de hele middag zo zal blijvenquote:Op zondag 17 november 2024 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, buienradar ziet er niet zo goed uit. Dan maar even nu een stukje lopen
Precies wat "we" deze zomer met mijn vader hebben kunnen mispeilen door er bovenop te zitten in communicatie en afspraken ja...quote:Op zondag 17 november 2024 12:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Niet vaak dat ik werk mee naar huis neem maar deze blijft even hangen.
Niet quoten aub, ik haal hem wsch weer weg.
Zoiets wil je inderdaad gewoon niet hebben dat fout gaat.quote:Op zondag 17 november 2024 13:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Precies wat "we" deze zomer met mijn vader hebben kunnen mispeilen door er bovenop te zitten in communicatie en afspraken ja...
Meh, heftigquote:Op zondag 17 november 2024 12:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ibuprofen en wilskracht.quote:Op zondag 17 november 2024 10:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed. Even erover posten helpt en ik had ook al met een collega gebabbeld.quote:Op zondag 17 november 2024 14:36 schreef Blues het volgende:
Wow cat wat pijnlijk en verdrietig en zeker pittig!
Hoe gaat het nu met jou? Ga jij komende tijd nu ook nog een keer naar hen toe? Of ligt dat aan je dienst?
quote:Op zondag 17 november 2024 15:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed. Even erover posten helpt en ik had ook al met een collega gebabbeld.
Komende weken werk ik niet dus zal ze niet meer zien. Hoeft voor mij ook niet om het af te kunnen sluiten. Ik hoor van mijn collega’s wel hoe en wat.
Wat gaaf!! We kijken nu(g uiteraard) Ben jij in t stadion ⚽️quote:Op zondag 17 november 2024 09:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In 2005 ben ik met een klein groepje een soort van guerrilla actie gestart om dit voor elkaar te krijgen. Nu is het dan eindelijk zo ver, ik ben verbaast en verrast…
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.remegroup.nl/afs/specials/logo/logo.html
http://www.remegroup.dk/afs/0405/logo2/logo2.html
The road ahead is empty,quote:
Toch even een knufquote:Op zondag 17 november 2024 15:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed. Even erover posten helpt en ik had ook al met een collega gebabbeld.
Komende weken werk ik niet dus zal ze niet meer zien. Hoeft voor mij ook niet om het af te kunnen sluiten. Ik hoor van mijn collega’s wel hoe en wat.
Nee, ik kom sinds een aantal jaren niet meer in het stadion.quote:Op zondag 17 november 2024 15:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat gaaf!! We kijken nu(g uiteraard) Ben jij in t stadion ⚽️
Boot?quote:Op zondag 17 november 2024 16:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo te lezen heeft @:cat-astrophe een knuffel nodig 🫂
Lunch met vriendinnen was gezellig. Tussen twee buien naar huis gefietst, da’s een cadeautje.
Hoef ook niet te eten vanavond, de clubsandwich was nogal enorm. Kopje soep is voldoende.
Nu zit er een cake in de oven voor morgen/overmorgen op de boot.
quote:
Wauw, da’s wel heel apartquote:Op zondag 17 november 2024 17:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Bewolkte dag is ineens beter te doen als je huis boven de wolken is. Aanrader
[ link | afbeelding ]
Oh, okee. Nou ja klonk leukerquote:Op zondag 17 november 2024 17:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]Asielboot. Dat zijn oude rivercruise boten.
En wat is daar precies mis mee?quote:Ik weet wel dat ik nooit een “reisje over de Rijn” ga maken .
In zo’n boot. Er zullen vast wel mooie zijn, maar waar wij nu zitten is echt oude meuk. Lage plafonds, krappe kamers, geen balkonsquote:Op zondag 17 november 2024 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, okee. Nou ja klonk leuker
[..]
En wat is daar precies mis mee?
Ik wou zeggen. Een boottochtje op de Rijn was ongeveer mijn allereerste wapenfeit met @Cat-astrophequote:Op zondag 17 november 2024 17:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
In zo’n boot. Er zullen vast wel mooie zijn, maar waar wij nu zitten is echt oude meuk. Lage plafonds, krappe kamers, geen balkons
Vanmiddag al gelezen maar geen tijd gehad om te reageren. Dikke knuffel voor jouquote:Op zondag 17 november 2024 12:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Niet quoten aub, ik haal hem wsch weer weg.
-piefpafpoef weg-
Lastig zekerquote:
Een leuk potje met snoep?quote:Op zondag 17 november 2024 18:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Iemand nog tips voor een dobbel Sinterklaas kado? Ik moet er in totaal drie hebben.
Moet ongeveer een tientje kosten en het moet een ‘goed’ kado zijn. Rotzooi heb ik zelf zat![]()
Ja @:dr_Flash ik ga ook op de kerstmarkt kijken, maar Sint arriveert de avond dat we terugkomen en dat vind ik wat krap
O ja: het moet leuk zijn voor iemand tussen de 15 en 75. Uitdaging![]()
Ik geef altijd al etenquote:
Een paar sokken met kerstdecor.quote:Op zondag 17 november 2024 19:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik geef altijd al eten![]()
Is wel een prima back up plan
Gosssie. Kusje drop.quote:Op zondag 17 november 2024 18:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij hebben een heerlijke zonovergoten dag in de tuin achter de rugVoor het eerst in 5 weken ofzo hebben we weer buiten gewerkt. De tuin do do lijst is nu echt bijna klaar.
Het mindere deel van vandaag was dat ik op een omgekeerd staande hark stapte. Die kreeg ik dus keihard tegen mijn hoofd en mijn bril vloog naar onbekende bestemming. Gelukkig was J binnen gilafstand en was zijn muziek net uit.
Nu heb ik warme chocolademelk met Van Delft kruidnoten![]()
Er staat een pompoen te roosteren voor de lasagne met blauwe kaas en bechamel straks![]()
Life is good. Op mijn blauwe oog na.
Ja tuurlijkquote:Op zondag 17 november 2024 19:09 schreef AnneX het volgende:
En dat selluf uitgeknobbeld zonder bijstand van dr.Flash.
3 droge worstenquote:Op zondag 17 november 2024 18:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Moet ongeveer een tientje kosten en het moet een ‘goed’ kado zijn.
Ik vraag dit echt in de verkeerde SCquote:
De traditie wil inmiddels dat mijn moeder die koopt. Wordt om gevochten.quote:
Dus dat is ook weer geregeldquote:Op zondag 17 november 2024 20:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
De traditie wil inmiddels dat mijn moeder die koopt. Wordt om gevochten.
Als ik een extra paar in de dobbelstrijd gooi… chaos
Hoe gaat het met de computershizzle van je ouders?quote:
Dat is ook weer even geregeld. Voor zo lang als het duurt.quote:Op zondag 17 november 2024 20:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de computershizzle van je ouders?
Ik denk dat Seniorweb goed is voor het taalbegrip én voor jullie relatiequote:Op zondag 17 november 2024 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn moeder stelt vragen waar ik niet eens een antwoord op heb, terwijl ik zeker weet dat ze met welk antwoord dan ook, helemaal niets kan.
Er komt een popup dat er bestanden niet gesynchroniseerd zijn met onedrive. Ze gebruikt geen onedrive, dus ik zeg "wegklikken!"
Jaaaa, maar de melding suggereert dat er WEL iets gesynchrodinges zou moeten worden! En ik weet niet wat synchrodinges is!
Klik nou maar gewoon weg okee
Eigenlijk wil ze dat ik eerst ga uitleggen wat synchroniseren is en dan waarom dat betekent dat de wereld niet vergaat als ze wat wegklikt.
Maar ik geloof dat er nu iemand van Seniorenweb of zo langs gaat komen. ALS er nog een probleem mocht bestaan.
Laten we het hopen. Ik krijg de laatste tijd de indruk dat er meer behoefte is aan een psycholoog dan aan een handige computerharrie.quote:Op zondag 17 november 2024 20:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik denk dat Seniorweb goed is voor het taalbegrip én voor jullie relatie
Goede lijstquote:Op zondag 17 november 2024 20:56 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Cat-astrophe:
- bad-ontspan-pakketje. Bruisbal, maskertje, reep chocola. Of als mensen geen bad hebben, lekker douchegelletje. Of iets anders met een maskertje en wat lekkers.
- feestdagendecoratie. Raamstickers, lampenslingertje, kerstfiguurtje, zoiets. Kan in meerdere varianten.
- porselein stiften en een mok of bakje oid om zelf te versieren, als er creatievelingen bij zitten
- bank-hang-pakketje: lekker warm dekentje/plaid, reep chocola of mok met chocola oid
- koukleum pakketje: lekker warm dekentje/plaid, handschoenen
Heb toch liever een metworstquote:Op zondag 17 november 2024 20:56 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Cat-astrophe:
- bad-ontspan-pakketje. Bruisbal, maskertje, reep chocola. Of als mensen geen bad hebben, lekker douchegelletje. Of iets anders met een maskertje en wat lekkers.
- feestdagendecoratie. Raamstickers, lampenslingertje, kerstfiguurtje, zoiets. Kan in meerdere varianten.
- porselein stiften en een mok of bakje oid om zelf te versieren, als er creatievelingen bij zitten
- bank-hang-pakketje: lekker warm dekentje/plaid, reep chocola of mok met chocola oid
- koukleum pakketje: lekker warm dekentje/plaid, handschoenen
Haha de bel doet het niet altijd goed. Dus dat als zij m buiten niet hebben gehoord, wij binnen ook nietquote:Op zondag 17 november 2024 21:28 schreef derLudolf het volgende:
Wat "dan wij binnen ook niet" trouwens
Vroeg ik me ook al af. Creatief!quote:Op zondag 17 november 2024 21:41 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha de bel doet het niet altijd goed. Dus dat als zij m buiten niet hebben gehoord, wij binnen ook niet
Mwoaaaaa Gertjequote:Op zondag 17 november 2024 21:41 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha de bel doet het niet altijd goed. Dus dat als zij m buiten niet hebben gehoord, wij binnen ook niet
Haha, ja, meestal wel. Hoewel sommigen bellen én kloppen, maar er zijn ook wel veel huizen die juist willen dat je klopt ipv bellen, en ook deels geen NL sprekende postmensen, dus die weten natuurlijk niet wat er staat. Maar het is iig sinds briefje niet meer gebeurd dat ik gebeld werd door etensbezorger van ehm ik sta bij uw huis maar niemand doet openquote:Op zondag 17 november 2024 21:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af. Creatief!
Helpt het?
Mijn deurbel hoor je juist buiten niet… DINGDONGDINGDONGDINGikkomeraanman
Gelukkigquote:Op zondag 17 november 2024 22:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ah, ook bij MCW kunnen ze niet reanimeren.
Heb ik toch wat te mopperen
Que?quote:Op zondag 17 november 2024 22:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Jeuj, infuusnaald over je ongehandschoende vinger laten schuiven zodat je niet steriel een mooie aanprikhoek recht door (ipv in) de ader krijgt. Met als bonus een potentieel prikaccident.
Na 30 jaar hebben de producenten niks geleerd
Medisch Centrum West.quote:Op zondag 17 november 2024 22:49 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Que?![]()
We keken net weer wat afleveringen Arcade. Nieuw seizoen is uit, maar het was zo lang geleden dat we nu toch maar eerst het eerste seizoen bingen. Blijft toffe serie
Ohquote:Op maandag 18 november 2024 07:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Medisch Centrum West.
Waar de adviserende medici bedankt worden in de aftiteling maar die óf hun vak niet verstaan óf de produktie luistert niet.
Grappig, ik had altijd zo'n gezond beeld van jullie. Fijn dat jullie nu beter bezig zijn.quote:Op zondag 17 november 2024 10:58 schreef Blues het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 november 2024 22:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Jeuj, infuusnaald over je ongehandschoende vinger laten schuiven zodat je niet steriel een mooie aanprikhoek recht door (ipv in) de ader krijgt. Met als bonus een potentieel prikaccident.
Na 30 jaar hebben de producenten niks geleerd
Ik heb er toch al wat serieus vroegtijdig door afgezet. Van New Amsterdam tot The Good Doctor. Ik kan een hoop onzin hebben (Dr. Who fan dus euh tsjaquote:Op maandag 18 november 2024 10:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]moet erg komisch voor jullie zijn om dit soort tvseries te kijken
Ik heb maanden terug een middagje staan pottenbakken. Of nouja, de eenvoudige versie daarvan. Heb er weinig mee, maar het was een gezellige groep dus het was een leuke middag. Wel een foto van je creatie posten hè!quote:Op maandag 18 november 2024 09:40 schreef vlindertje89 het volgende:
Goedemorgen!
Ik sliep van 22.30-2.30 en van 6.30-7.30![]()
Maar mijn trein van 9.24 naar Leiden rijdt wel gewoon, dus dat is prettig.
En op terugweg vanmiddag langs de uni, om spullen voor het sectie-uitje alvast te dumpen. We gaan mokken en kommetjes betekenen/beschilderen met porselein stiften/verf. Ik heb er echt helemaal niks mee, maar er was gezegd dat mensen iets creatiefs wilden en behalve fotograferen heb ik echt geen greintje creativiteit in mij, dus ik heb de andere drie organisatoren het laten bedenken en schik mij daarin. We eten daarna rijsttafel en twee leuke collega's komen ook, dus dan is het alsnog wel leuk. Dus ik heb 15 kommetjes, 15 mokken en een 1.2m brede rol papieren tafelkleed bij me
. Hoef ik morgen daar niet meer mee te slepen.
Its a beautiful day to save livesquote:Op maandag 18 november 2024 10:42 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb er toch al wat serieus vroegtijdig door afgezet. Van New Amsterdam tot The Good Doctor. Ik kan een hoop onzin hebben (Dr. Who fan dus euh tsja) maar als een serie toch wel serieus bedoeld is en dan voortdurend met enorme (medische) nonsens komt haak ik af.
Over medische nonsens gesproken: ik bedacht me dat ik nog stoffen scrub caps wil hebben. Normaal draag ik zo'n wegwerp-haarnetje (is namelijk strikt gesproken wel wat hygiënischer) maar dat ben ik een beetje zat. Is niet duurzaam, afhankelijk van het type loop je de rest van de dag met een afdruk van het elastiek op je voorhoofd rond, en het ziet er met én daarna zonder niet uit.Belangrijke overwegingen dus, u hoort het.
Verder staat douchen (na eerst alle kamerplanten weer uit de badkamer vandaan te hebben gehaald, die waren wat stoffig), hooi halen, en de badkamerdeur aflakken op het programma. Onder andere.
Ondertussen kijk ik wat jaloers naar Simon die naast me lekker ligt te dutten. Wellicht dat ik er nog een aflevering Dr Who of een uurtje Hogwarts (game) tussendoor gooi
quote:Op maandag 18 november 2024 11:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Its a beautiful day to save lives
Ik ben vrij vandaagquote:Op maandag 18 november 2024 11:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Its a beautiful day to save lives
Douchen is ook levensreddend.quote:
Hm, als zelfs jij daar in het hoge noorden onwel werd van mijn ongewassen staat, dan moest ik de zeep er maar eens gaan bijhalenquote:
Hehehequote:Op maandag 18 november 2024 12:06 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hm, als zelfs jij daar in het hoge noorden onwel werd van mijn ongewassen staat, dan moest ik de zeep er maar eens gaan bijhalen
Daarvoor ben ik wel afgehaakt ivm de kosten. Het is ook niet eens echt compleet zonder chester, dus voor dat geld echt niet.quote:Op maandag 18 november 2024 13:25 schreef BillDauterive het volgende:
Welke bands zou je willen zien? Linkin Park?
Ja precies, leek me wel leuk om een keer live te zien en de nieuwe zangeres klinkt prima. Maar niet leuk genoeg voor dat geld...quote:Op maandag 18 november 2024 13:25 schreef BillDauterive het volgende:
Welke bands zou je willen zien? Linkin Park?
Ik heb ze beiden nooit gezien en zou Linkin Park best willen zien, maar ben het ook eens met @gcjoel dat het zonder Chester heel anders is.quote:Op maandag 18 november 2024 13:30 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ja precies, leek me wel leuk om een keer live te zien en de nieuwe zangeres klinkt prima. Maar niet leuk genoeg voor dat geld...
En Jamiroquai idem dito, al heb ik hen wel ooit al eens gezien.
Ik was naar Duitsland gereden, daar heb je voor rond de 100 euro al fatsoenlijke zitplaatsen. Zelfs met de reis en hotel erbij ben je dan goedkoper uit.quote:Op maandag 18 november 2024 13:50 schreef Blues het volgende:
Wij gaan naar Simply Red in nov 25 Ziggo, 220 euro incl P.
Maar het is een ouwe liefde van me, dus tja... zolang het kan
In zowel Hamburg als Berlijn zijn nog maar een jaar tickets te koop, voor ¤229quote:Op maandag 18 november 2024 14:12 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik was naar Duitsland gereden, daar heb je voor rond de 100 euro al fatsoenlijke zitplaatsen. Zelfs met de reis en hotel erbij ben je dan goedkoper uit.
Ik nietquote:Op maandag 18 november 2024 14:12 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik was naar Duitsland gereden, daar heb je voor rond de 100 euro al fatsoenlijke zitplaatsen. Zelfs met de reis en hotel erbij ben je dan goedkoper uit.
Thanks! Ik kom hier af en toe langs, sinds Strani me hier een aantal maanden terug heen lokte.quote:Op maandag 18 november 2024 13:49 schreef Morgane89 het volgende:
@:BillDauterive welkom hier, trouwens!
Heeft iemand de newbie vragenlijst paraat?Of heb je die al gehad?
Wat leuk, waar ga je heen?quote:Op maandag 18 november 2024 13:46 schreef Morgane89 het volgende:
Ja inderdaad, toevallig gisteren nog een ticket gekocht voor 27 euro en laatst voor 40. Dan is het nog leuk![]()
Ik heb 20 jaar geleden de Red Hot Chili Peppers gezien voor 40 euro of zo in de Arena. Dat zou nu minstens 2 keer zo duur zijn.
Aan de grens wonen volstaat.quote:Op maandag 18 november 2024 15:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Thanks! Ik kom hier af en toe langs, sinds Strani me hier een aantal maanden terug heen lokte.
[..]
Een Plat-Duitse voorstelling bijwonen vind ik ergens nog best knap. Hoe lang moet je in Duitsland wonen om dat te verstaan, @:Jan_Onderwater?
Hamburgquote:Op maandag 18 november 2024 15:02 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Was afgelopen weekeinde bij een premiere van het Ohnsorg-Theater, een komedie in Plat (noordduits dialect)
Het is dat mijn Zus aan de Deense grens woon en ik ook fries verstaquote:Op maandag 18 november 2024 15:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Thanks! Ik kom hier af en toe langs, sinds Strani me hier een aantal maanden terug heen lokte.
[..]
Wat leuk, waar ga je heen?
Simply Red lijkt me ook een mooi concert en Anneke van Giersbergen is erg goed, dus dat wordt vast een mooie avond. Ik heb kaartjes voor Electric Six komende zaterdag in Amersfoort. Lekker avondje jeugdsentiment
Een Plat-Duitse voorstelling bijwonen vind ik ergens nog best knap. Hoe lang moet je in Duitsland wonen om dat te verstaan, @:Jan_Onderwater?
Ik heb het over 'ik'.quote:Op maandag 18 november 2024 16:17 schreef Jeroboam het volgende:
ja, we weten dat je partner Duitsland haat
Prachtigquote:Op maandag 18 november 2024 16:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Het is dat mijn Zus aan de Deense grens woon en ik ook fries versta
Is niet zo lastig
Bekijk deze YouTube-video
Do tell.quote:Op maandag 18 november 2024 17:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
En richting de 100 piek aan besparingen per maand () aan het sprokkelen met black friday deals!
Rust kan je beter maken.quote:Op maandag 18 november 2024 17:28 schreef Lonaa het volgende:
Mijn verkoudheid wordt met het uur erger. Vandaag is soberso niet een hele lekkere dag omdat NIKS wil of lijkt te werken. Alles als dikke stront in een trechter.
Dus nu ben ik oud papier en kutzooi aan het opstoken. Denk dat ik er zo een glas rode wijn bij neem 'cause why the fuck not.
Er wordt wel rust gemaakt hoor. Anders is dit soberso niet vol te houden.quote:Op maandag 18 november 2024 17:50 schreef Blues het volgende:
[..]
Rust kan je beter maken.
Plan het in!
Fucking mooi man. Elephant, 24 frames. Weinig interactie.quote:
Elephantquote:Op maandag 18 november 2024 17:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Fucking mooi man. Elephant, 24 frames. Weinig interactie.
Lekker! en Lekker!quote:Op maandag 18 november 2024 17:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Broerlief heeft net ca 3 liter erwtensoep opgehaald. De familie daar ook weer blij. En ik heb zelf ook nog 2 bakjes.
Werk liep lekker nadat ik ruim een uur kwijt was aan diverse updates. Dat was gelukkig net klaar voor de eerste afspraken.
Collega had weer iets heerlijks meegenomen. Een deegflapje (zo mooi gevouwen ook) gevuld met een mengel van spinazie, peper, olijfolie en wat kruiden. Smullen weer
Wij hebben 4-5 laptops voor de vrijwilligers. En niet iedereen is even vaardigquote:Op maandag 18 november 2024 17:56 schreef Blues het volgende:
[..]
Lekker! en Lekker!
En over updates, ik verplicht mijn collega's altijd om de pc UIT te zetten om 5 uur. Want ze melden zich alleen maar af waardoor ze die stip voor updates nooit in de gaten hebben en die dingen dan ineens midden in je dag gaan updaten. Maar ik krijg het er maar niet in.
Pas? Ik 2x, beiden Dusseldorf, 1e keer was leuk, 2e keer niet (hele stad opgebroken, zo ontzettend ongezellig). Ook hier in de stad doen (deden) ze dat, één keer naar toe gefietst, meteen weer teruggefietst, je kon over de hoofden lopen zo druk.quote:Op maandag 18 november 2024 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kwam er net achter dat ik pas naar 7 kerstmarkten geweest ben. Ooit!![]()
En twee ook nogeens twee keer
2x Bremen, 2x Münster, Oldenburg (Oldenb), Osnabrückquote:Op maandag 18 november 2024 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh nee Oslo ook. EN ik ben een keer in München geweest in december en ik heb daar ook één foto gemaakt op de kerstmarkt.
Dus 8 al
Met de Sendlinger Tor, onmiskenbaar München![]()
[ afbeelding ]
Ik nog nooitquote:Op maandag 18 november 2024 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kwam er net achter dat ik pas naar 7 kerstmarkten geweest ben. Ooit!![]()
En twee ook nogeens twee keer
Vanaf Arnhem kun je heel voordelig met de trein als je met een groepje bent, ¤52,20 voor maximaal vijf personen.quote:Op maandag 18 november 2024 18:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Pas? Ik 2x, beiden Dusseldorf, 1e keer was leuk, 2e keer niet (hele stad opgebroken, zo ontzettend ongezellig). Ook hier in de stad doen (deden) ze dat, één keer naar toe gefietst, meteen weer teruggefietst, je kon over de hoofden lopen zo druk.
Weet ik, maar na 2x heb ik het wel gezien. Was toen met een goede vriend en we zijn beiden nogal van de kerst. Ik Düsseldorf hadden ze meerdere markten, dus wij van de een naar de ander. Maar overal waren ze gelijk. En 2 jaar later was het veel van hetzelfde.quote:Op maandag 18 november 2024 18:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vanaf Arnhem kun je heel voordelig met de trein als je met een groepje bent, ¤52,20 voor maximaal vijf personen.
Düsseldorf schijnt best leuk te zijn, maar ben er enkel doorheen gekomen met de trein. Volgens mij zelfs nog nooit overgestapt. Als je Düsseldorf Hbf binnen komt het de trein kom je overigens langs een enorm Laufhaus, zeg maar de ramen van de Wallen maar dan in een flat. Vanuit de trein zijn de dames en hun kamernummer zichtbaar
In Münster hebben ze er 6 en ze zijn allemaal andersquote:Op maandag 18 november 2024 18:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Weet ik, maar na 2x heb ik het wel gezien. Was toen met een goede vriend en we zijn beiden nogal van de kerst. Ik Düsseldorf hadden ze meerdere markten, dus wij van de een naar de ander. Maar overal waren ze gelijk. En 2 jaar later was het veel van hetzelfde.
Daar zijn vrienden van mij een paar keer geweest. Moet er momenteel niet aan denken. Al dat lopen zou me echt niet meer lukkenquote:Op maandag 18 november 2024 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In Münster hebben ze er 6 en ze zijn allemaal anders
Ja klopt. Catske en Fleske - De Kostbare Kamer speelt zich daar afquote:Op maandag 18 november 2024 18:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Daar zijn vrienden van mij een paar keer geweest.
Nog meer vrienden van mij dusquote:Op maandag 18 november 2024 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja klopt. Catske en Fleske - De Kostbare Kamer speelt zich daar af
Vnl internet, maar ook 2 mobiele aboos en dan stapelkorting en de hele rambamquote:Op maandag 18 november 2024 17:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Elephant
Ik doelde meer op je voor altijd maandelijkse kortingen maar ok.
Ik ook, maar dat kan ik thuis maken. En curryworst vond ik ook erg lekkerquote:
Krijg de rambam!quote:
Ja ik ben dus weer een beetje weggedommeld nu ik Capaldi kijk. Weet niet wat het is, algeheel veel Who aaneen of Capaldi, maar ik herinner me van de eerste keer met hem ook al zo weinig.quote:Op maandag 18 november 2024 15:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:vanyel, ben je nog Doctor Who aan het kijken? Ik ben bij Doctor Jodie en ik vind het een stuk minder slecht dan de eerste keer. Niet erg diepgaand, dat is wel jammer.
Ik was een beetje vergeten wat een eindbaas Cappaldi was
Meer info gaarne.quote:Op maandag 18 november 2024 17:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
En richting de 100 piek aan besparingen per maand () aan het sprokkelen met black friday deals!
Ik moet ook nog internet en 2 mobiele aboos. Spill!quote:Op maandag 18 november 2024 18:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Vnl internet, maar ook 2 mobiele aboos en dan stapelkorting en de hele rambam
Het is maar waar je op let bij het binnenrijden van een stad maar het valt in Düsseldorf ook wel een beetje op, net als vlak voor station Brussel Noord overigens.quote:Op maandag 18 november 2024 18:32 schreef derLudolf het volgende:
Als je Düsseldorf Hbf binnen komt het de trein kom je overigens langs een enorm Laufhaus, zeg maar de ramen van de Wallen maar dan in een flat. Vanuit de trein zijn de dames en hun kamernummer zichtbaar
Ja zo hebben wij er in Münster ook 6 gedaan. Dat telt als éénquote:Op maandag 18 november 2024 20:47 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb denk ik een paar jaar terug in 1 weekend minstens 7 kerstmarkten bezocht in Berlijn![]()
Ik hou van de kerstsfeer. Je moet wel savonds gaan, overdag voelt het toch meer als een trieste markt met veel rommel.
En kerstmarkt eten
Nee als ze echt anders zijn niet vind ikquote:Op maandag 18 november 2024 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zo hebben wij er in Münster ook 6 gedaan. Dat telt als één
quote:Op maandag 18 november 2024 20:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee als ze echt anders zijn niet vind ik![]()
Dus niet meer van hetzelfde op een ander plein.
quote:Op maandag 18 november 2024 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In Münster hebben ze er 6 en ze zijn allemaal anders
Voor jou mag het hele jaar kerst zijn?quote:Op maandag 18 november 2024 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ik moet echt wel veel meer kerstmarkten
Nee dan is het niet meer bijzonderquote:Op maandag 18 november 2024 21:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Voor jou mag het hele jaar kerst zijn?
Ik zag op insta een filmpje van een achternichtje uit Australië. Die is direct na halloween begonnen met kerstversiering in huis en is nu klaar. De kerstafdeling bij Intratuin is er niets bijquote:Op maandag 18 november 2024 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar vanavond ben ik lekker kerstmarkterig ja, dat klopt
Oh nee ik heb eigenlijk niks van kerstdecoratie in huisquote:Op maandag 18 november 2024 21:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zag op insta een filmpje van een achternichtje uit Australië. Die is direct na halloween begonnen met kerstversiering in huis en is nu klaar. De kerstafdeling bij Intratuin is er niets bij
quote:Op maandag 18 november 2024 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee ik heb eigenlijk niks van kerstdecoratie in huisIk heb net het boekje voor die niet-besloten meet naar de drukker gestuurd en dat was wel alles wat ik eraan gedaan heb vandaag
Klarna een optie?quote:Op maandag 18 november 2024 21:26 schreef z80 het volgende:
![]()
![]()
![]()
einanzeigen en deutsche-glasfaser (IPv6) gaat niet meer samen. Inlog poging en meteen block.
Als het nog lukt om de koop af te ronden, direct daarna dit platform de rug toe keren.
?quote:Op maandag 18 november 2024 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klarna een optie?![]()
Ik vraag dit voor mijn moeder
Je kunt er lastig omheen als je aan de goede kant zit en naar buiten kijktquote:Op maandag 18 november 2024 20:11 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Het is maar waar je op let bij het binnenrijden van een stad maar het valt in Düsseldorf ook wel een beetje op, net als vlak voor station Brussel Noord overigens.
Volgorde keer maar een keer uitstappen in Düsseldorf, jij als boer vreet niet graag Japans maar dat kun je daar goed eten.quote:Op maandag 18 november 2024 21:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je kunt er lastig omheen als je aan de goede kant zit en naar buiten kijkt
[ afbeelding ]
Kleinanzeigen is toch al heel lang van eBay, tot twee jaar terug heette het 'ebay Kleinanzeigen'quote:Op maandag 18 november 2024 21:42 schreef z80 het volgende:
[..]
?
Klarna is een betaalverwerker. En eentje die je HEEL graag op afbetaling wil laten kopen.
Ik heb last van een nietwerkende Duitse versie van marktplaat. Dat ding is overgenomen door ebay.
En vanaf dat moment een grote zooi. Maar helaas voor mij is dit wel het platform in Duitsland om een gebruikte smartphone te kopen.
Schoondochter is ook al uit haar kerstdakkie aan het gaan zag ikquote:Op maandag 18 november 2024 21:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zag op insta een filmpje van een achternichtje uit Australië. Die is direct na halloween begonnen met kerstversiering in huis en is nu klaar. De kerstafdeling bij Intratuin is er niets bij
De ellende is na het nieuwe login systeem gekomen. En de controle op mogelijk misbruik.quote:Op maandag 18 november 2024 21:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kleinanzeigen is toch al heel lang van eBay, tot twee jaar terug heette het 'ebay Kleinanzeigen'
Was het toen ook al ruk?
Wat een sympathieke verdekte sneren kun jij uitdelen. Not.quote:Op maandag 18 november 2024 21:48 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Volgorde keer maar een keer uitstappen in Düsseldorf, jij als boer vreet niet graag Japans maar dat kun je daar goed eten.
Niet reageren op de trol. Gewoon compleet dood negeren, ongeacht wat hij/zij/het hier neer plempt.quote:Op maandag 18 november 2024 22:07 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat een sympathieke verdekte sneren kun jij uitdelen. Not.![]()
Kerstmarkten. Leek mij wel eens leuk. Bleek het een commercieel markt te zijn met té dure Chinese zaken.
Dat was Maastricht een keertje.
Ín het seminarie Rolduc in Kerkrade, waar wij in het hotel waren, was fantastisch met lokale creatieve ontdekkingen.
En jaarlijks in Vreeswijk met Kaarslicht is ook wel leuk. Ook omdat ‘wij’ daar kerstliedjes staan te kwelen natuurlijk. Dit jaar op woensdag 18 december.
Toch mag je hopen dat ze het echt heel snel fiksen anders is hun business model gewoon de kachel inquote:Op maandag 18 november 2024 22:07 schreef z80 het volgende:
Bedtijd. Login probleem gaat vanavond toch niet meer verholpen worden.
Was ik ook ff vergeten jaquote:Op maandag 18 november 2024 22:09 schreef z80 het volgende:
[..]
Niet reageren op de trol. Gewoon compleet dood negeren, ongeacht wat hij/zij/het hier neer plempt.
Wat is er aan de hand? Ik zeg toch niks wat niet waar is over @derLudolf bovendien raakt hij er zelf niet van in de stress en is hij team boer.quote:Op maandag 18 november 2024 22:07 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat een sympathieke verdekte sneren kun jij uitdelen. Not.![]()
Kerstmarkten. Leek mij wel eens leuk. Bleek het een commercieel markt te zijn met té dure Chinese zaken.
Dat was Maastricht een keertje.
Ín het seminarie Rolduc in Kerkrade, waar wij in het hotel waren, was fantastisch met lokale creatieve ontdekkingen.
En jaarlijks in Vreeswijk met Kaarslicht is ook wel leuk. Ook omdat ‘wij’ daar kerstliedjes staan te kwelen natuurlijk. Dit jaar op woensdag 18 december.
Laat het gaan, laat het vallen, laat het losquote:Op maandag 18 november 2024 22:27 schreef AnneX het volgende:
Zelf kan Ludolf als ‘boer’ sympathiekere opmerkingen posten als jij doet.
Je hebt niet / nooit geleerd, dat men niet altijd alles hoeft te benoemen?!
Zoals ik nu jouw post opmerk en benoem als sneer.
Ik val in herhaling maar echte mannen zoals Ludolf en ik raken niet zo snel in paniek van een geintje onderling, in tegenstelling tot jullie gekibbel over futiliteiten zoals openingsposten waar jullie complete drama's van kunnen maken.quote:Op maandag 18 november 2024 22:27 schreef AnneX het volgende:
Je hebt niet / nooit geleerd, dat men niet altijd alles hoeft te benoemen?!
Zoals ik nu jouw post opmerk en benoem als sneer.
Hopende hiermee geen discussie te ontketenen:quote:Op maandag 18 november 2024 22:27 schreef AnneX het volgende:
Huh watquote:Op maandag 18 november 2024 22:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hopende hiermee geen discussie te ontketenen:
Eerlijk gezegd, heb ik hier dan wel een beetje moeite mee hoor - niet dat ik er slecht van slaap overigens. Ik denk dan wel es "als hier moslim* had gestaan had je een bak ellende over je heen gekregen"
*Of iets anders, een keuze in een manier van leven. Er had ook kamper reiziger ofzo kunnen staan.
Nein Mannquote:Op maandag 18 november 2024 23:02 schreef sigme het volgende:
Kerstmarkt bezoeken, dat lijkt me vreselijk![]()
quote:Op maandag 18 november 2024 23:02 schreef sigme het volgende:
Kerstmarkt bezoeken, dat lijkt me vreselijk![]()
De winterbox van krokettenkunst daarentegen… maar ja, dan moet ik wel terug naar NL. Geen zin an. Vandaag lokale inkopen gedaan: theepot en djellaba. Ik weet niet of we dan NL nog wel in mogen.
Helaas ruzie met imgur, dus foto’s zitten er voorlopig niet in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |