Daarvoor ben ik wel afgehaakt ivm de kosten. Het is ook niet eens echt compleet zonder chester, dus voor dat geld echt niet.quote:Op maandag 18 november 2024 13:25 schreef BillDauterive het volgende:
Welke bands zou je willen zien? Linkin Park?
Ja precies, leek me wel leuk om een keer live te zien en de nieuwe zangeres klinkt prima. Maar niet leuk genoeg voor dat geld...quote:Op maandag 18 november 2024 13:25 schreef BillDauterive het volgende:
Welke bands zou je willen zien? Linkin Park?
Ik heb ze beiden nooit gezien en zou Linkin Park best willen zien, maar ben het ook eens met @gcjoel dat het zonder Chester heel anders is.quote:Op maandag 18 november 2024 13:30 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ja precies, leek me wel leuk om een keer live te zien en de nieuwe zangeres klinkt prima. Maar niet leuk genoeg voor dat geld...
En Jamiroquai idem dito, al heb ik hen wel ooit al eens gezien.
Ik was naar Duitsland gereden, daar heb je voor rond de 100 euro al fatsoenlijke zitplaatsen. Zelfs met de reis en hotel erbij ben je dan goedkoper uit.quote:Op maandag 18 november 2024 13:50 schreef Blues het volgende:
Wij gaan naar Simply Red in nov 25 Ziggo, 220 euro incl P.
Maar het is een ouwe liefde van me, dus tja... zolang het kan
In zowel Hamburg als Berlijn zijn nog maar een jaar tickets te koop, voor ¤229quote:Op maandag 18 november 2024 14:12 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik was naar Duitsland gereden, daar heb je voor rond de 100 euro al fatsoenlijke zitplaatsen. Zelfs met de reis en hotel erbij ben je dan goedkoper uit.
Ik nietquote:Op maandag 18 november 2024 14:12 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik was naar Duitsland gereden, daar heb je voor rond de 100 euro al fatsoenlijke zitplaatsen. Zelfs met de reis en hotel erbij ben je dan goedkoper uit.
Thanks! Ik kom hier af en toe langs, sinds Strani me hier een aantal maanden terug heen lokte.quote:Op maandag 18 november 2024 13:49 schreef Morgane89 het volgende:
@:BillDauterive welkom hier, trouwens!
Heeft iemand de newbie vragenlijst paraat?Of heb je die al gehad?
Wat leuk, waar ga je heen?quote:Op maandag 18 november 2024 13:46 schreef Morgane89 het volgende:
Ja inderdaad, toevallig gisteren nog een ticket gekocht voor 27 euro en laatst voor 40. Dan is het nog leuk![]()
Ik heb 20 jaar geleden de Red Hot Chili Peppers gezien voor 40 euro of zo in de Arena. Dat zou nu minstens 2 keer zo duur zijn.
Aan de grens wonen volstaat.quote:Op maandag 18 november 2024 15:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Thanks! Ik kom hier af en toe langs, sinds Strani me hier een aantal maanden terug heen lokte.
[..]
Een Plat-Duitse voorstelling bijwonen vind ik ergens nog best knap. Hoe lang moet je in Duitsland wonen om dat te verstaan, @:Jan_Onderwater?
Hamburgquote:Op maandag 18 november 2024 15:02 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Was afgelopen weekeinde bij een premiere van het Ohnsorg-Theater, een komedie in Plat (noordduits dialect)
Het is dat mijn Zus aan de Deense grens woon en ik ook fries verstaquote:Op maandag 18 november 2024 15:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Thanks! Ik kom hier af en toe langs, sinds Strani me hier een aantal maanden terug heen lokte.
[..]
Wat leuk, waar ga je heen?
Simply Red lijkt me ook een mooi concert en Anneke van Giersbergen is erg goed, dus dat wordt vast een mooie avond. Ik heb kaartjes voor Electric Six komende zaterdag in Amersfoort. Lekker avondje jeugdsentiment
Een Plat-Duitse voorstelling bijwonen vind ik ergens nog best knap. Hoe lang moet je in Duitsland wonen om dat te verstaan, @:Jan_Onderwater?
Ik heb het over 'ik'.quote:Op maandag 18 november 2024 16:17 schreef Jeroboam het volgende:
ja, we weten dat je partner Duitsland haat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |