Boh dat was lekkerquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, jullie moeten niks. En ik ook niet.
Ik ben hier weer verzeild geraakt nadat LS mij uitnodigde voor de CUL SC meet bij Black Smoke in Rotterdam. Dus alles kan en niks moet…
quote:
Hele goede zet van LSquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, jullie moeten niks. En ik ook niet.
Ik ben hier weer verzeild geraakt nadat LS mij uitnodigde voor de CUL SC meet bij Black Smoke in Rotterdam. Dus alles kan en niks moet…
Yep, maar kwam er te laat achter om de boel om te draaienquote:
Sommigen lijken wel macaronsquote:
quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar deze lust ik, macarons niet
Spuitzak. Ooit zo’n rol gekocht die je kunt afknippen. Rol kwam ik bij de keukenlades opruiming weer tegenquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zij zijn prachtig
Gebruikte je een spuitzak? Of een lepel?
Hmm ik vind dit interessanter dan een reguliere wedstrijdquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:23 schreef derLudolf het volgende:
Oh Nederland voetbalt tegen Hongarije vanavond?Ik ben goulash pörkölt aan het maken
Ehmm niet?quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:30 schreef Clubsoda het volgende:
Waarom doen we onvriendelijk als een gevraagd wordt of een uitgebreid publiek besproken privémeet openbaar toegankelijk is?![]()
Of zijn er allemaal schimmige coalities die ik niet meegekregen heb?
Ik geloof niet dat de soep zo heet gegeten wordt enz.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:30 schreef Clubsoda het volgende:
Waarom doen we onvriendelijk als een gevraagd wordt of een uitgebreid publiek besproken privémeet openbaar toegankelijk is?![]()
Of zijn er allemaal schimmige coalities die ik niet meegekregen heb?
Oh. Maar als we dit gezellig communicatie vindenquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehmm niet?
Wil je ook graag samen met Cat (turbo supervrouw) of met Fles ( turbo superman
) een kerstmarkt meenaken
Prima
meld je aan maar wel snel want dan krijg je nog eeen vermelding in het boekje
Dan ga ik op eigen houtje naar een kerstmarktquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kwaak kwaak jij gaat toch niet mee
Okee veel plezierquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:37 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oh. Maar als we dit gezellig communicatie vinden
[..]
Dan ga ik op eigen houtje naar een kerstmarkt
Gaat wel lukken, iets verder dan Aachen wel maar minder Nederlandersquote:
Het is echt zo leukquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:34 schreef Blues het volgende:
* Blues is tijdens het ⚽️⚽️ de sinterklaasjournaals aan het bingen op de iPad
Oh nee weer 300 topics met eenzelfde ttquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:38 schreef Clubsoda het volgende:
Prima, dan is een gebbetje wat ik niet snap. Voor mij leest het als bijzonder onvriendelijk gebitch.
Maar ik ben al gauw weer stil want het ontaardt zelden in iets goed als ik dat zeg
Fles heeft het gewoon effe moeilijk.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:38 schreef Clubsoda het volgende:
Prima, dan is een gebbetje wat ik niet snap. Voor mij leest het als bijzonder onvriendelijk gebitch.
Maar ik ben al gauw weer stil want het ontaardt zelden in iets goed als ik dat zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |