Vanaf Curaçao red ik Aachen niet in 1 dag, stoer of niet.quote:
Kwaak kwaak jij gaat toch niet meequote:Op zaterdag 16 november 2024 19:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanaf Curaçao red ik Aachen niet in 1 dag, stoer of niet.
Maar ik heb nog geen datum gezien, dus alles is nog open wat mij betreft…
Dan had Blues toch gelijk.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kwaak kwaak jij gaat toch niet mee
Ben je over een week of twee in NL?quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanaf Curaçao red ik Aachen niet in 1 dag, stoer of niet.
Maar ik heb nog geen datum gezien, dus alles is nog open wat mij betreft…
Nee, dan ben ik dus net weg en moet ik volgens Fles vierkant zijn…quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ben je over een week of twee in NL?
Yeah.... that's one way to put itquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb Fles zijn boekjeboekje overhoop gegooid nu
Want er is een Lindt outlet
Dus de volgende keer moeten we met jouw planning rekening houden?quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik dus net weg en moet ik volgens Fles vierkant zijn…
Ja, je moederquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dus de volgende keer moeten we met jouw planning rekening houden?
Oeh. Er zit er hier een op een kwartier rijden. Ik loop er al jaren met veel moeite langs. Een keer naar binnen en dat komt nooit meer goed.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb Fles zijn boekjeboekje overhoop gegooid nu
Want er is een Lindt outlet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dan zal ik échte vlaai proberen!
Daarnaast kreeg ik begin vd avond een te zoet appje. Ik ging rond half vijf wandelen en kletste even met buurvrouw bij raam, die aan buurmeisje vroeg of ze ook naar buiten wilde met mij wandelen. Wilde ze niet. Appt ze me om 18u of ik aan het koken of eten ben, want buurmeisje wil HEEEL graag met me wandelen en had zo'n haast dat ze zelfs haar eten niet meer op wilde etendus we hebben met zn drietjes gezellig gewandeld, en daarna nog even daar binnen gekletst en boekjes gelezen enzo. Zo cute
![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:26 schreef vlindertje89 het volgende:
Mogelijk wordt de Centerparcs trip toch in het zuiden dit jaar..VlaaimeetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dan zal ik échte vlaai proberen!
Daarnaast kreeg ik begin vd avond een te zoet appje. Ik ging rond half vijf wandelen en kletste even met buurvrouw bij raam, die aan buurmeisje vroeg of ze ook naar buiten wilde met mij wandelen. Wilde ze niet. Appt ze me om 18u of ik aan het koken of eten ben, want buurmeisje wil HEEEL graag met me wandelen en had zo'n haast dat ze zelfs haar eten niet meer op wilde etendus we hebben met zn drietjes gezellig gewandeld, en daarna nog even daar binnen gekletst en boekjes gelezen enzo. Zo cute
![]()
Appje
Ik ben toch al reddeloos verloren dus tjaquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oeh. Er zit er hier een op een kwartier rijden. Ik loop er al jaren met veel moeite langs. Een keer naar binnen en dat komt nooit meer goed.![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Moeten we daar ook nog rekening mee houden!?quote:
quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:26 schreef vlindertje89 het volgende:
Mogelijk wordt de Centerparcs trip toch in het zuiden dit jaar..Wij zijn net terug. Anna wil ook weer terug op termijn. Ze vond het een leuk park.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dan zal ik échte vlaai proberen!
Afgelopen week was erg rustig. Op momenten alleen in het zwembad gelegen.
Marijn is voor het eerst zelfstandig de wildwaterbaan afgegleden.
Blijkbaar is er nu een illegale rave tegenover (park ligt aan de overkant in het bos) bezig.
https://nos.nl/l/2544742
Ja wat beter dan onschuldige mij mee sleuren in de krochten des verderfs hmmquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben toch al reddeloos verloren dus tja![]()
Jij vindt dat allang lekkerquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wat beter dan onschuldige mij mee sleuren in de krochten des verderfs hmm
oh, juist. okeequote:Op zaterdag 16 november 2024 19:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij vindt dat allang lekker
Ik al langer nietquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben echt al sinds de eeuwwisseling niet meer in Center Parcs geweest
Welnee, jullie moeten niks. En ik ook niet.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dus de volgende keer moeten we met jouw planning rekening houden?
"kijk mij LS gemeet hebben"quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, jullie moeten niks. En ik ook niet.
Ik ben hier weer verzeild geraakt nadat LS mij uitnodigde voor de CUL SC meet bij Black Smoke in Rotterdam. Dus alles kan en niks moet…
Kleine kinderen hebben helpt er wel een beetje bijquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:33 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik al langer nietEen keertje ergens begin jaren 90 als ik me niet vergis.
Nee daar komen we niet langs. Not this time.quote:
quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk om je hart, anders maakt het niet eens meer uit waar jullie gaan eten…
Boh dat was lekkerquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben hier weer verzeild geraakt nadat LS mij uitnodigde voor de CUL SC meet bij Black Smoke in Rotterdam. Dus alles kan en niks moet…
quote:
Hele goede zet van LSquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, maar kwam er te laat achter om de boel om te draaienquote:
Sommigen lijken wel macaronsquote:
quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar deze lust ik, macarons niet
Spuitzak. Ooit zo’n rol gekocht die je kunt afknippen. Rol kwam ik bij de keukenlades opruiming weer tegenquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zij zijn prachtig
Gebruikte je een spuitzak? Of een lepel?
Hmm ik vind dit interessanter dan een reguliere wedstrijdquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:23 schreef derLudolf het volgende:
Oh Nederland voetbalt tegen Hongarije vanavond?Ik ben goulash pörkölt aan het maken
Ehmm niet?quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:30 schreef Clubsoda het volgende:
Waarom doen we onvriendelijk als een gevraagd wordt of een uitgebreid publiek besproken privémeet openbaar toegankelijk is?![]()
Of zijn er allemaal schimmige coalities die ik niet meegekregen heb?
Ik geloof niet dat de soep zo heet gegeten wordt enz.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:30 schreef Clubsoda het volgende:
Waarom doen we onvriendelijk als een gevraagd wordt of een uitgebreid publiek besproken privémeet openbaar toegankelijk is?![]()
Of zijn er allemaal schimmige coalities die ik niet meegekregen heb?
Oh. Maar als we dit gezellig communicatie vindenquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehmm niet?
Wil je ook graag samen met Cat (turbo supervrouw) of met Fles ( turbo superman
) een kerstmarkt meenaken
Prima
meld je aan maar wel snel want dan krijg je nog eeen vermelding in het boekje
Dan ga ik op eigen houtje naar een kerstmarktquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kwaak kwaak jij gaat toch niet mee
Okee veel plezierquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:37 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oh. Maar als we dit gezellig communicatie vinden
[..]
Dan ga ik op eigen houtje naar een kerstmarkt
Gaat wel lukken, iets verder dan Aachen wel maar minder Nederlandersquote:
Het is echt zo leukquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:34 schreef Blues het volgende:
* Blues is tijdens het ⚽️⚽️ de sinterklaasjournaals aan het bingen op de iPad
Oh nee weer 300 topics met eenzelfde ttquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:38 schreef Clubsoda het volgende:
Prima, dan is een gebbetje wat ik niet snap. Voor mij leest het als bijzonder onvriendelijk gebitch.
Maar ik ben al gauw weer stil want het ontaardt zelden in iets goed als ik dat zeg
Fles heeft het gewoon effe moeilijk.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:38 schreef Clubsoda het volgende:
Prima, dan is een gebbetje wat ik niet snap. Voor mij leest het als bijzonder onvriendelijk gebitch.
Maar ik ben al gauw weer stil want het ontaardt zelden in iets goed als ik dat zeg
Ik lag net hardop in een deuk om de geitjes van kinderboerderij De Wolverij die, net al Sinterklaas, hun baardjes ook hebben laten staan. En dan die droogkloterige blikken van die geiten erbijquote:
quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fles heeft het gewoon effe moeilijk.
Computergedoe bij z'n ouders, z'n voorge
Die ken ik niet. Een rol…als spuitzak …afknippen. 😇quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Spuitzak. Ooit zo’n rol gekocht die je kunt afknippen. Rol kwam ik bij de keukenlades opruiming weer tegen, alleen had ik ‘m in een andere lade gelegd dus t was even zoeken
Lijkt hieropquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Een rol…als spuitzak …afknippen. 😇
Die opruimactie van jou wil ik eens gaan doen in een dressoir. Ben alleen een beetje huiverig voor wat daar tevoorschijn gaat komen.
#uitstel
Eensquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gebrek aan groente op vakantie is voor mij ook vaak wel een ding. Ik snap het helemaal. Groente
Gevraagd: als de klep dichtgaat, istie…uit.quote:Op zondag 17 november 2024 00:01 schreef Blues het volgende:
Hoe vaak zetten jullie je laptop uit?
Elke avond als je naar bed gaat?
#zomaareenvraag
Merk je / jullie ook dat het toilet patroon en consistentie veranderen?quote:Op zaterdag 16 november 2024 23:58 schreef Blues het volgende:
Jaaaaa groente![]()
Sinds ons nieuwe dagelijkse menu krijgen we zoveel meer binnen! En fruit! Ook!
Had je naar het noorden moeten gaan, Grünkohlquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Eens
Veel onderweg voor het werk en eten buiten de deur is vaak een gebrek aan groente.
Ooit een jaar in een hotel in Beieren gewoond, die begrepen dat, kreeg dagelijks een royale portie warme groenten. Salades blijven behelpen. Wil gewoon boontjes, doppertjes, spruitjes, etc
Ik zou de printer echt wel uitzetten.quote:Op zondag 17 november 2024 00:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gevraagd: als de klep dichtgaat, istie…uit.
Wat doe jij dan?
Kwam er wel achter, dat het verstandig is om de printer niét uit te zetten.
Verkeerde zuinigheid.
Mit Pinkelquote:Op zondag 17 november 2024 01:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Had je naar het noorden moeten gaan, Grünkohl
Laptopscherm dicht is niet uit. Maar afhankelijk van de instellingen slaapstand of alleen scherm uit.quote:Op zondag 17 november 2024 00:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gevraagd: als de klep dichtgaat, istie…uit.
Wat doe jij dan?
Kwam er wel achter, dat het verstandig is om de printer niét uit te zetten.
Verkeerde zuinigheid.
Welkom bij de club die verkouden is.quote:Op zondag 17 november 2024 08:41 schreef Lonaa het volgende:
Misschien word ik nu toch wel echt ziek dan. Gisteren kwam er met een half uur keelpijn opzetten.
In 2005 ben ik met een klein groepje een soort van guerrilla actie gestart om dit voor elkaar te krijgen. Nu is het dan eindelijk zo ver, ik ben verbaast en verrast…quote:Op zondag 17 november 2024 09:24 schreef borisz het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Deze filmpjes.
Google zei van niet. Iets met indikken inkt etc.quote:Op zondag 17 november 2024 01:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou de printer echt wel uitzetten.
Ik kreeg ook altijd te horen dat je m aan moet laten staan. Niet wanneer je m eens per maand gebruikt.quote:Op zondag 17 november 2024 10:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Google zei van niet. Iets met indikken inkt etc.
Indien aan, dan calibreert-ie met regelmaat.
Gezien LHO jouw post ook een duimpje geeft, nog maar eens kritisch ernaar kijken wat ervan waar is…
Oei Lonaa beterschap. Moet de ander nu voor twee werken? Hoe los je dat op als je uitvalt en er staan afspraken?
Ok. Er wordt - alsnog - instemmend geknikt naast mij.quote:Op zondag 17 november 2024 09:51 schreef z80 het volgende:
[..]
Laptopscherm dicht is niet uit. Maar afhankelijk van de instellingen slaapstand of alleen scherm uit.
Tenzij zelf in het instellingenmenu onder power dit te hebben aangepast.
Je postte eerder toch dat je een laserprinter hebt? Daar zit geen inkt in. Het aan laten staan van je printer verhoogt vooral je stroomrekening.quote:Op zondag 17 november 2024 10:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gezien LHO jouw post ook een duimpje geeft, nog maar eens kritisch ernaar kijken wat ervan waar is…
Oei Lonaa beterschap. Moet de ander nu voor twee werken? Hoe los je dat op als je uitvalt en er staan afspraken?
Mijn google zegt vooralsnog niks over indikkende inkt.quote:Op zondag 17 november 2024 10:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
De laser is stuk na 20 jaar, die stond uit ja.quote:Op zondag 17 november 2024 10:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je postte eerder toch dat je een laserprinter hebt? Daar zit geen inkt in. Het aan laten staan van je printer verhoogt vooral je stroomrekening.
Google: …” Om uw printer langer mee te laten gaan, raden we u aan om uw printer aan te laten staan . Als de printer langere tijd uit staat of als u hem regelmatig aan en uit zet, droogt de printkop in de printer sneller uit. Als u hem aan laat staan, hoort u de printer mogelijk af en toe opstarten en beginnen met kalibreren.…”quote:Op zondag 17 november 2024 10:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mijn google zegt vooralsnog niks over indikkende inkt.
Ik weet niet hoe vaak je print? Stel dat je een middag bezig bent om dingen (muziek) uit te zoeken en af en toe te printen, laat hem dan gewoon die middag aan. Maar als je daarna misschien dagen(of langer) niet print, dan zet je ‘m (natuurlijk) gewoon uit.
Iets dat uit staat oververhit niet.quote:Op zondag 17 november 2024 10:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
Google: …” Om uw printer langer mee te laten gaan, raden we u aan om uw printer aan te laten staan . Als de printer langere tijd uit staat of als u hem regelmatig aan en uit zet, droogt de printkop in de printer sneller uit. Als u hem aan laat staan, hoort u de printer mogelijk af en toe opstarten en beginnen met kalibreren.…”
Ook wordt oververhitting genoemd.
Eens kijken straks of de manual er iets over zegt.
Dankquote:Op zondag 17 november 2024 10:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
De laser is stuk na 20 jaar, die stond uit ja.
De nieuwe is een Epson Ecotank. Vandaag wordt die - denk ik - in gebruik genomen.
Iets met tijd …
Succes met de laatste spullen. Vanaf nu wordt het klussen en plannen, vermoed ik.
😉quote:Op zondag 17 november 2024 10:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Iets dat uit staat oververhit niet.
Ik heb het de laatste keren aan den lijve meegemaakt, het is inderdaad veel drukker dan voorheen. We komen er al sinds 1994, kennen de weg en zoeken de rustigere plekjes wel op. We verblijven ook niet in de enorme resorts die er uit de grond gestampt zijn.quote:Op zondag 17 november 2024 10:08 schreef AnneX het volgende:
@:MadMaster het is een Amsterdamse krant. Ms heb je het gelezen.
Je bent niet de enige, die gaat. https://www.parool.nl/wer(...)t-bijbenen~be050947/
Ik kan niet terugvinden waar het eerste advies gegeven wordt.quote:Op zondag 17 november 2024 10:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
Google: …” Om uw printer langer mee te laten gaan, raden we u aan om uw printer aan te laten staan . Als de printer langere tijd uit staat of als u hem regelmatig aan en uit zet, droogt de printkop in de printer sneller uit. Als u hem aan laat staan, hoort u de printer mogelijk af en toe opstarten en beginnen met kalibreren.…”
Ook wordt oververhitting genoemd.
Eens kijken straks of de manual er iets over zegt.
Edit: …” Hoe voorkom ik dat ecotank-inkt uitdroogt?
Print elke week een paar pagina's om er zeker van te zijn dat uw inkt niet uitdroogt. Overweeg om een testpagina te printen om te controleren of er kleuren op zijn. Om een constante temperatuur in de printer te behouden, is het belangrijk om ervoor te zorgen dat de ruimte waar de printer staat niet te warm of te koud wordt.5 feb 2024…”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |