Vond het hele seizoen wel vermakelijk, dus ik zeg doen!quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:07 schreef tong80 het volgende:
Laatste twee nog terugkijken. Of de moeite niet ?
https://pers.bnnvara.nl/m(...)smalen-op-reportage/quote:MARCEL VAN ROOSMALEN KEERT TERUG MET EEN NIEUW SEIZOEN 'VAN ROOSMALEN OP REPORTAGE'
Schrijver en columnist Marcel van Roosmalen trekt opnieuw het land in voor een nieuw seizoen van ‘Van Roosmalen op Reportage’. Met zijn eigenzinnige blik en gevoel voor humor laat hij zien wat er speelt in Nederland. Dit seizoen duikt hij nog dieper in de actualiteit, en laat de ongepolijste werkelijkheid zien achter het reportage maken. Met microfoon in de hand en een gezonde dosis scepsis reist hij in zes afleveringen kriskras door het land om van dichtbij een beeld te schetsen van de uiteenlopende plekken en mensen in Nederland. ‘Van Roosmalen op Reportage’ is vanaf 5 mei om 20.30 uur te zien bij BNNVARA op NPO 3.
Marcel doet onder andere verslag van het groeiende aantal Nederlanders dat hun boodschappen over de grens in Duitsland doet, woont een drugsvoorlichting voor ambtenaren bij in de gemeente Brummen en schuift aan bij een rumoerige informatieavond over de komst van een AZC in Best. Ook duikt hij in het reilen en zeilen van het AI Marketing Event op de jaarbeurs in Utrecht, en loopt hij mee met NS-veiligheidsmedewerkers op station Amsterdam Centraal. Op zijn Van Roosmalens’ doet Marcel verslag van alles wat hij onderweg tegenkomt. Daarmee brengt hij de maatschappelijke thema’s die Nederland bezighouden scherp en ontwapenend in beeld.
Heel fijn.quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:18 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
[..]
https://pers.bnnvara.nl/m(...)smalen-op-reportage/
Ik verwijs u door naar een woordvoerder.quote:
De hoogleraar die uit zichzelf stelt dat het inderdaad saai en constant hetzelfde verhaal isquote:
Die gaat waarschijnlijk vragen stellen over het programma met als afsluiter "Maar dit kijk ik niet"quote:Op maandag 5 mei 2025 20:44 schreef KinKiJan het volgende:
@:tong80 al op de hoogte van het 2e seizoen?
Nah, hij was hier vorig seizoen ook van de partijquote:Op maandag 5 mei 2025 21:00 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Die gaat waarschijnlijk vragen stellen over het programma met als afsluiter "Maar dit kijk ik niet"
Zou er nog uren naar kunnen kijken. Marcel die 3 uur lang bij de winkel staat.quote:
Klopt, toen nog als D66 in Europa.quote:Op maandag 5 mei 2025 21:42 schreef Kanaroe het volgende:
Die vrouw van Uffelen zit toch ook wel eens aan bij Marcel en Gijs?
Ah, dankjequote:
En met een zekere terughoudendheid denk ik gezien Marcel zijn reputatiequote:Op maandag 5 mei 2025 21:48 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ah, dankje
Niet dat ik dacht dat ze Marcel om zijn nek zou vallen, maar ze reageerde wat lauwtjes
Of zo hebben ze het geknipt/geplakt, kan ook
En ook Coca Cola heeft een houdbaarheidsdatum. Hoe wil je 150 flessen goed houden.quote:Op maandag 5 mei 2025 22:17 schreef NoCigar het volgende:
Toch niet gezond om zo veel Coca Cola te drinken.
Dit is echt de ongemakkelijkste reportage die ik tot nog toe heb gezienquote:
Wat mij betreft niet Hugo, ik vind het nu ook leuker met de actuele reportages.quote:Op donderdag 15 mei 2025 18:18 schreef Hugo_Treger het volgende:
Zeer zwakke start. Is het trucje uitgewerkt? De vraag stellen is hem beantwoorden.
De balie is daarentegen wel bovengemiddeld klaar voor Marcel zijn ongemakkelijkheid.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:31 schreef Dutch_view het volgende:
Eén van de meest onsexy congressen lijkt me
Gezichten worden niet in beeld genomen toch. Het doel is het ongemak laten zien en dat niet alles werkt in een reportage op locatie.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:37 schreef NoCigar het volgende:
Beetje lullig en fout, mensen achtervolgen.
Beetje als een presentatie bijwonen maar niemand op het podium zien.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:43 schreef Dutch_view het volgende:
Beschrijving hoe een vrouw thee drinkt![]()
Het lijkt bijna wel een radio verslaggeving
Om vervolgens over te gaan in NPO Doc: Short dick man.quote:
Ook gasflessen en pakken hagelslag schijnen een aanwijzing te zijn.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:59 schreef Makamba_ het volgende:
Ik ga voortaan ook letter op wasdrogertjes.
Hoeveel magnetronnen heb jij staan?quote:Op maandag 19 mei 2025 21:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook gasflessen en pakken hagelslag schijnen een aanwijzing te zijn.
Hahah ja zag t ook voorbij komen.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:01 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Om vervolgens over te gaan in NPO Doc: Short dick man.
Was dit toch weer hele normale tv ineens.
Zou ik het ineens overwegen te kijken.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:02 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Hahah ja zag t ook voorbij komen.Kan Marcel ook wel een repo over maken
Niets aan de hand zolang je niet in de gemeente Brummen woont.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb een inbouwmagnetron en een losse magnetron. Hopelijk is dat niet verdacht.
Op het randje. Net gezien dat de grens bij 3 magnetrons ligt.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb een inbouwmagnetron en een losse magnetron. Hopelijk is dat niet verdacht.
Ik woon er letterlijk naast, gelukkig heb ik slechts 3 koelkasten.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:05 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Niets aan de hand zolang je niet in de gemeente Brummen woont.
TV / [TV-tip NPO3] Short dick manquote:Op maandag 19 mei 2025 21:01 schreef Makamba_ het volgende:
Om vervolgens over te gaan in NPO Doc: Short dick man.
Was dit toch weer hele normale tv ineens.
Het trucje begint inderdaad wat te doorzichtig en irritant te worden.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:51 schreef KinKiJan het volgende:
Dat steeds herhalen van de antwoorden die mensen net gegeven begint nu wel wat flauw te worden.
Als er een azc voor je huis wordt gebouwd zonder enig overleg zou jij ook niet blij zijn hoor.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:32 schreef golfer het volgende:
De domheid van die mensen tegen een AZC.
De honden kunnen niet meer worden uitgelaten.
Nee, maar met die lui in het dorp zou ik helemaal niks te maken willen hebben,quote:Op maandag 26 mei 2025 21:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als er een azc voor je huis wordt gebouwd zonder enig overleg zou jij ook niet blij zijn hoor.
Ben aan het terugkijken maar dat geloof ik graag. Het is wel een zeker slag mens.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nee, maar met die lui in het dorp zou ik helemaal niks te maken willen hebben,
Ja hoor, maar die vind ik dan buiten het dorp, ter onderscheid.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:10 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ben aan het terugkijken maar dat geloof ik graag. Het is wel een zeker slag mens.
Maar als je Rien zijn huis ziet en het weiland ervoor, nee dan snap ik de woede.
Ze zijn wel irritant dom helaas.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:12 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja hoor, maar die vind ik dan buiten het dorp, ter onderscheid.
Geen probleem hoor. Ruimte genoeg.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:06 schreef Makamba_ het volgende:
Als er een azc voor je huis wordt gebouwd zonder enig overleg zou jij ook niet blij zijn hoor.
Fout topic, RR misschien?quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:05 schreef Eilatan het volgende:
Een vrouw met een rugzakje, letterlijk en figuurlijk
Je zou hem zo op zijn arrogante nep Amsterdamse smoel slaan.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:58 schreef Hugo_Treger het volgende:
Wat kijkt Roosmalen, zonder enige oprechte interesse, weer heerlijk neer op het door hem geïnterviewde klootjesvolk, waartoe hij en zijn kijkers zeker niet zelf behoren! Genieten!
Hij lijkt wel een soort sekteleiderquote:Op maandag 2 juni 2025 20:33 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Begin langzaam wel echt te geloven dat hij het meent.
Die pretkop met zijn glunderende ogen. Ik zie hem er ook voor aan.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij lijkt wel een soort sekteleider
Hele dag niks en dan zo kunnen afsluiten. Zo herken je de erkende, getalenteerde reportagemaker.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:58 schreef Dutch_view het volgende:
Wat een slapstick scene joh bij die roltrap![]()
Je zou het eigenlijk in zwart wit moeten kijken als een doof stomme film zoals vroeger
Vond het ook wel grappig en ongemakkelijk tegelijk. Maar kan er toch niet goed tegen om hardwerkende mensen (zoals op dat station) beetje voor lul te zetten. Dat verslag van de AI bijeenkomst vond ik dan wel weer grappig, die blufpokers voor gek zetten.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Was wel grappig want lekker ongemakkelijk.
En wat zijn er toch veel bullshit dingen in nl, en veel teveel NS politie, die feitelijk dus veruit de hele dag niks doen.
Dat heerlijke lullige deuntje eronder maakt het helemaal afquote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:52 schreef StephanL het volgende:
Die man op die roltrap en dan dat legertje gele hesjes
Zei Marcel ook al. Dit was zijn tussen graf.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:39 schreef Firuze60 het volgende:
HUH? Ik dacht dat Pim ergens met zijn dooie lijf in een marmeren sarcofaag in Italie lag?
Waar ie niet meer ligt?quote:Op maandag 9 juni 2025 20:40 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zei Marcel ook al. Dit was zijn tussen graf.
Ik vind het vooral triest dat er nog steeds dat soort mensen zijn die Pim vereren. Vooral die man met die band van de Nederlandse vlag op zijn mouw. En die zogenaamde eerste vrouwelijke 'imam' die hem heilig wil laten verklaren.quote:
Griezelig mannetje met die vlag.quote:Op maandag 9 juni 2025 21:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind het vooral triest dat er nog steeds dat soort mensen zijn die Pim vereren. Vooral die man met die band van de Nederlandse vlag op zijn mouw. En die zogenaamde eerste vrouwelijke 'imam' die hem heilig wil laten verklaren.
Dat maakt het nog hilarischerquote:Op maandag 9 juni 2025 20:44 schreef Makamba_ het volgende:
Ja, ze staan bij een nepgraf met hun toneelstuk.
Bedoelde ik ook he. Staan ze daar met zijn 10en de 1 nog beperkter dan de andere.quote:Op maandag 9 juni 2025 21:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind het vooral triest dat er nog steeds dat soort mensen zijn die Pim vereren. Vooral die man met die band van de Nederlandse vlag op zijn mouw. En die zogenaamde eerste vrouwelijke 'imam' die hem heilig wil laten verklaren.
Dat inkijkje in die gemeenteraad, die opstelling met banken voor de mensen die erachter zitten, dat schrijven kriebelen op een fly-over e.d. toont toch aan hoe knullig er toch ook aan toe gaatquote:
Dat is dezelfde?quote:Op maandag 9 juni 2025 21:40 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat maakt het nog hilarischer
(En triest tegelijk)
Gelukkig wordt Pim binnenkort heilig verklaard
https://npo.nl/npo3/vrouw(...)_POWN_16571258/video
Welke aflevering is het?quote:
Vakantiebeurs en Tata steel schaaktoernooi.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:52 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Welke aflevering is het?![]()
Beetje suf om na een kort seizoen gelijk alweer te gaan herhalen.
Jammer, dan hoop ik dat de programmeringsgoden voor vanavond nog wat anders in petto hebben.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vakantiebeurs en Tata steel schaaktoernooi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |